Ja, geen idee, zover heb ik niet teruggelezenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:18 schreef Piger het volgende:
[..]
Knijpen, sabbelen, bijten.
Waar hebben we het over?
Borstvoedingquote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:18 schreef Piger het volgende:
[..]
Knijpen, sabbelen, bijten.
Waar hebben we het over?
Simquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:16 schreef Piger het volgende:
[..]
Als je maar door blijft gaan komt het er vanzelf weer uit.
Neequote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Hallo, sorry dat ik zomaar binnen kom vallenIs dit een gezellige SC?
Bébé doet het goed. Ik kom langzaamaan weer uit een diep dal kruipenquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2023 06:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bébé doet het goed. Ik kom langzaamaan weer uit een diep dal kruipenBen er nog lang niet, maar zolang we langzaam omhoog gaan, ben ik al blij
Kwiews! Wat is dit?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Hallo, sorry dat ik zomaar binnen kom vallenIs dit een gezellige SC?
Namen willen wequote:
Neequote:Op woensdag 29 maart 2023 08:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Tenzij ik het ben, dan tief ik wel weer op.
Bewaar het voor je juice kanaalquote:Op woensdag 29 maart 2023 08:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.Kan wel suggesties doen maar dat is mn eigen euvel.
Je fitgirl stories daarentegen...quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:29 schreef TaMieke het volgende:
Zo populair ben ik nu ook weer niet. En op Insta gaan spuien over Fok is ook zo raar.
M'n trainert ga ik vanmiddag weer heen! Er zit progressie in wat ik kan.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je personal trainer? En je huisjes?
Daar is insta toch ook voor?quote:
quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 29 maart 2023 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n trainert ga ik vanmiddag weer heen! Er zit progressie in wat ik kan.En blijkbaar heb ik een talent voor malle oefeningen op de speedladder, het hinkelen op de basisschool heeft z'n vruchten afgeworpen.
Huisjes liggen een beetje stil, ik "moet" een paar accessoires maken en dat gaat niet zo soepel.En ik zit midden in een vrij lange "verhaaltjes" game, dus die ging even voor.
Is zo.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]valt de laatste tijd ook erg tegen.
[..]
Goed bezig
Ik ga vanmiddag ook weer. Gaat me de laatste tijd niet snel genoeg, dus moet mezelf meer gaan uitdagen.
Heeft geen haast toch? Lekker op je gemakje. En dat is het fijne van hobbies, zelf kiezen waar je zin in hebt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |