Ja en switchen heeft geen zin, die komt er op beide streams bovenuitquote:Op zondag 26 maart 2023 18:26 schreef Dotteke het volgende:
Daar heb je Babette ook weer met de gehinnik
Niet om aan te horenquote:Op zondag 26 maart 2023 18:29 schreef Ebinas het volgende:
Ga je naar keukenstream
en daar gaat Bep weer
De rest gewoon rustig aan het werk en zij is weer aan het krijsen en doen (en vooral niks uitvoeren).quote:Op zondag 26 maart 2023 18:29 schreef Ebinas het volgende:
Ga je naar keukenstream
en daar gaat Bep weer
Ook zo'n gelul.....te koppig om toe te geven dat het te pittig was.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:31 schreef pingu66 het volgende:
Christus ga nog ff 3 uur door mekkerendat je je eigen eten fantastisch vindt en eindelijk smaak in je mond hebt
Ik ben eik wel benieuwd hoe Esther zou zijn zonder JW vanaf het begin.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:31 schreef pingu66 het volgende:
Christus ga nog ff 3 uur door mekkerendat je je eigen eten fantastisch vindt en eindelijk smaak in je mond hebt
Echt hequote:Op zondag 26 maart 2023 18:31 schreef engine het volgende:
[..]
De rest gewoon rustig aan het werk en zij is weer aan het krijsen en doen (en vooral niks uitvoeren).
Vreselijk he daar moeten ze echt een geluidsdemper op zettenquote:
Ze heeft in ieder geval lol....-knip- niet over usersquote:
Of een prop Happy Socks in dr bakkesquote:Op zondag 26 maart 2023 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk he daar moeten ze echt een geluidsdemper op zetten
Chapeau voor jou dat jij het wel aan kan horenquote:Op zondag 26 maart 2023 18:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval lol....Maar zuurtjes hier vinden dat niet leuk..
dat heeft niks met zuurtjes te maken , ik vind bep ook niks , u hebt haar graag ieder zijn meningquote:Op zondag 26 maart 2023 18:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee hoor....BB loopt nog een weekjequote:Op zondag 26 maart 2023 18:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Je hebt een vrije avond![]()
Laten we hopen op actie vanaf morgen.
JIj had het ook geprobeerdquote:Op zondag 26 maart 2023 18:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja en switchen heeft geen zin, die komt er op beide streams bovenuit
Yup zuur als ik benquote:Op zondag 26 maart 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj had het ook geprobeerd![]()
Het eten is weer bijna klaar nog 1,5 uur en dan is het film kijken
Ik hoor liever gelach dan geruzie...quote:Op zondag 26 maart 2023 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chapeau voor jou dat jij het wel aan kan horen
Dat neppe overdreven gekrijs gaan mijn nekharen van overeind staan. Dat kan ze wel lol hebben maar heb ik geen zin meer om te luisteren waarover (wat ook bij Babbel vaak niet bijzonder grappig is).quote:Op zondag 26 maart 2023 18:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat heeft niks met zuurtjes te maken , ik vind bep ook niks , u hebt haar graag ieder zijn mening
Van de meeste mensen hoor ik inderdaad het liefst een lach, bij Babette twijfel ik daar nog overquote:Op zondag 26 maart 2023 18:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik hoor liever gelach dan geruzie...
Ze is ook lang en verspeelt veel energie aan 24/7 babbelenquote:Op zondag 26 maart 2023 18:38 schreef Ebinas het volgende:
Bep kan wel eten, ze kan een hoop kwijt.
Vaak me wel vaker op dat ze veel eet.
Nodig blijkbaar, want ze kan het hebben
Zowel Babette als Kenzy, hebben een vreselijke lachquote:Op zondag 26 maart 2023 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk he daar moeten ze echt een geluidsdemper op zetten
Beetje veel chili poeder en er moest eigenlijk wat ananas doorheenquote:
En Eunice?quote:Op zondag 26 maart 2023 18:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zowel Babette als Kenzy, hebben een vreselijke lach
Ik houd ook niet van zuurtjes. Haar lach is vreselijkquote:Op zondag 26 maart 2023 18:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ananas door de chili, ik moet er een beetje van huilenquote:Op zondag 26 maart 2023 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje veel chili poeder en er moest eigenlijk wat ananas doorheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |