Het zou wel gek zijn als ze na 2 races de boel al in gaan trekken en wat @DeeBee daar zegt klopt ook niet helemaal, het is niet zo dat de auto's hoger moeten staan maar oa. de flooredges moesten 15mm omhoog.quote:Op maandag 27 maart 2023 09:35 schreef Dauthi het volgende:
[..]
[..]
Als dat zo zou zijn verandert er niets en wordt het er dus niet beter op...
Wordt alleen maar moeilijker voor auto's om elkaar te volgen en zijn weer terug bij af
Het is de FIA. We hebben in de afgelopen decennia genoeg regels snel zien sneuvelen, omdat ze niets of het verkeerde bijdroegen.quote:Op maandag 27 maart 2023 09:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou wel gek zijn als ze na 2 races de boel al in gaan trekken en wat @:DeeBee daar zegt klopt ook niet helemaal, het is niet zo dat de auto's hoger moeten staan maar oa. de flooredges moesten 15mm omhoog.
[ afbeelding ]
https://the-race.com/formula-1/2023-f1-technical-rule-changes/
WEER CAKE.quote:
Had bedacht dat ik maar lekker in mn bed blijf liggen, en dan in de middag zowel Kwali als Race integraal terug ga kijken. En dus alle (radio)nieuws - en FOK!forum (quote:
Moet je ook geen vakantie nemenquote:Op maandag 27 maart 2023 12:56 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zeg dat wel. In m'n vakantie. Hoe durven ze
Tot diep in de nacht F5 spammen om erachter te komen of VT1 wel door gingquote:Op maandag 27 maart 2023 08:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Veel plezier
Dat was ook zeker bizar om mee te maken
Beetje laat er heen en doorgaan.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zaterdagavond een feest, dus ik moet nog even heel goed nadenken
Op de oude starttijd was dat een stuk makkelijker dan tegenwoordig het geval isquote:
Gekke Henkie, zeker?quote:Op maandag 27 maart 2023 13:38 schreef DjVero het volgende:
Neem een baby! Geheid dat je dan om zeven uur wakker bent.
quote:Op maandag 27 maart 2023 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op de oude starttijd was dat een stuk makkelijker dan tegenwoordig het geval is
Wilt u dit 'influencer-filmpje' verwijderen omdat andere (jonge) gebruikers van dit forum op een idee gebracht worden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op maandag 27 maart 2023 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zet de wekker nog liever dan dat
Never forgetquote:Op maandag 27 maart 2023 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot diep in de nacht F5 spammen om erachter te komen of VT1 wel door ging
Poedersuiker snuivenquote:
Zo mag ik het horen maar 2 keer om 5 voor 7 opstaan is toch niet zo'n big deal, enige wat ik altijd heb dat ik dan met m'n espresso's begin en erna dus geen slaap meer in kan halen.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zet de wekker nog liever dan dat
Oke boomer.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik doe tegenwoordig 's middags toch al een tukje dus dit is prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |