zou die voor volgend jaar op het lijstje staan bij tekloesegod?quote:Op maandag 27 maart 2023 21:18 schreef Caland het volgende:
Wijnaldum doet zelfs tegen Gibraltar alles verkeerd
Erg mooi.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:19 schreef bbuddybb het volgende:
Simons speelt een ongelukkig wedstrijd.
Ik hoop het niet. Vergane glorie, laat maar lekker afbouwen in Eindhovenquote:Op maandag 27 maart 2023 21:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zou die voor volgend jaar op het lijstje staan bij tekloesegod?
Hoeft niet meer johquote:Op maandag 27 maart 2023 21:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Die wil vooruit, niet achteruit.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Lastig om te zeggen wat zijn niveau is door die blessure, maar bij Roma is het niet groots toch?quote:Op maandag 27 maart 2023 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Vergane glorie, laat maar lekker afbouwen in Eindhoven
Denk dat Arne hem wel weer aan de praat krijgt.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zou zelfs Liam Kelly aan de praat krijgen.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat Arne hem wel weer aan de praat krijgt.
zie het wel gebeurenquote:Op maandag 27 maart 2023 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu wel.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:23 schreef fetX het volgende:
Heeft Berghuis al een goede voorzet gegeven?
Laatste keer was toen hij nog bij Feyenoord speelde.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:23 schreef fetX het volgende:
Heeft Berghuis al een goede voorzet gegeven?
Wegwezen met die nsb’er en zijn fluisterstemmetjequote:Op maandag 27 maart 2023 21:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zie het wel gebeuren
gelijk een aanvoerder, boegbeeld ditdat, CL ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |