Is het toch al?quote:Op zondag 26 maart 2023 00:31 schreef Gehrman het volgende:
TT moest Red Bull dominantie zijn @:nattekat
Prachtig, al die reacties van zure Hamilton fans onder die tweet. The gift that keeps on giving.quote:
idd altijd al geweest, al leek het dat het vernieuwde motivatie heeft gevonden sinds hij bij Alpine reed, met Mclaren zou ik ook heel erg de balen er in hebben op met een GP2 engine te rijden.quote:Op zondag 26 maart 2023 04:53 schreef ImStillTheBadGuy het volgende:
Vroeger, nog niet zo heel lang geleden, had niemand hier op Fok veel op met Alonso, sterker nog, het was ik en nog iemand anders.
Alonso moest vooral niet meer terugkomen in de F1, zijn tijd was voorbij.
Nu is hij ineens de held.
Dat was hij altijd al, but noone saw.
I am happy times changed ^^
Nou ja, altijd...in zijn Renault-tijd, dus wel echt lang geleden, was er weinig reden om voor te juichen, toen stond hij toch wel bekend als gigantische eikelquote:Op zondag 26 maart 2023 09:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
idd altijd al geweest, al leek het dat het vernieuwde motivatie heeft gevonden sinds hij bij Alpine reed, met Mclaren zou ik ook heel erg de balen er in hebben op met een GP2 engine te rijden.
Zullen er wel wat meer geweest zijn dan jij en ik hoor.quote:Op zondag 26 maart 2023 04:53 schreef ImStillTheBadGuy het volgende:
Vroeger, nog niet zo heel lang geleden, had niemand hier op Fok veel op met Alonso, sterker nog, het was ik en nog iemand anders.
Ik ben hem toen 2 keer tegen gekomen in die periode, hele aardige gast, nam alle tijd voor me, op het circuit tellen andere zaken, nou ja maar 1 zaak en dat is winnen.quote:Op zondag 26 maart 2023 10:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, altijd...in zijn Renault-tijd, dus wel echt lang geleden, was er weinig reden om voor te juichen, toen stond hij toch wel bekend als gigantische eikel
Net zoals Vettel zo'n arrogante lamlul was en uiteindelijk, toen hij niet meer aan de top stond, redelijk omdraaide.
Ik! <3quote:Op zondag 26 maart 2023 04:53 schreef ImStillTheBadGuy het volgende:
Heb alleen een tijd (jaren) de F1 niet meer gevolgd/ kunnen volgen, en in welk team men reed heb ik ook nooit zo goed kunnen onthouden, maar vooral dank voor het filmpjequote:Alonso moest vooral niet meer terugkomen in de F1, zijn tijd was voorbij.
Imo is dat Toto, maar goed, Reddit is toch Engels? Brits...?quote:Op zondag 26 maart 2023 05:04 schreef ImStillTheBadGuy het volgende:
Horner wordt altijd the shit-stirrer genoemd op Reddit.
Dat issie niet. Issie ook nooit geweest. Hij ziet de dingen zoals ze zijn.
LOLquote:
quote:Op zondag 26 maart 2023 12:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Christian Horner: ‘Red Bull are too easily seen as the bad guys because we don’t have a British driver’
“We had one of our rivals contacting our sponsors and partners making suggestions that we would be bringing their brands into disrepute. That was just underhand.”
Damn... deze sport soms.
Hier nog en dan van het allereerste uur hoor!quote:Op zondag 26 maart 2023 04:53 schreef ImStillTheBadGuy het volgende:
Kan het een ander team dan MERC geweest zijn?quote:Op zondag 26 maart 2023 12:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Christian Horner: ‘Red Bull are too easily seen as the bad guys because we don’t have a British driver’
“We had one of our rivals contacting our sponsors and partners making suggestions that we would be bringing their brands into disrepute. That was just underhand.”
Damn... deze sport soms.
we dunnoquote:Op zondag 26 maart 2023 13:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Kan het een ander team dan MERC geweest zijn?
Goh, welk team zou dat geweest zijnquote:Op zondag 26 maart 2023 12:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Damn... deze sport soms.
Je moet de reacties bij de posts van MB F1 eens lezen, regelmatig bedreigingen aan het adres van Toto, George, etc. Alleen maar omdat het gifkikkertje niet vooraan rijdt, hij heeft goed z'n fans gehersenspoeld met 'team' gelul.quote:Op zondag 26 maart 2023 03:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Prachtig, al die reacties van zure Hamilton fans onder die tweet. The gift that keeps on giving.
Sinds Alonso de man is die een paar WK's bij Schumacher heeft weggehouden kan hij voor mij al niks meer verkeerd doenquote:Op zondag 26 maart 2023 04:53 schreef ImStillTheBadGuy het volgende:
quote:Mercedes geeft titelstrijd in Formule 1 al op: ‘Het gat met Red Bull is niet snel te dichten’
Het seizoen in de Formule 1 is pas twee races onderweg, maar Mercedes beweert nu al dat het team de achterstand op Red Bull dit jaar niet meer gaat goedmaken. ,,Het is niet realistisch om te denken dat we het gat op korte termijn kunnen dichtrijden, het zal nog maanden duren voordat we een auto hebben die gelijkwaardig is aan die van Red Bull”, stelt teambaas Toto Wolff op Autosport.com.
https://www.ad.nl/formule(...)te-dichten~adbd3753/
En juist daarom zie ik het hem wel doen eigenlijk. Hij kan/wil nergens anders heen.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hamilton gaat dit toch niet verlengen op deze manier, hij zal wel gek zijn.
Hmm, ze hebben iets gevonden dusquote:
quote:Op zondag 26 maart 2023 13:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Kan het een ander team dan MERC geweest zijn?
Zac Brown is de allereerste die in me opkwam.quote:
Dat was ook de eerste waar ik aan dacht.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Zac Brown is de allereerste die in me opkwam.
McLaren is al jaren op zoek naar één grote (titel)sponsor die de bankrekening in één keer vult, in plaats van de lappendeken die ze nu hebben,
Goh, daar wil ik idd ook nog wel een klein wedje op inzettenquote:Op zondag 26 maart 2023 19:13 schreef tripel7 het volgende:
Ach, ik zou serieus niet verbaasd zijn als hij voor de zomerstop al weg is,en ook niet naar een ander team gaat.
Vorig jaar hebben we al gezien dat hij geen vechter is, en dat het een zwaar jaar voor hem was, dit jaar lijkt hij mentaal weer een stap achteruit te doen, roept dat z'n team hem niet steunt en hem 'gewoon een betere auto' moet geven. Russell en aartsrivalen "that guy" en Alonso lopen ook flink voor op hem. Wellicht dat we nog een venijnige ram actie krijgen, maar ik denk dat het einde wel in zicht is voor hem.
quote:"Red Bull Racing heeft in 2023 de sterkste auto in de Formule 1 in handen. Max Verstappen raasde de Mercedes van Lewis Hamilton voorbij in Saoedi-Arabië. Dat snelheidsverschil heeft niet alleen te maken met de goede basis van de auto. Red Bull heeft een vleugel ontwikkelt die heel efficiënt omgaat met de DRS.
...
Red Bull heeft beste inhaalsnelheid
....
Beam Wing Red Bull maakt DRS effectiever
....
"
De DRS van Haas zou net zo efficient zijn als die van Red Bull, volgens twitter account F1 data analysis.quote:Op maandag 27 maart 2023 01:44 schreef Sally het volgende:
'Red Bull heeft foefje om meer uit DRS te halen'
[..]
Goh, en het zou niet gekomen zijn omdat Toto Wolff in de pen geklommen is...?quote:Op maandag 27 maart 2023 02:23 schreef Dauthi het volgende:
En het gerucht gaat nu dat TD039 er weer uit gaat
Gelukkig maar, gezien veel mensen al concludeerden dat het het volgen er niet makkelijker op maakte!
https://www.f1maximaal.nl(...)-kregen-dit-te-horen
Maar er staat dat er nu dus in de reglementen staat dat de auto's 15mm hoger moeten staan en daardoor de TD niet meer nodig is. Niet dat die 15mm weer naar beneden gaat, dat lees ik nog nergens in dat artikel.quote:Op maandag 27 maart 2023 02:23 schreef Dauthi het volgende:
En het gerucht gaat nu dat TD039 er weer uit gaat
Gelukkig maar, gezien veel mensen al concludeerden dat het het volgen er niet makkelijker op maakte!
https://www.f1maximaal.nl(...)-kregen-dit-te-horen
Over twee dagen zit ik in het vliegtuig op weg naar Melbourne en mag het weekend al beginnenquote:
Op niet zo christelijk tijdstipquote:
Veel plezierquote:Op maandag 27 maart 2023 06:56 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Over twee dagen zit ik in het vliegtuig op weg naar Melbourne en mag het weekend al beginnen![]()
Hopelijk deze keer wel met een race, in tegenstelling tot mijn bezoek drie jaar geleden.
Ik las ergens anders dat het alleen over het meten ging van porpoising door FIA, dus dat ze dat niet meer gaan doen.quote:Op maandag 27 maart 2023 06:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maar er staat dat er nu dus in de reglementen staat dat de auto's 15mm hoger moeten staan en daardoor de TD niet meer nodig is. Niet dat die 15mm weer naar beneden gaat, dat lees ik nog nergens in dat artikel.
Of hij zal het zien als een mogelijkheid om gezien te worden als de persoon die de auto weer opnieuw heeft opgebouwd om vervolgens voor de 8ste keer wereldkampioen te worden.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hamilton gaat dit toch niet verlengen op deze manier, hij zal wel gek zijn.
quote:Op maandag 27 maart 2023 06:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maar er staat dat er nu dus in de reglementen staat dat de auto's 15mm hoger moeten staan en daardoor de TD niet meer nodig is. Niet dat die 15mm weer naar beneden gaat, dat lees ik nog nergens in dat artikel.
Als dat zo zou zijn verandert er niets en wordt het er dus niet beter op...quote:Op maandag 27 maart 2023 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las ergens anders dat het alleen over het meten ging van porpoising door FIA, dus dat ze dat niet meer gaan doen.
Het zou wel gek zijn als ze na 2 races de boel al in gaan trekken en wat @DeeBee daar zegt klopt ook niet helemaal, het is niet zo dat de auto's hoger moeten staan maar oa. de flooredges moesten 15mm omhoog.quote:Op maandag 27 maart 2023 09:35 schreef Dauthi het volgende:
[..]
[..]
Als dat zo zou zijn verandert er niets en wordt het er dus niet beter op...
Wordt alleen maar moeilijker voor auto's om elkaar te volgen en zijn weer terug bij af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |