Neerquote:
Ik werk thuis en mijn kat ligt op schoot te slapen dus nu kan ik geen verse koffie maken. #thuiswerkleefquote:
Bij andere mensen enzo?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit op mijn vaste flexplek dus het leven is mooi.
Daar heb je toch een vrouw voor?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik werk thuis en mijn kat ligt op schoot te slapen dus nu kan ik geen verse koffie maken. #thuiswerkleef
Ik wilde iets zeggen over dat die al druk bezig is met mij te pijpen onder het bureau, maar dat klinkt niet geloofwaardig als je eerst roept dat je last hebt van een kat op schoot.quote:
Ja, zo maar weer eens naar huis. Nu wel weer lang genoeg. Over twee weken nieuwe poging.quote:
Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik werk thuis en mijn kat ligt op schoot te slapen dus nu kan ik geen verse koffie maken. #thuiswerkleef
Morgen weer. Dan wel weer met de auto. Schijt NSquote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, zo maar weer eens naar huis. Nu wel weer lang genoeg. Over twee weken nieuwe poging.
Wij zijn heul gezelligquote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Hallo, sorry dat ik zomaar binnen kom vallenIs dit een gezellige SC?
In principe wel. Afhankelijk wat je definitie van gezellig is.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Buurmeisjequote:
Slank blijven ondanks alle drank die ik doorschuif.quote:
Als je maar door blijft gaan komt het er vanzelf weer uit.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Buurmeisje
[..]
Slank blijven ondanks alle drank die ik doorschuif.
Ja, geen idee, zover heb ik niet teruggelezenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:18 schreef Piger het volgende:
[..]
Knijpen, sabbelen, bijten.
Waar hebben we het over?
Borstvoedingquote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:18 schreef Piger het volgende:
[..]
Knijpen, sabbelen, bijten.
Waar hebben we het over?
Simquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:16 schreef Piger het volgende:
[..]
Als je maar door blijft gaan komt het er vanzelf weer uit.
Neequote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Bébé doet het goed. Ik kom langzaamaan weer uit een diep dal kruipenquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2023 06:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bébé doet het goed. Ik kom langzaamaan weer uit een diep dal kruipenBen er nog lang niet, maar zolang we langzaam omhoog gaan, ben ik al blij
Kwiews! Wat is dit?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |