Is het toch al?quote:Op zondag 26 maart 2023 00:31 schreef Gehrman het volgende:
TT moest Red Bull dominantie zijn @:nattekat
Prachtig, al die reacties van zure Hamilton fans onder die tweet. The gift that keeps on giving.quote:
idd altijd al geweest, al leek het dat het vernieuwde motivatie heeft gevonden sinds hij bij Alpine reed, met Mclaren zou ik ook heel erg de balen er in hebben op met een GP2 engine te rijden.quote:Op zondag 26 maart 2023 04:53 schreef ImStillTheBadGuy het volgende:
Vroeger, nog niet zo heel lang geleden, had niemand hier op Fok veel op met Alonso, sterker nog, het was ik en nog iemand anders.
Alonso moest vooral niet meer terugkomen in de F1, zijn tijd was voorbij.
Nu is hij ineens de held.
Dat was hij altijd al, but noone saw.
I am happy times changed ^^
Nou ja, altijd...in zijn Renault-tijd, dus wel echt lang geleden, was er weinig reden om voor te juichen, toen stond hij toch wel bekend als gigantische eikelquote:Op zondag 26 maart 2023 09:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
idd altijd al geweest, al leek het dat het vernieuwde motivatie heeft gevonden sinds hij bij Alpine reed, met Mclaren zou ik ook heel erg de balen er in hebben op met een GP2 engine te rijden.
Zullen er wel wat meer geweest zijn dan jij en ik hoor.quote:Op zondag 26 maart 2023 04:53 schreef ImStillTheBadGuy het volgende:
Vroeger, nog niet zo heel lang geleden, had niemand hier op Fok veel op met Alonso, sterker nog, het was ik en nog iemand anders.
Ik ben hem toen 2 keer tegen gekomen in die periode, hele aardige gast, nam alle tijd voor me, op het circuit tellen andere zaken, nou ja maar 1 zaak en dat is winnen.quote:Op zondag 26 maart 2023 10:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, altijd...in zijn Renault-tijd, dus wel echt lang geleden, was er weinig reden om voor te juichen, toen stond hij toch wel bekend als gigantische eikel
Net zoals Vettel zo'n arrogante lamlul was en uiteindelijk, toen hij niet meer aan de top stond, redelijk omdraaide.
Ik! <3quote:Op zondag 26 maart 2023 04:53 schreef ImStillTheBadGuy het volgende:
Heb alleen een tijd (jaren) de F1 niet meer gevolgd/ kunnen volgen, en in welk team men reed heb ik ook nooit zo goed kunnen onthouden, maar vooral dank voor het filmpjequote:Alonso moest vooral niet meer terugkomen in de F1, zijn tijd was voorbij.
Imo is dat Toto, maar goed, Reddit is toch Engels? Brits...?quote:Op zondag 26 maart 2023 05:04 schreef ImStillTheBadGuy het volgende:
Horner wordt altijd the shit-stirrer genoemd op Reddit.
Dat issie niet. Issie ook nooit geweest. Hij ziet de dingen zoals ze zijn.
LOLquote:
quote:Op zondag 26 maart 2023 12:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Christian Horner: ‘Red Bull are too easily seen as the bad guys because we don’t have a British driver’
“We had one of our rivals contacting our sponsors and partners making suggestions that we would be bringing their brands into disrepute. That was just underhand.”
Damn... deze sport soms.
Hier nog en dan van het allereerste uur hoor!quote:Op zondag 26 maart 2023 04:53 schreef ImStillTheBadGuy het volgende:
Kan het een ander team dan MERC geweest zijn?quote:Op zondag 26 maart 2023 12:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Christian Horner: ‘Red Bull are too easily seen as the bad guys because we don’t have a British driver’
“We had one of our rivals contacting our sponsors and partners making suggestions that we would be bringing their brands into disrepute. That was just underhand.”
Damn... deze sport soms.
we dunnoquote:Op zondag 26 maart 2023 13:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Kan het een ander team dan MERC geweest zijn?
Goh, welk team zou dat geweest zijnquote:Op zondag 26 maart 2023 12:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Damn... deze sport soms.
Je moet de reacties bij de posts van MB F1 eens lezen, regelmatig bedreigingen aan het adres van Toto, George, etc. Alleen maar omdat het gifkikkertje niet vooraan rijdt, hij heeft goed z'n fans gehersenspoeld met 'team' gelul.quote:Op zondag 26 maart 2023 03:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Prachtig, al die reacties van zure Hamilton fans onder die tweet. The gift that keeps on giving.
Sinds Alonso de man is die een paar WK's bij Schumacher heeft weggehouden kan hij voor mij al niks meer verkeerd doenquote:Op zondag 26 maart 2023 04:53 schreef ImStillTheBadGuy het volgende:
quote:Mercedes geeft titelstrijd in Formule 1 al op: ‘Het gat met Red Bull is niet snel te dichten’
Het seizoen in de Formule 1 is pas twee races onderweg, maar Mercedes beweert nu al dat het team de achterstand op Red Bull dit jaar niet meer gaat goedmaken. ,,Het is niet realistisch om te denken dat we het gat op korte termijn kunnen dichtrijden, het zal nog maanden duren voordat we een auto hebben die gelijkwaardig is aan die van Red Bull”, stelt teambaas Toto Wolff op Autosport.com.
https://www.ad.nl/formule(...)te-dichten~adbd3753/
En juist daarom zie ik het hem wel doen eigenlijk. Hij kan/wil nergens anders heen.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hamilton gaat dit toch niet verlengen op deze manier, hij zal wel gek zijn.
Hmm, ze hebben iets gevonden dusquote:
quote:Op zondag 26 maart 2023 13:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Kan het een ander team dan MERC geweest zijn?
Zac Brown is de allereerste die in me opkwam.quote:
Dat was ook de eerste waar ik aan dacht.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Zac Brown is de allereerste die in me opkwam.
McLaren is al jaren op zoek naar één grote (titel)sponsor die de bankrekening in één keer vult, in plaats van de lappendeken die ze nu hebben,
Goh, daar wil ik idd ook nog wel een klein wedje op inzettenquote:Op zondag 26 maart 2023 19:13 schreef tripel7 het volgende:
Ach, ik zou serieus niet verbaasd zijn als hij voor de zomerstop al weg is,en ook niet naar een ander team gaat.
Vorig jaar hebben we al gezien dat hij geen vechter is, en dat het een zwaar jaar voor hem was, dit jaar lijkt hij mentaal weer een stap achteruit te doen, roept dat z'n team hem niet steunt en hem 'gewoon een betere auto' moet geven. Russell en aartsrivalen "that guy" en Alonso lopen ook flink voor op hem. Wellicht dat we nog een venijnige ram actie krijgen, maar ik denk dat het einde wel in zicht is voor hem.
quote:"Red Bull Racing heeft in 2023 de sterkste auto in de Formule 1 in handen. Max Verstappen raasde de Mercedes van Lewis Hamilton voorbij in Saoedi-Arabië. Dat snelheidsverschil heeft niet alleen te maken met de goede basis van de auto. Red Bull heeft een vleugel ontwikkelt die heel efficiënt omgaat met de DRS.
...
Red Bull heeft beste inhaalsnelheid
....
Beam Wing Red Bull maakt DRS effectiever
....
"
De DRS van Haas zou net zo efficient zijn als die van Red Bull, volgens twitter account F1 data analysis.quote:Op maandag 27 maart 2023 01:44 schreef Sally het volgende:
'Red Bull heeft foefje om meer uit DRS te halen'
[..]
Goh, en het zou niet gekomen zijn omdat Toto Wolff in de pen geklommen is...?quote:Op maandag 27 maart 2023 02:23 schreef Dauthi het volgende:
En het gerucht gaat nu dat TD039 er weer uit gaat
Gelukkig maar, gezien veel mensen al concludeerden dat het het volgen er niet makkelijker op maakte!
https://www.f1maximaal.nl(...)-kregen-dit-te-horen
Maar er staat dat er nu dus in de reglementen staat dat de auto's 15mm hoger moeten staan en daardoor de TD niet meer nodig is. Niet dat die 15mm weer naar beneden gaat, dat lees ik nog nergens in dat artikel.quote:Op maandag 27 maart 2023 02:23 schreef Dauthi het volgende:
En het gerucht gaat nu dat TD039 er weer uit gaat
Gelukkig maar, gezien veel mensen al concludeerden dat het het volgen er niet makkelijker op maakte!
https://www.f1maximaal.nl(...)-kregen-dit-te-horen
Over twee dagen zit ik in het vliegtuig op weg naar Melbourne en mag het weekend al beginnenquote:
Op niet zo christelijk tijdstipquote:
Veel plezierquote:Op maandag 27 maart 2023 06:56 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Over twee dagen zit ik in het vliegtuig op weg naar Melbourne en mag het weekend al beginnen![]()
Hopelijk deze keer wel met een race, in tegenstelling tot mijn bezoek drie jaar geleden.
Ik las ergens anders dat het alleen over het meten ging van porpoising door FIA, dus dat ze dat niet meer gaan doen.quote:Op maandag 27 maart 2023 06:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maar er staat dat er nu dus in de reglementen staat dat de auto's 15mm hoger moeten staan en daardoor de TD niet meer nodig is. Niet dat die 15mm weer naar beneden gaat, dat lees ik nog nergens in dat artikel.
Of hij zal het zien als een mogelijkheid om gezien te worden als de persoon die de auto weer opnieuw heeft opgebouwd om vervolgens voor de 8ste keer wereldkampioen te worden.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hamilton gaat dit toch niet verlengen op deze manier, hij zal wel gek zijn.
quote:Op maandag 27 maart 2023 06:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maar er staat dat er nu dus in de reglementen staat dat de auto's 15mm hoger moeten staan en daardoor de TD niet meer nodig is. Niet dat die 15mm weer naar beneden gaat, dat lees ik nog nergens in dat artikel.
Als dat zo zou zijn verandert er niets en wordt het er dus niet beter op...quote:Op maandag 27 maart 2023 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las ergens anders dat het alleen over het meten ging van porpoising door FIA, dus dat ze dat niet meer gaan doen.
Het zou wel gek zijn als ze na 2 races de boel al in gaan trekken en wat @DeeBee daar zegt klopt ook niet helemaal, het is niet zo dat de auto's hoger moeten staan maar oa. de flooredges moesten 15mm omhoog.quote:Op maandag 27 maart 2023 09:35 schreef Dauthi het volgende:
[..]
[..]
Als dat zo zou zijn verandert er niets en wordt het er dus niet beter op...
Wordt alleen maar moeilijker voor auto's om elkaar te volgen en zijn weer terug bij af
Het is de FIA. We hebben in de afgelopen decennia genoeg regels snel zien sneuvelen, omdat ze niets of het verkeerde bijdroegen.quote:Op maandag 27 maart 2023 09:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou wel gek zijn als ze na 2 races de boel al in gaan trekken en wat @:DeeBee daar zegt klopt ook niet helemaal, het is niet zo dat de auto's hoger moeten staan maar oa. de flooredges moesten 15mm omhoog.
[ afbeelding ]
https://the-race.com/formula-1/2023-f1-technical-rule-changes/
WEER CAKE.quote:
Had bedacht dat ik maar lekker in mn bed blijf liggen, en dan in de middag zowel Kwali als Race integraal terug ga kijken. En dus alle (radio)nieuws - en FOK!forum (quote:
Moet je ook geen vakantie nemenquote:Op maandag 27 maart 2023 12:56 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zeg dat wel. In m'n vakantie. Hoe durven ze
Tot diep in de nacht F5 spammen om erachter te komen of VT1 wel door gingquote:Op maandag 27 maart 2023 08:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Veel plezier
Dat was ook zeker bizar om mee te maken
Beetje laat er heen en doorgaan.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zaterdagavond een feest, dus ik moet nog even heel goed nadenken
Op de oude starttijd was dat een stuk makkelijker dan tegenwoordig het geval isquote:
Gekke Henkie, zeker?quote:Op maandag 27 maart 2023 13:38 schreef DjVero het volgende:
Neem een baby! Geheid dat je dan om zeven uur wakker bent.
quote:Op maandag 27 maart 2023 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op de oude starttijd was dat een stuk makkelijker dan tegenwoordig het geval is
Wilt u dit 'influencer-filmpje' verwijderen omdat andere (jonge) gebruikers van dit forum op een idee gebracht worden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op maandag 27 maart 2023 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zet de wekker nog liever dan dat
Never forgetquote:Op maandag 27 maart 2023 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot diep in de nacht F5 spammen om erachter te komen of VT1 wel door ging
Poedersuiker snuivenquote:
Zo mag ik het horen maar 2 keer om 5 voor 7 opstaan is toch niet zo'n big deal, enige wat ik altijd heb dat ik dan met m'n espresso's begin en erna dus geen slaap meer in kan halen.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zet de wekker nog liever dan dat
Oke boomer.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik doe tegenwoordig 's middags toch al een tukje dus dit is prima.
Gewoon doorgaan tot de race start.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Ja? en dan na 5 rondjes in slaap flikkeren zeker?quote:Op maandag 27 maart 2023 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan tot de race start.
Istie weer terug bij Red Bull?quote:
Ja, nadat-ie bij McLaren de laan was uitgestuurd kon-ie nergens een zitje krijgen en toen is-ie ingehuurd door Red Bull als reserverijder.quote:
Oh dat had ik dan gemistquote:Op maandag 27 maart 2023 18:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, nadat-ie bij McLaren de laan was uitgestuurd kon-ie nergens een zitje krijgen en toen is-ie ingehuurd door Red Bull als reserverijder.
Derde rijder en wordt vooral ingezet om demo runs en andere commerciële activiteiten te doen. Hij komt in de pikorde na de officiële reserverijders (Lawson, Hauger en Maloney) en zal slechts bij sommige races aanwezig zijn.quote:Op maandag 27 maart 2023 18:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, nadat-ie bij McLaren de laan was uitgestuurd kon-ie nergens een zitje krijgen en toen is-ie ingehuurd door Red Bull als reserverijder.
quote:Op maandag 27 maart 2023 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
ik ga er alleen niet veel van zien omdat ik een paar dagen weg ga
'Stralia mate!quote:
Nep fan.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Je bent vast voor de start van de race weer thuisquote:Op maandag 27 maart 2023 13:36 schreef Nattekat het volgende:
dit, gewoon doortrekken, blikje Red bull erbijquote:Op maandag 27 maart 2023 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan tot de race start.
'A team of Australia's top racing experts'...quote:
Bij F1TV kun je de race altijd terugkijken. Geen spoilers, niks.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Geen Olav Mol alleenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Bij F1TV kun je de race altijd terugkijken. Geen spoilers, niks.
Dat vind ik persoonlijk geen probleem.quote:
Afgelopen jaar was dat echt afschuwelijk toen ik het een keer nodig hadquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:10 schreef DjVero het volgende:
[..]
Britse commentaar is prima, zit iig beleving in.Weliswaar geen Olav, maar toch.
F1TV was erg afwisselend afgelopen jaar. Oostenrijk was uitstekend te noemen, dat hield me wel wakker in de late avonden toen ik kapot was van een bijzonder volgepakte vakantie. Nederland moest ik voor wisselen om niet midden op de dag in slaap te donderen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:12 schreef DjVero het volgende:
Saai? Okeuh![]()
Die twee stokstaartjes van Viaplay, da's pas saai
Ik kwam toevallig een samenvatting of een herhaling ervan op ziggo tegen maar klinkt Olav net zo blikkig via GP-radio?quote:
Olav mag dan 'beleven', hij 'beleeft' meestal dingen die helemaal niet gebeuren.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:10 schreef DjVero het volgende:
[..]
Britse commentaar is prima, zit iig beleving in.Weliswaar geen Olav, maar toch.
Wel even in de app aanzetten dat je "Geen spoilers" wilt ontvangenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Bij F1TV kun je de race altijd terugkijken. Geen spoilers, niks.
Dit jaar - net als vorig jaar - is het standaard Engelse kaneel geen Sky meer - die zit nu bij F1 TV Pro onder het <Internationaal> knopje, waar je meerdere talen kan kiezen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Afgelopen jaar was dat echt afschuwelijk toen ik het een keer nodig had
Was zo saai dat ik me nog liever ergerde aan Sky. En ik heb me flink geërgerd.
Dit vind ik het enige irritante aan het eigen F1TV-kanaal.quote:
Eigenlijk alleen maar een voordeelquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk geen probleem.
Ach, sommige mensen keken het Duitse RTL+ (ik ook wel eens, of méékijkend). Dat is pas erg.... met om de haverklap RECLAME en een mini-PIP'je met De Race - LOLquote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit vind ik het enige irritante aan het eigen F1TV-kanaal.
Verder wel helemaal eens.
Gewaagde keuze weer Pirolliquote:
waarom hoor ik dan constant "voor onze Sky kijkers, druk op die en die knop" ?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit jaar - net als vorig jaar - is het standaard Engelse kaneel geen Sky meer - die zit nu bij F1 TV Pro onder het <Internationaal> knopje, waar je meerdere talen kan kiezen.
That's how they Pirolli!quote:
Dan kijk je dus naar het International-kanaal met Engels commentaar.quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:29 schreef Tokus het volgende:
[..]
waarom hoor ik dan constant "voor onze Sky kijkers, druk op die en die knop" ?
Was Sky nog steeds gepikeerd over Abu Dabhi 2021?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Afgelopen jaar was dat echt afschuwelijk toen ik het een keer nodig had
Was zo saai dat ik me nog liever ergerde aan Sky. En ik heb me flink geërgerd.
No Miki Noquote:
Geen nieuws is goed nieuws, zal ik maar zeggen. Als er echt iets aan de hand was geweest had de media vooraan gestaan met koppen als "Rampjaar voor Red Bull in aantocht" of Britse tabloids met "Red Bull set Perez to win WDC".quote:Op donderdag 30 maart 2023 07:29 schreef manny het volgende:
Olav lekker in België op een vage app die niemand kan vinden. Goede plek. Viaplay is echt prima, zeker met meneer Ho-Pin.
Tevens. Moeten we ons eigenlijk zorgen maken om die aandrijfas van de RB. Die auto leek zo Nokia te zijn, maar de aandrijfas lijkt me toch een redelijk cruciaal onderdeel. Ik hoorde daar weinig meer over tijdens en na de race eigenlijk, maar wellicht had ik dan Olav moeten luisteren..
o ja, nu snap ik hem. dank je.quote:Op woensdag 29 maart 2023 23:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dan kijk je dus naar het International-kanaal met Engels commentaar.
Slaat nergens opquote:
"Hey, hoe kunnen we het nog saaier maken?"quote:
Zeker weer aangevraagd door Mercedes omdat die daar nooit meer staanquote:
Waren er zoveel problemen met auto's die verkeerd stonden dan?quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:49 schreef StephanL het volgende:
Bredere startvakkenvoor alles is en oplossing
Blijkbaar.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waren er zoveel problemen met auto's die verkeerd stonden dan?
Ja bij twee auto’s in de eerste twee races. Valt wel mee. Denk dat vooral Alonso het express deedquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waren er zoveel problemen met auto's die verkeerd stonden dan?
Niemand heeft een Race Week! topic gemaakt.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:34 schreef Tokus het volgende:
doen we niet meer aan dedicated topics voor een race? of alles gewoon in het F1 algemeen topic?
Geen enkele regel is gewijzigd tijdens dit seizoen. Alleen zijn er regels verduidelijkt die sowieso al in de regels staan.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Wel vermoeiende rubriek, constant regeltjes wijzigen tijdens het seizoen.
Plezier ist VERBOTENquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het budget was weer krap of wat is dit voor een onzin?
Dat startvak dan?quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Geen enkele regel is gewijzigd tijdens dit seizoen. Alleen zijn er regels verduidelijkt die sowieso al in de regels staan.
Verbaas me nog steeds dat dit soort ongein met al die stereotypes binnen F1 nog niet door bepaalde groeperingen wordt afgekraakt. Hou me ten goede, ben zeer zeker geen tegenstander van deze dingen, maar het valt wel op dat je hier, anno 2023, niemand echt over hoort zeuren of zeiken.quote:
Kijk deze dame weet het. En zo is't maar net.quote:
De regels zijn hetzelfde gebleven. Dat je binnen het vak moet staan (of eigenlijk dat de voorwielen niet buiten de lijnen mogen komen). Dat het vak groter is geworden is imho geen onderdeel van de Sporting Regulations.quote:
quote:48.1 Any of the penalties under Articles 54.3a), 54.3b), or 54.3c) will be imposed on any driver who is judged to have
...
c) Any part of the contact patch of its front tyres outside of the lines (front and sides) at the time of the Start signal.
Ook alleen maar omdat hij de baas is van de Supercars die dit weekend ook in Melbourne rijden.quote:
Er zit verschil in de 2 Engelse commentaren. En je moet (helaas) dus wel elke keer wisselen van commentaar als een nieuwe stream of programma opstart bij de F1 TV Pro app. Behalve wanneer je content hebt uitsluitend door/voor 'F1 TV' gemaakt.quote:Op donderdag 30 maart 2023 08:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
o ja, nu snap ik hem. dank je.
maar het normale Engelse F1 commentaar krijg je dus niet als je je device niet normaal op Engels hebt staan, want dan krijg je alleen de Engelse Sky-stream als je van taal wisselt.
De regel leek al te bestaan? Maar er gaat nu strikter op gehandhaafd worden...?quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Hey, hoe kunnen we het nog saaier maken?"
"Wacht, ik weet het! We laten ze niet meer op de pitmuur klimmen om de overwinning te vieren!"
"Ja goed plan!"
Daarom zei ik al dat er geen regels veranderd zijn, alleen verduidelijkt (of stricter worden gehandhaafd). Net zoals met de juwelenregel.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:18 schreef Sally het volgende:
[..]
De regel leek al te bestaan? Maar er gaat nu strikter op gehandhaafd worden...?
"This means that the situation facing F1 teams in not a new rule introduction, but can be considered a stricter interpretation of Appendix H, Article 2.3.2."
https://www.autosport.com(...)lebrations/10450137/
Ben toch vaak wel zo rond 7-8 uur m'n bed uit op zondag, dus niet zo'n punt verder. De tijd van doorzakken tot 5 uur 's nachts en dan tot 15.00 in bed liggen ligt heel ver achter me.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:02 schreef DX11 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n niet-zin in zondag vroeg opstaan..
Ik ook, maar dat betekent niet dat ik dan ook gelijk eenquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ben toch vaak wel zo rond 7-8 uur m'n bed uit op zondag, dus niet zo'n punt verder. De tijd van doorzakken tot 5 uur 's nachts en dan tot 15.00 in bed liggen ligt heel ver achter me.
Omdat de wagens stukken groter zijn geworden en je het vak vanuit je cockpit heel moeilijk kan zien.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:37 schreef Evenstar het volgende:
Ik snap serieus niet waarom ze nu opeens na al die jaren hier op gaan letten ....
Ik kijk al F1 sinds 1994 en ik kan mij niet herinneren dat het ooit anders is geweest. Flikker toch op man.
Sorry, had het over pitmuur gebeuren, van die vakken kan ik wel inkomen ja.quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:46 schreef exile79 het volgende:
[..]
Omdat de wagens stukken groter zijn geworden en je het vak vanuit je cockpit heel moeilijk kan zien.
bedankt, maar ik heb de F1TV app op Apple TV. daar staat hij standaard op je taal van je device, en daaronder heb je de overige talen. Als ik in dat lijstje naar Engels ga, krijg ik de Sky versie. De F1TV-versie zit er niet bij. Maar het is nog dommer, ik krijg dat lijstje met talen (Engels, Duits, Frans, Nederlands, Portugees, Spaans en alleen baangeluid) alleen als de taal van mijn device niet op Engels staat.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Er zit verschil in de 2 Engelse commentaren. En je moet (helaas) dus wel elke keer wisselen van commentaar als een nieuwe stream of programma opstart bij de F1 TV Pro app. Behalve wanneer je content hebt uitsluitend door/voor 'F1 TV' gemaakt.
Maar je moet dus naar het bovenste 'bolletje' switchen voor het 'F1 TV' commentaar - ipv het wereldbolletje -
Zie het andere topic, waar het gaat over F1 TV - want ik herken dit helaas zelf niet (ik heb geen Apple, en heb mn devices op NL ingesteld staan).quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:01 schreef Tokus het volgende:
[..]
bedankt, maar ik heb de F1TV app op Apple TV. d
<knip>
Las jouw reactie pas verderopquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarom zei ik al dat er geen regels veranderd zijn, alleen verduidelijkt (of stricter worden gehandhaafd). Net zoals met de juwelenregel.
Al getackeld.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:02 schreef DX11 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n niet-zin in zondag vroeg opstaan..
quote:Op maandag 27 maart 2023 12:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Had bedacht dat ik maar lekker in mn bed blijf liggen, en dan in de middag zowel Kwali als Race integraal terug ga kijken. En dus alle (radio)nieuws - en FOK!forum () - moet vermijden...
![]()
+1.quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat betekent niet dat ik dan ook gelijk eenochtendmens
ben geworden.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Las jouw reactie pas verderop(had topic nog open staan
)
Volgens mij ook geliket... of niet?![]()
![]()
![]()
1 april?quote:
Omdat het al jaren in de regels staat en de huidige race director alle regels wil handhaven?quote:
Zoals die regels over het dragen van sieraden in de auto?quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat het al jaren in de regels staat en de huidige race director alle regels wil handhaven?
Afgezien van de medische uitzondering voor de neuspiercing van Hamilton wordt die gehandhaafd, ja.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zoals die regels over het dragen van sieraden in de auto?
Medische uitzonderingquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Afgezien van de medische uitzondering voor de neuspiercing van Hamilton wordt die gehandhaafd, ja.
Tja, hij heeft een doktersverklaring van de teamarts van Mercedes dat is goedgekeurd door de medisch specialist van de FIA.quote:
Misschien kunnen de gezamenlijke teamartsen ook even een briefje schrijven dat het voor het psychisch welzijn heel belangrijk is om uiting te kunnen geven aan je emotiesquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Tja, hij heeft een doktersverklaring van de teamarts van Mercedes dat is goedgekeurd door de medisch specialist van de FIA.
Ik ben geen arts, maar ik kan echt geen enkele reden bedenken waarom het verwijderen van een piercing medisch onverantwoord kan zijn. Jij wel?quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Tja, hij heeft een doktersverklaring van de teamarts van Mercedes dat is goedgekeurd door de medisch specialist van de FIA.
Hij gooide het volgens mij op dat als hij het iedere keer zou verwijderen en dan weer terugplaatsen de kans groot was dat er een infectie zou kunnen ontstaan.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik ben geen arts, maar ik kan echt geen enkele reden bedenken waarom het verwijderen van een piercing medisch onverantwoord kan zijn. Jij wel?
Dat de FIA iets accepteert van wonderboy Hamilton zegt helaas niet zo veel over de waarde daarvan.
Dan laat je het uit.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij gooide het volgens mij op dat als hij het iedere keer zou verwijderen en dan weer terugplaatsen de kans groot was dat er een infectie zou kunnen ontstaan.
Dat kan natuurlijk niet .... ofzo.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet .... ofzo.
Red Bull moet zondag gewoon in de hekken gaan hangen en dan met een briefje van de psycholoog komen, dat het goed is voor hun humeur en dat ze anders depressief zouden kunnen worden.
Ik ben ook geen arts, dus daarom trek ik geen conclusies of het wel of niet verantwoord is. Dat laat ik aan die artsen over.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik ben geen arts, maar ik kan echt geen enkele reden bedenken waarom het verwijderen van een piercing medisch onverantwoord kan zijn. Jij wel?
Dat de FIA iets accepteert van wonderboy Hamilton zegt helaas niet zo veel over de waarde daarvan.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 23:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik ben ook geen arts, dus daarom trek ik geen conclusies of het wel of niet verantwoord is. Dat laat ik aan die artsen over.
Maar wat ik uit de media haal is dat hij al een keer een infectie heeft gehad als gevolg van het eruit halen en de risico's van het herhaaldelijk doen is misvorming van de neus en dat hij daarom die uitzondering krijgt.
https://the-race.com/form(...)disfigurement-worry/
Het verwijderen is dus het probleem niet.quote:
Ik weet niet wat voor piercings hij heeft, misschien heeft hij zo'n plaatje zitten onder de huid waar je iets op kan schroeven of vervormen. Dat kan niet even weggehaald en teruggeplaatst worden. Misschien is het zoiets? bs. Hij impliceert tijdens de GP van Miami dat hij meerdere piercings heeft maar heeft later toegegeven het is er maar een isquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
kan best dat in een crash zijn verwondingen meer zijn door die piercings, gewoon een afstandsverklaring laten tekenen en klaar er mee.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jezus, wat maken zij er een bende van zeg.quote:
Zeker op Baku, waar de kleinste fout al fataal kan zijn.quote:Op zondag 2 april 2023 18:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jezus, wat maken zij er een bende van zeg.
Nu hopen ze dus dat men tijdens de sprint wat meer echt gaat racen in plaats van treintje rijden? Nog steeds is het gevaarlijk om op zaterdag voluit te gaan, je motor extra te belasten en risico te lopen in de muur te eindigen.
Denk dat het aantal sessies wel gelijk blijft, dat zou maar 1 vrije training betekenen ja (op vrijdag)quote:Op zondag 2 april 2023 20:19 schreef Blik het volgende:
Hebben ze dan zaterdag ook nog een vrije training? Of is vrijdag eigenlijk de enige vrije training?
Typisch F1. Zelfs tijdens het seizoen is het format van de competitie niet duidelijkquote:
Omdat het uiteindelijk geen sport is maar een enterteinmentonderneming.quote:Op zondag 2 april 2023 20:40 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Typisch F1. Zelfs tijdens het seizoen is het format van de competitie niet duidelijk
quote:Op zondag 2 april 2023 20:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat het uiteindelijk geen sport is maar een entertreinmentonderneming.
Ik vind het prima als er meer entertainment komt, maar dit gaat meer richting WWE zoquote:Op zondag 2 april 2023 20:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat het uiteindelijk geen sport is maar een enterteinmentonderneming.
Sommige Hamilton fans zullen je vertellen dat we die al jaren hebbenquote:Op zondag 2 april 2023 23:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind het prima als er meer entertainment komt, maar dit gaat meer richting WWE zo
Straks krijgen wij scripted races.....
1 aprilgrapje geweest...?quote:
Dat laatste betwijfel ik, rij je je auto zaterdag goed in de prak, dan heb je hem misschien niet op tijd klaar voor zondag.. en start je sowieso uit de pits?quote:Op maandag 3 april 2023 11:27 schreef beantherio het volgende:
Het nieuwe format:
Vrijdag:
• FP1
• kwalificatie voor de hoofdrace
Zaterdag
• kwalificatie voor de sprintrace
• sprintrace
Zondag:
• Hoofdrace
Dit is in ieder geval een stuk beter dan het was. Geen zinloze FP2 meer en waarschijnlijk betere sprintraces met wat meer risico omdat e.a. toch geen gevolg heeft voor de positie in de hoofdrace.
Oh, ik dacht juist dat sommige anti-Hamiltonusers hier zulks graag beweerden in de jaren dat Mercedes zo dominant was.quote:Op maandag 3 april 2023 01:40 schreef Tijger_m het volgende:
Sommige Hamilton fans zullen je vertellen dat we die al jaren hebben
Hett merkwaardige vind ik dat je in dit geval dus twee keer een kwalificatiesessie hebt. Ik vraag me af of dat veel zin heeft; degene die op vrijdag het snelste rondje kan rijden, kan dat waarschijnlijk op zaterdag ook. Uiteraard met uitzondering van crashes, wisselende weersomstandigheden e.d., maar normaal gesproken krijg je twee keer een nagenoeg gelijke startopstelling. Dus doe dan één kwalificatie, die voor beide races de startopstelling bepaalt.quote:Op maandag 3 april 2023 11:27 schreef beantherio het volgende:
Het nieuwe format:
Vrijdag:
• FP1
Zaterdag
• sprintrace
Zondag:
• Hoofdrace
Dit is in ieder geval een stuk beter dan het was. Geen zinloze FP2 meer en waarschijnlijk betere sprintraces met wat meer risico omdat e.a. toch geen gevolg heeft voor de positie in de hoofdrace.
Wel eens hoor maar nu heb je wel allemaal sessies die ergens om gaan, die FP3 onder Parc Ferme is ook een grap.quote:Op maandag 3 april 2023 12:05 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hett merkwaardige vind ik dat je in dit geval dus twee keer een kwalificatiesessie hebt. Ik vraag me af of dat veel zin heeft; degene die op vrijdag het snelste rondje kan rijden, kan dat waarschijnlijk op zaterdag ook. Uiteraard met uitzondering van crashes, wisselende weersomstandigheden e.d., maar normaal gesproken krijg je twee keer een nagenoeg gelijke startopstelling. Dus doe dan één kwalificatie, die voor beide races de startopstelling bepaalt.
in dat geval kunnen ze beter het format van Run the Gauntlet weer uit de kast trekkenquote:Op maandag 3 april 2023 02:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Waarom geen estafette wedstrijd. In plaats van een stokje je stuurtje doorgeven aan je teamgenoot.
Ja, dus ik zou zeggen: op vrijdag twee keer een training, net als nu. Dan zaterdagochtend de kwalificatie (die geldt voor beide races) en zaterdagmiddag de sprint. Vervolgens zondag de race.quote:Op maandag 3 april 2023 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel eens hoor maar nu heb je wel allemaal sessies die ergens om gaan, die FP3 onder Parc Ferme is ook een grap.
Zolang ze parc ferme handhaven is het allemaal een beetje geforceerd, in principe worden de auto's afgesteld voor de hoofdrace.quote:Op maandag 3 april 2023 12:09 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, dus ik zou zeggen: op vrijdag twee keer een training, net als nu. Dan zaterdagochtend de kwalificatie (die geldt voor beide races) en zaterdagmiddag de sprint. Vervolgens zondag de race.
Het nadeel daarvan (voor Liberty althans) is dat er dan vrijdag nog steeds geen hond kijkt.
Het enige wat ze kunnen bij deze FP is kijken hoe goed de banden het houden voor een eventuele strategie, maar verder is hij idd vrij nutteloos.quote:Op maandag 3 april 2023 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel eens hoor maar nu heb je wel allemaal sessies die ergens om gaan, die FP3 onder Parc Ferme is ook een grap.
Dat los je in geen enkel scenario op, tenzij je de sprintraces afschaft.quote:Op maandag 3 april 2023 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang ze parc ferme handhaven is het allemaal een beetje geforceerd, in principe worden de auto's afgesteld voor de hoofdrace.
Niet meer of minder nutteloos dan voorheen.quote:Op maandag 3 april 2023 12:15 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Het enige wat ze kunnen bij deze FP is kijken hoe goed de banden het houden voor een eventuele strategie, maar verder is hij idd vrij nutteloos.
Dat laatste lijkt me een uitstekend planquote:Op maandag 3 april 2023 12:48 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat los je in geen enkel scenario op, tenzij je de sprintraces afschaft.
Je zou kunnen doenquote:Op maandag 3 april 2023 12:48 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat los je in geen enkel scenario op, tenzij je de sprintraces afschaft.
Mij niet. Ik vind de sprints leuk. Kijk ik liever naar dan naar een vrije training.quote:Op maandag 3 april 2023 12:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me een uitstekend plan
Dan hou je het rare element van twee kwalificatiesessies. Ook gaat het aantal vrije trainingen terug van drie naar één.quote:Op maandag 3 april 2023 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zou kunnen doen
Vrijdag: FP 1 + kwalificatie sprintrace
Zaterdag: Sprintrace, parc ferme opheffen tot kwalificatie hoofdrace, Kwalificatie hoofdrace
Zondag: Hoofdrace
Als je pech hebt in de sprintrace kun je de sprintrace zomaar missen.quote:Op maandag 3 april 2023 11:27 schreef beantherio het volgende:
Het nieuwe format:
Vrijdag:
• FP1
Zaterdag
• sprintrace
Zondag:
• Hoofdrace
?quote:Op maandag 3 april 2023 12:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je pech hebt in de sprintrace kun je de sprintrace zomaar missen.
F1 is al een sprint race. 1,5 uur, geen bijtanken,etcquote:
Voortaan de hele zaterdag gewoon over kunnen slaan genotquote:Op maandag 3 april 2023 11:27 schreef beantherio het volgende:
Het nieuwe format:
Vrijdag:
• FP1
Zaterdag
• sprintrace
Zondag:
• Hoofdrace
Natuurlijk wel, FP3 mag je in een normaal weekend de hele setup nog aanpassen.quote:Op maandag 3 april 2023 12:49 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Niet meer of minder nutteloos dan voorheen.
Volgens mij praten we langs elkaar heen. Er is in deze nieuwe opzet geen zaterdagtraining, maar jij had het over de eerdere opzet?quote:Op maandag 3 april 2023 13:16 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, FP3 mag je in een normaal weekend de hele setup nog aanpassen.
In een sprint weekend kun je niks in de zaterdag training behalve kijken hoe de banden het doen.
ter verduidelijking wat ik bedoel:quote:Op maandag 3 april 2023 13:28 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Volgens mij praten we langs elkaar heen. Er is in deze nieuwe opzet geen zaterdagtraining, maar jij had het over de eerdere opzet?
Nee, sorry, we waren echt totaal langs elkaar heen aan het praten. Ik las niet goed wat je schreef. Ik dacht dat het ging om de overblijvende vrije training op de vrijdag.quote:Op maandag 3 april 2023 13:44 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
ter verduidelijking wat ik bedoel:
In een normaal weekend voegt FP3 wel wat toe (Voor de teams)
In een eerdere Sprint race weekend voegde de zaterdag FP niets toe behalve een beetje banden kennis.
In het nieuwe sprint race weekend is geen FP meer op zaterdag.
Ik dacht dat je bedoelde dat FP3 niets toevoegde in een 'normaal' NIET sprintrace weekend.
Twee verschillende kwalificaties is leuker. Ook daarvoor geld nu: als je het de eerste keer verknoeit heb je nog een tweede kans. Meer reden dus om wat meer risico te nemen.quote:Op maandag 3 april 2023 12:05 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hett merkwaardige vind ik dat je in dit geval dus twee keer een kwalificatiesessie hebt. Ik vraag me af of dat veel zin heeft; degene die op vrijdag het snelste rondje kan rijden, kan dat waarschijnlijk op zaterdag ook. Uiteraard met uitzondering van crashes, wisselende weersomstandigheden e.d., maar normaal gesproken krijg je twee keer een nagenoeg gelijke startopstelling. Dus doe dan één kwalificatie, die voor beide races de startopstelling bepaalt.
Ook geen slechte optie, mits de parc fermé regels dan nog niet gelden. Ik vrees echter dat dat wel zo is.quote:Op maandag 3 april 2023 14:04 schreef beantherio het volgende:
Ik had trouwens nog een ander idee dat aansluit op dit nieuwe format: de kwalificatie van de sprintrace volgens het aloude format van de "one-hour shootout" laten verlopen. Daarmee geef je teams nog wat vrijheid om dingen te testen en kan die kwalificatie daardoor ook nog een beetje als een FP fungeren.
Ach, gewoon kijken. Ik vind die sprintrace wel leukquote:Op maandag 3 april 2023 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voortaan de hele zaterdag gewoon over kunnen slaan genot
Achtergrondruis gaat het worden ja.quote:Op maandag 3 april 2023 15:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, gewoon kijken. Ik vind die sprintrace wel leuk
Gewoon weer 15 punten voor Red Bullquote:
Boehoehoequote:Op maandag 3 april 2023 14:59 schreef MoreDakka het volgende:
Al dat mierengeneuk en ondertussen hebben we nog steeds geen fatsoenlijke races of een spannend kampioenschap
Ik ga wel kijken als het kan, maar blijf er niet voor thuis.quote:Op maandag 3 april 2023 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is wel bijzonder dat het nu helemaal geen relatie meer heeft tot de hoofdrace. Gewoon een extra mini-race die verder nergens iets mee te maken heeft. Beetje zoals ze in sommige junior-series doen.quote:Op maandag 3 april 2023 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is grotere kermis dan een Vlaamse wielerzesdaagse.quote:Op maandag 3 april 2023 11:27 schreef beantherio het volgende:
Het nieuwe format:
Vrijdag:
• FP1
Zaterdag
• sprintrace
Zondag:
• Hoofdrace
Maar wel meetellend voor de respectievelijke F1 titels. Als je het zo apart gaat zetten dan zou je mischien ook een eigen klassement moeten hebben voor sprint races?quote:Op maandag 3 april 2023 17:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is wel bijzonder dat het nu helemaal geen relatie meer heeft tot de hoofdrace. Gewoon een extra mini-race die verder nergens iets mee te maken heeft. Beetje zoals ze in sommige junior-series doen.
Om toch gewoon te gaan kijken genotquote:Op maandag 3 april 2023 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waanzin die reacties.quote:Op zondag 26 maart 2023 03:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Prachtig, al die reacties van zure Hamilton fans onder die tweet. The gift that keeps on giving.
quote:Op maandag 3 april 2023 18:28 schreef Jane het volgende:
Je kunt veel zeggen over Ziggo enzo, maar ik heb hier nog nooit een kop in de Telegraaf gezien: "Rob Kamphues eist van Ferrari dat ze de strategie van Leclerc niet verneuken", oid.
Komt best vaak voor dat ik de kwalificatie niet live kan zien. Die kijk ik dan later terug.quote:
Ware het niet dat er dan vrijdag nog steeds geen hond kijkt en het juist daarom te doen was. Dus dat gaat het zeker niet worden.quote:Op maandag 3 april 2023 12:56 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dan hou je het rare element van twee kwalificatiesessies. Ook gaat het aantal vrije trainingen terug van drie naar één.
Ik vind mijn oplossing beter.
Ze vergeten blijkbaar dat Max dat zelf afdwingt doordat hij gewoon een stuk beter is dan Perez.quote:Op maandag 3 april 2023 18:17 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt inderdaad tijd dat Checo respect krijgt. Als je gisteren weer zag hoe de "King of the streets" als een warm mes door de boter door het complete veld heen snee. Niet voor niets "Driver of the day"!
Dit had ze voor het weekend al gezegd in een podcast dus eigenlijk na de race die Checo won, viel allemaal wel mee wat en hoe ze het zei, maar ja de mirror kan het nog wel even lekker gebruiken.quote:Op maandag 3 april 2023 18:17 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt inderdaad tijd dat Checo respect krijgt. Als je gisteren weer zag hoe de "King of the streets" als een warm mes door de boter door het complete veld heen snee. Niet voor niets "Driver of the day"!
Komkommertijd bij SkySports zie ik.quote:Op maandag 3 april 2023 18:17 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Met het verschil dat Bottas wel een paar keer is gevraagd of-ie niet even aan de kant wil gaan voor Sir Lewis. En dat dan ook deedquote:Op maandag 3 april 2023 18:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Net zoals Bottas bij Mercedes mag hij races winnen als hij dat kan, alleen gebeurt dat slechts af en toe omdat Max meestal sneller is. En aan cadeautjes geven doet Max niet.
Dit ja. Ze vergeten even te bedenken dat Perez in een hele race van P19 naar P5 rijdt, maar hiervoor geen één van zijn 6 directe rivalen (Russel, Hamilton, Alonso, Stroll(!), Sainz of Leclerc) in heeft gehaald of in hoefde te halen. Max rijdt in de helft van de tijd van P15 naar P2 met een auto met problemenquote:Op maandag 3 april 2023 18:28 schreef Jane het volgende:
Zo zo, 'demands' nog wel. Die Naomi Schiff toch.
Komt allemaal voort uit de hersenkronkel die de Britten collectief gevormd hebben, om een werkelijkheid te creëren waarin Verstappens overwinningen overal door veroorzaakt worden, BEHALVE dat hij gewoon de beste coureur is die momenteel rondrijdt.
Deze komt voort uit de verhaaltak "Max is net zo'n midfield coureur als Perez, alleen hij wordt voorgetrokken door RB". Een andere verhaaltak is "Red Bull koopt de FIA om". Enzovoort enzovoort.
Je kunt veel zeggen over Ziggo enzo, maar ik heb hier nog nooit een kop in de Telegraaf gezien: "Rob Kamphues eist van Ferrari dat ze de strategie van Leclerc niet verneuken", oid.
"paar keer"quote:Op maandag 3 april 2023 18:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Met het verschil dat Bottas wel een paar keer is gevraagd of-ie niet even aan de kant wil gaan voor Sir Lewis. En dat dan ook deed
Maar ook pas toen hij zelf kansloos was voor de titel (zoals Perez dat ook moest de vorige seizoenen)quote:Op maandag 3 april 2023 18:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Met het verschil dat Bottas wel een paar keer is gevraagd of-ie niet even aan de kant wil gaan voor Sir Lewis. En dat dan ook deed
Wanneer is dat dan, bij de wintertests?quote:Op maandag 3 april 2023 19:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ook pas toen hij zelf kansloos was voor de titel (zoals Perez dat ook moest de vorige seizoenen)
quote:Op maandag 3 april 2023 19:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wanneer is dat dan, bij de wintertests?
Toen hij voorop reed omdat hij nog niet gestopt was!quote:Op maandag 3 april 2023 19:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wanneer is dat dan, bij de wintertests?
Bottas staat erom bekend de cuck te zijn geweest van HAM.quote:Op maandag 3 april 2023 18:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Pas toen hij alweer flink achter stond op Hamilton. En die dus feitelijk de positie van eerste rijder afgedwongen had.quote:Op maandag 3 april 2023 18:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik al: ik vind het de beste optie, maar bij Liberty zullen ze dat niet vinden.quote:Op maandag 3 april 2023 18:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ware het niet dat er dan vrijdag nog steeds geen hond kijkt en het juist daarom te doen was. Dus dat gaat het zeker niet worden.
Het mooiste moment was toch wel met de Fastest Lap in Zandvoort in 2021.quote:Op maandag 3 april 2023 19:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Bottas staat erom bekend de cuck te zijn geweest van HAM.
Dat was ook echt een bazenzetquote:Op dinsdag 4 april 2023 02:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Het mooiste moment was toch wel met de Fastest Lap in Zandvoort in 2021.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:41 schreef Questular het volgende:
https://youtube.com/shorts/ZoGhAco-9uc?feature=share
Is dit al gepost hier?
Wat een kul zegquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:41 schreef Questular het volgende:
Is dit al gepost hier?
Op zich wel maar Hamilton was er geen voorstander van, die wilde Bottas behouden en we snappen denk ik allemaal wel waarom.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat een kul zegRussell is een prima keuze geweest voor Mercedes.
Oh zeker. Daarom vind ik dat Bottas ook de juiste keuze heeft gemaakt. Ik heb het idee dat hij nu veel lekkerder in zijn vel zit (volgens mij heeft hij dat ook zelf aangegeven).quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Op zich wel maar Hamilton was er geen voorstander van, die wilde Bottas behouden en we snappen denk ik allemaal wel waarom.
Heh, maar podiums zijn voor Bottas nu wel een vage herinnering en zullen dat ook blijven, denk ik. De Sauber is niet veel zaaks momenteel.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh zeker. Daarom vind ik dat Bottas ook de juiste keuze heeft gemaakt. Ik heb het idee dat hij nu veel lekkerder in zijn vel zit (volgens mij heeft hij dat ook zelf aangegeven).
Eens. Maar ik denk dat Bottas nu op het punt in zijn carrière is dat hij liever wil racen in plaats van zich druk te maken om presteren bij een topteam.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, maar podiums zijn voor Bottas nu wel een vage herinnering en zullen dat ook blijven, denk ik. De Sauber is niet veel zaaks momenteel.
Dat denk ik ook, ja, en ik kan mij ook goed voorstellen dat je van een plek als wingman ook wel genoeg krijgt als sportman.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens. Maar ik denk dat Bottas nu op het punt in zijn carrière is dat hij liever wil racen in plaats van zich druk te maken om presteren bij een topteam.
Weet ik niet, maar ik was hem zelf ook al een keer tegengekomen op YT.quote:Op dinsdag 4 april 2023 09:41 schreef Questular het volgende:
Is dit al gepost hier?
Uit pure interesse heb ik toch het artikel doorgelezen, de titel geeft aan dat "max wordt bevoordeeld boven sergio", terwijl het hele inhoudelijk artikel er ongeveer over gaat dat ze juist gelijk worden behandeld.quote:Op maandag 3 april 2023 18:17 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd om The Mirror een mirror voor te houden.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:12 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Uit pure interesse heb ik toch het artikel doorgelezen, de titel geeft aan dat "max wordt bevoordeeld boven sergio", terwijl het hele inhoudelijk artikel er ongeveer over gaat dat ze juist gelijk worden behandeld.
Zelfs Perez geeft aan dat hij de volle support heeft in het artikel.
Waarom lees ik dit ook.
Zit toch wel wat in, het grote verschil is alleen dat Hamilton over z'n top heen is en Verstappen niet, dat vergeet Peter een beetje en met George hebben ze weer een potentiele nieuwe kampioen.quote:
Dat Red Bull geen talent langs Max wil hebben is onzin.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit toch wel wat in, het grote verschil is alleen dat Hamilton over z'n top heen is en Verstappen niet, dat vergeet Peter een beetje en met George hebben ze weer een potentiele nieuwe kampioen.
Misschien is Lewis dan ook geen supertalentquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:30 schreef daNpy het volgende:
Het enige wat pijn doet is dat supertalent Lewis niet boven zijn materiaal uit stijgt als het ertoe doet.
Of Red Bull het wel of niet wil weten we niet, wat we wel weten is dat Perez geen partij is voor Verstappen. Dat Mercedes George moet ontslaan heb ik niet gehoord maar als hij dat zegt ben ik het met je eens, dat slaat nergens op. Maar verder begrijpelijk dat Hamilton liever Bottas had gehad, nu moet hij werken voor z'n geld.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat Red Bull geen talent langs Max wil hebben is onzin.
Dat MB George moet ontslaan is onzin.
"Ze hebben niet naar Lewis geluisterd". Huil lekker verder. Het enige wat pijn doet is dat supertalent Lewis niet boven zijn materiaal uit stijgt als het ertoe doet.
Vergeet niet dat Pérez de 3e keus was van Red Bull. Ze hebben het eerst met Gasly en daarna met Albon geprobeerd, omdat ze in principe met jonge talenten willen rijden en niet met coureurs die al over hun top zijn. Maar de resultaten kwamen niet met die jonge gasten, waardoor Red Bull geen kans maakte op het constructeurskampioenschap. Met Pérez lukt dat wel, dus daarom zit-ie er nog.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of Red Bull het wel of niet wil weten we niet, wat we wel weten is dat Perez geen partij is voor Verstappen.
Het is al aan het klappen. Kwestie van tijd voordat er carbon gaat rondvliegen. Ik nomineer een klapper in Baku.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:57 schreef daNpy het volgende:
Je merkt ook dat Russell snel door heeft welke spelletjes er gespeeld worden (You're telling me to manage, now I am being attacked by my team mate!"). Ik ben benieuwd op welke termijn dat gaat klappen.
Nee Red Bull is geen Alpha Tauri maar het heeft ook met beschikbaarheid te maken.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Pérez de 3e keus was van Red Bull. Ze hebben het eerst met Gasly en daarna met Albon geprobeerd, omdat ze in principe met jonge talenten willen rijden en niet met coureurs die al over hun top zijn. Maar de resultaten kwamen niet met die jonge gasten, waardoor Red Bull geen kans maakte op het constructeurskampioenschap. Met Pérez lukt dat wel, dus daarom zit-ie er nog.
En je weet ook niet wie RB benaderd heeft voor ze voor Perez (of Albon en Gasly) zijn gegaanquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee Red Bull is geen Alpha Tauri maar het heeft ook met beschikbaarheid te maken.
Hij zegt letterlijk dat ze George zijn contract moeten verscheuren.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of Red Bull het wel of niet wil weten we niet, wat we wel weten is dat Perez geen partij is voor Verstappen. Dat Mercedes George moet ontslaan heb ik niet gehoord maar als hij dat zegt ben ik het met je eens, dat slaat nergens op. Maar verder begrijpelijk dat Hamilton liever Bottas had gehad, nu moet hij werken voor z'n geld.
Correctie, wat hij zegt is dat George in dienst van Lewis moet gaan rijden, net zo belachelijk maar goed.
Toch vond ik Hamilton wel goed rijden afgelopen weekend, hij had natuurlijk geluk dat George voor hem weg werd gehaald maar verder geen fouten gemaakt voor zover ik me kan herinneren, al verloor hij veel tijd in dat rondje toen Verstappen hem passeerde.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:50 schreef Jane het volgende:
Ik moet altijd wel lachen als Lewis-fans roepen dat ze Max en Lewis graag tegen elkaar in dezelfde auto willen zien strijden. Even los van hun kwaliteit als coureur, weet ik wel wie van de twee daar psychisch beter mee om zou kunnen gaan. En het is niet Lewis Hamilton.
Ja en opnieuw tekenen als 2e rijder, maakt het niet minder belachelijk.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij zegt letterlijk dat ze George zijn contract moeten verscheuren.
Ja, jammer dat Alonso hem niet kon aanvallen, dat lijkt me wel aardig interessantquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch vond ik Hamilton wel goed rijden afgelopen weekend, hij had natuurlijk geluk dat George voor hem weg werd gehaald maar verder geen fouten gemaakt voor zover ik me kan herinneren, al verloor hij veel tijd in dat rondje toen Verstappen hem passeerde.
Wat ik begreep is dat Mercedes op deze baan de auto wat lager konden rijden dan vorige race, dat zal in Baku weer niet zo zijn, al zal het daar weer moeilijk worden voor AM vanwege de topsnelheid.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, jammer dat Alonso hem niet kon aanvallen, dat lijkt me wel aardig interessant
Als ze dat doen zal Hamilton wel weer uitstappen met rugpijn, zoals vorig jaarquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat Mercedes op deze baan de auto wat lager konden rijden dan vorige race, dat zal in Baku weer niet zo zijn, al zal het daar weer moeilijk worden voor AM vanwege de topsnelheid.
Dat is ook zo en je zult mij nooit horen zeggen dat Lewis geen goede coureur is. Alleen is hij wel over z'n top heen, terwijl Russell daar nog naar op weg is. Het zal dus steeds moeilijker worden om George te verslaan.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch vond ik Hamilton wel goed rijden afgelopen weekend, hij had natuurlijk geluk dat George voor hem weg werd gehaald maar verder geen fouten gemaakt voor zover ik me kan herinneren, al verloor hij veel tijd in dat rondje toen Verstappen hem passeerde.
Alonso is hongeriger maar die heeft gezien z'n kwaliteiten gewoon veel te weinig gewonnen, Hamilton is beetje volgevreten wat dat betreft maar je ziet dan toch dat de kans op een overwinning al was die klein bij hem het vlammetje aanwakkert.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat is ook zo en je zult mij nooit horen zeggen dat Lewis geen goede coureur is. Alleen is hij wel over z'n top heen, terwijl Russell daar nog naar op weg is. Het zal dus steeds moeilijker worden om George te verslaan.
Ja, Alonso heeft wel de vechtersmentaliteit om het op zijn leeftijd nog tegen een jongere teammaat op te nemen, maar die zie ik een stuk minder bij Hamilton. En nee, Stroll is ook geen Russell natuurlijk, maar dan nog...
Kansloos inderdaad. En de F1 stikt van de schandalen, dus veel succes.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)te-vechten/10453011/
Dit lijkt me volstrekt kansloos. Nog even los van of het juridisch überhaupt kan: Massa kan nooit bewijzen dat hij die race dan wel gewonnen had. Hij viel uit vanwege die tankslang die vast bleef hangen. Wie zegt dat zonder crashgate dat niet ook gebeurd was? En hoe kun je betogen dat de race überhaupt zich dan niet op een manier ontvouwd had waardoor Hamilton 6 punten meer gescoord had dan hij?
Lijkt me ook kansloos, helemaal na zoveel jaar maar de uitslag van Singapore ongeldig verklaren was voor hem genoeg geweest.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)te-vechten/10453011/
Dit lijkt me volstrekt kansloos. Nog even los van of het juridisch überhaupt kan: Massa kan nooit bewijzen dat hij die race dan wel gewonnen had. Hij viel uit vanwege die tankslang die vast bleef hangen. Wie zegt dat zonder crashgate dat niet ook gebeurd was? En hoe kun je betogen dat de race überhaupt zich dan niet op een manier ontvouwd had waardoor Hamilton 6 punten meer gescoord had dan hij?
Dit!quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:20 schreef Jane het volgende:
Kansloos idd, maar wel fijn als #TeamLH zich ergens anders op kan focussen dan AD '21.
Volgens z'n fans en sponsors heeft hij er al 8quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit!
En... zou toch gewéldig zijn als sir Lewis toch NIET voor een record-titel blijkt te vechten...? LOL![]()
Dan zou ik écht niet verbaasd staan te kijken dat hij vrij snel de hele F1-sport vaarwel zegt![]()
En officieel 'maar' 6 zou ik mooi vindenquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens z'n fans en sponsors heeft hij er al 8
Zegt dat maar aan @ klaasweetalles. L..O..L..quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien is Lewis dan ook geen supertalent
Zou echt geweldig zijn als ie er één kwijt raakt door FIA geblunder dusquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens z'n fans en sponsors heeft hij er al 8
Ik hield al op bij het logo van "Mirror"quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:12 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Uit pure interesse heb ik toch het artikel doorgelezen, de titel geeft aan dat "max wordt bevoordeeld boven sergio", terwijl het hele inhoudelijk artikel er ongeveer over gaat dat ze juist gelijk worden behandeld.
Zelfs Perez geeft aan dat hij de volle support heeft in het artikel.
Waarom lees ik dit ook.
Had Massa dat toen aangevochten had hij wel een kans gehad misschien, Mercedes heeft na AD ook gekeken hoe ze het aan konden vechten maar dat zou dan hooguit op schrappen uitslag race komen en dan was Verstappen nog steeds wereldkampioen, in Massa z'n geval ligt dat anders.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou echt geweldig zijn als ie er één kwijt raakt door FIA geblunder dus
De LH44-cult is wel erg onzeker zegquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:41 schreef Questular het volgende:
Is dit al gepost hier?
Ze willen niet inzien dat het gewoon voorbij is. Als Hamilton dit jaar niet een overwinning pakt, is het ook echt gedaan.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De LH44-cult is wel erg onzeker zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |