Behalve dat van zichzelfquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:17 schreef Dotteke het volgende:
Mooie TT![]()
Babette kan gedrag lezen zegt ze
Dat zeker niet want ze ziet zichzelf als zo goedquote:
Onvoorstelbaarquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:20 schreef Dotteke het volgende:
Babette zegt dat mensen er van weerhouden heeft om op Wanda te stemmen
terwijl het toch echt haar eigen woorden zijn die de loods door zijn gegaanquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette wil het complete verhaal omdraaien. Het is niet haar schuld, maar het is de schuld van de anderen. Het word met de minuut lachwekkender
Maar, maar ze zit er echt niet in voor de doekoequote:Op woensdag 29 maart 2023 12:19 schreef Deisyy het volgende:
Wat een gejank met haar verontwaardiging
Ooit lult ze zich klemquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette wil het complete verhaal omdraaien. Het is niet haar schuld, maar het is de schuld van de anderen. Het word met de minuut lachwekkender
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar, maar ze zit er echt niet in voor de doekoe
Nee joh, dat zie je helemaal verkeerd. Hoe durf je zoiets te zeggenquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:21 schreef Verida het volgende:
[..]
terwijl het toch echt haar eigen woorden zijn die de loods door zijn gegaan
Wendy zei gisteren mensen die daar zitten omdat ze buiten een kut leven hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar, maar ze zit er echt niet in voor de doekoe
Hoorde ik ook. Jeff was het er niet mee eens.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:18 schreef HopScotch het volgende:
Nu wil Marciano zich er weer op laten zetten als ie denkt dat ie het kan halen. Laat ze gewoon die zoemer af laten gaan, Kenzy of Babette er op. Klaar. Wekenlang gezeik hierover.
Je zou haar maar als psycholoog hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een beetje mens prikt daar doorheen
quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:25 schreef Deisyy het volgende:
Je kan van Wanda zeggen wat je wil, maar ze kan het spel wel los van mensen zien, Martin heeft haar eens genoemd om te nomineren en zij Martin ook, maar toch zat het goed tussen hen, vertelt ze.
Totaal geen zelfreflectiequote:Op woensdag 29 maart 2023 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wendy zei gisteren mensen die daar zitten omdat ze buiten een kut leven hebben
Als je er zoals Babette zegt er niet voor het spel en het geld zit valt ze onder de noemer die Wendy zegt
Denk eerder dat ze erzelf één nodig heeft, vooral nuquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou haar maar als psycholoog hebben
En Babette wilde niet op Wanda stemmenquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:26 schreef juul. het volgende:
Wanda tegen Babs; ik heb nog nooit een kwaad woord over jou gesproken
Psychiater eerderquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze erzelf één nodig heeft, vooral nu
quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:26 schreef juul. het volgende:
quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:26 schreef juul. het volgende:
We hebben Babette betrapt op een waarheidjequote:Op woensdag 29 maart 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:
Gisteren zei Babette dat zij nooit geluisterd zou hebben. Nu zegt ze tegen Wanda dat zij ook geluisterd zou hebben
Dat kun je echt niemand aandoen, filmpje oke, maar om dit uit te schrijven..... hahahahaquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
Wie maakt hier even een streamverslag van?
Het word met de minuut lachwekkender. Ze accepteerd niet, dat ze fout is geweest. Ze is ontmaskerdquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat kun je echt niemand aandoen, filmpje oke, maar om dit uit te schrijven..... hahahaha
Als er in die week een eliminatie was geweest was Martin toen al naar huisquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tegen anderen zei ze altijd ik vertrouw hem voor geen meter.
Nee nee,over een halfuur speeches.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:30 schreef Tascha071 het volgende:
Kom op nu ff een zoemer! De sfeer is er goed naar.
Ja en vooral aan het schoonpraten en eigen schouderklopjes geven aan zichzelfquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:31 schreef spapaars het volgende:
Zo even een halfuurtje niet gekeken, is babs nog steeds aan het lullen.
Erik , JW weg, Esther weg, Jappie wegquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:33 schreef pingu66 het volgende:
Ik voorzie een samen smelting na de elimin atie om de oudjes eruit te stemmen ( deze eliminatie Erik eruit)
En tokkie Zoë zal wel weer een gele kaart krijgen een dezer dagen door ern ruzie met Wanda en of Jappie
quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:33 schreef pingu66 het volgende:
Ik voorzie een samen smelting na de elimin atie om de oudjes eruit te stemmen ( deze eliminatie Erik eruit)
En tokkie Zoë zal wel weer een gele kaart krijgen een dezer dagen door ern ruzie met Wanda en of Jappie
Wanda is veel sterker in de discussiequote:
Nog geen 5 minuten.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Mijn beste vriend zit nu thuis zegt Babette. Is dat diezelfde vriend, die ze een dag later al een mes in de rug stak
Je kunt het gewoon afdoen met, iedereen hier roddelt, het is 1 grote achterklap.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en vooral aan het schoonpraten en eigen schouderklopjes geven aan zichzelf
Wilde het nog redelijk houden voor Babettequote:
hoe kan ze hem een mes in de rug steken als hij al naar huis is?quote:
Daar ben ik heel straight en real in.Hij was nog niet de poort uit en ze was al bij Isaac.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wilde het nog redelijk houden voor Babette
quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:36 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoe kan ze hem een mes in de rug steken als hij al naar huis is?
hij kan er toch geen nadeel meer van ondervinden dus waarom zouden ze zich aan afspraken moeten houden?
Je liegtquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar ben ik heel straight en real in.Hij was nog niet de poort uit en ze was al bij Isaac.
Het word steeds grappigerquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:38 schreef Harry het volgende:
Babette praat NOOIT over eliminaties......
Integriteit toch?quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:36 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hij kan er toch geen nadeel meer van ondervinden dus waarom zouden ze zich aan afspraken moeten houden?
En dit waren de afspraken die Gj wilde, en nogmaals waarom mag een bab niet het spel spelen, ze staat al maanden op de hitlijst..lijkt steeds of ze zich moet verdedigen om wat ze doet..quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:36 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
is ook onzinquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:36 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar wat heb je aan integriteit als 50% van jouw verbond is weggestuurd? dan pas je aan naar de situatie voordat je zelf ook weggestuurd wordtquote:
quote:
haha dat is het ook ja! het is letterlijk ‘praten TEGEN’ en niet ‘praten MET’ xDquote:
Hoe integer ben je dan naar je beste vriend toe? Heb je de streams toen gevolgd? Want daar twijfel ik aan.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:36 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
GJ heeft geen enkel probleem ermee , dus het zit meer in onsquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:42 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar wat heb je aan integriteit als 50% van jouw verbond is weggestuurd? dan pas je aan naar de situatie voordat je zelf ook weggestuurd wordt
maar utopia2.0 het is een spel om 1 miljoen euro, nu iets minder maar alsnog.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe integer ben je dan naar je beste vriend toe? Heb je de streams toen gevolgd? Want daar twijfel ik aan.
Ik zou mijn beste vriend, nooit een mes in de rug steken. Babette klaarblijkelijk welquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:46 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar utopia2.0 het is een spel om 1 miljoen euro, nu iets minder maar alsnog.
het is geen Utopia waar er gewerkt wordt aan een alternatieve samenleving, het is een spelshow.
principes en ruggengraat blijven buiten de poort, als ik mee zou doen
Ze vallen nu wel erg in herhaling...next.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:46 schreef Wibehh het volgende:
Sooo, ik heb gister dus heel veel gemist. Eindelijk een beetje actie in de loods.
Ze is al vanaf dag 1 close met Ice en Marcia, het commentaar hier, dat ze samen bij de febo hoorde, en Gj wist dit ook, mss was Gj wel stik jaloers, hij haten elke man daar in de loods..quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe integer ben je dan naar je beste vriend toe? Heb je de streams toen gevolgd? Want daar twijfel ik aan.
maar beargumenteer eens wáárom niet dan? wat heeft babette in de loods aan die vriendschap? ik probeer je oprecht te begrijpenquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou mijn beste vriend, nooit een mes in de rug steken. Babette klaarblijkelijk wel
Klopt, maar er gebeurt al weken niks daar. Dooie boel.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze vallen nu wel erg in herhaling...next.
Lees maar even terug.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:46 schreef Wibehh het volgende:
Sooo, ik heb gister dus heel veel gemist. Eindelijk een beetje actie in de loods.
Er komt een nieuw uitzendtijdstip aan dus ze moeten even TV maken, zover is wel duidelijk. Uitzendingen worden ook langer dus er moet content zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:48 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Klopt, maar er gebeurt al weken niks daar. Dooie boel.
Dit is wel zeer opmerkelijk.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er komt een nieuw uitzendtijdstip aan dus ze moeten even TV maken, zover is wel duidelijk.
quote:
Beargumenteer? Moet ik oprecht beargumenteren, waarom ik mijn beste vriend een mes in de rug zou steken?quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:48 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar beargumenteer eens wáárom niet dan? wat heeft babette in de loods aan die vriendschap? ik probeer je oprecht te begrijpen
nee, ik zeg al 5x dat die “beste vriend” thuis is, dus waarom zou je aan de afspraken houden als die voor jouw deelname nadeling zijn?!quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Beargumenteer? Moet ik oprecht beargumenteren, waarom ik mijn beste vriend een mes in de rug zou steken?
Babette krijgt het niet voor elkaar om Wanda onder de tafel te lullen.quote:
WTFquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette krijgt het niet voor elkaar om Wanda onder de tafel te lullen.
quote:
Drie weken stick to the plan ...quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:55 schreef Flow3r het volgende:
Voor Erik bovenaan het lijstje staat Rupert
Zou me niks verbazen als Rupert (weer?) 'een leesfout' heeft gemaakt.quote:
Oh dat moet toch Babette zijn. Stick to the plan.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:55 schreef Flow3r het volgende:
Voor Erik bovenaan het lijstje staat Rupert
Ook al zou je het 10x zeggen, ik steek mijn beste vriend geen mes in de rug. Dat babette dat wel doet, zegt meer over Babette. Als Babette er niet in zou zitten voor het geld, had ze GJ geen mes in de rug gestoken.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:52 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
nee, ik zeg al 5x dat die “beste vriend” thuis is, dus waarom zou je aan de afspraken houden als die voor jouw deelname nadeling zijn?!
Dat zien die twee dan wel goedquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:56 schreef Flow3r het volgende:
Zoe en Moarima voegen het minste toe volgens Erik en Jappie
Erik doet al jaren 'stick to the pants'quote:
Goffer.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Erik doet al jaren 'stick to the pants'
quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze hem net op zijn plaats heeft gezet
quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Erik doet al jaren 'stick to the pants'
Zoe is de roddelkrant en Moraima zweeft met haar humor naar de laatste 10quote:
Altijd, tot die tijd is het namedropping dat het een aard heeft...quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:00 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Al die plannen gaan bij elke eliminatie de prullenbak in... wat ze allemaal plannen komt vaak niks van
Het wordt steeds gekkerquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Wanda had naar Babette moeten komen, om een verklaring af te geven, waarom Babette geroddeld heeft over Wanda![]()
Foei Wanda
En morgen zullen er weer andere namen vallen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:00 schreef Puzzie het volgende:
Ze gaan nu voor Z (zoe) Erik wil voor R(upie)
Deze geldmachine behoort in de finalequote:
Dat is nu ook nog wel de gebruikelijke gang van zaken, eerst de passanten eruit werken. Dat is bij andere reality shows ook altijd de volgorde.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:02 schreef Silves het volgende:
Tuurlijk oudjes we pakken snel de zwakste van de loods, durven dus echt niet tegen een waardige tegenstander te staan,schijtluizen .
Die plannen slaan ook nergens op ze doen toch elke keer wat anders dan gepland en invloed van k5 zal ook meespelenquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:02 schreef Silves het volgende:
Tuurlijk oudjes we pakken snel de zwakste van de loods, durven dus echt niet tegen een waardige tegenstander te staan,schijtluizen .
Kan ik ook prima mee levenquote:
Het is maar net hoe de wind waait, vanochtend en gisteren was het nog Erik, maar vandaag komt de wind uit het zuiden dus is het Zoe....logisch.quote:
Weer dood gemaakt met een blije mus.quote:
Wat is daar spannend aan als de bro's dat al bepaald hebben.quote:
snap t ook nietquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weer dood gemaakt met een blije mus.
Komt nog een laagje op.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:08 schreef Puzzie het volgende:
OMG wat Zoe eruit, oogjes worden steeds kleiner
Zoals Ice vanmorgen al met een kop koffie Babs is gaan wakker maken met het liedje " everything gon be alright" Essie die ineens wel wilde praten, Sas die gister zich zo,n beetje terug getrokken heeft, Wanda die eindelijk eens het gesprek aangaat...ja denk wel zeker een tip van kamer 5.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:03 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Die plannen slaan ook nergens op ze doen toch elke keer wat anders dan gepland en invloed van k5 zal ook meespelen
Moirama gaat haar fixen.quote:
Hoorde Isaac vanochtend andere waarschuwen dat het 13.15 uur gaat zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:08 schreef KinKiJan het volgende:
dus toch gewoon 14:00 zoals in het bericht voor de manager van maandag stond..
Grote kans maar Bep gaat iig nergens heenquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:09 schreef Silves het volgende:
[..]
Zoals Ice vanmorgen al met een kop koffie Babs is gaan wakker maken met het liedje " everything gon be alright" Essie die ineens wel wilde praten, Sas die gister zich zo,n beetje terug getrokken heeft, Wanda die eindelijk eens het gesprek aangaat...ja denk wel zeker een tip van kamer 5.
Extra bonussen na afloop voor de hoofdrolspelers.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:09 schreef Frummelie het volgende:
Wat een leegte ineens in de loods... iedereen naar kamertje 5 om de complimenten in ontvangst te nemen voor het geweldige tv maken...
Dat zag ik , want Zoe verft alleen haar gezicht en vergeet haar nekquote:
Rupert zei kwart voor 1.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoorde Isaac vanochtend andere waarschuwen dat het 13.15 uur gaat zijn.
Yep ik denk dat je weer gelijk hebquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Grote kans maar Bep gaat iig nergens heen
Ja heb ik ook gehoord, hij liep de kas in en zei dat er een mail was dat ze om 12:45 moesten verzamelen en dat er een scheids kwam. Denk dat ze 13:45 als kwart voor 1 gelezen hebben.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoorde Isaac vanochtend andere waarschuwen dat het 13.15 uur gaat zijn.
Echt een masker.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zag ik , want Zoe verft alleen haar gezicht en vergeet haar nek
en zeker al 3 uur bezig met de make upquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:08 schreef Puzzie het volgende:
OMG wat Zoe eruit, oogjes worden steeds kleiner
Ik snap dat echt niet, zoveel make-upquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:11 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en zeker al 3 uur bezig met de make up
Leuke bril.quote:
Erik en Zoë zitten toch niet in hetzelfde team?quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is maar net hoe de wind waait, vanochtend en gisteren was het nog Erik, maar vandaag komt de wind uit het zuiden dus is het Zoe....logisch.
Ja , zo ernstig was dat hele verhaal al niet , maar dat was wel de reden dat iedereen op haar ging stemmenquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:13 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Anyways, Babs had heel die opname niet nodig, want ze had iedereen al lang uitgelezen dat ze erop stond.. Mooi, dan is het toch klaar nu ?
Voetje is het pedaal?quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:15 schreef ChocoFan het volgende:
Janet komt ff tussendoor of iemand aan de naaimachine heeft gezeten want het voetje is weg, potver ik weet wat ze bedoelt en dat zal ze vast zelf kwijt zijn geraakt maar zich weer niet beseffen, zoeken Janet, zoeken.
Ja Erik speelt ook het spel maar moet toch echt zijn muil houden over ethiekquote:
was het maar zo feest die is nog lang niet klaarquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:13 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Anyways, Babs had heel die opname niet nodig, want ze had iedereen al lang uitgelezen dat ze erop stond.. Mooi, dan is het toch klaar nu ?
Naaivoetje is voor de stof transportquote:
Nee maar dat werd geopperd door Jappie.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:13 schreef pingu66 het volgende:
Nu weer op Zoë.
[..]
Erik en Zoë zitten toch niet in hetzelfde team?
Nee, klein ijzer dingetje waar de draadjes door lopen, goffer, hoe moet ik dat nu uitleggen, metaal dingetje iig met een halve spleet.quote:
Dat dingetje waar de naald tussen gaat?quote:
Klopt, maar niet alleen om de inhoud, ook de gedachte dat Babs zo over ze sprak maar in hun gezicht lief, leuk en aardig deed (ondanks dat de meesten dat daar doen, alleen zijn die niet opgenomen).quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , zo ernstig was dat hele verhaal al niet , maar dat was wel de reden dat iedereen op haar ging stemmen
Nee dat is dat ding wat de stof vast houd op de machine de naald stikt daar tussen doorquote:
Dit is de korte versie.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Naaivoetje is voor de stof transport
Yepquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dingetje waar de naald tussen gaat?
Ik weet het al.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, klein ijzer dingetje waar de draadjes door lopen, goffer, hoe moet ik dat nu uitleggen, metaal dingetje iig met een halve spleet.![]()
De stof leg je erop en dan laat je de naald zakken, dat wat onder de stof zit dan.
quote:
Ik sta op het punt om een nieuwe naaimachine te kopenquote:
Ja met woorden haalt ze het niet, dom geblaat van haarquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
En Babs ineens met die bril op, oeh ik kom op tv en doe of ik intelligent ben en doe daar ook ff een bril bij op.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:18 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe kan zo'n voetje nou kwijt zijn, Martin was de enige die dat ding zou passen maar die is al weer een tijdje weg
Nog bezig.quote:
Oeh dat is wel geinig, veel plezier ermee.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om een nieuwe naaimachine te kopen![]()
Is gebeurd in een jaszak van een ander later kwam Eric er achter dat het opgenomen wasquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:23 schreef Sestra666 het volgende:
per ongeluk opgenomen..dat geloof ik dus echt niet ERIK
Veeg me op hoor.quote:
quote:
Dat zeg je vaker, snap alleen niet waaromquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:23 schreef Sestra666 het volgende:
omdat ik het niet geloof.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:26 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zeg je vaker, snap alleen niet waarom
Erikquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:27 schreef Silves het volgende:
Ja vp deze keer geen complimenten meer van de enige die je nog een beetje aandacht gaven![]()
Maar het maakt hem niks uit ,JW vindt alles primaquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:27 schreef D. het volgende:
[..]
JW maakt zich haske druk, maar da’s wat anders
Wat moet Erik toevallig in een damesjas gaan graaien? gewoon een dief himself!quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:23 schreef Sestra666 het volgende:
Hij zocht de podcast om te luisteren en vroeg waar de podcast was. En kreeg toen het antwoord dat hij in die jaszak zat.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:29 schreef Silves het volgende:
[..]
Wat moet Erik toevallig in een damesjas gaan graaien? gewoon een dief himself!
Juistquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja...wie een kuil graaft voor een ander....
Wordt moe.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja...wie een kuil graaft voor een ander....
Zijn autisme kan dit allemaal niet aan....quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:32 schreef Wibehh het volgende:
Ik vind dit zo lekker voor Erik. Hij weet niet wat hij meemaakt.
Hij doet niet minder dan Babettequote:
Dat ze hem er uit wilde.quote:
Dat ze eerst op hem wilde stemmenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |