denk esther of wandaquote:Op maandag 27 maart 2023 08:20 schreef engine het volgende:
Babbel op de stip lijkt mij wel geinig in ieder geval. Vertrekt ze vind ik dat prima. Maar mag ze blijven en iemand wegsturen ben ik ook wel benieuwd..
zodat ze zich aan kunnen melden voor managerquote:
daarvoor gaat geen zoemer af dacht ikquote:Op maandag 27 maart 2023 08:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
zodat ze zich aan kunnen melden voor manager
Voor die verkiezing moet ee nog iemand wegquote:Op maandag 27 maart 2023 08:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
zodat ze zich aan kunnen melden voor manager
das volgende weekquote:Op maandag 27 maart 2023 08:41 schreef D. het volgende:
[..]
Voor die verkiezing moet ee nog iemand weg
rupi zijn termijn als manger duurt tot 5 april , nominatie kan dus ook begin volgende week zijnquote:Op maandag 27 maart 2023 08:41 schreef D. het volgende:
[..]
Voor die verkiezing moet ee nog iemand weg
quote:Op maandag 27 maart 2023 08:53 schreef Frummelie het volgende:
De toiletten worden goed bezocht.... waarschijnlijk allemaal last van hete kak..
Bedankt Esther...
In theoriequote:Op maandag 27 maart 2023 08:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
rupi zijn termijn als manger duurt tot 5 april , nominatie kan dus ook begin volgende week zijn
Dat zie je niet zo vaak, ik was ook al verbaasd.quote:Op maandag 27 maart 2023 08:47 schreef Loveable het volgende:
Nou mensen Jappie staat onder de douche
Die snap ik niet?quote:Op maandag 27 maart 2023 08:58 schreef Frummelie het volgende:
En zo vangt de dag weer aan... Erik gaat weer kaartjes knippen... ik gok dat Esther zometeen weer met haar therapeutische doos aan komt kakken...JW ploft strakjes weer op de bank... om de hele dag z'n ongenoegen uit te spreken..
Wat een dag...
Nu sopt die zijn lijf in met cremequote:
Een lach is altijd mooi als het een echte is maar bij Babette heb ik dikwijls het idee dat ze nep lacht.quote:Op maandag 27 maart 2023 08:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik hoor liever zeehond babs of schreeuwende kim lachen dan kenzy, als je het over lachjes hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |