Het is de FIA. We hebben in de afgelopen decennia genoeg regels snel zien sneuvelen, omdat ze niets of het verkeerde bijdroegen.quote:Op maandag 27 maart 2023 09:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou wel gek zijn als ze na 2 races de boel al in gaan trekken en wat @:DeeBee daar zegt klopt ook niet helemaal, het is niet zo dat de auto's hoger moeten staan maar oa. de flooredges moesten 15mm omhoog.
[ afbeelding ]
https://the-race.com/formula-1/2023-f1-technical-rule-changes/
WEER CAKE.quote:
Had bedacht dat ik maar lekker in mn bed blijf liggen, en dan in de middag zowel Kwali als Race integraal terug ga kijken. En dus alle (radio)nieuws - en FOK!forum (quote:
Moet je ook geen vakantie nemenquote:Op maandag 27 maart 2023 12:56 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zeg dat wel. In m'n vakantie. Hoe durven ze
Tot diep in de nacht F5 spammen om erachter te komen of VT1 wel door gingquote:Op maandag 27 maart 2023 08:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Veel plezier
Dat was ook zeker bizar om mee te maken
Beetje laat er heen en doorgaan.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zaterdagavond een feest, dus ik moet nog even heel goed nadenken
Op de oude starttijd was dat een stuk makkelijker dan tegenwoordig het geval isquote:
Gekke Henkie, zeker?quote:Op maandag 27 maart 2023 13:38 schreef DjVero het volgende:
Neem een baby! Geheid dat je dan om zeven uur wakker bent.
quote:Op maandag 27 maart 2023 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op de oude starttijd was dat een stuk makkelijker dan tegenwoordig het geval is
Wilt u dit 'influencer-filmpje' verwijderen omdat andere (jonge) gebruikers van dit forum op een idee gebracht worden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op maandag 27 maart 2023 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zet de wekker nog liever dan dat
Never forgetquote:Op maandag 27 maart 2023 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot diep in de nacht F5 spammen om erachter te komen of VT1 wel door ging
Poedersuiker snuivenquote:
Zo mag ik het horen maar 2 keer om 5 voor 7 opstaan is toch niet zo'n big deal, enige wat ik altijd heb dat ik dan met m'n espresso's begin en erna dus geen slaap meer in kan halen.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zet de wekker nog liever dan dat
Oke boomer.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik doe tegenwoordig 's middags toch al een tukje dus dit is prima.
Gewoon doorgaan tot de race start.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Ja? en dan na 5 rondjes in slaap flikkeren zeker?quote:Op maandag 27 maart 2023 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan tot de race start.
Istie weer terug bij Red Bull?quote:
Ja, nadat-ie bij McLaren de laan was uitgestuurd kon-ie nergens een zitje krijgen en toen is-ie ingehuurd door Red Bull als reserverijder.quote:
Oh dat had ik dan gemistquote:Op maandag 27 maart 2023 18:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, nadat-ie bij McLaren de laan was uitgestuurd kon-ie nergens een zitje krijgen en toen is-ie ingehuurd door Red Bull als reserverijder.
Derde rijder en wordt vooral ingezet om demo runs en andere commerciële activiteiten te doen. Hij komt in de pikorde na de officiële reserverijders (Lawson, Hauger en Maloney) en zal slechts bij sommige races aanwezig zijn.quote:Op maandag 27 maart 2023 18:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, nadat-ie bij McLaren de laan was uitgestuurd kon-ie nergens een zitje krijgen en toen is-ie ingehuurd door Red Bull als reserverijder.
quote:Op maandag 27 maart 2023 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
ik ga er alleen niet veel van zien omdat ik een paar dagen weg ga
'Stralia mate!quote:
Nep fan.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Je bent vast voor de start van de race weer thuisquote:Op maandag 27 maart 2023 13:36 schreef Nattekat het volgende:
dit, gewoon doortrekken, blikje Red bull erbijquote:Op maandag 27 maart 2023 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan tot de race start.
'A team of Australia's top racing experts'...quote:
Bij F1TV kun je de race altijd terugkijken. Geen spoilers, niks.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Geen Olav Mol alleenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Bij F1TV kun je de race altijd terugkijken. Geen spoilers, niks.
Dat vind ik persoonlijk geen probleem.quote:
Afgelopen jaar was dat echt afschuwelijk toen ik het een keer nodig hadquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:10 schreef DjVero het volgende:
[..]
Britse commentaar is prima, zit iig beleving in.Weliswaar geen Olav, maar toch.
F1TV was erg afwisselend afgelopen jaar. Oostenrijk was uitstekend te noemen, dat hield me wel wakker in de late avonden toen ik kapot was van een bijzonder volgepakte vakantie. Nederland moest ik voor wisselen om niet midden op de dag in slaap te donderen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:12 schreef DjVero het volgende:
Saai? Okeuh![]()
Die twee stokstaartjes van Viaplay, da's pas saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |