Weten niet eens wat die tekens zijnquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Is Miep lid van de ss?
Ik zou wel 30x nadenken voor ik zoiets zou kopen![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben het wel geprobeerd, maar ze kon het niet horen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:02 schreef Silves het volgende:
Ess op babs want ze hebben haar natuurlijk niet ingelicht dat ze zijn geswitch..
Klopt dat laatste? Heb ik gemist dan.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:01 schreef D. het volgende:
[..]
Die wil niet weg, ze deelt eindelijk het bed met JW
Het is wel offtopic maar om de niet kijkers van Utopia te laten wat een Peter(tje) is voor een keer een uitlegquote:
O die heeft een mooie foto en wat een leuke hoed. etc.. etc..quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe gaat het ter plekke nog weer bedenken ...
Ja precies , je kan dat ook nooit zeggen , zeker niet in die dynamiek van daarquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wel als stick to the plan op het laatste moment switchen is
quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:03 schreef Hoempah het volgende:
[..]
O die heeft een mooie foto en wat een leuke hoed. etc.. etc..
Zonder ook maar te aarzelen doet ie dat gewoon hoor (en terecht!)quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou wel briljant zijn .. Rupert die vraag 10 gaat voorzeggen bij Imi.
[..]
Neequote:Op dinsdag 4 april 2023 14:04 schreef HopScotch het volgende:
Hadden ze bij het duel van Eunice en Leila vooraf ook extra bedenk- cq overlegtijd trouwens?
je bedoelt niet de kijkers van Een jaar Van je Leven te laten weten wat een petertje isquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wel offtopic maar om de niet kijkers van Utopia te laten wat een Peter(tje) is voor een keer een uitleg
Peter is een deelnemer uit Utopia. Hij heeft zich toen naar huis laten stemmen omdat hij iets moest doen van de FEBO wat hij niet wilde. Dat noemen ze een Petertje ( dus bewust naar huis laten stemmen)
[..]
Hij is wel intelligent, maar zal moeite hebben met Nederlandse algemene kennisquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:04 schreef ChocoFan het volgende:
Als het echt imi wordt dan hoop ik dat ie alles goed heeft en rete intelligent blijkt te zijn met zijn 80.000 studie schuld.
De niet kijkers van Utopia staat erquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
je bedoelt niet de kijkers van Een jaar Van je Leven te laten weten wat een petertje is![]()
verder goede uitleg
JW wilde stick to the plan, maar gaat met de groep mee , waarschijnlijk op Imaquote:
Bij typisch Nederlandse vragen zal Imadiddin minder kunnen weten.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:03 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ze zullen Imadiddin minder slim inschatten dan Babette. Geen idee of dat zo is.
Oh zoquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De niet kijkers van Utopia staat erNiet alle kijkers van EEJVJL weten wat een Petertje is
We zullen zien. Ik ben erg benieuwd iig.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:06 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is wel intelligent, maar zal moeite hebben met Nederlandse algemene kennis
Ze zouden nu op Imadiddin gaan de andere weet ik nietquote:
Er is gezegd, algemene kennis, niet perse Nederlandsquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:06 schreef D. het volgende:
[..]
-knip- doe maar nietquote:
Omdat ze hopen met zijn gebrekkig Nederlands dat ie weinig weet ?quote:
Dat betwijfel ik, de algemene ontwikkeling van sommige is zeer matig, Imi heeft tenminste nog een inburgeringscursus gehad.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:06 schreef D. het volgende:
[..]
Klaar voor de strijd, doen bendeleden ook.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Marciano weer met die snotlap om zijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |