En Bassiequote:Op dinsdag 4 april 2023 13:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beetje wat JW altijd zegt: Ik snap het wel maar ik begrijp het niet
Op de valreep ja. Fuckkers bij de regie.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:47 schreef Verida het volgende:
Maar het is dus wel gewoon een eliminatie, dus ook tijdens het managerschap van Rupi een eliminatie.
Ik denk dat Esther een zekerheidje is, de 2e kandidaat Babette, of Imi, of…?quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:46 schreef ChocoFan het volgende:
Eindelijk weer een eliminatieEn geen idee wie ze gaan stemmen want ze roepen van alles
![]()
Is het half uur al bijna voorbij?
Ja jammer, op die manier is er voor de anderen weinig spanning en dat is jammer.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:47 schreef freaky40 het volgende:
Dit is dezelfde soort methode als ze deden tussen Eunice en Leila.
eenschquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:48 schreef Soury het volgende:
Ik wil wel graag nog een tijdje genieten van het trio Esther, JW en Eunice (please)
Ima is wel een hele interessante bij een quiz zoals deze aangezien hij niet in Nederland is opgegroeid en je daarmee richting Rupi/Isaac een signaal afgeeft. Bovendien is het een hele sterke speler die zomaar geruisloos richting de finale zou sluipen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:37 schreef Juud79 het volgende:
Immi tegen Esther? Boh, dat zou wel tof zijn, beide overbodig in de loods.
Al gun ik het die stille shoothond nog het meest om te vertrekken, heel de dag achter Rupert aan hobbelen.
Maar doen het blijkbaar niet altijd op die manier, dit is voor het eerst sinds maanden dat ze weer voor deze versie kiezen. Het is gewoon hoe het uit komt, pure willekeur.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja jammer, op die manier is er voor de anderen weinig spanning en dat is jammer.
Nou heb ik niet alles gezien het afgelopen half uur maar las verschillende namen ineens. Wel een goede mindfuck nog van de regie, ze nog een half uur geven. Je ziet veel sjagrijnige koppen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat Esther een zekerheidje is, de 2e kandidaat Babette, of Imi, of…?
Er is kans dat Erik weg gaat ?quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:43 schreef danaqui het volgende:
Imi en Erik gaat het worden, bij duo gaan ze op Erik en die anderen op Imi
Ik ook, Esther hoeft van mij nog niet weg, doe dan Bern, Mirthe of Kenzy.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:48 schreef Soury het volgende:
Ik wil wel graag nog een tijdje genieten van het trio Esther, JW en Eunice (please)
Een oempaloempa die Jeff onder water duwde was vast opgevallenquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Baal van dit soort doorzichtige eliminaties, waarbij de FEBO duidelijk het laatste woord heeft ......![]()
Nee, zie liever die van Jeff en GJ, die waren minder manipuleerbaar, daar ging het er echt om ...
Nee, wie de 10e vraag goed heeft.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Meer vragen, wie er 10 goed heeft heeft gewonnen.
Omdat Jeff blijft.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:47 schreef Verida het volgende:
Maar het is dus wel gewoon een eliminatie, dus ook tijdens het managerschap van Rupi een eliminatie.
Ze zijn allemaal duidelijk in paniek en willen dus zelfs gaan valsspelenquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:52 schreef Harry het volgende:
Imadiddin deelt dat 1 x hoesten A is, en 2 x hoesten B is......
Hopelijk gaat de regie hier een stokje voor steken. WIe hoest of kucht een boete van 10.000 euroquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:52 schreef Harry het volgende:
Imadiddin deelt dat 1 x hoesten A is, en 2 x hoesten B is......
Maar dan krijgen ze misschien toch wel meer dan 10 vragen want wissel bij foute antwoorden enzo.quote:
Ik zie Esther er voor aan om een Petertje te doenquote:
Eens .. maar ja, als het erg moeilijke vragen zijn, heb je wellicht liever dat de ander 'm speelt.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:52 schreef Seattle het volgende:
Je kunt altijd beter zelf de laatste vraag doen: of je weet hem, dan 100% kans. Weet je het niet, dan 50/50. Maar altijd betere positie
Oké, dan heb ik het toch niet goed begrepen denk ik. Ach we gaan het zien zoquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Meer vragen, wie er 10 goed heeft heeft gewonnen.
Volgens mij gaat die nooit naar huisquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie Esther er voor aan om een Petertje te doen
quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Oké, dan heb ik het toch niet goed begrepen denk ik. Ach we gaan het zien zo
quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik geef het nu gelijk op en weet het ook niet meer, lijk wel een bewoner.![]()
We zien het zo wel.
Vertaling?quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie Esther er voor aan om een Petertje te doen
Ik ookquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:54 schreef Deisyy het volgende:
Hop, hop, op die knoppen drukken, ik heb meer te doen
quote:
Goed punt ....quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:52 schreef Seattle het volgende:
Je kunt altijd beter zelf de laatste vraag doen: of je weet hem, dan 100% kans. Weet je het niet, dan 50/50. Maar altijd betere positie
LOLquote:
Ga er maar van uit dat Ruppie nog valser gaat worden als Imi eruit zou gaanquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Imi nerveus heen en weer aan het wiebelen
Waarom Imi? Er zijn zoveel meer nietszeggende spelers, die ook nog eens super irritant zijn, ja Kenzy ik bedoel jouquote:
doorgebroken speler neerhalen is roodquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:57 schreef Harry het volgende:
Om Imadiddin er in te houden kan je tactisch een Gele Kaart pakken.
Net als een doorgebroken speler bij voetbal neerhalen, zeg maar.
*kuch kuch*quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:57 schreef Harry het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Esther gaat misschien expres verliezen zodat ze naar huis kan gaan, of op haar laten stemmen net zoals Peter in Utopia ...... of zoietsquote:
De fase om sterke spelers te elimineren is nog niet aan de orde in deze fase.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:58 schreef D. het volgende:
Wel zielig, Imi doet geen vlieg kwaad
Weer een kans verkeken om een sterke speler eruit te krijgen
ja zei ik ook alquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Is Miep lid van de ss?
Ik zou wel 30x nadenken voor ik zoiets zou kopen![]()
[ afbeelding ]
Ze gaan er wel heel erg makkelijk vanuit dat zij een hele makkelijke keuze is en juist dan ga je heel snel voorbij aan anderenquote:
Zou wel briljant zijn .. Rupert die vraag 10 gaat voorzeggen bij Imi.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:57 schreef Harry het volgende:
Die maakt nog veel te veel TV, dus gaat nergens heen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:00 schreef Kakadylo het volgende:
Die verhaallijn van Esther is nog helemaal niet afgewerkt dus laat die nou maar eventjes blijven
Die wil niet weg, ze deelt eindelijk het bed met JWquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Esther gaat misschien expres verliezen zodat ze naar huis kan gaan, of op haar laten stemmen net zoals Peter in Utopia ...... of zoiets![]()
Weten niet eens wat die tekens zijnquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Is Miep lid van de ss?
Ik zou wel 30x nadenken voor ik zoiets zou kopen![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben het wel geprobeerd, maar ze kon het niet horen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:02 schreef Silves het volgende:
Ess op babs want ze hebben haar natuurlijk niet ingelicht dat ze zijn geswitch..
Klopt dat laatste? Heb ik gemist dan.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:01 schreef D. het volgende:
[..]
Die wil niet weg, ze deelt eindelijk het bed met JW
Het is wel offtopic maar om de niet kijkers van Utopia te laten wat een Peter(tje) is voor een keer een uitlegquote:
O die heeft een mooie foto en wat een leuke hoed. etc.. etc..quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe gaat het ter plekke nog weer bedenken ...
Ja precies , je kan dat ook nooit zeggen , zeker niet in die dynamiek van daarquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wel als stick to the plan op het laatste moment switchen is
quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:03 schreef Hoempah het volgende:
[..]
O die heeft een mooie foto en wat een leuke hoed. etc.. etc..
Zonder ook maar te aarzelen doet ie dat gewoon hoor (en terecht!)quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou wel briljant zijn .. Rupert die vraag 10 gaat voorzeggen bij Imi.
[..]
Neequote:Op dinsdag 4 april 2023 14:04 schreef HopScotch het volgende:
Hadden ze bij het duel van Eunice en Leila vooraf ook extra bedenk- cq overlegtijd trouwens?
je bedoelt niet de kijkers van Een jaar Van je Leven te laten weten wat een petertje isquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wel offtopic maar om de niet kijkers van Utopia te laten wat een Peter(tje) is voor een keer een uitleg
Peter is een deelnemer uit Utopia. Hij heeft zich toen naar huis laten stemmen omdat hij iets moest doen van de FEBO wat hij niet wilde. Dat noemen ze een Petertje ( dus bewust naar huis laten stemmen)
[..]
Hij is wel intelligent, maar zal moeite hebben met Nederlandse algemene kennisquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:04 schreef ChocoFan het volgende:
Als het echt imi wordt dan hoop ik dat ie alles goed heeft en rete intelligent blijkt te zijn met zijn 80.000 studie schuld.
De niet kijkers van Utopia staat erquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
je bedoelt niet de kijkers van Een jaar Van je Leven te laten weten wat een petertje is![]()
verder goede uitleg
JW wilde stick to the plan, maar gaat met de groep mee , waarschijnlijk op Imaquote:
Bij typisch Nederlandse vragen zal Imadiddin minder kunnen weten.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:03 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ze zullen Imadiddin minder slim inschatten dan Babette. Geen idee of dat zo is.
Oh zoquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De niet kijkers van Utopia staat erNiet alle kijkers van EEJVJL weten wat een Petertje is
We zullen zien. Ik ben erg benieuwd iig.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:06 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is wel intelligent, maar zal moeite hebben met Nederlandse algemene kennis
Ze zouden nu op Imadiddin gaan de andere weet ik nietquote:
Er is gezegd, algemene kennis, niet perse Nederlandsquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:06 schreef D. het volgende:
[..]
-knip- doe maar nietquote:
Omdat ze hopen met zijn gebrekkig Nederlands dat ie weinig weet ?quote:
Dat betwijfel ik, de algemene ontwikkeling van sommige is zeer matig, Imi heeft tenminste nog een inburgeringscursus gehad.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:06 schreef D. het volgende:
[..]
Klaar voor de strijd, doen bendeleden ook.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Marciano weer met die snotlap om zijn hoofd
Kan er nog wel 10 opnoemenquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Omdat een schaduw is, geen echte deelnemer
quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:04 schreef HopScotch het volgende:
Hadden ze bij het duel van Eunice en Leila vooraf ook extra bedenk- cq overlegtijd trouwens?
Daar ga je al met deze informatie vooraf, nu gaan ze allemaal op Zoë.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er is gezegd, algemene kennis, niet perse Nederlands
Lijkt mij prima.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:08 schreef ChocoFan het volgende:
Dus als de meeste dan op Imi gaan, op wie gaan ze nog meer dan? Dadelijk een Janet die alleen op marcio of zo gestemd heeft omdat ie lelijk deed en dan moet die tegenover imi en dan poef marciano toch in eens weg, zo maar een scenario he.
Nou ik denk wel dat hij ook vreest dat hij misschien weg moetquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:08 schreef Silves het volgende:
Marcia die iedereen te vriend wil houden, doet er ook te lang over..kijk mij ik heb er moeite mee..
Voor ons is algemene kennis Nederlandse algemene kennisquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er is gezegd, algemene kennis, niet perse Nederlands
Dat verstoort het proces.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:10 schreef Kakadylo het volgende:
Babs zit er echt niet serieus niet nooit niet voor de prijzenpot maar krijgt telkens hyperventilatie als ze denkt weg te moeten
Want?quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:13 schreef freaky40 het volgende:
Klopt niets van, Esther zou er niet op komen, Ima wel.
Nee ik aanvaard niets zus!quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
wrm nu weer , gast aanvaard eens wat er gebeurd
Tuurlijk, Imma is onzichtbaar.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:13 schreef Chanel5 het volgende:
apart deze keuze, heel raar, beinvloeding?
#team Imi.quote:
Nergens last vanquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
Godverdomme mijn streams crashen weer, KUT VIDEOLAND
Hoorde diverse namen maar geen Esther.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wie had er dan op moeten komen vanuit groep-Babette?
Daar zit JW niet mee. Die vent zit helemaal nergens mee en vindt alles best en dan daarna klagen hoe het beter had gekund. Zó uit de klei getrokken die boer.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En toch vind ik het gedrag van JW naar Esther walgelijk, hij heeft haar ""zorg" voor hem altijd geaccepteerd, loopt hand in hand met haar buiten, zat altijd naast haar, deed hij zelf ook en haar nu negeren. Vind Esther niet leuk, maar JW ook niet en vals gedrag van hem.
Jawel hoorquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoorde diverse namen maar geen Esther.
Jawel hoorquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb wat anders gehoord... alleen maar Esther ... en als 2e optie Erik.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En al zijn plannen die hij heeft opgezet of wilde vallen allemaal in duigen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar zit JW niet mee. Die vent zit helemaal nergens mee en vindt alles best en dan daarna klagen hoe het beter had gekund. Zó uit de klei getrokken die boer.
Krijgt hij zijn ontbijtje niet meer want Eugenie is niet zo gek.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:13 schreef OmaJacky het volgende:
Jw kijkt wel heel boos bij t horen van Esther haar naam.
Alleen vraag 10... de rest boeit niet.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:15 schreef spapaars het volgende:
Nu de vragen afwachten.
Met de soort van vragen weet je meteen wie ze weg willen hebben.
Team slang + schoothondquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Arme Imi , ik snap Rupie wel
Team ssslang
Dat zal best, maar zie hem dit niet redden, of Febo wil van Esther af wat er toch steeds meer op gaat lijken. Een petertje/toneelhaak dus.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vreselijk onderschat wordt
Esther mag nog even blijven er beginnen net scheurtjes in haar relatie met JW te komen.quote:
Willen ze een romance tussen JW en Eunice zonder tussenkomst van Esther, of willen ze die niet veel zegende Ima lozen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen vraag 10... de rest boeit niet.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En toch vind ik het gedrag van JW naar Esther walgelijk, hij heeft haar ""zorg" voor hem altijd geaccepteerd, loopt hand in hand met haar buiten, zat altijd naast haar, deed hij zelf ook en haar nu negeren. Vind Esther niet leuk, maar JW ook niet en vals gedrag van hem.
Martijn.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
2 eigenlijk ook wel![]()
Leuke oempa loempa aanwezig
Ja dit dus wel...quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Esther mag nog even blijven er beginnen net scheurtjes in haar relatie met JW te komen.
Dat gaat leuke streams opleveren
Juist ja.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:15 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En al zijn plannen die hij heeft opgezet of wilde vallen allemaal in duigen.
in braille?quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:19 schreef StephanL het volgende:
Vraag komt ook op het beeldscherm voor Esther
Gemiste kansquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:19 schreef spapaars het volgende:
Wel jammer dat er nu niemand anders kan worden weggestuurd
Ik denk het laatste.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:17 schreef 5thencounter het volgende:
Dringt het al door? of heeft ze het nog niet verstaan...![]()
[ afbeelding ]
Dat is wel heel mooi dat dat e rbij gezegd werdquote:
JW heeft al laten weten geen romance met Eunice te willen daar.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Willen ze een romance tussen JW en Eunice zonder tussenkomst van Esther, of willen ze die niet veel zegende Ima lozen.
Nou .....quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
JW heeft al laten weten geen romance met Eunice te willen daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |