Das toch gewoon elke zomerquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
En het wordt wel weer eens tijd voor een #hotgirlsummer voor IJs.
Niet als m'n kleding niet past.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Das toch gewoon elke zomer
Ik besefte me gisteren dat we over 5/6 weken al op vakantie gaan. Eerste gedachten daarna was dat het veel te kort is om er ineens goed uit te zien. Maar dat is niet de instelling, dus we gaan gewoon knallen!
Meh. Extra rondje burpee's vanavondquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet als m'n kleding niet past.![]()
Zoveel toffe outfits en driekwart zit te krap.
Plausibel, trainert vindt het geloof ik leuk om me er beter in te laten worden.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Meh. Extra rondje burpee's vanavond
Ik heb ze allang niet meer gedaan. Vind ze beter te doen dan mountain climbers, maar voor mn plezier doe ik ze nietquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plausibel, trainert vindt het geloof ik leuk om me er beter in te laten worden.
En op zich. 3 weken terug was het worstelen naar 5, afgelopen week was het worstelen naar 10, dus progressie I guess.
Niemand doet die dingen voor z'n plezier geloof ik.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb ze allang niet meer gedaan. Vind ze beter te doen dan mountain climbers, maar voor mn plezier doe ik ze niet
Je merkt idd wel snel vooruitgang.
Die airbike hebben ze bij ons niet. is het zoveel anders dan bijv een crosstrainer?quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niemand doet die dingen voor z'n plezier geloof ik.Maar wel rete-effectief, dat wel.
Ik doe wel liever mountain climbers, maar da's ook omdat het van en naar de grond van de burpee me nog wel eens doet duizelen.
Ben benieuwd of ik weer op de airbike moet vandaag, als progressiemeting.Al merk ik zelf dus ook al aardig vooruitgang in dingen als m'n walking lunges, die gaan ook steeds beter/dieper.
Ik ervaar 'm wel als intensiever, maar da's ook omdat het niet m'n warming up is, maar een cardio-test.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die airbike hebben ze bij ons niet. is het zoveel anders dan bijv een crosstrainer?
Ik ben afgelopen week maar weer begonnen met lunges, dichtbij een muur want mijn stabiliteit is ver te zoeken. Wel met een elastiek voor wat extra weerstand.
Nepindoquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat schuif ik dan ook niet door.
Jamaar ze wilt niequote:
Ja, oke. Her loss, geef maar aan mij danquote:
Een oefening uit de hel, maar wat is mijn stabiliteit er beter mee geworden in 1,5 jaar. Gemixte gevoelens dus hier.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:17 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben afgelopen week maar weer begonnen met lunges, dichtbij een muur want mijn stabiliteit is ver te zoeken. Wel met een elastiek voor wat extra weerstand.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, oke. Her loss, geef maar aan mij dan
Broek zegt nope.quote:
Geen nasi goreng voor jouquote:
Op een gegeven moment is het uitgestretcht.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stretchbroek IJs, stretchbroek. Dat is mijn oplossing voor alles
Lo, waar is mijn saté?quote:
Uit USA bestellen. Als je de people of walmart ziet dan weet je dat die broeken kunnen stretchen tot je er met een 4 persoons gezin in kunt kamperen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het uitgestretcht.
Zwangerschapsbroekquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stretchbroek IJs, stretchbroek. Dat is mijn oplossing voor alles
Dat vind ik dan weer een beetje over de grens gaan als je niet zwanger bentquote:
Hele ochtend al in trainingsbroek hier. Straks naar werk dus toch maar een pantalon aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |