Bij NOS Sport hebben ze een nieuwe betekenis gegeven aan het woord clusterfuck.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wordt zeker helemaal afgemaakt bij NOS Sport.
Vraag dat aan FC Barcelona.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:16 schreef bbuddybb het volgende:
Wijnaldum en afwerken is geen goed duo.
Rita stemmersquote:Op maandag 27 maart 2023 21:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Het enige wat je hoeft te doen is vanaf de flanken die ballen pompen. Waarom speelt men toch zo vaak door het midden dan?
Goede werksfeerquote:Op maandag 27 maart 2023 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij NOS Sport hebben ze een nieuwe betekenis gegeven aan het woord clusterfuck.
Dat heet toch gewoon groepsseks?quote:Op maandag 27 maart 2023 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij NOS Sport hebben ze een nieuwe betekenis gegeven aan het woord clusterfuck.
oh ja, ik was vergeten dat die Vloet ook naar Ruzzia was afgetaaidquote:
Nee Tom is vrij.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wordt zeker helemaal afgemaakt bij NOS Sport.
Die hoort gewoon af te bouwen ergens bij mid-team. stelt niks meer voor.quote:
Zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 27 maart 2023 21:17 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Oranje moet nog minimaal 7x scoren.
Wat ben je toch negatief.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Wissel Weghorst maar, dit begint zielig te worden.
Nederland mist een type Gimenez.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Wissel Weghorst maar, dit begint zielig te worden.
zou die voor volgend jaar op het lijstje staan bij tekloesegod?quote:Op maandag 27 maart 2023 21:18 schreef Caland het volgende:
Wijnaldum doet zelfs tegen Gibraltar alles verkeerd
Erg mooi.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:19 schreef bbuddybb het volgende:
Simons speelt een ongelukkig wedstrijd.
Ik hoop het niet. Vergane glorie, laat maar lekker afbouwen in Eindhovenquote:Op maandag 27 maart 2023 21:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zou die voor volgend jaar op het lijstje staan bij tekloesegod?
Hoeft niet meer johquote:Op maandag 27 maart 2023 21:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Die wil vooruit, niet achteruit.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Lastig om te zeggen wat zijn niveau is door die blessure, maar bij Roma is het niet groots toch?quote:Op maandag 27 maart 2023 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Vergane glorie, laat maar lekker afbouwen in Eindhoven
Denk dat Arne hem wel weer aan de praat krijgt.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Vergane glorie, laat maar lekker afbouwen in Eindhoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |