Ge-lukkig.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen last van de Ramadan. @:rambodirk
Britten doen aan Rammedanquote:Op maandag 27 maart 2023 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen last van de Ramadan. @:rambodirk
Heb Veendam zo een keer kampioen van de Eredivisie gemaaktquote:Op maandag 27 maart 2023 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alle mongooltjes die Messi en Ronaldo namen terwijl ik gewoon een ultiem 4-5-1 schieten van afstand team bouwde.
Makkelijk eerste.
Er was ook 1 combinatie aan instellingen waarbij je echt amper tegendoelpunten kreeg. Idd 4-5-1, maar nog wat andere instellingen. Eindigde standaard als kampioen en max. 5 tegendoelpuntenquote:Op maandag 27 maart 2023 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alle mongooltjes die Messi en Ronaldo namen terwijl ik gewoon een ultiem 4-5-1 schieten van afstand team bouwde.
Makkelijk eerste.
Yep, alleen gescoord dankzij een blunder van de keeperquote:Op maandag 27 maart 2023 21:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ook gewoon nauwelijks kansen.Kutelftal.
OSMquote:Op maandag 27 maart 2023 21:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Heb Veendam zo een keer kampioen van de Eredivisie gemaakt
Boeiend, dat was jij toch ook bij je verwekkingquote:Op maandag 27 maart 2023 21:28 schreef Zorro het volgende:
Ik krijg meer en meer de indruk dat het doelpunt van Depay een ongelukje was.
volgens mijn pa was er ook een periode helemaal niets met types als Zenden e.dquote:
Koekoekquote:Op maandag 27 maart 2023 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeiend, dat was jij toch ook bij je verwekking
Sowquote:Op maandag 27 maart 2023 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeiend, dat was jij toch ook bij je verwekking
Zenden speelde in de tijd dat er drie halve finales werden bereikt, dat lijkt me sterk dusquote:Op maandag 27 maart 2023 21:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volgens mijn pa was er ook een periode helemaal niets met types als Zenden e.d
maar da week nie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |