Het leven is niet altijd smakelijk!quote:
Nee dat blijkt maar weer.quote:
Ik vind de Vliegende Hollander het leukst, de Baron durf ik niet inquote:Op maandag 3 april 2023 15:48 schreef NailQueen het volgende:
Welke achtbanen in de Efteling zijn een aanrader?
Pegasus en de Bob!quote:Op maandag 3 april 2023 15:48 schreef NailQueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas kan ik dan nietquote:Op maandag 3 april 2023 15:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Eat My Dust, ga je daarvoor nog een bezoekje plannen?
Eigenlijk allemaal welquote:Op maandag 3 april 2023 15:48 schreef NailQueen het volgende:
Nee ik moet nog stofzuigenquote:
Achterste rij, buitenste stoelen, slim zitten zodat bij het aandrukken van de beugel toch wat ruimte overblijft. Beste ridequote:Op maandag 3 april 2023 17:34 schreef sportfreak het volgende:
12 Vliegende Hollander
10 Python
8 Baron 1898 (als je voorin zit tenminste)
7 Vogel Rok
6 Joris & de Draak
5 Max & Moritz
De Vliegende Hollander is qua thematisering de beste attractie van de Efteling, de Python is gewoon legendarisch.
Dat is toch standaard bij iedere achtbaan?quote:Op maandag 3 april 2023 18:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
slim zitten zodat bij het aandrukken van de beugel toch wat ruimte overblijft.
Meestal trekken ze alleen even aan de beugel om te zien of 'ie vastzit, maar bij Baron (en andere banen buiten de Efteling) drukken ze 'm ook echt nog zo ver mogelijk aan. Daarbij inderdaad altijd even zo gaan zitten dat je na het maximaal aandrukken toch nog wat ruimte overhoudt als je weer normaal gaat zitten. En dan genieten van de extra airtimequote:Op maandag 3 april 2023 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch standaard bij iedere achtbaan?
Heb je de prijzen gezien?quote:Op maandag 3 april 2023 18:33 schreef NailQueen het volgende:
Over de Efteling gesproken. Weet een van jullie of de Eftelinghotel een aanrader is?
quote:
Mijn eerste reactie is ook een kleinere kans inderdaad. Maar goed, uiteindelijk gaat het er toch vooral om wie de diepste zakken heeft en bij KINK zitten er wat private geldschieters achter, dus niemand weet nou precies wat die te besteden hebbenquote:Op maandag 3 april 2023 18:54 schreef usagi414 het volgende:
@:Hamlapjes
Mediahuis neemt Radio Veronica, 100%NL en SLAM! over
Gaat dit de kansen voor KINK om een FM frequentie te krijgen vergroten of juist verlagen?
Ik zou zeggen verlagen omdat er weer een partij met geld bij komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |