Kan er nog wel 10 opnoemenquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Omdat een schaduw is, geen echte deelnemer
quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:04 schreef HopScotch het volgende:
Hadden ze bij het duel van Eunice en Leila vooraf ook extra bedenk- cq overlegtijd trouwens?
Daar ga je al met deze informatie vooraf, nu gaan ze allemaal op Zoë.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er is gezegd, algemene kennis, niet perse Nederlands
Lijkt mij prima.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:08 schreef ChocoFan het volgende:
Dus als de meeste dan op Imi gaan, op wie gaan ze nog meer dan? Dadelijk een Janet die alleen op marcio of zo gestemd heeft omdat ie lelijk deed en dan moet die tegenover imi en dan poef marciano toch in eens weg, zo maar een scenario he.
Nou ik denk wel dat hij ook vreest dat hij misschien weg moetquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:08 schreef Silves het volgende:
Marcia die iedereen te vriend wil houden, doet er ook te lang over..kijk mij ik heb er moeite mee..
Voor ons is algemene kennis Nederlandse algemene kennisquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er is gezegd, algemene kennis, niet perse Nederlands
Dat verstoort het proces.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:10 schreef Kakadylo het volgende:
Babs zit er echt niet serieus niet nooit niet voor de prijzenpot maar krijgt telkens hyperventilatie als ze denkt weg te moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |