Bij Feyenoord nooit last van, maar die worden waarschijnlijk PERSOONLIJK toegesproken door Arend Martijnquote:Op maandag 27 maart 2023 21:03 schreef Zorro het volgende:
Die ballenjongens in de Kuip zijn ECHT aartslui.
Nee hoor, die komen eerst 1-0 achter.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Feyenoord had hier al 2-0 voor gestaan.
Die hadden dan ook al minstens een strafschop gehad.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Feyenoord had hier al 2-0 voor gestaan.
hee wieffiequote:Op maandag 27 maart 2023 21:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In gedachten hoor je @:Paul dan zeggen 'Hee Wieffie'
Als Paul zo erg in je hoofd zit zou ik even langs de dokter gaan.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En @KingRoland Waifu.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij zegt vaak hee liefie tegen vrouwelijke users hier.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Paul zo erg in je hoofd zit zou ik even langs de dokter gaan.
quote:Op maandag 27 maart 2023 21:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Paul zo erg in je hoofd zit zou ik even langs de dokter gaan.
quote:
Omdat hij nog steeds crew isquote:Op maandag 27 maart 2023 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Paul is niet meer blauw
Waarom de fuck kan ik hem dan niet blokkeren?
rustigquote:Op maandag 27 maart 2023 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
berghuis viese val mongool
echte ajax cied probeert alleen pingels te versieren
Ik proef geen respect voor het deskundig commentaar van Gruet...quote:
En een vlaggenloper uit de zorgboerderij.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog even en er komt ook een megafoonmongool.
ja dusquote:
Ik betwijfel of Nederland bij machte is tegen deze glorieuze natie.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:09 schreef heywoodu het volgende:
Zeker na deze naaierij zou het wel erg mooi zijn als je dit alsnog weet te winnen
Frank de Boer werd ook kampioen met Ajax.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:10 schreef BB-King het volgende:
Frank de Boer stond al met 2-0 voor destijds thuis tegen Gibraltar.
Gokken is voor tokkiesquote:Op maandag 27 maart 2023 21:10 schreef Benny het volgende:
Maar ff een eurootje op Gibraltar gezet. Oranje bakt er geen moer van en de inleg wordt 100 keer uitbetaald
Meer menschen bij de palen.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:12 schreef Caland het volgende:
Gewoon een ouderwetse voorzet van een rechtspoot op rechts
Hier gaat Pi-air iets over zeggen in de rust
Toch knap dat hij zich zo herpakt nadat zijn twee beste vrienden die in Rusland voetballen tot een lange gevangenisstraf zijn veroordeeld in Nederlandquote:
Stagiair aan de knoppen.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:13 schreef Zipportal het volgende:
Commentaar loopt voor op de beelden.
Kut NOS
Dat is tijdens het WK uitvoerig onderzocht.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou iemand de polls van RamboDirk leuk vinden?
Potential staat er dan in beeld. Fake news.quote:
Die wordt zeker helemaal afgemaakt bij NOS Sport.quote:
twee?quote:Op maandag 27 maart 2023 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch knap dat hij zich zo herpakt nadat zijn twee beste vrienden die in Rusland voetballen tot een lange gevangenisstraf zijn veroordeeld in Nederland
Is ook niet makkelijk, zo vanuit het bad.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wordt zeker helemaal afgemaakt bij NOS Sport.
Promessi en Vloetquote:
Vloet de kindermoordenaar ookquote:
Je hebt spelers nodig die er de beuk ingooien a la Boulahrouzquote:
Bij NOS Sport hebben ze een nieuwe betekenis gegeven aan het woord clusterfuck.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vraag dat aan FC Barcelona.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:16 schreef bbuddybb het volgende:
Wijnaldum en afwerken is geen goed duo.
Rita stemmersquote:Op maandag 27 maart 2023 21:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Het enige wat je hoeft te doen is vanaf de flanken die ballen pompen. Waarom speelt men toch zo vaak door het midden dan?
Goede werksfeerquote:Op maandag 27 maart 2023 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij NOS Sport hebben ze een nieuwe betekenis gegeven aan het woord clusterfuck.
Dat heet toch gewoon groepsseks?quote:Op maandag 27 maart 2023 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij NOS Sport hebben ze een nieuwe betekenis gegeven aan het woord clusterfuck.
oh ja, ik was vergeten dat die Vloet ook naar Ruzzia was afgetaaidquote:
Nee Tom is vrij.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hoort gewoon af te bouwen ergens bij mid-team. stelt niks meer voor.quote:
Zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 27 maart 2023 21:17 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Oranje moet nog minimaal 7x scoren.
Wat ben je toch negatief.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Wissel Weghorst maar, dit begint zielig te worden.
Nederland mist een type Gimenez.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Wissel Weghorst maar, dit begint zielig te worden.
zou die voor volgend jaar op het lijstje staan bij tekloesegod?quote:Op maandag 27 maart 2023 21:18 schreef Caland het volgende:
Wijnaldum doet zelfs tegen Gibraltar alles verkeerd
Erg mooi.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:19 schreef bbuddybb het volgende:
Simons speelt een ongelukkig wedstrijd.
Ik hoop het niet. Vergane glorie, laat maar lekker afbouwen in Eindhovenquote:Op maandag 27 maart 2023 21:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zou die voor volgend jaar op het lijstje staan bij tekloesegod?
Hoeft niet meer johquote:Op maandag 27 maart 2023 21:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Die wil vooruit, niet achteruit.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Lastig om te zeggen wat zijn niveau is door die blessure, maar bij Roma is het niet groots toch?quote:Op maandag 27 maart 2023 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Vergane glorie, laat maar lekker afbouwen in Eindhoven
Denk dat Arne hem wel weer aan de praat krijgt.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zou zelfs Liam Kelly aan de praat krijgen.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat Arne hem wel weer aan de praat krijgt.
zie het wel gebeurenquote:Op maandag 27 maart 2023 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu wel.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:23 schreef fetX het volgende:
Heeft Berghuis al een goede voorzet gegeven?
Laatste keer was toen hij nog bij Feyenoord speelde.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:23 schreef fetX het volgende:
Wegwezen met die nsb’er en zijn fluisterstemmetjequote:Op maandag 27 maart 2023 21:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zie het wel gebeuren
gelijk een aanvoerder, boegbeeld ditdat, CL ervaring
tis psv nietquote:Op maandag 27 maart 2023 21:22 schreef -XOR- het volgende:
Hopelijk scoort Gibraltar zo een goal uit een kutcounter.
Zijn club Rochdale staat 24e in de League 2 (lol)quote:Op maandag 27 maart 2023 21:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die zou zelfs Liam Kelly aan de praat krijgen.
Gibraltar heeft geen premium account, die moeten zuinig zijn met hun trainingskampenquote:Op maandag 27 maart 2023 21:24 schreef De_Kraam het volgende:
Gibraltar speelt 4-5-1 schieten van afstand maar ze zijn vergeten een trainingskampje in te zetten.
Dat was inderdaad gewoon geluk, want zonder dat zou hij nooit een goede voorzet gevenquote:
OSMquote:Op maandag 27 maart 2023 21:24 schreef De_Kraam het volgende:
Gibraltar speelt 4-5-1 schieten van afstand maar ze zijn vergeten een trainingskampje in te zetten.
Ik heb hem nog niet als een malle over het veld zien huppelen dus nee, denk het niet.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:23 schreef fetX het volgende:
hoeft van mij ook niet zo hoorquote:Op maandag 27 maart 2023 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wegwezen met die nsb’er en zijn fluisterstemmetje
Daar vond ik nou juist geen reet aan.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hete teek: In OSM waren alleen de fantasy draft competities leuk
quote:Op maandag 27 maart 2023 21:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Fransen bakken er ook geen kut van
Geen last van de Ramadan. @RamboDirkquote:Op de landtong wonen ongeveer 30.000 mensen. Op het gebied van familienamen, heeft 27% van de bevolking een Britse achternaam, 24% een Spaanse achternaam, 15% een Genuese of andere Italiaanse achternaam, 15% een Portugese achternaam en 8% een Maltese achternaam. Meer dan de helft van de bevolking ziet zichzelf als Gibraltars, gevolgd door de groep 'ander soort Brits'.
Oke vooruit, het was ook wel geinig om met een degradatieteam te spelen. Maar PSV managen vond ik echt mokersaaiquote:
Alle mongooltjes die Messi en Ronaldo namen terwijl ik gewoon een ultiem 4-5-1 schieten van afstand team bouwde.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hete teek: In OSM waren alleen de fantasy draft competities leuk
quote:Op maandag 27 maart 2023 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn club Rochdale staat 24e in de League 2 (lol)
Ik denk nog steeds dat dat een scam is geweest.
Ook gewoon nauwelijks kansen.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Het gebrek aan creativiteit is toch wel schrijnend
Wist je dat de naam Gibraltar wel is afgeleid van de Arabische naam?quote:Op maandag 27 maart 2023 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen last van de Ramadan. @:rambodirk
Er is ook darts.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Blij dat het clubvoetbal komend weekend weer begint als je deze aids ziet.
Ge-lukkig.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Britten doen aan Rammedanquote:Op maandag 27 maart 2023 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb Veendam zo een keer kampioen van de Eredivisie gemaaktquote:Op maandag 27 maart 2023 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alle mongooltjes die Messi en Ronaldo namen terwijl ik gewoon een ultiem 4-5-1 schieten van afstand team bouwde.
Makkelijk eerste.
Er was ook 1 combinatie aan instellingen waarbij je echt amper tegendoelpunten kreeg. Idd 4-5-1, maar nog wat andere instellingen. Eindigde standaard als kampioen en max. 5 tegendoelpuntenquote:Op maandag 27 maart 2023 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alle mongooltjes die Messi en Ronaldo namen terwijl ik gewoon een ultiem 4-5-1 schieten van afstand team bouwde.
Makkelijk eerste.
Yep, alleen gescoord dankzij een blunder van de keeperquote:Op maandag 27 maart 2023 21:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ook gewoon nauwelijks kansen.Kutelftal.
OSMquote:Op maandag 27 maart 2023 21:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Heb Veendam zo een keer kampioen van de Eredivisie gemaakt
Boeiend, dat was jij toch ook bij je verwekkingquote:Op maandag 27 maart 2023 21:28 schreef Zorro het volgende:
Ik krijg meer en meer de indruk dat het doelpunt van Depay een ongelukje was.
volgens mijn pa was er ook een periode helemaal niets met types als Zenden e.dquote:
Koekoekquote:Op maandag 27 maart 2023 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeiend, dat was jij toch ook bij je verwekking
Sowquote:Op maandag 27 maart 2023 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Zenden speelde in de tijd dat er drie halve finales werden bereikt, dat lijkt me sterk dusquote:Op maandag 27 maart 2023 21:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volgens mijn pa was er ook een periode helemaal niets met types als Zenden e.d
maar da week nie
@Caland is op dreef vandaagquote:Op maandag 27 maart 2023 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Zenden is van hetzelfde geboortejaar als Kluivert en Van Nistelrooijquote:Op maandag 27 maart 2023 21:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volgens mijn pa was er ook een periode helemaal niets met types als Zenden e.d
maar da week nie
Geen warm bad hier.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
343 over de vleugelsquote:Op maandag 27 maart 2023 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er waren echt maar 3 instellingen in OSM die werkten, allemaal 4-5-1 en nog iets
Dan moet je ook geen middenveld opstellen met één speler die de bal wil hebben (Wieffer). Wijnaldum speelt als vanouds verstoppertje. Depay die dingen op gevoel wil doen is helemaal lachwekkend.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Het gebrek aan creativiteit is toch wel schrijnend
Rai Vloet ook, maar dat is flink bijgetrokken.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Bij PSV had Wijnaldum ook al de grootste moeite met afmaken.
Promes had daar ook moeite mee al is dat een steek onder water.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Bij PSV had Wijnaldum ook al de grootste moeite met afmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |