Ja en switchen heeft geen zin, die komt er op beide streams bovenuitquote:Op zondag 26 maart 2023 18:26 schreef Dotteke het volgende:
Daar heb je Babette ook weer met de gehinnik
Niet om aan te horenquote:Op zondag 26 maart 2023 18:29 schreef Ebinas het volgende:
Ga je naar keukenstream
en daar gaat Bep weer
De rest gewoon rustig aan het werk en zij is weer aan het krijsen en doen (en vooral niks uitvoeren).quote:Op zondag 26 maart 2023 18:29 schreef Ebinas het volgende:
Ga je naar keukenstream
en daar gaat Bep weer
Ook zo'n gelul.....te koppig om toe te geven dat het te pittig was.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:31 schreef pingu66 het volgende:
Christus ga nog ff 3 uur door mekkerendat je je eigen eten fantastisch vindt en eindelijk smaak in je mond hebt
Ik ben eik wel benieuwd hoe Esther zou zijn zonder JW vanaf het begin.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:31 schreef pingu66 het volgende:
Christus ga nog ff 3 uur door mekkerendat je je eigen eten fantastisch vindt en eindelijk smaak in je mond hebt
Echt hequote:Op zondag 26 maart 2023 18:31 schreef engine het volgende:
[..]
De rest gewoon rustig aan het werk en zij is weer aan het krijsen en doen (en vooral niks uitvoeren).
Vreselijk he daar moeten ze echt een geluidsdemper op zettenquote:
Ze heeft in ieder geval lol....-knip- niet over usersquote:
Of een prop Happy Socks in dr bakkesquote:Op zondag 26 maart 2023 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk he daar moeten ze echt een geluidsdemper op zetten
Chapeau voor jou dat jij het wel aan kan horenquote:Op zondag 26 maart 2023 18:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval lol....Maar zuurtjes hier vinden dat niet leuk..
dat heeft niks met zuurtjes te maken , ik vind bep ook niks , u hebt haar graag ieder zijn meningquote:Op zondag 26 maart 2023 18:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee hoor....BB loopt nog een weekjequote:Op zondag 26 maart 2023 18:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Je hebt een vrije avond![]()
Laten we hopen op actie vanaf morgen.
JIj had het ook geprobeerdquote:Op zondag 26 maart 2023 18:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja en switchen heeft geen zin, die komt er op beide streams bovenuit
Yup zuur als ik benquote:Op zondag 26 maart 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj had het ook geprobeerd![]()
Het eten is weer bijna klaar nog 1,5 uur en dan is het film kijken
Ik hoor liever gelach dan geruzie...quote:Op zondag 26 maart 2023 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chapeau voor jou dat jij het wel aan kan horen
Dat neppe overdreven gekrijs gaan mijn nekharen van overeind staan. Dat kan ze wel lol hebben maar heb ik geen zin meer om te luisteren waarover (wat ook bij Babbel vaak niet bijzonder grappig is).quote:Op zondag 26 maart 2023 18:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat heeft niks met zuurtjes te maken , ik vind bep ook niks , u hebt haar graag ieder zijn mening
Van de meeste mensen hoor ik inderdaad het liefst een lach, bij Babette twijfel ik daar nog overquote:Op zondag 26 maart 2023 18:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik hoor liever gelach dan geruzie...
Ze is ook lang en verspeelt veel energie aan 24/7 babbelenquote:Op zondag 26 maart 2023 18:38 schreef Ebinas het volgende:
Bep kan wel eten, ze kan een hoop kwijt.
Vaak me wel vaker op dat ze veel eet.
Nodig blijkbaar, want ze kan het hebben
Zowel Babette als Kenzy, hebben een vreselijke lachquote:Op zondag 26 maart 2023 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk he daar moeten ze echt een geluidsdemper op zetten
Beetje veel chili poeder en er moest eigenlijk wat ananas doorheenquote:
En Eunice?quote:Op zondag 26 maart 2023 18:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zowel Babette als Kenzy, hebben een vreselijke lach
Ik houd ook niet van zuurtjes. Haar lach is vreselijkquote:Op zondag 26 maart 2023 18:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ananas door de chili, ik moet er een beetje van huilenquote:Op zondag 26 maart 2023 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje veel chili poeder en er moest eigenlijk wat ananas doorheen
Dat sowiesoquote:Op zondag 26 maart 2023 18:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik hoor liever gelach dan geruzie...
Alle 3 iddquote:Op zondag 26 maart 2023 18:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze is ook lang en verspeelt veel energie aan 24/7 babbelen
[..]
En Eunice?
Nu je het zegt, kan me ook niet herinneren dat die klaagt over het eten, wel complimenten.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:38 schreef Ebinas het volgende:
Bep kan wel eten, ze kan een hoop kwijt.
Vaak me wel vaker op dat ze veel eet.
Nodig blijkbaar, want ze kan het hebben
Weg met fruit in het avond eten!quote:Op zondag 26 maart 2023 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje veel chili poeder en er moest eigenlijk wat ananas doorheen
Ik niet bij dit soort programma's oorlog wil ik pannen chilie door de tentquote:
Ze kan vissen naar dunne ontlasting, vanavond of morgenvroegquote:Op zondag 26 maart 2023 18:43 schreef schizolientje het volgende:
en maar vissen naar complimentjes. en Annanas enz enz. Heeft iedereen t gegeten zonder retour keuken??
Vind ik ook niet lekkerquote:
Volgens je pi vind je het ook lekkerquote:Op zondag 26 maart 2023 18:43 schreef lojanda het volgende:
De Chili van Esther is goedkeurd maar toe heet? Ik vond het er ook erg droog uitzien.
Wordt wat als manager isquote:Op zondag 26 maart 2023 18:46 schreef humpty het volgende:
en weer aan Rupi vragen heb je genoeg gegeten?
en maar vissen naar complimenten
AnNas op de pizza of tostiquote:
quote:
Pilafquote:Op zondag 26 maart 2023 18:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
AnNas op de pizza of tosti![]()
Het e,nige fruit in warm eten wat ik wel leķker vind: bijv hamlappen met kriekbier en gedroogde appeltjes
Ben Zoë dankbaarquote:
quote:Op zondag 26 maart 2023 19:03 schreef greysbones het volgende:
@:Spapaars
Mirthe heeft haar roze lipleeslegging weer aan
En ik moet me vergissen maar ze was ook weer aan het ruiken aan haar broekjequote:Op zondag 26 maart 2023 19:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Is het zo'n dag?
Vanmorgen ook al d'r 'underboob-shirt'
Ice welquote:Op zondag 26 maart 2023 19:14 schreef engine het volgende:
Schijnbaar was er bij Mirthe laatst een tiet te zien.....niemand dat meer terug gevonden?
Het is zonde om er geen gebruik van te maken als je een eigen ei hebt.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:14 schreef greysbones het volgende:
Jappie en Wanda zitten hele dagen in het ei tegenwoordig
Ja dat zal wel weer....die gluiperd.quote:
Definitie van 'mooi' is bij Zoë denk ik het tegenovergestelde van 'puur natuur'. 😂quote:Op zondag 26 maart 2023 19:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Viel net evn in het gesprek tussen Zoe en Babet, hoor ik Zoe zeggen dat ze Kim niet mooi vindt, omdat ze geen make-up draagt en ook niet altijd haar ogen opmaakt. Babet vindt het juist mooi dat Kim puur natuur is en is zoals ze is
Heb dat hier deze week al twee keer gelezen maar telkens zie ik alleen maar screenshots van Esther of Zoequote:Op zondag 26 maart 2023 19:14 schreef engine het volgende:
Schijnbaar was er bij Mirthe laatst een tiet te zien.....niemand dat meer terug gevonden?
Dus mirthe heeft een te kort shirt aanquote:
andere kant gaat op bep , eunice weet ik niet op wie die stemt kan dus makkelijk gelijke stand wordenquote:Op zondag 26 maart 2023 19:15 schreef Kakadylo het volgende:
Benieuwd naar de eliminatie van volgende week en al helemaal wetende dat het Kenzy gaat worden want die gaat minstens tien stemmen krijgen. Terwijl die andere 'groep' als los zand overkomt en dan zie je dan waarschijnlijk ook terug in stemgedrag. En wint Kenzy dan stuurt ze gegarandeerd Jeff naar huis. Je krijgt dus hetzelfde als met GJ die Isaac zou hebben weggestuurd. Weeral een onhaalbare opdracht van FEBO of een duo zodat niemand kan worden weggestuurd. Is it really?
Dat moet ik allemaal maar net weten héquote:Op zondag 26 maart 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus mirthe heeft een te kort shirt aan
Ice wijst haar daar op
En hij is de gluiperd?
Schijnbaar is dat boeienderquote:Op zondag 26 maart 2023 19:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb dat hier deze week al twee keer gelezen maar telkens zie ik alleen maar screenshots van Esther of Zoe![]()
Nou zeker niet in dat opzichtquote:Op zondag 26 maart 2023 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dat moet ik allemaal maar net weten hé![]()
En ja, Ice is een gluiperd.
Ja okay maar jouw antwoord was "ice wel". Dat is dan de enige informatie die ik heb dus concludeer ik dat Ice naar haar gekeken heeft. Dat de situatie anders in elkaar zit leg je later pas uit.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou zeker niet in dat opzicht
Met trainen net ook, houdt mirthe hem te lang vast en is het ice die bijna hard wegloopt
Dan moet je wel duidelijke afspraken hebben want al de rest die overblijft zou in dat geval op Babs moeten stemmen. Terwijl als je alleen al kijkt naar Janet dan durf ik dat te betwijfelen. Dan naait ze namelijk haar loodsdochter Wendy een oor aan.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
andere kant gaat op bep , eunice weet ik niet op wie die stemt kan dus makkelijk gelijke stand worden
JW Erik en Esther doen in ieder geval meequote:Op zondag 26 maart 2023 19:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan moet je wel duidelijke afspraken hebben want al de rest die overblijft zou in dat geval op Babs moeten stemmen. Terwijl als je alleen al kijkt naar Janet dan durf ik dat te betwijfelen. Dan naait ze namelijk haar loodsdochter Wendy een oor aan.
Ook al is het nipt je komt gewoonweg tekort en daarmee komt het nogal laconiek overquote:Op zondag 26 maart 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW Erik en Esther doen in ieder geval mee
janet doet ook meequote:Op zondag 26 maart 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW Erik en Esther doen in ieder geval mee
Als jonge god kom je daarmee weg.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:26 schreef greysbones het volgende:
Erik zit weer als een peuter in zijn ogen te wrijven
Vind dat zo’n apart gezicht
Dat heeft ze 3 weken geleden gezegdquote:
Schijnt een onderzoek te zijn naar dit soort dingenquote:
we gaan het zien , hopelijk morgenquote:Op zondag 26 maart 2023 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat heeft ze 3 weken geleden gezegd
Ik denk dat dat wel veranderd is
Ik denk volgende weekquote:
O, viel mij niet opquote:Op zondag 26 maart 2023 19:03 schreef greysbones het volgende:
@:Spapaars
Mirthe heeft haar roze lipleeslegging weer aan
quote:Op zondag 26 maart 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb jij geen cap van mirthe’s ontsnapte borst
@:Engine is er naar op zoek
@Flow3r heeft het gezien, dat weet ik nog wel.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk bijna ontsnaptquote:Op zondag 26 maart 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog een week wachten is het al aprilquote:Op zondag 26 maart 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk volgende week
Morgen zou ook kunnen dan meteen een kamerwissel
Meeste zijn op maandagquote:
dat el maar is dan al 3 april , dus ik hoop op aankomende weekquote:Op zondag 26 maart 2023 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meeste zijn op maandag
En die maandag is rup nog manager
Wees blij dat iemand hier zei dat die klok fout was, anders had ik het zoeken opgegevenquote:
Ik ook maar maak geen `capsquote:Op zondag 26 maart 2023 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
@:flow3r heeft het gezien, dat weet ik nog wel.
Qua datum het niks uitquote:Op zondag 26 maart 2023 19:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat el maar is dan al 3 april , dus ik hoop op aankomende week
Geen snoep?!quote:Op zondag 26 maart 2023 19:42 schreef greysbones het volgende:
Wanda is uit het ei
Tis een wonder
Ow voor wijn
Eergisteren vroeg ze nog aan iemand (weet zo even niet meer wie) of ze nog op Babette gingen of dat het plan was gewijzigd.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan moet je wel duidelijke afspraken hebben want al de rest die overblijft zou in dat geval op Babs moeten stemmen. Terwijl als je alleen al kijkt naar Janet dan durf ik dat te betwijfelen. Dan naait ze namelijk haar loodsdochter Wendy een oor aan.
Lekker action movie ...quote:Op zondag 26 maart 2023 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
Film over bankovervallers hoorde ik JW en Esther zeggen?
Is dat ook het moment waarbij Isaac haar verteld in haar shirt te kunnen kijken?quote:
Ja dat was vanmorgen dat filmpje staat in het filmpjes topicquote:Op zondag 26 maart 2023 19:44 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat ook het moment waarbij Isaac haar verteld in haar shirt te kunnen kijken?
Ja maar dan bedoelen we wel een ander fragment want wat @Flow3r zag was van een paar dagen terug ofzo. Niet vandaag geloof ik.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat was vanmorgen dat filmpje staat in het filmpjes topic
Vraag me af of ze dat thuis ook zo zou doen.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:38 schreef Ebinas het volgende:
Dat geveeg met die pan over die kookplaat.
Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Waarschijnlijk heeft ze een gasfornuis ???quote:Op zondag 26 maart 2023 19:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vraag me af of ze dat thuis ook zo zou doen.
O die heb ik niet gezien.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dan bedoelen we wel een ander fragment want wat @:flow3r zag was van een paar dagen terug ofzo. Niet vandaag geloof ik.
(denk vrijdagochtend ergens)
Zou kunnen maar ze snapt toch wel dat alles aan het beschadigen isquote:Op zondag 26 maart 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze een gasfornuis ???
En dan kun je nog een keer om schudden en niet krassen..quote:Op zondag 26 maart 2023 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
Dat gedraai en geschud met die pan![]()
olie in de pan en popcorn erin, de popcorn onderin laten zitten want daar wordt het heet en rustig laten poffen totdat je enkele tellen niks meer hoort.
Net gevonden, stelt niet zoveel voor, ga het zo wel even monteren ....quote:Op zondag 26 maart 2023 19:14 schreef engine het volgende:
Heb zojuist even de zoekfunctie gebruikt en zo kun je het terugvinden waardoor cappers weten waar ze naar moeten kijkenquote:Op zondag 26 maart 2023 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dan bedoelen we wel een ander fragment want wat @:flow3r zag was van een paar dagen terug ofzo. Niet vandaag geloof ik.
(denk vrijdagochtend ergens)
topquote:Op zondag 26 maart 2023 19:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Net gevonden, stelt niet zoveel voor, ga het zo wel even monteren ....
Ja was ook al aan het zoeken maar kreeg zoals gewoonlijk niks gevonden hier.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb zojuist even de zoekfunctie gebruikt en zo kun je het terugvinden waardoor cappers weten waar ze naar moeten kijken
Binnen dertig seconden had ik die posting al opgespoordquote:Op zondag 26 maart 2023 19:58 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Ja was ook al aan het zoeken maar kreeg zoals gewoonlijk niks gevonden hier.
Ah jij hebt de opleiding "zoeken op Fok!" wel afgerondquote:Op zondag 26 maart 2023 20:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Binnen dertig seconden had ik die posting al opgespoord
Heb gewoon een envelop met inhoud onder de deurmat geschovenquote:Op zondag 26 maart 2023 20:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ah jij hebt de opleiding "zoeken op Fok!" wel afgerond
Moirama tis toch treurig,geen mayoquote:Op zondag 26 maart 2023 20:05 schreef engine het volgende:
Nu is er wel voor iedereen popcorn en een schaaltje snacks. Zo erg kan het nog niet zijn met dat budget.
Dat was toen Mirthe buiten Wendy ging masseren en nat maken met schuim in die 'hammam 'quote:Op zondag 26 maart 2023 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
@:flow3r heeft het gezien, dat weet ik nog wel.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:10 schreef Flow3r het volgende:
Waar is @:spapaars , MIrthe's tiet hing er uit
Ah ja is dus wel een ander fragmentje als het moment met Isaac vanmorgen. DGKtegengas had het al gevonden en komt zo een keer onlinequote:Op zondag 26 maart 2023 20:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat was toen Mirthe buiten Wendy ging masseren en nat maken met schuim in die 'hammam '
Deze post, heb Spapaars toen getagged maar geen response :
[..]
Babs heeft ooit een heel magazijn vol met lachgas ingeademd want een andere verklaring is er nietquote:Op zondag 26 maart 2023 20:11 schreef engine het volgende:
Hoeveel flessen wijn heeft Babbel ongeveer gehad vandaag? En Isaac?
Ik denk dat Spa die cap net heeft geplaatstquote:Op zondag 26 maart 2023 20:12 schreef Flow3r het volgende:
Had nog even bij de uurfilmpjes gezocht maar op die datum alleen filmpjes vanaf 16;00 uur
spapaars in JAA / [JAA COS #1414] Te pittig!quote:Op zondag 26 maart 2023 20:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat was toen Mirthe buiten Wendy ging masseren en nat maken met schuim in die 'hammam '
Deze post, heb Spapaars toen getagged maar geen response :
[..]
Nee ik zag duidelijk haar tepel, dat is niet dezequote:Op zondag 26 maart 2023 20:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
spapaars in JAA / [JAA COS #1414] Te pittig!
Dan pech, heb dat nietquote:Op zondag 26 maart 2023 20:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee ik zag duidelijk haar tepel, dat is niet deze
nee das de meest zaadtrekkende mongool die jeff ooit heeft gezien (zijn woorden vannacht)quote:Op zondag 26 maart 2023 19:16 schreef greysbones het volgende:
Ook apart
Bern en Jeff die best wel raakvlakken hebben maar totaal niet met elkaar omgaan
( nu ja met darten)
Had al eerder gezocht, fragment ook gevonden maar geen tiet te zien ...quote:Op zondag 26 maart 2023 20:12 schreef Flow3r het volgende:
Had nog even bij de uurfilmpjes gezocht maar op die datum alleen filmpjes vanaf 16;00 uur
jeef moet zijn grote gore smoel eens toehoudenquote:Op zondag 26 maart 2023 20:18 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
nee das de meest zaadtrekkende mongool die jeff ooit heeft gezien (zijn woorden vannacht)
Nou nou...quote:Op zondag 26 maart 2023 20:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
jeef moet zijn grote gore smoel eens toehouden
Neem over het algemeen nog wel 24/7 op, maar zet niet alles meer online, kost teveel moeite ....quote:Op zondag 26 maart 2023 20:12 schreef Flow3r het volgende:
wat , heb hier al andere dingen gelezen , muil , bakkes ............................dus niks nou nouquote:
Relax 't was een grapje!quote:Op zondag 26 maart 2023 20:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
wat , heb hier al andere dingen gelezen , muil , bakkes ............................dus niks nou nou
zet een uurfilmpje er op vanaf 13:00 Uur 24 maart ? Dan zal ik het vindenquote:Op zondag 26 maart 2023 20:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Had al eerder gezocht, fragment ook gevonden maar geen tiet te zien ...
Voor hun wel even een afwisseling.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:22 schreef pingu66 het volgende:
Het kijken naar etende en film kijkende mensen is nog saaier dan kijken naar Bern. Toedeloe
quote:Op zondag 26 maart 2023 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
En ik moet me vergissen maar ze was ook weer aan het ruiken aan haar broekje
Dat klopt maar voor streamers is het saaier dan saaiquote:Op zondag 26 maart 2023 20:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor hun wel even een afwisseling.
Valt ze eigenlijk ook niets kwalijk te nemen, zo ook niet weten hoe je het 24/7 spannend dus kijkwaardig kan houden.
Mirthe komt van een andere planeet want zelfs daar is ze weggestuurdquote:Op zondag 26 maart 2023 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
En ik moet me vergissen maar ze was ook weer aan het ruiken aan haar broekje
En toen hebben wij haar hier met open armen ontvangenquote:Op zondag 26 maart 2023 20:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mirthe komt van een andere planeet want zelfs daar is ze weggestuurd
En straks staat ze weer te ruiken en kijken naast het bed terwijl Jeff en Kim 'bezig' zijnquote:Op zondag 26 maart 2023 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
En toen hebben wij haar hier met open armen ontvangen
Hoop dat wij dan ook mee kunnen kijkenquote:Op zondag 26 maart 2023 20:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En straks staat ze weer te ruiken en kijken naast het bed terwijl Jeff en Kim 'bezig' zijn
Alsjeblieft niet zeg want dan loop ik een blokje omquote:Op zondag 26 maart 2023 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Hoop dat wij dan ook mee kunnen kijken
Ja daar kan die zwembroek toch niks aan doen dat zijn eigenaar dat is?quote:Op zondag 26 maart 2023 20:34 schreef Kakadylo het volgende:
En dan loop je dus rond in de zwembroek van Jeff terwijl jij hem een hele nare vent vindt en zelfs de duivel noemt
quote:Op zondag 26 maart 2023 20:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zet een uurfilmpje er op vanaf 13:00 Uur 24 maart ? Dan zal ik het vinden
Hmm, nu ik het zo terug zie lijkt het eerder een stukje van haar BH dan een tepel, beeld is vager dan op Videoland toen, leek echt op een tepelquote:Op zondag 26 maart 2023 20:45 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
24-03-23 | #1 | Wendy krijgt een massage van Mirthe [20 min 50 sec]
-
Doe dit dan maar verder hier JAA / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1quote:Op zondag 26 maart 2023 20:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hmm, nu ik het zo terug zie lijkt het eerder een stukje van haar BH dan een tepel, beeld is vager dan op Videoland toen, leek echt op een tepel
Thanks voor het zoeken![]()
[ afbeelding ]
My bad![]()
Kan je hem ook in HD uploaden ?
In de loods zitten al geen appetijtelijke vrouwen (meer) maar vanwege censuur FEBO is dat topic eigenlijk zinloosquote:Op zondag 26 maart 2023 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe dit dan maar verder hier JAA / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1
Je kunt de verantwoordelijken de schuld geven van wat we te zien krijgen, maar dat bewaren ze voor een kort fragment op tv, zoals de meervoudige ruzies.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat klopt maar voor streamers is het saaier dan saai
Je bent gewoon 6 dagen te vroeg met je 1 april grap.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hmm, nu ik het zo terug zie lijkt het eerder een stukje van haar BH dan een tepel, beeld is vager dan op Videoland toen, leek echt op een tepel
Thanks voor het zoeken![]()
[ afbeelding ]
My bad![]()
Kan je hem ook in HD uploaden ? Nahh. laat maar zitten, nothing to see, just move on![]()
het is te vaag hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die hadden ze toch pas ook al gezien?quote:
Misschien hebben ze m niet begrepen... Of was dat Amsterdam ?quote:Op zondag 26 maart 2023 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hadden ze toch pas ook al gezien?
En de Northman, deze zullen ze niet gezien hebben, lijkt mij sterk dat ze 2 x naar dezelfde film kijken.quote:Op zondag 26 maart 2023 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien hebben ze m niet begrepen... Of was dat Amsterdam ?
Nu twijfel ikquote:Op zondag 26 maart 2023 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien hebben ze m niet begrepen... Of was dat Amsterdam ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op het tweede fragment hoor je aan het begin de motoren brullen ...quote:Op zondag 26 maart 2023 23:00 schreef Harry het volgende:
De film is afgelopen.
Op de Insta van Marciano laten fans weten dat ze deze morgen voor Marciano bij de Loods waren.
Mexx heeft ook geen verstand van TV blijkbaar, het is zeker geen flop dus ze roept maar wat met argumenten om hem 'vrij' te krijgen nou dat is gelukt en de Febo is er in getrapt. Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 26 maart 2023 23:58 schreef Kakadylo het volgende:
Martin kan ik met momenten wel hebben want uniek in z'n soort maar Mexx wil je liever met een afstandsbediening uitzetten of ervan weglopen. Ze heeft een bepaalde manier van praten waardoor ik haar niet geloof en het irritatie opwekt. Het komt gewoon vaak niet eerlijk en oprecht over waarbij ze op een gemaakte wijze gaat overdrijven en ik er al niet meer naar luister.
Even heel kort samengevat komt het hier op neer. Mexx wilde Martin er helemaal niet uithalen, nee natuurlijk niet, maar zag op haar beeldscherm dat Martin dacht dat het goed met haar ging, terwijl eerder niet dan wel, want ze mist haar vriendje, nog nooit eerder verliefd geweest, en dus heeft ze dat laten weten. Die afspraak hadden ze namelijk gemaakt voordat ze moest vertrekken en je wilt toch echt niet dat ie zoiets naderhand moet horen. Een vriendinnetje die eraan onderdoor gaat aangezien ze haar kakelverse vriendje mist, en niet haar gevoelens ermee kan delen, maar het moet doen met een eenzijdige stream. Verder is ze ook helemaal goed met haar ouders, heeft ze een heleboel vriendinnen en wilde ze 48 uur bedenktijd voor Martin.
Wat een BS is dit zeg want óf ze is gestoord, óf ze liegt en verdraait van alles, óf ze weet het zelf niet eens, óf er ontbreken hele stukken in haar verhaal, óf bezigt halve zinnen. Als je het aan mij vraagt: alles! Ze bevestigde ook gewoon dat ze samen met KimK bij de loods is geweest en heeft geroepen dat Martin eruit moet en het een flop is dus je haalt er toch niks uit. Nog steeds snapt ze dus niet hoe achterlijk zoiets is en de mentale schade die je daarmee aanricht bij je kerel of überhaupt de bewoners daar. Die twee trienen zijn sowieso toxic. Kortom: een heel erg nijpende staat en een noodsituatie pur sang.![]()
Ook apart trouwens want geen contact met de buitenwereld geldt dan ook voor jou Mexx. En dan ben je dus een potentiële winnaar en alleskunner die er nog maar maximaal vijf maanden had hoeven zitten. Martin is stapel op Mexx maar heeft al meermaals gezegd dat die gedachte aan hem vreet. Werkelijk niet te filmen dit want je hoort alleen zo'n brief te krijgen als er serieus sprake is van een zwarte bladzijde in je leven. Vandaar dat je ook al snel gaat denken aan een (mogelijke) zelfmoordpoging of serieuze drama icm betrokken psycholoog. En zo werd het ook besproken in de loods zelf want logisch. Vervolgens zie je ze daar en op de socials voorbijkomen, telkens samen, alsof ze meededen aan Lingo en mensen gek zijn.
Die meid spoort niet, wat zal de vriendin van Isaac lachen of zich ergeren aan die puber die achter hem aanlooptquote:Op maandag 27 maart 2023 00:46 schreef pingu66 het volgende:
Zoë die nog steeds denkt dat Isaac iets haar ziet.![]()
Dan heb je een appartementencomplex voor je kop of in haar geval te grote wimpersquote:Op maandag 27 maart 2023 00:46 schreef pingu66 het volgende:
Zoë die nog steeds denkt dat Isaac iets haar ziet.![]()
Nou ik denk niet dat die 2 op Zoe zitten te wachtenquote:Op maandag 27 maart 2023 00:53 schreef Kakadylo het volgende:
Misschien zit er voor Zoe een trio in met Jeff en Kim want zij is bi dus je kunt het allicht eens opperen
Weet nog wel toen Kim haar gevoelens voor Jeff probeerde te ontwijken, want eigenlijk een vriendje, zij Zoe naar hem toe stuurde. Totaal mesjogge natuurlijk waarbij Jeff alleen al qua lichaamsbouw eerder valt op types zoals Kim, Mirthe en Sasha.quote:Op maandag 27 maart 2023 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat die 2 op Zoe zitten te wachten
Temptation Kimquote:
In ieder geval gaat vandaag de strijd om manager van de maand april beginnenquote:Op maandag 27 maart 2023 06:55 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
nog rustig in de loods
hoop echt op eliminatie vandaag , we gaan het zien
heel graag heb het gehad met dat mensquote:Op maandag 27 maart 2023 07:12 schreef Setje72 het volgende:
Goedemorgen...Babbel heeft haar trouwerij gehad dus vandaag lekker wegwezuh
Goed plan van mij mag hetquote:Op maandag 27 maart 2023 07:12 schreef Setje72 het volgende:
Goedemorgen...Babbel heeft haar trouwerij gehad dus vandaag lekker wegwezuh
huuuuuuuuuu schaterlach , verkouden zeehond bedoelt u tochquote:Op maandag 27 maart 2023 07:55 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Babette gaat nergens.... ik wil nog minimaal 5 maanden haar schaterlach door de loods horen.....
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 maart 2023 08:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
huuuuuuuuuu schaterlach , [img]verkouden zeehond[/img] bedoelt u toch
quote:Op maandag 27 maart 2023 08:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
huuuuuuuuuu schaterlach , verkouden zeehond bedoelt u toch
quote:Op maandag 27 maart 2023 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze heeft een vreselijke lach, zo overdreven de hele loods trilt
ik hoor liever zeehond babs of schreeuwende kim lachen dan kenzy, als je het over lachjes hebtquote:Op maandag 27 maart 2023 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze heeft een vreselijke lach, zo overdreven de hele loods trilt
denk esther of wandaquote:Op maandag 27 maart 2023 08:20 schreef engine het volgende:
Babbel op de stip lijkt mij wel geinig in ieder geval. Vertrekt ze vind ik dat prima. Maar mag ze blijven en iemand wegsturen ben ik ook wel benieuwd..
zodat ze zich aan kunnen melden voor managerquote:
daarvoor gaat geen zoemer af dacht ikquote:Op maandag 27 maart 2023 08:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
zodat ze zich aan kunnen melden voor manager
Voor die verkiezing moet ee nog iemand wegquote:Op maandag 27 maart 2023 08:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
zodat ze zich aan kunnen melden voor manager
das volgende weekquote:Op maandag 27 maart 2023 08:41 schreef D. het volgende:
[..]
Voor die verkiezing moet ee nog iemand weg
rupi zijn termijn als manger duurt tot 5 april , nominatie kan dus ook begin volgende week zijnquote:Op maandag 27 maart 2023 08:41 schreef D. het volgende:
[..]
Voor die verkiezing moet ee nog iemand weg
quote:Op maandag 27 maart 2023 08:53 schreef Frummelie het volgende:
De toiletten worden goed bezocht.... waarschijnlijk allemaal last van hete kak..
Bedankt Esther...
In theoriequote:Op maandag 27 maart 2023 08:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
rupi zijn termijn als manger duurt tot 5 april , nominatie kan dus ook begin volgende week zijn
Dat zie je niet zo vaak, ik was ook al verbaasd.quote:Op maandag 27 maart 2023 08:47 schreef Loveable het volgende:
Nou mensen Jappie staat onder de douche
Die snap ik niet?quote:Op maandag 27 maart 2023 08:58 schreef Frummelie het volgende:
En zo vangt de dag weer aan... Erik gaat weer kaartjes knippen... ik gok dat Esther zometeen weer met haar therapeutische doos aan komt kakken...JW ploft strakjes weer op de bank... om de hele dag z'n ongenoegen uit te spreken..
Wat een dag...
Nu sopt die zijn lijf in met cremequote:
Een lach is altijd mooi als het een echte is maar bij Babette heb ik dikwijls het idee dat ze nep lacht.quote:Op maandag 27 maart 2023 08:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik hoor liever zeehond babs of schreeuwende kim lachen dan kenzy, als je het over lachjes hebt
quote:
Oquote:
Ik kan niet zeggen dat Babette een vrolijke vrouw is.quote:Op maandag 27 maart 2023 09:14 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Een lach is altijd mooi als het een echte is maar bij Babette heb ik dikwijls het idee dat ze nep lacht.
Nee daarom komt haar lachen dikwijls ongeloofwaardig over. Het is meer van kijk mij het eens leuk hebben.quote:Op maandag 27 maart 2023 09:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat Babette een vrolijke vrouw is.
Ik heb dingen gehoord. Dat vertel ik...maar omdat ik z'n nette meid ben vertel ik niet wat ik gehoord heb.quote:Op maandag 27 maart 2023 09:24 schreef cinsan het volgende:
effe off topic , heb dat filmpje van mexx en martin op yt gezien
martin is bij mexx gaan wonen
ging ook over wanda , mexx zegde ik heb dingen gehoord maar is niet aan mij om dat te vertellen doelend op ivor
dat heb ik bij kenzyquote:Op maandag 27 maart 2023 09:14 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Een lach is altijd mooi als het een echte is maar bij Babette heb ik dikwijls het idee dat ze nep lacht.
Dan is er ontbijt....quote:Op maandag 27 maart 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
Er is geen ontbijt er is helemaal niets en ook geen geld zegt Erik
Twee boterhammen en een beetje jam
?quote:Op maandag 27 maart 2023 09:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat Babette een vrolijke vrouw is.
En die nep-lach, is zo'n lach dat je vaak hoort bij te dikke mensen.
dat bedoel ikquote:
ze is zeker niet te dik en heeft haar lach ook niks mee te maken , maar ze kan wel wat sjaggie zijn als het niet gaat zoals zij het wilquote:Op maandag 27 maart 2023 09:40 schreef Frummelie het volgende:
Je kan allemaal wat vinden van Babette, ik word ook wel eens moe van dat gelul en gelach maar sjagerijnig is ze nooit. Aan ons allemaal mankeert wel iets... maar om nou te zeggen dat ze te dik is, vind ik echt buiten proporties die vrouw heeft een vreselijk mooi figuur...
Dat vind ik wel meevallen er zijn er die veeeeel sjagerijniger kijken en zijn... maar dat is mijn mening ..quote:Op maandag 27 maart 2023 09:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze is zeker niet te dik en heeft haar lach ook niks mee te maken , maar ze kan wel wat sjaggie zijn als het niet gaat zoals zij het wil
iedereen heeft goede en mindere goede kanten ook ik ben daar eerlijk overquote:Op maandag 27 maart 2023 09:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen er zijn er die veeeeel sjagerijniger kijken... maar dat is mijn mening ..
Absoluut.. en dat maakt het ook leuk want we zijn niet allemaal hetzelfde... vandaar af en toe een beetje reuring... anders zou het maar saai zijn...quote:Op maandag 27 maart 2023 09:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
iedereen heeft goede en mindere goede kanten ook ik ben daar eerlijk over
Beppiequote:Op maandag 27 maart 2023 09:40 schreef Frummelie het volgende:
Je kan allemaal wat vinden van Babette, ik word ook wel eens moe van dat gelul en gelach maar sjagerijnig is ze nooit. Aan ons allemaal mankeert wel iets... maar om nou te zeggen dat ze te dik is, vind ik echt buiten proporties die vrouw heeft een vreselijk mooi figuur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |