Het wordt steeds gekkerquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Wanda had naar Babette moeten komen, om een verklaring af te geven, waarom Babette geroddeld heeft over Wanda![]()
Foei Wanda
En morgen zullen er weer andere namen vallen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:00 schreef Puzzie het volgende:
Ze gaan nu voor Z (zoe) Erik wil voor R(upie)
Deze geldmachine behoort in de finalequote:
Dat is nu ook nog wel de gebruikelijke gang van zaken, eerst de passanten eruit werken. Dat is bij andere reality shows ook altijd de volgorde.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:02 schreef Silves het volgende:
Tuurlijk oudjes we pakken snel de zwakste van de loods, durven dus echt niet tegen een waardige tegenstander te staan,schijtluizen .
Die plannen slaan ook nergens op ze doen toch elke keer wat anders dan gepland en invloed van k5 zal ook meespelenquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:02 schreef Silves het volgende:
Tuurlijk oudjes we pakken snel de zwakste van de loods, durven dus echt niet tegen een waardige tegenstander te staan,schijtluizen .
Kan ik ook prima mee levenquote:
Het is maar net hoe de wind waait, vanochtend en gisteren was het nog Erik, maar vandaag komt de wind uit het zuiden dus is het Zoe....logisch.quote:
Weer dood gemaakt met een blije mus.quote:
Wat is daar spannend aan als de bro's dat al bepaald hebben.quote:
snap t ook nietquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weer dood gemaakt met een blije mus.
Komt nog een laagje op.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:08 schreef Puzzie het volgende:
OMG wat Zoe eruit, oogjes worden steeds kleiner
Zoals Ice vanmorgen al met een kop koffie Babs is gaan wakker maken met het liedje " everything gon be alright" Essie die ineens wel wilde praten, Sas die gister zich zo,n beetje terug getrokken heeft, Wanda die eindelijk eens het gesprek aangaat...ja denk wel zeker een tip van kamer 5.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:03 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Die plannen slaan ook nergens op ze doen toch elke keer wat anders dan gepland en invloed van k5 zal ook meespelen
Moirama gaat haar fixen.quote:
Hoorde Isaac vanochtend andere waarschuwen dat het 13.15 uur gaat zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:08 schreef KinKiJan het volgende:
dus toch gewoon 14:00 zoals in het bericht voor de manager van maandag stond..
Grote kans maar Bep gaat iig nergens heenquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:09 schreef Silves het volgende:
[..]
Zoals Ice vanmorgen al met een kop koffie Babs is gaan wakker maken met het liedje " everything gon be alright" Essie die ineens wel wilde praten, Sas die gister zich zo,n beetje terug getrokken heeft, Wanda die eindelijk eens het gesprek aangaat...ja denk wel zeker een tip van kamer 5.
Extra bonussen na afloop voor de hoofdrolspelers.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:09 schreef Frummelie het volgende:
Wat een leegte ineens in de loods... iedereen naar kamertje 5 om de complimenten in ontvangst te nemen voor het geweldige tv maken...
Dat zag ik , want Zoe verft alleen haar gezicht en vergeet haar nekquote:
Rupert zei kwart voor 1.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoorde Isaac vanochtend andere waarschuwen dat het 13.15 uur gaat zijn.
Yep ik denk dat je weer gelijk hebquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Grote kans maar Bep gaat iig nergens heen
Ja heb ik ook gehoord, hij liep de kas in en zei dat er een mail was dat ze om 12:45 moesten verzamelen en dat er een scheids kwam. Denk dat ze 13:45 als kwart voor 1 gelezen hebben.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoorde Isaac vanochtend andere waarschuwen dat het 13.15 uur gaat zijn.
Echt een masker.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zag ik , want Zoe verft alleen haar gezicht en vergeet haar nek
en zeker al 3 uur bezig met de make upquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:08 schreef Puzzie het volgende:
OMG wat Zoe eruit, oogjes worden steeds kleiner
Ik snap dat echt niet, zoveel make-upquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:11 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en zeker al 3 uur bezig met de make up
Leuke bril.quote:
Erik en Zoë zitten toch niet in hetzelfde team?quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is maar net hoe de wind waait, vanochtend en gisteren was het nog Erik, maar vandaag komt de wind uit het zuiden dus is het Zoe....logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |