Die hebben pech, die moeten terugvallen op foto's of filmpjes.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 11:36 schreef Nouk84 het volgende:
Je vraagt je bijna af ‘hoe doen doe slanke mannen dat?’
Ik heb met ze te doen...quote:Op zaterdag 25 maart 2023 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die hebben pech, die moeten terugvallen op foto's of filmpjes.
Aftellen nu tot het moment dat iemand zich aangesproken voelt en via DM vraagt of je je medeleven wil bekrachtigen met een pic van je tetten.quote:
Ben benieuwd of jij eerder was met je DM dan ik, jij slanke man.quote:
Noodzakelijk niet. Voor sommige mensen, en ja daar ben ik er één van, is het een bijzonder waardevolle toevoeging.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:37 schreef Tegan het volgende:
Ik wist niet dat borsten voorhanden hebben noodzakelijk was voor seksuele bevrediging.
Ik dm nooit met de vraag om tettenpicsquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben benieuwd of jij eerder was met je DM dan ik, jij slanke man.
Da's ook gewoon niet nodig toch, ze komen vanzelf wel in je DM.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dm nooit met de vraag om tettenpics
Waarom ben ik vandaag dan op kantoor?quote:
Vergissing van jou en al je collegaequote:Op maandag 27 maart 2023 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom ben ik vandaag dan op kantoor?
Foutje!quote:Op maandag 27 maart 2023 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom ben ik vandaag dan op kantoor?
Het nattesneeuwt hierquote:
Zon en strakblauwe lucht!quote:
En straks weer natte sneeuw en hagel.quote:
Dat zien we straks dan wel weer.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
En straks weer natte sneeuw en hagel.
Feescht in den flexwerkplektent!quote:
Neerquote:
Ik werk thuis en mijn kat ligt op schoot te slapen dus nu kan ik geen verse koffie maken. #thuiswerkleefquote:
Bij andere mensen enzo?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit op mijn vaste flexplek dus het leven is mooi.
Daar heb je toch een vrouw voor?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik werk thuis en mijn kat ligt op schoot te slapen dus nu kan ik geen verse koffie maken. #thuiswerkleef
Ik wilde iets zeggen over dat die al druk bezig is met mij te pijpen onder het bureau, maar dat klinkt niet geloofwaardig als je eerst roept dat je last hebt van een kat op schoot.quote:
Ja, zo maar weer eens naar huis. Nu wel weer lang genoeg. Over twee weken nieuwe poging.quote:
Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik werk thuis en mijn kat ligt op schoot te slapen dus nu kan ik geen verse koffie maken. #thuiswerkleef
Morgen weer. Dan wel weer met de auto. Schijt NSquote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, zo maar weer eens naar huis. Nu wel weer lang genoeg. Over twee weken nieuwe poging.
Wij zijn heul gezelligquote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Hallo, sorry dat ik zomaar binnen kom vallenIs dit een gezellige SC?
In principe wel. Afhankelijk wat je definitie van gezellig is.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Buurmeisjequote:
Slank blijven ondanks alle drank die ik doorschuif.quote:
Als je maar door blijft gaan komt het er vanzelf weer uit.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Buurmeisje
[..]
Slank blijven ondanks alle drank die ik doorschuif.
Ja, geen idee, zover heb ik niet teruggelezenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:18 schreef Piger het volgende:
[..]
Knijpen, sabbelen, bijten.
Waar hebben we het over?
Borstvoedingquote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:18 schreef Piger het volgende:
[..]
Knijpen, sabbelen, bijten.
Waar hebben we het over?
Simquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:16 schreef Piger het volgende:
[..]
Als je maar door blijft gaan komt het er vanzelf weer uit.
Neequote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Bébé doet het goed. Ik kom langzaamaan weer uit een diep dal kruipenquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2023 06:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bébé doet het goed. Ik kom langzaamaan weer uit een diep dal kruipenBen er nog lang niet, maar zolang we langzaam omhoog gaan, ben ik al blij
Kwiews! Wat is dit?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Namen willen wequote:
Neequote:Op woensdag 29 maart 2023 08:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Tenzij ik het ben, dan tief ik wel weer op.
Bewaar het voor je juice kanaalquote:Op woensdag 29 maart 2023 08:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.Kan wel suggesties doen maar dat is mn eigen euvel.
Je fitgirl stories daarentegen...quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:29 schreef TaMieke het volgende:
Zo populair ben ik nu ook weer niet. En op Insta gaan spuien over Fok is ook zo raar.
M'n trainert ga ik vanmiddag weer heen! Er zit progressie in wat ik kan.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je personal trainer? En je huisjes?
Daar is insta toch ook voor?quote:
quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 29 maart 2023 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n trainert ga ik vanmiddag weer heen! Er zit progressie in wat ik kan.En blijkbaar heb ik een talent voor malle oefeningen op de speedladder, het hinkelen op de basisschool heeft z'n vruchten afgeworpen.
Huisjes liggen een beetje stil, ik "moet" een paar accessoires maken en dat gaat niet zo soepel.En ik zit midden in een vrij lange "verhaaltjes" game, dus die ging even voor.
Is zo.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]valt de laatste tijd ook erg tegen.
[..]
Goed bezig
Ik ga vanmiddag ook weer. Gaat me de laatste tijd niet snel genoeg, dus moet mezelf meer gaan uitdagen.
Heeft geen haast toch? Lekker op je gemakje. En dat is het fijne van hobbies, zelf kiezen waar je zin in hebt![]()
Mwah, misschien niet zo vaak als je ambieert, maar ik zie ook je neiging tot chronische zelfonderschatting. Dus gewoon trots zijn op wat je wél doet.quote:
Ja meneerquote:Op woensdag 29 maart 2023 08:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mwah, misschien niet zo vaak als je ambieert, maar ik zie ook je neiging tot chronische zelfonderschatting. Dus gewoon trots zijn op wat je wél doet.
Daarom zorg ik dat ik altijd proteīne chips in huis heb. Verantwoord vreten.quote:
Dat zijn wel goeie voor me ja, die laat ik wel liggen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom zorg ik dat ik altijd proteīne chips in huis heb. Verantwoord vreten.
Die van de AH met chili, paprika of rozemarijn smaak zijn best te eten hoor. (vind ik)quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat zijn wel goeie voor me ja, die laat ik wel liggen.
Die heb ik ook, maar is toch anders.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom zorg ik dat ik altijd proteīne chips in huis heb. Verantwoord vreten.
Nee, ik ben stuk, m'n darmen gaan niet lekker op dingen op peulvruchtbasis.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die van de AH met chili, paprika of rozemarijn smaak zijn best te eten hoor. (vind ik)
Ik herken de verleiding. Daarom koop ik zelden chips. Als het in huis is dan eet ik het op. Is het er niet, dan hoef ik het ook niet. Of eet ik iets wat wel gezond is.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:45 schreef TaMieke het volgende:
Die heb ik ook, maar is toch anders.
Ik moet ook gewoon strenger zijn. Nu wordt het weer te snel "alles is stom, ik wil chips." "ik verveel me, ik ga chips eten"
Gelukkig eet ik weinig chips.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon strenger zijn. Nu wordt het weer te snel "alles is stom, ik wil chips." "ik verveel me, ik ga chips eten"
Die mindset is kut om uit te komen ja, als je daar uit wil, heb je standaard van die "zoek"-avonden en als je niet streng genoeg bent, eindig je met iets uit een kerstpakket van 5 jaar geleden.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Pijnlijk herkenbaar dit.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Die mindset is kut om uit te komen ja, als je daar uit wil, heb je standaard van die "zoek"-avonden en als je niet streng genoeg bent, eindig je met iets uit een kerstpakket van 5 jaar geleden.
Ik moet nog even wennen aan de indeling van de Jumbo. Het overslaan van de verkeerde gangen is een stuk lastiger. Slecht excuus alsnog.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik herken de verleiding. Daarom koop ik zelden chips. Als het in huis is dan eet ik het op. Is het er niet, dan hoef ik het ook niet. Of eet ik iets wat wel gezond is.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig eet ik weinig chips.
Helaas eet ik genoeg andere zooi
Zo erg is het gelukkig niet. Als het niet op gaat, hoef ik het 5 jaar na dato ook niet. Maar ja, je gaat ineens dingen eten waar je eigenlijk niet eens zin in hebt. En dan is de zin nog niet over.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die mindset is kut om uit te komen ja, als je daar uit wil, heb je standaard van die "zoek"-avonden en als je niet streng genoeg bent, eindig je met iets uit een kerstpakket van 5 jaar geleden.
Worst, kaas, en alles uit een patisseriequote:Op woensdag 29 maart 2023 08:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik moet nog even wennen aan de indeling van de Jumbo. Het overslaan van de verkeerde gangen is een stuk lastiger. Slecht excuus alsnog.
[..]wat dan?
[..]
Zo erg is het gelukkig niet. Als het niet op gaat, hoef ik het 5 jaar na dato ook niet. Maar ja, je gaat ineens dingen eten waar je eigenlijk niet eens zin in hebt. En dan is de zin nog niet over.
Worst en kaas maak je me echt niet blij mee. Koekjes en cupcakes en taart dan weer wel.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Worst, kaas, en alles uit een patisserie
Ja, maar fabrieksvlaai stelt vaak teleurquote:Op woensdag 29 maart 2023 08:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Worst en kaas maak je me echt niet blij mee. Koekjes en cupcakes en taart dan weer wel.
Al had ik van het weekend kruimelvlaai van de Jumboniet te vreten.
Check. Eigenlijk is de beste oplossing om gewoon maar naar bed te gaan (in mijn geval tenminste, want áltijd in de avond), want het is meer een vraag om snelle energie dan dat ik het echt lekker vind op dat moment.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:50 schreef TaMieke het volgende:
Zo erg is het gelukkig niet. Als het niet op gaat, hoef ik het 5 jaar na dato ook niet. Maar ja, je gaat ineens dingen eten waar je eigenlijk niet eens zin in hebt. En dan is de zin nog niet over.
Chipsquote:Op woensdag 29 maart 2023 08:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja meneer
Ik vreet gewoon teveel chips
Ik heb me de trap opgesleept naar kantoorquote:Op woensdag 29 maart 2023 08:57 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb alweer squats, lunges en dead lifts gedaan vandaag dus ik ben trots op mijzelf.
Met jouw BMI telt dat ook als topsport.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb me de trap opgesleept naar kantoor
Jezus wat actiefquote:Op woensdag 29 maart 2023 08:57 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb alweer squats, lunges en dead lifts gedaan vandaag dus ik ben trots op mijzelf.
Kan moeilijk om 8uur al naar bed gaan. Al heb ik die neiging soms idd wel #bejaard.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Eigenlijk is de beste oplossing om gewoon maar naar bed te gaan (in mijn geval tenminste, want áltijd in de avond), want het is meer een vraag om snelle energie dan dat ik het echt lekker vind op dat moment.
En gisteren ben ik ook daadwerkelijk maar naar bed gegaan, zou me niet verbazen als "te weinig slaap" momenteel m'n grootste drempel is.
Echt he?!quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar fabrieksvlaai stelt vaak teleur
's Avonds kan ik mij er juist niet toe zetten. En als ik 's avonds sport, val ik moeilijker in slaap omdat mijn lichaam dan 'aan' staat.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jezus wat actief
Ze zeggen wel dat het goed is, 's morgens even sporten. Maar ik kan me er niet toe zetten.
Ieder zn ding. Ik ga nu steeds vaker direct na het werk, dat werkt voor mij ook fijn.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
's Avonds kan ik mij er juist niet toe zetten. En als ik 's avonds sport, val ik moeilijker in slaap omdat mijn lichaam dan 'aan' staat.
Alsvik 's ochtends sport voel ik dat in positieve zin de hele dag. Geeft een goede energie.
Daar komt dat goddelijke lichaam vandaan. Dacht altijd dat het gewoon vanzelf ging bij jou.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:57 schreef AirwiN het volgende:
Nah, tijdstip is verwaarloosbaar, belangrijker is het dat je op een tijdstip gaat wat je vol kan houden. Zo is vķķr het werk sporten voor mij gewoon niet houdbaar, dan kan ik beter in de middag gaan, want dat is op langere termijn veel beter vol te houden voor me.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:59 schreef TaMieke het volgende:
Ze zeggen wel dat het goed is, 's morgens even sporten. Maar ik kan me er niet toe zetten.
Het is omdat de lift niet berekend is op mijn gewichtquote:Op woensdag 29 maart 2023 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met jouw BMI telt dat ook als topsport.
Jij hebt een lift?quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is omdat de lift niet berekend is op mijn gewicht
Kantoor heeft een lift. Mijn huis nietquote:
Je hebt nog een paar dagen om ziek te wordenquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, getver, ik moet dit weekend sociaal doen.
Wat zal ik nu eens oplopen?quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je hebt nog een paar dagen om ziek te worden
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 29 maart 2023 08:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Tenzij ik het ben, dan tief ik wel weer op.
Schweizer Schlampen!quote:
Ebola schijnt heftig genoeg te zijn om niet onder de mensen te komenquote:
Oh, goeie, het is alweer een tijdje geleden dat ik iemand heb blootgesteld aan de klassieker "Ebola Syndrome".quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ebola schijnt heftig genoeg te zijn om niet onder de mensen te komen
Volgens mijn Google is dit een film die ik nooit heb gezien en waarschijnlijk nooit zal zienquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, goeie, het is alweer een tijdje geleden dat ik iemand heb blootgesteld aan de klassieker "Ebola Syndrome".
Kom ik hier ook eens, gaat er gelijk ebola rondquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Arme Gergie
Maar hier laten we elkaar vrij![]()
Fictief. Het is maar zodat IJs onder dr afspraken uitkanquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom ik hier ook eens, gaat er gelijk ebola rond
Ik heb ooit een keer een doos dvd's voor weinig bij de Fame gehaald, daar zat 'ie in (met nog een paar matige topfilms). Denk dat ik deze het vaakst gezien heb uit de box.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mijn Google is dit een film die ik nooit heb gezien en waarschijnlijk nooit zal zien
Sport je trouwens in de sportschool of gewoon thuis? Om een of andere reden zie ik je er wel voor aan om een hele kamer voor je zelf te hebben met een boel gewichten en shitquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
's Avonds kan ik mij er juist niet toe zetten. En als ik 's avonds sport, val ik moeilijker in slaap omdat mijn lichaam dan 'aan' staat.
Alsvik 's ochtends sport voel ik dat in positieve zin de hele dag. Geeft een goede energie.
Ja hoiquote:
Beiden. Meer thuis overigens. Eigen muziek erbij, geen andere mensen in de buurt. Ideaal.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:28 schreef TaMieke het volgende:
Sport je trouwens in de sportschool of gewoon thuis? Om een of andere reden zie ik je er wel voor aan om een hele kamer voor je zelf te hebben met een boel gewichten en shit
Ik zou op zich wel een burger lustenquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een doos dvd's voor weinig bij de Fame gehaald, daar zat 'ie in (met nog een paar matige topfilms). Denk dat ik deze het vaakst gezien heb uit de box.
Ebolaburgers.
Om half 10 's ochtends? Dan moet je wel wat vaker de trap pakkenquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou op zich wel een burger lusten
Is gewoon een broodje met vlees en kaas. Is gewoon een normaal ontbijt..quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Om half 10 's ochtends? Dan moet je wel wat vaker de trap pakken
Heb ik.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sport je trouwens in de sportschool of gewoon thuis? Om een of andere reden zie ik je er wel voor aan om een hele kamer voor je zelf te hebben met een boel gewichten en shit
Oh youquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
Heb ik.![]()
Naast m’n sm kamer in de kelder natuurlijk.
Luxe, ik heb niet eens een kelder.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb ik.![]()
Naast m’n sm kamer in de kelder natuurlijk.
Vaste trap.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:51 schreef TaMieke het volgende:
Elke keer de vlisotrap is ook al genoeg sport
Ik wil wel, hij niet. Kinderachtigquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh you
Combineer je die twee ook wel eens? Dat je 2 kilo aan haltergewichten aan de pener van je sub hangt ofzo?
Same, maar dik, dus ik mag eigenlijk geen bo.quote:
Onzin.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same, maar dik, dus ik mag eigenlijk geen bo.
Wat een matige sub heb je dan aan de haak geslagen.quote:
Vrijmisalade dan maar?quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sad fatty noises.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Onzin.
* Barbusse schuift drank door
Zondag naar de Griek, om dat te compenseren moet ik nu al stoppen met etenquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
RIPquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zondag naar de Griek, om dat te compenseren moet ik nu al stoppen met eten
Vrijmibruisendwaterquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel beter als je daarna nog naar huis moet rijdenquote:
Maar dat schuif ik dan ook niet door.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar ik moet wel serieus op m'n vreten letten, beetje jammer allemaal.
The life of the party gespot.quote:
quote:
M'n borrel naar keuze is nogal calorierijk, dus zelfde effect.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat schuif ik dan ook niet door.
Das toch gewoon elke zomerquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
En het wordt wel weer eens tijd voor een #hotgirlsummer voor IJs.
Niet als m'n kleding niet past.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Das toch gewoon elke zomer
Ik besefte me gisteren dat we over 5/6 weken al op vakantie gaan. Eerste gedachten daarna was dat het veel te kort is om er ineens goed uit te zien. Maar dat is niet de instelling, dus we gaan gewoon knallen!
Meh. Extra rondje burpee's vanavondquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet als m'n kleding niet past.![]()
Zoveel toffe outfits en driekwart zit te krap.
Plausibel, trainert vindt het geloof ik leuk om me er beter in te laten worden.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Meh. Extra rondje burpee's vanavond
Ik heb ze allang niet meer gedaan. Vind ze beter te doen dan mountain climbers, maar voor mn plezier doe ik ze nietquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plausibel, trainert vindt het geloof ik leuk om me er beter in te laten worden.
En op zich. 3 weken terug was het worstelen naar 5, afgelopen week was het worstelen naar 10, dus progressie I guess.
Niemand doet die dingen voor z'n plezier geloof ik.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb ze allang niet meer gedaan. Vind ze beter te doen dan mountain climbers, maar voor mn plezier doe ik ze niet
Je merkt idd wel snel vooruitgang.
Die airbike hebben ze bij ons niet. is het zoveel anders dan bijv een crosstrainer?quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niemand doet die dingen voor z'n plezier geloof ik.Maar wel rete-effectief, dat wel.
Ik doe wel liever mountain climbers, maar da's ook omdat het van en naar de grond van de burpee me nog wel eens doet duizelen.
Ben benieuwd of ik weer op de airbike moet vandaag, als progressiemeting.Al merk ik zelf dus ook al aardig vooruitgang in dingen als m'n walking lunges, die gaan ook steeds beter/dieper.
Ik ervaar 'm wel als intensiever, maar da's ook omdat het niet m'n warming up is, maar een cardio-test.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die airbike hebben ze bij ons niet. is het zoveel anders dan bijv een crosstrainer?
Ik ben afgelopen week maar weer begonnen met lunges, dichtbij een muur want mijn stabiliteit is ver te zoeken. Wel met een elastiek voor wat extra weerstand.
Nepindoquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat schuif ik dan ook niet door.
Jamaar ze wilt niequote:
Ja, oke. Her loss, geef maar aan mij danquote:
Een oefening uit de hel, maar wat is mijn stabiliteit er beter mee geworden in 1,5 jaar. Gemixte gevoelens dus hier.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:17 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben afgelopen week maar weer begonnen met lunges, dichtbij een muur want mijn stabiliteit is ver te zoeken. Wel met een elastiek voor wat extra weerstand.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, oke. Her loss, geef maar aan mij dan
Broek zegt nope.quote:
Geen nasi goreng voor jouquote:
Op een gegeven moment is het uitgestretcht.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stretchbroek IJs, stretchbroek. Dat is mijn oplossing voor alles
Lo, waar is mijn saté?quote:
Uit USA bestellen. Als je de people of walmart ziet dan weet je dat die broeken kunnen stretchen tot je er met een 4 persoons gezin in kunt kamperen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het uitgestretcht.
Zwangerschapsbroekquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stretchbroek IJs, stretchbroek. Dat is mijn oplossing voor alles
Dat vind ik dan weer een beetje over de grens gaan als je niet zwanger bentquote:
Hele ochtend al in trainingsbroek hier. Straks naar werk dus toch maar een pantalon aan.quote:
En soto ajamquote:
Het is dat ik een legging vaak te koud vindt. Dus dan maar joggingbroek aanquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe ik hele dagen, behalve als ik naar kantoor moet. Heerlijk
Ja, zie je.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje over de grens gaan als je niet zwanger bentDan is het echt tijd om af te vallen als je die nodig hebt
True, maar wel comfyquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje over de grens gaan als je niet zwanger bentDan is het echt tijd om af te vallen als je die nodig hebt
En frikadel djagoengquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En soto ajamEn rendang
Godver, door mezelf enorme honger nu
Ja, als je ze toch nog in de kast hebt liggen wel.quote:
Gewoon niet meer naar kantoor gaan danquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Met dit soort weer loop ik thuis ook het liefst in joggingbroek+oodie+dikke fluffy sokken, maar op kantoor wordt dat 'm niet.
Helaas.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon niet meer naar kantoor gaan dan
quote:
Dat is lekker.quote:
Dat lijkt niet op een frikadel..quote:
Gare blanda gespotquote:
That's racist!!quote:
Ik als gemarginaliseerde minderheid mag dat.quote:
En trakteren?quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Binnenkort maar weer eens maken
Gaan we samen naar buurmeisje dan?quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ken ik niet, maar ziet er niet slecht uit.
Gezellie mozarelliequote:Op woensdag 29 maart 2023 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gaan we samen naar buurmeisje dan?
Mijn collegas vragen zich af waarom ik de lach schiet..quote:
Kaasquote:
Fixedquote:
Snobquote:
quote:
Doe my Lily maar.quote:
Nee, Lilypad is mijnquote:
Jij wilde de kaas.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, Lilypad is mijn
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wilde de kaas.
En die foto doet haar geen recht.![]()
You're a lover, not a fighter.quote:
I'll fight for Lily's everlasting lovequote:
Oeps, sorry - het is er inmiddels zo ingebakken dat ik het in het echt ook zegquote:Op woensdag 29 maart 2023 14:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had gehoopt dat je dit in de andere SC zou laten
Dat begrijpt gergi toch niet.quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oeps, sorry - het is er inmiddels zo ingebakken dat ik het in het echt ook zeg
quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oeps, sorry - het is er inmiddels zo ingebakken dat ik het in het echt ook zeg
Jij ook al hier? Zitten alle leuke mensen gewoon in deze SC?quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik was een beetje in de war toen ik Kwiwi's naam hier zag.
Hier kom ik vandaan, hier ben ik gevormd tot de geweldige user die ik nu ben.quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij ook al hier? Zitten alle leuke mensen gewoon in deze SC?
Nee, sorry, je zult het met ons moeten doenquote:Op woensdag 29 maart 2023 15:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij ook al hier? Zitten alle leuke mensen gewoon in deze SC?
Niemand hier die het met mij doetquote:Op woensdag 29 maart 2023 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, sorry, je zult het met ons moeten doen
Jaquote:
Wanneer doen wij weer een neukdate?quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:29 schreef Tegan het volgende:
Iedereen hier heeft gewoon een open relatie.
Fietsen ook. Toch wel lekker dat langer licht s avondsquote:
Op een doordeweekse woensdag nog welquote:
Heb vakantie deze weekquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op een doordeweekse woensdag nog wel
Oh ja, dan is elke dag borreldagquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb vakantie deze weekAnders lag ik natuurlijk al lang in bed
Ff bookmarken voor de monenten dat je een dipje in de motivatie hebt.quote:
Elke dag dat we niet neuken is er een teveel.quote:
Goeie.quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff bookmarken voor de monenten dat je een dipje in de motivatie hebt.
Precies waarom ik ook een PT heb. Dead lift is stiekem best een conplexe oefening. Als je die verkeerd doet dan overbelast je je rug. Had bij mij echt een paar maanden nodig om die goed onder de knie te krijgen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Daarom ben ik wel blij met m'n PT, die houdt m'n houding goed in de gaten.
Tijd voor een work out meet.quote:Op donderdag 30 maart 2023 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie.
Maar eigenlijk alles ging lekker ook, deadlift meer en zwaarder, bench press zwaarder, lunges gingen lekker, leuke warming up.
Briefje op de deur hangen met: ik ben thuis maar zit te poepen. Begin maar alvast met uitladen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:38 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een CL/Senn situatie. Moet poepen maar er staat binnen nu en afzienbare tijd een leverancier voor de deur met de nieuwe bank + er zit geen deur voor de WC + vanuit de voordeur kun je dus naar binnen kijken als je er echt voor staat..
Waarom heeft jouw wc geen deur?quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:38 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een CL/Senn situatie. Moet poepen maar er staat binnen nu en afzienbare tijd een leverancier voor de deur met de nieuwe bank + er zit geen deur voor de WC + vanuit de voordeur kun je dus naar binnen kijken als je er echt voor staat..
Kozijn wordt geschilderd.quote:
Meh. Gok dat ik dan sowieso opzoek moet naar een andere sportschool. Basic fit is vrij basicquote:Op donderdag 30 maart 2023 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies waarom ik ook een PT heb. Dead lift is stiekem best een conplexe oefening. Als je die verkeerd doet dan overbelast je je rug. Had bij mij echt een paar maanden nodig om die goed onder de knie te krijgen.
Makkelijker bij blumke. CL weet wat dit is.quote:
wel zorgen dat over 20 minuten de lucht een beetje opgeklaard isquote:Op donderdag 30 maart 2023 09:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kozijn wordt geschilderd.
Maar ze belden net dat ze er over 20 minuten pas zijn dus ahhhhhh opluchting.
Je post dit vanaf de wc?quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kozijn wordt geschilderd.
Maar ze belden net dat ze er over 20 minuten pas zijn dus ahhhhhh opluchting.
the poop has left the building?quote:
Of eem combi zoeken. Je hoeft echt niet elke work out een personal trainer te hebben. Iemand die, zeker in het begin, meekijkt of je houding goed is, is zo belangrijk. Kans is zo groot dat je anders op een later moment blessures gaat krijgen doordat je je lichaam op een verkeerde manier belast en/of geen maximaal rendement uit een oefening haalt ondat je m verkeerd uitvoert.quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Meh. Gok dat ik dan sowieso opzoek moet naar een andere sportschool. Basic fit is vrij basic![]()
Dit ja.quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of eem combi zoeken. Je hoeft echt niet elke work out een personal trainer te hebben. Iemand die, zeker in het begin, meekijkt of je houding goed is, is zo belangrijk. Kans is zo groot dat je anders op een later moment blessures gaat krijgen doordat je je lichaam op een verkeerde manier belast en/of geen maximaal rendement uit een oefening haalt ondat je m verkeerd uitvoert.
Ik vind het al heel wat dat ik inmiddels genoeg thuis ben in de oefening om door te hebben wanneer m'n vorm inzakt.quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies waarom ik ook een PT heb. Dead lift is stiekem best een conplexe oefening. Als je die verkeerd doet dan overbelast je je rug. Had bij mij echt een paar maanden nodig om die goed onder de knie te krijgen.
klinkt vermoeiendquote:Op donderdag 30 maart 2023 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat ik inmiddels genoeg thuis ben in de oefening om door te hebben wanneer m'n vorm inzakt.Rug niet recht genoeg, knietjes die naar binnen willen, overstrekken, verkeerd ademen, core niet goed 'bracen'. ZOVEEL DINGEN.
Is het ook wel, maar het voordeel is dat ik alleen m'n spierpijn voel en niet m'n rug.quote:
mijn rug voel ik al wekenquote:Op donderdag 30 maart 2023 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is het ook wel, maar het voordeel is dat ik alleen m'n spierpijn voel en niet m'n rug.
Een goed matras scheelt wel ja, net als een goed kussen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn rug voel ik al weken
misschien eens tijd voor een nieuw bed
een gezonde BMI waarschijnlijk ookquote:Op donderdag 30 maart 2023 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een goed matras scheelt wel ja, net als een goed kussen.
Toch vaker de trap pakken danquote:Op donderdag 30 maart 2023 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een gezonde BMI waarschijnlijk ook
Mweh, kan, hoeft niet. Ik weet dat het bij mij ligt aan een verkeerde houding dankzij een disbalans, niet perse aan m'n gewicht. Ik trek namelijk m'n rug hol omdat de spieren in m'n rug zoveel dominanter zijn dan m'n buikspieren.quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een gezonde BMI waarschijnlijk ook
Nou ja, er zijn wel kwaaltjes die wel weer verdwijnen als ik wat kilos kwijt zou raken.quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, kan, hoeft niet. Ik weet dat het bij mij ligt aan een verkeerde houding dankzij een disbalans, niet perse aan m'n gewicht. Ik trek namelijk m'n rug hol omdat de spieren in m'n rug zoveel dominanter zijn dan m'n buikspieren.Krachttraining zorgt dat het allemaal wat gelijker komt, daarom leg ik daar de nadruk op. (En ik vind het wel stoer, zware dingen tillen)
Als het je zelf in de weg zit op wat voor manier dan ook, is het de moeite om aandacht in te steken.quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn wel kwaaltjes die wel weer verdwijnen als ik wat kilos kwijt zou raken.
Vandaar dat je hier zit met al die FOK!peners.quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
(En ik vind het wel stoer, zware dingen tillen)
En de enige pener die ik til, is geen FOK!pener.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat je hier zit met al die FOK!peners.
Niet goed over nagedacht.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En de enige pener die ik til, is geen FOK!pener.
Scheelt wel blessures.quote:
Samequote:Op donderdag 30 maart 2023 14:30 schreef TaMieke het volgende:
is het al bijna weekend? Er is niets te doen, ik wil niets doen. Bleh
Als je wel iets wilde doen, was er dan wel iets te doen?quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:30 schreef TaMieke het volgende:
Ja, dingen lezen voor de opleiding ofzo.quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je wel iets wilde doen, was er dan wel iets te doen?
Oh, ja, dat heb ik hier ookquote:Op donderdag 30 maart 2023 15:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja, dingen lezen voor de opleiding ofzo.
Luiwammesquote:Op donderdag 30 maart 2023 15:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Morgen weer een poging. Anders volgende week
Nog 1 dagquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:30 schreef TaMieke het volgende:
Zo lang nog?quote:
Heb jij geen tweede wc boven?quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:38 schreef Debsterr het volgende:
Muziek luisteren, koken, met een boekje in het park in de zon zitten, uitslapen.quote:
Dat je dan je tenen weer kan zien?quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn wel kwaaltjes die wel weer verdwijnen als ik wat kilos kwijt zou raken.
Ja, ik heb nu te vaak 2 verschillende schoenen aanquote:
Snotverquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu te vaak 2 verschillende schoenen aan
quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:01 schreef TaMieke het volgende:
hele dag visolie tabletten opboeren is echt smerig![]()
wutquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:01 schreef TaMieke het volgende:
hele dag visolie tabletten opboeren is echt smerig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |