Die zou zelfs Liam Kelly aan de praat krijgen.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat Arne hem wel weer aan de praat krijgt.
zie het wel gebeurenquote:Op maandag 27 maart 2023 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Vergane glorie, laat maar lekker afbouwen in Eindhoven
Nu wel.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:23 schreef fetX het volgende:
Heeft Berghuis al een goede voorzet gegeven?
Laatste keer was toen hij nog bij Feyenoord speelde.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:23 schreef fetX het volgende:
Wegwezen met die nsb’er en zijn fluisterstemmetjequote:Op maandag 27 maart 2023 21:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zie het wel gebeuren
gelijk een aanvoerder, boegbeeld ditdat, CL ervaring
tis psv nietquote:Op maandag 27 maart 2023 21:22 schreef -XOR- het volgende:
Hopelijk scoort Gibraltar zo een goal uit een kutcounter.
Zijn club Rochdale staat 24e in de League 2 (lol)quote:Op maandag 27 maart 2023 21:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die zou zelfs Liam Kelly aan de praat krijgen.
Gibraltar heeft geen premium account, die moeten zuinig zijn met hun trainingskampenquote:Op maandag 27 maart 2023 21:24 schreef De_Kraam het volgende:
Gibraltar speelt 4-5-1 schieten van afstand maar ze zijn vergeten een trainingskampje in te zetten.
Dat was inderdaad gewoon geluk, want zonder dat zou hij nooit een goede voorzet gevenquote:
OSMquote:Op maandag 27 maart 2023 21:24 schreef De_Kraam het volgende:
Gibraltar speelt 4-5-1 schieten van afstand maar ze zijn vergeten een trainingskampje in te zetten.
Ik heb hem nog niet als een malle over het veld zien huppelen dus nee, denk het niet.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:23 schreef fetX het volgende:
hoeft van mij ook niet zo hoorquote:Op maandag 27 maart 2023 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wegwezen met die nsb’er en zijn fluisterstemmetje
Daar vond ik nou juist geen reet aan.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hete teek: In OSM waren alleen de fantasy draft competities leuk
quote:Op maandag 27 maart 2023 21:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Fransen bakken er ook geen kut van
Geen last van de Ramadan. @RamboDirkquote:Op de landtong wonen ongeveer 30.000 mensen. Op het gebied van familienamen, heeft 27% van de bevolking een Britse achternaam, 24% een Spaanse achternaam, 15% een Genuese of andere Italiaanse achternaam, 15% een Portugese achternaam en 8% een Maltese achternaam. Meer dan de helft van de bevolking ziet zichzelf als Gibraltars, gevolgd door de groep 'ander soort Brits'.
Oke vooruit, het was ook wel geinig om met een degradatieteam te spelen. Maar PSV managen vond ik echt mokersaaiquote:
Alle mongooltjes die Messi en Ronaldo namen terwijl ik gewoon een ultiem 4-5-1 schieten van afstand team bouwde.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hete teek: In OSM waren alleen de fantasy draft competities leuk
quote:Op maandag 27 maart 2023 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn club Rochdale staat 24e in de League 2 (lol)
Ik denk nog steeds dat dat een scam is geweest.
Ook gewoon nauwelijks kansen.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Het gebrek aan creativiteit is toch wel schrijnend
Wist je dat de naam Gibraltar wel is afgeleid van de Arabische naam?quote:Op maandag 27 maart 2023 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen last van de Ramadan. @:rambodirk
Er is ook darts.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Blij dat het clubvoetbal komend weekend weer begint als je deze aids ziet.
Ge-lukkig.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Britten doen aan Rammedanquote:Op maandag 27 maart 2023 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb Veendam zo een keer kampioen van de Eredivisie gemaaktquote:Op maandag 27 maart 2023 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alle mongooltjes die Messi en Ronaldo namen terwijl ik gewoon een ultiem 4-5-1 schieten van afstand team bouwde.
Makkelijk eerste.
Er was ook 1 combinatie aan instellingen waarbij je echt amper tegendoelpunten kreeg. Idd 4-5-1, maar nog wat andere instellingen. Eindigde standaard als kampioen en max. 5 tegendoelpuntenquote:Op maandag 27 maart 2023 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alle mongooltjes die Messi en Ronaldo namen terwijl ik gewoon een ultiem 4-5-1 schieten van afstand team bouwde.
Makkelijk eerste.
Yep, alleen gescoord dankzij een blunder van de keeperquote:Op maandag 27 maart 2023 21:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ook gewoon nauwelijks kansen.Kutelftal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |