Daar komt dat goddelijke lichaam vandaan. Dacht altijd dat het gewoon vanzelf ging bij jou.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:57 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb alweer squats, lunges en dead lifts gedaan vandaag dus ik ben trots op mijzelf.
Nah, tijdstip is verwaarloosbaar, belangrijker is het dat je op een tijdstip gaat wat je vol kan houden. Zo is vķķr het werk sporten voor mij gewoon niet houdbaar, dan kan ik beter in de middag gaan, want dat is op langere termijn veel beter vol te houden voor me.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:59 schreef TaMieke het volgende:
Ze zeggen wel dat het goed is, 's morgens even sporten. Maar ik kan me er niet toe zetten.
Het is omdat de lift niet berekend is op mijn gewichtquote:Op woensdag 29 maart 2023 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met jouw BMI telt dat ook als topsport.
Jij hebt een lift?quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is omdat de lift niet berekend is op mijn gewicht
Kantoor heeft een lift. Mijn huis nietquote:
Je hebt nog een paar dagen om ziek te wordenquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, getver, ik moet dit weekend sociaal doen.
Wat zal ik nu eens oplopen?quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je hebt nog een paar dagen om ziek te worden
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 29 maart 2023 08:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Tenzij ik het ben, dan tief ik wel weer op.
Schweizer Schlampen!quote:
Ebola schijnt heftig genoeg te zijn om niet onder de mensen te komenquote:
Oh, goeie, het is alweer een tijdje geleden dat ik iemand heb blootgesteld aan de klassieker "Ebola Syndrome".quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ebola schijnt heftig genoeg te zijn om niet onder de mensen te komen
Volgens mijn Google is dit een film die ik nooit heb gezien en waarschijnlijk nooit zal zienquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, goeie, het is alweer een tijdje geleden dat ik iemand heb blootgesteld aan de klassieker "Ebola Syndrome".
Kom ik hier ook eens, gaat er gelijk ebola rondquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Arme Gergie
Maar hier laten we elkaar vrij![]()
Fictief. Het is maar zodat IJs onder dr afspraken uitkanquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom ik hier ook eens, gaat er gelijk ebola rond
Ik heb ooit een keer een doos dvd's voor weinig bij de Fame gehaald, daar zat 'ie in (met nog een paar matige topfilms). Denk dat ik deze het vaakst gezien heb uit de box.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mijn Google is dit een film die ik nooit heb gezien en waarschijnlijk nooit zal zien
Sport je trouwens in de sportschool of gewoon thuis? Om een of andere reden zie ik je er wel voor aan om een hele kamer voor je zelf te hebben met een boel gewichten en shitquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
's Avonds kan ik mij er juist niet toe zetten. En als ik 's avonds sport, val ik moeilijker in slaap omdat mijn lichaam dan 'aan' staat.
Alsvik 's ochtends sport voel ik dat in positieve zin de hele dag. Geeft een goede energie.
Ja hoiquote:
Beiden. Meer thuis overigens. Eigen muziek erbij, geen andere mensen in de buurt. Ideaal.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:28 schreef TaMieke het volgende:
Sport je trouwens in de sportschool of gewoon thuis? Om een of andere reden zie ik je er wel voor aan om een hele kamer voor je zelf te hebben met een boel gewichten en shit
Ik zou op zich wel een burger lustenquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een doos dvd's voor weinig bij de Fame gehaald, daar zat 'ie in (met nog een paar matige topfilms). Denk dat ik deze het vaakst gezien heb uit de box.
Ebolaburgers.
Om half 10 's ochtends? Dan moet je wel wat vaker de trap pakkenquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou op zich wel een burger lusten
Is gewoon een broodje met vlees en kaas. Is gewoon een normaal ontbijt..quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Om half 10 's ochtends? Dan moet je wel wat vaker de trap pakken
Heb ik.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sport je trouwens in de sportschool of gewoon thuis? Om een of andere reden zie ik je er wel voor aan om een hele kamer voor je zelf te hebben met een boel gewichten en shit
Oh youquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
Heb ik.![]()
Naast m’n sm kamer in de kelder natuurlijk.
Luxe, ik heb niet eens een kelder.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb ik.![]()
Naast m’n sm kamer in de kelder natuurlijk.
Vaste trap.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:51 schreef TaMieke het volgende:
Elke keer de vlisotrap is ook al genoeg sport
Ik wil wel, hij niet. Kinderachtigquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh you
Combineer je die twee ook wel eens? Dat je 2 kilo aan haltergewichten aan de pener van je sub hangt ofzo?
Same, maar dik, dus ik mag eigenlijk geen bo.quote:
Onzin.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same, maar dik, dus ik mag eigenlijk geen bo.
Wat een matige sub heb je dan aan de haak geslagen.quote:
Vrijmisalade dan maar?quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sad fatty noises.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Onzin.
* Barbusse schuift drank door
Zondag naar de Griek, om dat te compenseren moet ik nu al stoppen met etenquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
RIPquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zondag naar de Griek, om dat te compenseren moet ik nu al stoppen met eten
Vrijmibruisendwaterquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel beter als je daarna nog naar huis moet rijdenquote:
Maar dat schuif ik dan ook niet door.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar ik moet wel serieus op m'n vreten letten, beetje jammer allemaal.
The life of the party gespot.quote:
quote:
M'n borrel naar keuze is nogal calorierijk, dus zelfde effect.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat schuif ik dan ook niet door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |