Nou ja, er zijn wel kwaaltjes die wel weer verdwijnen als ik wat kilos kwijt zou raken.quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, kan, hoeft niet. Ik weet dat het bij mij ligt aan een verkeerde houding dankzij een disbalans, niet perse aan m'n gewicht. Ik trek namelijk m'n rug hol omdat de spieren in m'n rug zoveel dominanter zijn dan m'n buikspieren.Krachttraining zorgt dat het allemaal wat gelijker komt, daarom leg ik daar de nadruk op. (En ik vind het wel stoer, zware dingen tillen)
Als het je zelf in de weg zit op wat voor manier dan ook, is het de moeite om aandacht in te steken.quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn wel kwaaltjes die wel weer verdwijnen als ik wat kilos kwijt zou raken.
Vandaar dat je hier zit met al die FOK!peners.quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
(En ik vind het wel stoer, zware dingen tillen)
En de enige pener die ik til, is geen FOK!pener.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat je hier zit met al die FOK!peners.
Niet goed over nagedacht.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En de enige pener die ik til, is geen FOK!pener.
Scheelt wel blessures.quote:
Samequote:Op donderdag 30 maart 2023 14:30 schreef TaMieke het volgende:
is het al bijna weekend? Er is niets te doen, ik wil niets doen. Bleh
Als je wel iets wilde doen, was er dan wel iets te doen?quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:30 schreef TaMieke het volgende:
Ja, dingen lezen voor de opleiding ofzo.quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je wel iets wilde doen, was er dan wel iets te doen?
Oh, ja, dat heb ik hier ookquote:Op donderdag 30 maart 2023 15:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja, dingen lezen voor de opleiding ofzo.
Luiwammesquote:Op donderdag 30 maart 2023 15:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Morgen weer een poging. Anders volgende week
Nog 1 dagquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:30 schreef TaMieke het volgende:
Zo lang nog?quote:
Heb jij geen tweede wc boven?quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:38 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een CL/Senn situatie. Moet poepen maar er staat binnen nu en afzienbare tijd een leverancier voor de deur met de nieuwe bank + er zit geen deur voor de WC + vanuit de voordeur kun je dus naar binnen kijken als je er echt voor staat..
Muziek luisteren, koken, met een boekje in het park in de zon zitten, uitslapen.quote:
Dat je dan je tenen weer kan zien?quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn wel kwaaltjes die wel weer verdwijnen als ik wat kilos kwijt zou raken.
Ja, ik heb nu te vaak 2 verschillende schoenen aanquote:
Snotverquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu te vaak 2 verschillende schoenen aan
quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:01 schreef TaMieke het volgende:
hele dag visolie tabletten opboeren is echt smerig![]()
wutquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:01 schreef TaMieke het volgende:
hele dag visolie tabletten opboeren is echt smerig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |