Ja , zo ernstig was dat hele verhaal al niet , maar dat was wel de reden dat iedereen op haar ging stemmenquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:13 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Anyways, Babs had heel die opname niet nodig, want ze had iedereen al lang uitgelezen dat ze erop stond.. Mooi, dan is het toch klaar nu ?
Voetje is het pedaal?quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:15 schreef ChocoFan het volgende:
Janet komt ff tussendoor of iemand aan de naaimachine heeft gezeten want het voetje is weg, potver ik weet wat ze bedoelt en dat zal ze vast zelf kwijt zijn geraakt maar zich weer niet beseffen, zoeken Janet, zoeken.
Ja Erik speelt ook het spel maar moet toch echt zijn muil houden over ethiekquote:
was het maar zo feest die is nog lang niet klaarquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:13 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Anyways, Babs had heel die opname niet nodig, want ze had iedereen al lang uitgelezen dat ze erop stond.. Mooi, dan is het toch klaar nu ?
Naaivoetje is voor de stof transportquote:
Nee maar dat werd geopperd door Jappie.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:13 schreef pingu66 het volgende:
Nu weer op Zoë.
[..]
Erik en Zoë zitten toch niet in hetzelfde team?
Nee, klein ijzer dingetje waar de draadjes door lopen, goffer, hoe moet ik dat nu uitleggen, metaal dingetje iig met een halve spleet.quote:
Dat dingetje waar de naald tussen gaat?quote:
Klopt, maar niet alleen om de inhoud, ook de gedachte dat Babs zo over ze sprak maar in hun gezicht lief, leuk en aardig deed (ondanks dat de meesten dat daar doen, alleen zijn die niet opgenomen).quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , zo ernstig was dat hele verhaal al niet , maar dat was wel de reden dat iedereen op haar ging stemmen
Nee dat is dat ding wat de stof vast houd op de machine de naald stikt daar tussen doorquote:
Dit is de korte versie.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Naaivoetje is voor de stof transport
Yepquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dingetje waar de naald tussen gaat?
Ik weet het al.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, klein ijzer dingetje waar de draadjes door lopen, goffer, hoe moet ik dat nu uitleggen, metaal dingetje iig met een halve spleet.![]()
De stof leg je erop en dan laat je de naald zakken, dat wat onder de stof zit dan.
quote:
Ik sta op het punt om een nieuwe naaimachine te kopenquote:
Ja met woorden haalt ze het niet, dom geblaat van haarquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
En Babs ineens met die bril op, oeh ik kom op tv en doe of ik intelligent ben en doe daar ook ff een bril bij op.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:18 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe kan zo'n voetje nou kwijt zijn, Martin was de enige die dat ding zou passen maar die is al weer een tijdje weg
Nog bezig.quote:
Oeh dat is wel geinig, veel plezier ermee.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om een nieuwe naaimachine te kopen![]()
Is gebeurd in een jaszak van een ander later kwam Eric er achter dat het opgenomen wasquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:23 schreef Sestra666 het volgende:
per ongeluk opgenomen..dat geloof ik dus echt niet ERIK
Veeg me op hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |