maar beargumenteer eens wáárom niet dan? wat heeft babette in de loods aan die vriendschap? ik probeer je oprecht te begrijpenquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou mijn beste vriend, nooit een mes in de rug steken. Babette klaarblijkelijk wel
Klopt, maar er gebeurt al weken niks daar. Dooie boel.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze vallen nu wel erg in herhaling...next.
Lees maar even terug.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:46 schreef Wibehh het volgende:
Sooo, ik heb gister dus heel veel gemist. Eindelijk een beetje actie in de loods.
Er komt een nieuw uitzendtijdstip aan dus ze moeten even TV maken, zover is wel duidelijk. Uitzendingen worden ook langer dus er moet content zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:48 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Klopt, maar er gebeurt al weken niks daar. Dooie boel.
Dit is wel zeer opmerkelijk.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er komt een nieuw uitzendtijdstip aan dus ze moeten even TV maken, zover is wel duidelijk.
quote:
Beargumenteer? Moet ik oprecht beargumenteren, waarom ik mijn beste vriend een mes in de rug zou steken?quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:48 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar beargumenteer eens wáárom niet dan? wat heeft babette in de loods aan die vriendschap? ik probeer je oprecht te begrijpen
nee, ik zeg al 5x dat die “beste vriend” thuis is, dus waarom zou je aan de afspraken houden als die voor jouw deelname nadeling zijn?!quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Beargumenteer? Moet ik oprecht beargumenteren, waarom ik mijn beste vriend een mes in de rug zou steken?
Babette krijgt het niet voor elkaar om Wanda onder de tafel te lullen.quote:
WTFquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette krijgt het niet voor elkaar om Wanda onder de tafel te lullen.
quote:
Drie weken stick to the plan ...quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:55 schreef Flow3r het volgende:
Voor Erik bovenaan het lijstje staat Rupert
Zou me niks verbazen als Rupert (weer?) 'een leesfout' heeft gemaakt.quote:
Oh dat moet toch Babette zijn. Stick to the plan.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:55 schreef Flow3r het volgende:
Voor Erik bovenaan het lijstje staat Rupert
Ook al zou je het 10x zeggen, ik steek mijn beste vriend geen mes in de rug. Dat babette dat wel doet, zegt meer over Babette. Als Babette er niet in zou zitten voor het geld, had ze GJ geen mes in de rug gestoken.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:52 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
nee, ik zeg al 5x dat die “beste vriend” thuis is, dus waarom zou je aan de afspraken houden als die voor jouw deelname nadeling zijn?!
Dat zien die twee dan wel goedquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:56 schreef Flow3r het volgende:
Zoe en Moarima voegen het minste toe volgens Erik en Jappie
Erik doet al jaren 'stick to the pants'quote:
Goffer.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Erik doet al jaren 'stick to the pants'
quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze hem net op zijn plaats heeft gezet
quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Erik doet al jaren 'stick to the pants'
Zoe is de roddelkrant en Moraima zweeft met haar humor naar de laatste 10quote:
Altijd, tot die tijd is het namedropping dat het een aard heeft...quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:00 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Al die plannen gaan bij elke eliminatie de prullenbak in... wat ze allemaal plannen komt vaak niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |