En waar kunnen we deze bar vinden? De muziek van Voyager kom je ook niet overal tegenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:19 schreef BillDauterive het volgende:
Tijd voor een update van de meest gedraaide liedjes van dit songfestivalseizoen in de plaatselijke gay bar.
1) Gustaph - Because of You
2) Käärijä - Cha Cha Cha
3) Allesandra - Queen of Kings
4) Patty Gurdy - Melodies of Hope
5) Voyager en Loreen
De top 2 is nog steeds hetzelfde. Waar staat Nederland, vraag je je misschien af? Onder Malta en Denemarken.
Tien topics per maand in je eentje, dat halen we nu nauwelijks met z'n allenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:18 schreef Em31 het volgende:
Damn 2000/3000 posts per maand kun je je nu ook niet meer voorstellen, maar toen in die coronatijd viel dat helemaal niet op eigenlijk omdat iedereen hier zowat de hele dag was.
De vertaling uit het Fins maakt de zin er niet veel duidelijker op.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:22 schreef BillDauterive het volgende:
Duidelijk.
[ afbeelding ]
Is dit Engels?
Wel fijn, beter dan dat ze allemaal even leuk zijnquote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:16 schreef PinkLow het volgende:
School was wel leuk. Maar de vorige School was leuker.
Nog 1 School te gaan over 2 weken, dat is een hele kleine School. Maar we hebben echt wel een voorkeur voor de montessorischool van vorige week.
Ik ben heel blij dat McBusted weer uit elkaar isquote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:20 schreef NailQueen het volgende:
He said, "I've been to the year 3000. Not much has changed but they lived underwater"
Niet likken voordat het valt, ik zie het probleem niet?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De vertaling uit het Fins maakt de zin er niet veel duidelijker op.
Ik ben een beetje te frustreert momenteel om te helpen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:42 schreef Meke het volgende:
Ja mense als ik top 1 wil worden moeten jullie me wel hélpen hè, zo'n monoloog is voor niemand leuk
Door dat gedoe met de ledenadministratie en incasso's? Of je werk? Vertel me er alles over!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben een beetje te frustreert momenteel om te helpen.
Ik weet niet wat je huidige achterstand nog is op de top, maar ik acht de kans klein. Misschien beter om vanaf morgen een nieuwe poging te doen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:43 schreef Meke het volgende:
Ik wilde een poll maken, maar dan gaan jullie allemaal stemmen in plaats van posten en kan ik er niet op reageren dus, voor mijn postcount:
Hoe realistisch vinden jullie het dat ik deze maand bovenaan de lijst kom te staan?
Ik geloof erin dat het je gaat lukken!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:43 schreef Meke het volgende:
Ik wilde een poll maken, maar dan gaan jullie allemaal stemmen in plaats van posten en kan ik er niet op reageren dus, voor mijn postcount:
Hoe realistisch vinden jullie het dat ik deze maand bovenaan de lijst kom te staan?
Het eerste.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Door dat gedoe met de ledenadministratie en incasso's? Of je werk? Vertel me er alles over!
Maar kan je niet gewoon beter zorgen dat het niet valt ? Je hebt nog maar vijf seconden nadat het is gevallen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Niet likken voordat het valt, ik zie het probleem niet?
Dat lijkt mij uitgesloten en volslagen kansloosquote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:43 schreef Meke het volgende:
Wat valt er te ontkrachten?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij uitgesloten en volslagen kansloos![]()
Zo. Nu kun je gelijk vijf posts plaatsten om mijn post te ontkrachten. Dan ben je al aardig op weg
Verzin er 1quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgende week donderdag een doelstellingengesprek. Zo geen zin in.Ik heb geen doelstellingen.
Dit gebrek aan vertrouwenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je huidige achterstand nog is op de top, maar ik acht de kans klein. Misschien beter om vanaf morgen een nieuwe poging te doen.
Dat is beter!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik geloof erin dat het je gaat lukken!
Echt heel stom! Heb je al contact met hen of andere clubs gehad? Misschien zie je iets over het hoofd?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het eerste.
Vanuit de bank heb ik nu wel een bestand waarin ik per kwartaal dan de incassogegevens kan invullen, maar dat kost natuurlijk veel meer tijd dan dat ik dat uit een programma kan draaien. Ik zou eigenlijk een factuur naar de bond moeten sturen voor de extra tijd die het me gaat kosten.
Op het bestand van de bank staat alleen ook een kolom met een 'machtigingskenmerk', maar ik zou niet weten wat ik daar in moet vullen.
Is het hebben van geen doelstellingen geen doelstelling op zich?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgende week donderdag een doelstellingengesprek. Zo geen zin in.Ik heb geen doelstellingen.
Hmm goed punt. @H_T ?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar kan je niet gewoon beter zorgen dat het niet valt ? Je hebt nog maar vijf seconden nadat het is gevallen.
Ik heb de faq al gelezen en daar staat het in dat de incasso-optie alleen in de premium versie beschikbaar is en dat die in 2023 nog gratis is, dus in 2024 niet meer natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt heel stom! Heb je al contact met hen of andere clubs gehad? Misschien zie je iets over het hoofd?
Thanks Reddiequote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij uitgesloten en volslagen kansloos![]()
Zo. Nu kun je gelijk vijf posts plaatsten om mijn post te ontkrachten. Dan ben je al aardig op weg
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:14 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Is het hebben van geen doelstellingen geen doelstelling op zich?
Nummer 1 in de SC worden/handhaven?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk niet dat dat een goede doelstelling is voor op kantoor.quote:
BELACHELIJKquote:
Het dilemma.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Maar hoe zit dat dan? Mijn doelstelling is dan om geen doelstellingen te hebben, maar die ga ik dan nooit halen, omdat dat dan een doelstelling is.
Maarja dat zou ik dan wel overleggen want als jij er elke maand uren aan kwijt bent is ook stomquote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de faq al gelezen en daar staat het in dat de incasso-optie alleen in de premium versie beschikbaar is en dat die in 2023 nog gratis is, dus in 2024 niet meer natuurlijk.Maar hoeveel dat dan gaat kosten, staat er niet bij.
Ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat een goede doelstelling is voor op kantoor.
Ze hebben een aantal vestigingsdoelstellingen erbij gegeven, maar als ik die lees heb ik nog zo iets van, ja, wat moet ik daarmee. *handen in de lucht gooit*quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:19 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Het dilemma.![]()
Kun je niet gewoon zeggen dat je geen doelstellingen hebt omdat je al je doelen gehaald hebt?
Ik had vanmorgen al een enigszins gefrustreerde mail gestuurd.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Maarja dat zou ik dan wel overleggen want als jij er elke maand uren aan kwijt bent is ook stom
Dat heeft moet nooit iemand zin inquote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zat net de instructie erbij te lezen en de doelen moeten SMART geformuleerd zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heeft moet nooit iemand zin inMaar doelstellingen is wel iets wat je hoort te hebben hoor. Dat doet dan niet eens iets heel bijzonder, ingrijpend of spectaculair te zijn.
Bedenk iets wat je graag zou willen bereiken over een tijd. Efficiënter werken, meer inzicht ergens over krijgen, bepaalde taken sneller en/of accurater verweken. Uiteraard wel belangrijk om het dan concreet te kunnen maken.
STom kantoorquote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat een goede doelstelling is voor op kantoor.
En sportvereningen hebben al zoveel moeite om vrijwilligers en bestuursleden te vinden.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het eerste.
Vanuit de bank heb ik nu wel een bestand waarin ik per kwartaal dan de incassogegevens kan invullen, maar dat kost natuurlijk veel meer tijd dan dat ik dat uit een programma kan draaien. Ik zou eigenlijk een factuur naar de bond moeten sturen voor de extra tijd die het me gaat kosten.
Op het bestand van de bank staat alleen ook een kolom met een 'machtigingskenmerk', maar ik zou niet weten wat ik daar in moet vullen.
Heeft jullie bedrijf daar een contract mee ofzo, dat zelfs de doelstellingen van de medewerkers daaraan gelinkt moeten worden? Anders zie ik daar totaal geen reden toe.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zat net de instructie erbij te lezen en de doelen moeten SMART geformuleerd zijn.
SMART is altijd wel een ding ja. Maar in de praktijk is het niet zo'n ramp als iets niet volledig SMRART is. Vaak zullen ze dan aangeven hoe de doelstelling die je geeft SMART te maken is.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zat net de instructie erbij te lezen en de doelen moeten SMART geformuleerd zijn.
Wat ik zou kunnen bedenken is dat ik beter/handiger wil worden in het werken in Visma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |