Die zou zelfs Liam Kelly aan de praat krijgen.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat Arne hem wel weer aan de praat krijgt.

zie het wel gebeurenquote:Op maandag 27 maart 2023 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Vergane glorie, laat maar lekker afbouwen in Eindhoven

Nu wel.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:23 schreef fetX het volgende:
Heeft Berghuis al een goede voorzet gegeven?

Laatste keer was toen hij nog bij Feyenoord speelde.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:23 schreef fetX het volgende:

Wegwezen met die nsb’er en zijn fluisterstemmetjequote:Op maandag 27 maart 2023 21:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zie het wel gebeuren
gelijk een aanvoerder, boegbeeld ditdat, CL ervaring

tis psv nietquote:Op maandag 27 maart 2023 21:22 schreef -XOR- het volgende:
Hopelijk scoort Gibraltar zo een goal uit een kutcounter.

Zijn club Rochdale staat 24e in de League 2 (lol)quote:Op maandag 27 maart 2023 21:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die zou zelfs Liam Kelly aan de praat krijgen.

Gibraltar heeft geen premium account, die moeten zuinig zijn met hun trainingskampenquote:Op maandag 27 maart 2023 21:24 schreef De_Kraam het volgende:
Gibraltar speelt 4-5-1 schieten van afstand maar ze zijn vergeten een trainingskampje in te zetten.

Dat was inderdaad gewoon geluk, want zonder dat zou hij nooit een goede voorzet gevenquote:

OSMquote:Op maandag 27 maart 2023 21:24 schreef De_Kraam het volgende:
Gibraltar speelt 4-5-1 schieten van afstand maar ze zijn vergeten een trainingskampje in te zetten.

Ik heb hem nog niet als een malle over het veld zien huppelen dus nee, denk het niet.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:23 schreef fetX het volgende:

hoeft van mij ook niet zo hoorquote:Op maandag 27 maart 2023 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wegwezen met die nsb’er en zijn fluisterstemmetje

Daar vond ik nou juist geen reet aan.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hete teek: In OSM waren alleen de fantasy draft competities leuk

quote:Op maandag 27 maart 2023 21:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Fransen bakken er ook geen kut van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |