Die hebben pech, die moeten terugvallen op foto's of filmpjes.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 11:36 schreef Nouk84 het volgende:
Je vraagt je bijna af ‘hoe doen doe slanke mannen dat?’
Ik heb met ze te doen...quote:Op zaterdag 25 maart 2023 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die hebben pech, die moeten terugvallen op foto's of filmpjes.
Aftellen nu tot het moment dat iemand zich aangesproken voelt en via DM vraagt of je je medeleven wil bekrachtigen met een pic van je tetten.quote:
Ben benieuwd of jij eerder was met je DM dan ik, jij slanke man.quote:
Noodzakelijk niet. Voor sommige mensen, en ja daar ben ik er één van, is het een bijzonder waardevolle toevoeging.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:37 schreef Tegan het volgende:
Ik wist niet dat borsten voorhanden hebben noodzakelijk was voor seksuele bevrediging.
Ik dm nooit met de vraag om tettenpicsquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben benieuwd of jij eerder was met je DM dan ik, jij slanke man.
Da's ook gewoon niet nodig toch, ze komen vanzelf wel in je DM.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dm nooit met de vraag om tettenpics
Waarom ben ik vandaag dan op kantoor?quote:
Vergissing van jou en al je collegaequote:Op maandag 27 maart 2023 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom ben ik vandaag dan op kantoor?
Foutje!quote:Op maandag 27 maart 2023 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom ben ik vandaag dan op kantoor?
Het nattesneeuwt hierquote:
Zon en strakblauwe lucht!quote:
En straks weer natte sneeuw en hagel.quote:
Dat zien we straks dan wel weer.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
En straks weer natte sneeuw en hagel.
Feescht in den flexwerkplektent!quote:
Neerquote:
Ik werk thuis en mijn kat ligt op schoot te slapen dus nu kan ik geen verse koffie maken. #thuiswerkleefquote:
Bij andere mensen enzo?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit op mijn vaste flexplek dus het leven is mooi.
Daar heb je toch een vrouw voor?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik werk thuis en mijn kat ligt op schoot te slapen dus nu kan ik geen verse koffie maken. #thuiswerkleef
Ik wilde iets zeggen over dat die al druk bezig is met mij te pijpen onder het bureau, maar dat klinkt niet geloofwaardig als je eerst roept dat je last hebt van een kat op schoot.quote:
Ja, zo maar weer eens naar huis. Nu wel weer lang genoeg. Over twee weken nieuwe poging.quote:
Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik werk thuis en mijn kat ligt op schoot te slapen dus nu kan ik geen verse koffie maken. #thuiswerkleef
Morgen weer. Dan wel weer met de auto. Schijt NSquote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, zo maar weer eens naar huis. Nu wel weer lang genoeg. Over twee weken nieuwe poging.
Wij zijn heul gezelligquote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Hallo, sorry dat ik zomaar binnen kom vallenIs dit een gezellige SC?
In principe wel. Afhankelijk wat je definitie van gezellig is.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Buurmeisjequote:
Slank blijven ondanks alle drank die ik doorschuif.quote:
Als je maar door blijft gaan komt het er vanzelf weer uit.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Buurmeisje
[..]
Slank blijven ondanks alle drank die ik doorschuif.
Ja, geen idee, zover heb ik niet teruggelezenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:18 schreef Piger het volgende:
[..]
Knijpen, sabbelen, bijten.
Waar hebben we het over?
Borstvoedingquote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:18 schreef Piger het volgende:
[..]
Knijpen, sabbelen, bijten.
Waar hebben we het over?
Simquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:16 schreef Piger het volgende:
[..]
Als je maar door blijft gaan komt het er vanzelf weer uit.
Neequote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Bébé doet het goed. Ik kom langzaamaan weer uit een diep dal kruipenquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2023 06:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bébé doet het goed. Ik kom langzaamaan weer uit een diep dal kruipenBen er nog lang niet, maar zolang we langzaam omhoog gaan, ben ik al blij
Kwiews! Wat is dit?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Namen willen wequote:
Neequote:Op woensdag 29 maart 2023 08:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Tenzij ik het ben, dan tief ik wel weer op.
Bewaar het voor je juice kanaalquote:Op woensdag 29 maart 2023 08:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.Kan wel suggesties doen maar dat is mn eigen euvel.
Je fitgirl stories daarentegen...quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:29 schreef TaMieke het volgende:
Zo populair ben ik nu ook weer niet. En op Insta gaan spuien over Fok is ook zo raar.
M'n trainert ga ik vanmiddag weer heen! Er zit progressie in wat ik kan.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je personal trainer? En je huisjes?
Daar is insta toch ook voor?quote:
quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 29 maart 2023 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n trainert ga ik vanmiddag weer heen! Er zit progressie in wat ik kan.En blijkbaar heb ik een talent voor malle oefeningen op de speedladder, het hinkelen op de basisschool heeft z'n vruchten afgeworpen.
Huisjes liggen een beetje stil, ik "moet" een paar accessoires maken en dat gaat niet zo soepel.En ik zit midden in een vrij lange "verhaaltjes" game, dus die ging even voor.
Is zo.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]valt de laatste tijd ook erg tegen.
[..]
Goed bezig
Ik ga vanmiddag ook weer. Gaat me de laatste tijd niet snel genoeg, dus moet mezelf meer gaan uitdagen.
Heeft geen haast toch? Lekker op je gemakje. En dat is het fijne van hobbies, zelf kiezen waar je zin in hebt![]()
Mwah, misschien niet zo vaak als je ambieert, maar ik zie ook je neiging tot chronische zelfonderschatting. Dus gewoon trots zijn op wat je wél doet.quote:
Ja meneerquote:Op woensdag 29 maart 2023 08:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mwah, misschien niet zo vaak als je ambieert, maar ik zie ook je neiging tot chronische zelfonderschatting. Dus gewoon trots zijn op wat je wél doet.
Daarom zorg ik dat ik altijd proteīne chips in huis heb. Verantwoord vreten.quote:
Dat zijn wel goeie voor me ja, die laat ik wel liggen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom zorg ik dat ik altijd proteīne chips in huis heb. Verantwoord vreten.
Die van de AH met chili, paprika of rozemarijn smaak zijn best te eten hoor. (vind ik)quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat zijn wel goeie voor me ja, die laat ik wel liggen.
Die heb ik ook, maar is toch anders.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom zorg ik dat ik altijd proteīne chips in huis heb. Verantwoord vreten.
Nee, ik ben stuk, m'n darmen gaan niet lekker op dingen op peulvruchtbasis.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die van de AH met chili, paprika of rozemarijn smaak zijn best te eten hoor. (vind ik)
Ik herken de verleiding. Daarom koop ik zelden chips. Als het in huis is dan eet ik het op. Is het er niet, dan hoef ik het ook niet. Of eet ik iets wat wel gezond is.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:45 schreef TaMieke het volgende:
Die heb ik ook, maar is toch anders.
Ik moet ook gewoon strenger zijn. Nu wordt het weer te snel "alles is stom, ik wil chips." "ik verveel me, ik ga chips eten"
Gelukkig eet ik weinig chips.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon strenger zijn. Nu wordt het weer te snel "alles is stom, ik wil chips." "ik verveel me, ik ga chips eten"
Die mindset is kut om uit te komen ja, als je daar uit wil, heb je standaard van die "zoek"-avonden en als je niet streng genoeg bent, eindig je met iets uit een kerstpakket van 5 jaar geleden.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Pijnlijk herkenbaar dit.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Die mindset is kut om uit te komen ja, als je daar uit wil, heb je standaard van die "zoek"-avonden en als je niet streng genoeg bent, eindig je met iets uit een kerstpakket van 5 jaar geleden.
Ik moet nog even wennen aan de indeling van de Jumbo. Het overslaan van de verkeerde gangen is een stuk lastiger. Slecht excuus alsnog.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik herken de verleiding. Daarom koop ik zelden chips. Als het in huis is dan eet ik het op. Is het er niet, dan hoef ik het ook niet. Of eet ik iets wat wel gezond is.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig eet ik weinig chips.
Helaas eet ik genoeg andere zooi
Zo erg is het gelukkig niet. Als het niet op gaat, hoef ik het 5 jaar na dato ook niet. Maar ja, je gaat ineens dingen eten waar je eigenlijk niet eens zin in hebt. En dan is de zin nog niet over.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die mindset is kut om uit te komen ja, als je daar uit wil, heb je standaard van die "zoek"-avonden en als je niet streng genoeg bent, eindig je met iets uit een kerstpakket van 5 jaar geleden.
Worst, kaas, en alles uit een patisseriequote:Op woensdag 29 maart 2023 08:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik moet nog even wennen aan de indeling van de Jumbo. Het overslaan van de verkeerde gangen is een stuk lastiger. Slecht excuus alsnog.
[..]wat dan?
[..]
Zo erg is het gelukkig niet. Als het niet op gaat, hoef ik het 5 jaar na dato ook niet. Maar ja, je gaat ineens dingen eten waar je eigenlijk niet eens zin in hebt. En dan is de zin nog niet over.
Worst en kaas maak je me echt niet blij mee. Koekjes en cupcakes en taart dan weer wel.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Worst, kaas, en alles uit een patisserie
Ja, maar fabrieksvlaai stelt vaak teleurquote:Op woensdag 29 maart 2023 08:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Worst en kaas maak je me echt niet blij mee. Koekjes en cupcakes en taart dan weer wel.
Al had ik van het weekend kruimelvlaai van de Jumboniet te vreten.
Check. Eigenlijk is de beste oplossing om gewoon maar naar bed te gaan (in mijn geval tenminste, want áltijd in de avond), want het is meer een vraag om snelle energie dan dat ik het echt lekker vind op dat moment.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:50 schreef TaMieke het volgende:
Zo erg is het gelukkig niet. Als het niet op gaat, hoef ik het 5 jaar na dato ook niet. Maar ja, je gaat ineens dingen eten waar je eigenlijk niet eens zin in hebt. En dan is de zin nog niet over.
Chipsquote:Op woensdag 29 maart 2023 08:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja meneer
Ik vreet gewoon teveel chips
Ik heb me de trap opgesleept naar kantoorquote:Op woensdag 29 maart 2023 08:57 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb alweer squats, lunges en dead lifts gedaan vandaag dus ik ben trots op mijzelf.
Met jouw BMI telt dat ook als topsport.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb me de trap opgesleept naar kantoor
Jezus wat actiefquote:Op woensdag 29 maart 2023 08:57 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb alweer squats, lunges en dead lifts gedaan vandaag dus ik ben trots op mijzelf.
Kan moeilijk om 8uur al naar bed gaan. Al heb ik die neiging soms idd wel #bejaard.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Eigenlijk is de beste oplossing om gewoon maar naar bed te gaan (in mijn geval tenminste, want áltijd in de avond), want het is meer een vraag om snelle energie dan dat ik het echt lekker vind op dat moment.
En gisteren ben ik ook daadwerkelijk maar naar bed gegaan, zou me niet verbazen als "te weinig slaap" momenteel m'n grootste drempel is.
Echt he?!quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar fabrieksvlaai stelt vaak teleur
's Avonds kan ik mij er juist niet toe zetten. En als ik 's avonds sport, val ik moeilijker in slaap omdat mijn lichaam dan 'aan' staat.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jezus wat actief
Ze zeggen wel dat het goed is, 's morgens even sporten. Maar ik kan me er niet toe zetten.
Ieder zn ding. Ik ga nu steeds vaker direct na het werk, dat werkt voor mij ook fijn.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
's Avonds kan ik mij er juist niet toe zetten. En als ik 's avonds sport, val ik moeilijker in slaap omdat mijn lichaam dan 'aan' staat.
Alsvik 's ochtends sport voel ik dat in positieve zin de hele dag. Geeft een goede energie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |