Serieus! Ik vind 'm verdedigend vaak heel matig, maar hij is geweldig ingevallen.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:21 schreef snabbi het volgende:
btw lopez ook goed ingevallen, mag ook wel gezegd worden
Ach hou op, 6 punten op ons en 5 op AZ, dit gaan jullie over de streep trekken. En het is verdiend.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We zijn er nog niet, bal is rond, 11 tegen 11, bla bla bla
Ja juist daarom. Ik vind hem ook echt minder dan hartman, maar deze wedstrijd doet hij het toch best redelijk. Tegen Kuduz spelen valt niet mee natuurlijkquote:Op zondag 19 maart 2023 16:22 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Serieus! Ik vind 'm verdedigend vaak heel matig, maar hij is geweldig ingevallen.
WAT EEN DEBIELE CORNER
Lopez verdiend ook wel een speciale vermelding, die viel echt goed in.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:25 schreef hhh38 het volgende:
Wellenreuther heeft het echt prima gedaan vandaag, heel alert gekeept
Gewoon vertrouwen blijven houden stelletje dramaquensquote:
netjesquote:Op zondag 19 maart 2023 16:29 schreef Ali_boo het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Wat zei ik dan
[..]
Gewoon vertrouwen blijven houden stelletje dramaquens
Vanaf de 70ste minuut minstens weer gelijkwaardig hoor. Verder best terecht hoor kon beide kanten op.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:28 schreef thedeedster het volgende:
Ajax was tweede helft echt heel slecht. Een punt was al te veel geweest voor die lui.
quote:
quote:Op zondag 19 maart 2023 14:27 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ons einde van de wedstrijd is ongeevenaard. Daar gaat het verschil ook nu weer komen.
Die was ook echt heel slecht.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:28 schreef thedeedster het volgende:
Ik verwacht nu veel Calimero-reacties over de scheidsrechter.
Kudus... Rood, of niet?quote:Op zondag 19 maart 2023 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanaf de 70ste minuut minstens weer gelijkwaardig hoor. Verder best terecht hoor kon beide kanten op.
Zal nooit meer aan deze denkert twijfelen.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Klaas zei dat we gingen winnen
Klaas weet alles
@:klaasweetalles
De ARNESLOTFASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 19 maart 2023 14:27 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ons einde van de wedstrijd is ongeevenaard. Daar gaat het verschil ook nu weer komen.
Een stilstaand horloge geeft soms ook de juiste tijd aan.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Klaas zei dat we gingen winnen
Klaas weet alles
@:klaasweetalles
Vond ik reuze meevallen. Het was duidelijk dat ie geen rood wilde geven en verder weinig op aan te merkenquote:
Dan had Idrissi ook rood moeten krijgen. Dus het kan, maar als de ene niet krijgt.. dan de ander ook niet.quote:
Tikje opgefokt haha.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:31 schreef aTypisch het volgende:
wat een mannetje die orkun in dat interview
quote:Op zondag 19 maart 2023 16:31 schreef snabbi het volgende:
[..]
Dan had Idrissi ook rood moeten krijgen. Dus het kan, maar als de ene niet krijgt.. dan de ander ook niet.
Nee, da's de wedstrijd waarbij je niet meer ingehaald kan worden...quote:Op zondag 19 maart 2023 16:32 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Was dit de kampioenswedstrijd?
Hij had een paar keer rood kunnen trekken, niet alle gele kaarten waren geel en sommige momenten had ie juist wel geel kunnen trekken.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vond ik reuze meevallen. Het was duidelijk dat ie geen rood wilde geven en verder weinig op aan te merken
op de enkel in de eerste helftquote:Op zondag 19 maart 2023 16:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]Idrissi? Hartman, sure. Maar Idrissi?
En dan die vraag aan mij stellenquote:Op zondag 19 maart 2023 16:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]Idrissi? Hartman, sure. Maar Idrissi?
Voor beiden was dus wel een rode kaart wat mij betreft. Ach maakt verder niet veel uit.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hartman geen 100% imo, maar zeker >90% idd.
moet kunnenquote:
Gefeliciteerd, niet onverdiend zelfs al was een gelijkspel misschien redelijker geweest maar vond Ajax op dat laatste half uur eerste helft na niet overtuigend genoeg.quote:
Kan ik me eerlijk niet heugen. Gifje/plaatje?quote:
Yep, kan het me echt niet heugenquote:Op zondag 19 maart 2023 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan die vraag aan mij stellen
Vond een gelijkspel ook wel terecht, allebei een fase van twintig minuten véél beter en verder heel gelijk op, nu valt hij een keer onze kant op, dat gebeurt eigenlijk ook nooitquote:Op zondag 19 maart 2023 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, niet onverdiend zelfs al was een gelijkspel misschien redelijker geweest maar vond Ajax op dat laatste half uur eerste helft na niet overtuigend genoeg.
Gelijkspel was voor Ajax ook niet genoeg dus ook jij gefeliciteerd en het ziet er toch naar uit dat je 2 keer naar de Coolsingel moet dit jaar.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vond een gelijkspel ook wel terecht, allebei een fase van twintig minuten véél beter en verder heel gelijk op, nu valt hij een keer onze kant op, dat gebeurt eigenlijk ook nooit
Wel het verschil dat je aan de ogen van Kudus ziet dat hij het gewoon bewust doet. Maar goed, niemand is eraf gestuurd en we hebben de verdiende winnaar.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor beiden was dus wel een rode kaart wat mij betreft. Ach maakt verder niet veel uit.
Zo dan. Die gaat hier even voluitquote:
Dank, ook voor je sportieve reactiequote:Op zondag 19 maart 2023 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gelijkspel was voor Ajax ook niet genoeg dus ook jij gefeliciteerd en het ziet er toch naar uit dat je 2 keer naar de Coolsingel moet dit jaar.
5e vin'k ook wel leuk... Lekker de play-offs inquote:Op zondag 19 maart 2023 16:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik gun Johnny nog een mooie 3e plaats.
Gewoon voor de trippel gaan.quote:
Ook hier hoor, 4x keer dat ik de replay knop drukquote:
Eens en ik vond het ook wel kleinzerig (en misschien wel door frustratie) van Jan Joost om er zo'n punt van te maken.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moet kunnen
ventje is begin 20, zich netjes gedragen onder (wederom) sociale druk en nu net na de wedstrijd
mooie speler
https://streamable.com/aly613quote:Op zondag 19 maart 2023 16:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan ik me eerlijk niet heugen. Gifje/plaatje?
[..]
Yep, kan het me echt niet heugen
Jan Jood kan het nooit hebben als Feyenoord wint, laat staan als ze winnen van dat amateurclubje uit dat provinciedorpquote:Op zondag 19 maart 2023 16:40 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Eens en ik vond het ook wel kleinzerig (en misschien wel door frustratie) van Jan Joost om er zo'n punt van te maken.
"Ja, ik zou ook zo praten als je na 18 jaar hier weer eens wint."
Arrogante Sjonnie, de eerste trainer in 17 jaar die thuis van Feyenoord verliest. Ondanks de beste linkerkant van Europa. Met het moeilijkste voetbal wat er is. En z’n miljoenenteam. In de voorrondes voor de ELquote:Op zondag 19 maart 2023 01:42 schreef De_Pel het volgende:
Potdomme man, strakkies Johnny terugtrappen naar de gedeelde 4e plek en de CL meloenen zeker stellen
Lekker Rijnmond aanstaan hierquote:Op zondag 19 maart 2023 16:42 schreef Oostblokkert het volgende:
Jan Joost gooit er nog eens een negatief statistiekje in.
De laatste keer dat Klaas dat zei won Feyenoord met 6-2, hij ziet het toch.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een stilstaand horloge geeft soms ook de juiste tijd aan.
Zoals Pelle ooit al (ongeveer) zei tegen hem. "You have Ajax face".quote:Op zondag 19 maart 2023 16:42 schreef Oostblokkert het volgende:
Jan Joost gooit er nog eens een negatief statistiekje in.
Als koploper voor het laatst in Amsterdam gewonnen in 1961![]()
Nee man.quote:
Vond die 2-1 anders best houdbaar.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:47 schreef RvLaak het volgende:
Als we stellen dat dit de kampioenswedstrijd was, heeft Wellenreuther daar een enorm aandeel in... Wie had dat gedacht?
Same, maar wél de punten pakken met die wereld-redding aan het einde...quote:Op zondag 19 maart 2023 16:48 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vond die 2-1 anders best houdbaar.
JAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 19 maart 2023 16:59 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ook op basis van xG gewoon terecht gewonnen JAAAA
Waterkneus.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:00 schreef CR7 het volgende:
Waterreus die eerst met een kansloze gezamenlijke opstelling komt. Vervolgens er toch gedeeltelijk op terugkomt. En vervolgens verkiest die nog steeds Bassey boven Hancko.
W'rom zou hij? Da's niet negatief voor Feyenoord... Dus, w'rom dat gaan bespreken? Dat zou evenwichtig en objectief zijnquote:
Ajax had, los van die ene van Kudus, nauwelijks kansen. Het leek veel heftiger door al die afgevlagde aanvallen.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:59 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ook op basis van xG gewoon terecht gewonnen JAAAA
Die van Idrissi was gewoon ongelukkig (en niet bewust). Overigens zie je daar gewoon zelden rood voor tegenwoordig. Hoef je niet teveel woorden aan vuil te maken.quote:
Ik dacht oprecht 'ooh kut' maar hij speelde een puike pot inderdaadquote:
quote:Op zondag 19 maart 2023 17:09 schreef Divje het volgende:
[..]
[ twitter ]
"ey IK heb gescoord jongens"
Dacht ik ook ja maar idd, geweldig ingevallen.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik dacht oprecht 'ooh kut' maar hij speelde een puike pot inderdaad
"Hij gaat vallen de 2-3, nog 4 minuten te gaan..."quote:
Ik wil het ook niet zeggen maarja....quote:Op zondag 19 maart 2023 17:14 schreef Alpha0 het volgende:
Feyenoord heeft vanaf nu zo'n beetje het makkelijkste programma van de hele eredivisie.
Gokje; het wordt goed gepraat?quote:Op zondag 19 maart 2023 17:13 schreef CR7 het volgende:
Oh kijk dat van Kudus komt eindelijk eens ter sprake.
Zuigen tot en met.quote:
Moet hij ook gewoon niet doen. Het is ook gewoon geen 100% geel, en die eerste al helemaal niet. Dan moet je gewoon stoppen met zuigen.quote:
Eens, echt een gruwelijk irritante interview.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:45 schreef Pistolero het volgende:
Intens grappig hoe erg Hansie meteen weer gaat lopen zuigen bij Kokcu en Tadic over dat Hartman rood had moeten hebben. En dat ze hem allebei echt to-taal niet serieus nemen, zelfs Tadic niet.
Het wachten is op Fallentijn.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:23 schreef snabbi het volgende:
[..]
eindelijk, ik baal altijd dat die niet uitgezonden worden (ook niet op Feyenoord youtube)
OP materiaal omdat dit hét beslissende moment in het kampioenschap 22/23 kan zijn. Niet eens zozeer omdat je weer eens wint in de bijlmerquote:Op zondag 19 maart 2023 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens, dan benadruk je enkel de uitzondering
Het zou vaker zo moeten zijn
Oh, die gaat zeker zeggen dat Feyenoord 2 keer rood had moeten krijgen en uiteraard treft ajax geen enkele blaam, in welke situatie dan ookquote:
Snap je, maat. Dan liever een gifje van de goal van Geertruidaquote:Op zondag 19 maart 2023 17:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
OP materiaal, omdat dit hét beslissende moment in het kampioenschap 22/23 kan zijn. Niet eens zozeer omdat je weer eens wint in de bijlmer
Waarheid.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Snap je, maat. Dan liever een gifje van de goal van Geertruida
Beetje jammer alleen dat hij zo slecht is in z'n werkquote:Op zondag 19 maart 2023 17:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Je druk maken om wat Fallentijn zegt of schrijftGeniet gewoon lekker van de drie punten, kan niemand ons meer afpakken.
Overigens draagt Hansie ons uiteindelijk ook gewoon een warm hart toe. Die doet (denkt ie) verder gewoon zijn werk.
Mocht je de halve finale halen in europa dan verwacht ik weer een leegloop net als vorig seizoen..quote:Op zondag 19 maart 2023 17:36 schreef De_Pel het volgende:
Ben nu al benieuwd naar de selectie van volgend jaar
Knaken harken in de CL
Ofwel 50+ mio pakken op De_Kok en De_Beer, of (1 van) beide toppers behouden
Slotgod op het hoogste podium
We worden geeeeeek
Als Slot maar blijftquote:Op zondag 19 maart 2023 17:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mocht je de halve finale halen in europa dan verwacht ik weer een leegloop net als vorig seizoen..
symanski
gemenez
geertruida
hanscko
kokcu
die kunnen zo weg zijn aan het eind van het seizoen
je kan volgend seizoen weer een half elftal kwijt zijn als het tegen zit....
Maar je eindigt wel met een grote zak geld en structurele inkomsten uit Europa. Kun je gewoon mee doorbouwen. Ziet er goed uit voor ons op de lange termijn.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mocht je de halve finale halen in europa dan verwacht ik weer een leegloop net als vorig seizoen..
symanski
gemenez
geertruida
hanscko
kokcu
Nee, want met de verkoop van 1 heb je al meer luxe om eens nee te zeggen.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
symanski
gemenez
geertruida
hanscko
kokcu
Hij is juist heel goed in zijn werk, vanuit een financieel oogpunt dan.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat hij zo slecht is in z'n werk
Sowieso voor dat soort spelers een keer 50 miljoen durven te vragen, ze hebben allemaal een doorlopend contract (als je Szymanski vastlegt)quote:Op zondag 19 maart 2023 17:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nee, want met de verkoop van 1 heb je al meer luxe om eens nee te zeggen.
quote:
Waarom gingen ze niet naar hem toe?quote:Op zondag 19 maart 2023 17:09 schreef Divje het volgende:
[..]
[ twitter ]
"ey IK heb gescoord jongens"
Emotie en Kokcu lag al onder Hancko volgens mijquote:Op zondag 19 maart 2023 17:43 schreef ISVV het volgende:
[..]
Waarom gingen ze niet naar hem toe?
Overigens, die Slot is me zo'n baas. Ik heb niks met of tegen Feyenoord, maar ik gun hem dit van harte (en uiteraard liever jullie kampioen dan Ajax).
Die pool zullen ze nu toch wel vastleggen.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
symanski
gemenez
geertruida
hanscko
kokcu
Dat is zeker waar. Die moeten allemaal nog tegen elkaar. Druk staat er daar hoog op om CL te halen. Wij hebben nu lucht. Mooiste zou zijn wij kampioen, AZ 2e, PSV 3e en ajax overal naast en 4equote:Op zondag 19 maart 2023 17:43 schreef RvLaak het volgende:
[..], t'is nu hopen dat ze de druk op elkaar weten te houden onder Feyenoord... Als psv en AZ vandaag winnen, staat het binnen 1 punt en is dat alleen maar voordelig voor Feyenoord, gok ik zo
Bij Malacia duurde het ook even, geef het tijd.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:39 schreef Divje het volgende:
Ik hoop overigens ook dat dit gewoon een goed leermoment voor Hartman is. Dat felle moet hij zeker behouden maar die overtredingen somsWees daar of wat subtieler in en gewoon terughoudend.
Hij vloog er toen volgens mij tegen NEC ook als een debiel in binnen een kwartier
Die was ook ontzettend onbeholpen in het begin inderdaad.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Malacia duurde het ook even, geef het tijd.
zoals voorspeld door mij zouden we dit winnenquote:Op zondag 19 maart 2023 18:01 schreef fetX het volgende:
Wat een dag is dit zeg. Ook volledig verdiend. In de Kuip had je ze al moeten pakken natuurlijk, maar dit is ook heerlijk
Prima hoor, van harte ermee. Er moet wel heel wat gebeuren mocht deze dag voor mij nog verpest wordenquote:Op zondag 19 maart 2023 18:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zoals voorspeld door mij zouden we dit winnen
het is nu na de wedstrijd
wat heb je erover te melden dat je ongelijk heb gerkegen en ik gelijk.....
Flikker op met je gedram klaas.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zoals voorspeld door mij zouden we dit winnen
het is nu na de wedstrijd
wat heb je erover te melden dat je ongelijk heb gerkegen en ik gelijk.....
wordt het niet eens tijd voor een nieuwe avatarquote:
Waarom?quote:Op zondag 19 maart 2023 18:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wordt het niet eens tijd voor een nieuwe avatar
In de voorbereiding verloren we nog met 6-0 (ofzo) van Kopenhagen.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:22 schreef fetX het volgende:
Het zogenaamde individuele klasseverschil hebben we in beide wedstrijden ook echt niet gezien. Terwijl zij op papier wel echt een betere aanval hebben. Maar dit team is gewoon echt heel erg goed. Wat een elftal![]()
FEYENOORD
De ontwikkeling die deze spelers door hebben gemaakt is niet normaal. Wieffer was weer zo ontzettend goed ook.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In de voorbereiding verloren we nog met 6-0 (ofzo) van Kopenhagen.
Eens. Leuk detail; Wieffer was ook de enige basisspeler toen die vandaag ook speeldequote:Op zondag 19 maart 2023 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
De ontwikkeling die deze spelers door hebben gemaakt is niet normaal. Wieffer was weer zo ontzettend goed ook.
Ook bijvoorbeeld dat Hartman eigenlijk in 20 minuten door zijn agressiviteit uit de wedstrijd wordt gespeeld door Kudus. En dan komt Lopez erin en denk je 'oei, dit gaat weer typisch helemaal mis'quote:Op zondag 19 maart 2023 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
De ontwikkeling die deze spelers door hebben gemaakt is niet normaal. Wieffer was weer zo ontzettend goed ook.
Lopez heb ik altijd wel wat in gezien. Die komt er denk ik wel al is Hartman wel de betere. Daar doet dit potje niet zoveel aan af.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ook bijvoorbeeld dat Hartman eigenlijk in 20 minuten door zijn agressiviteit uit de wedstrijd wordt gespeeld door Kudus. En dan komt Lopez erin en denk je 'oei, dit gaat weer typisch helemaal mis'
Speelt die Lopez opeens een wereldpot daarna.
Dit is wel een klein beetje treurig. Welke stagiair heeft dit in elkaar geflanst?quote:
Die FR12FX komt wel vaker met van die amateurplaatjesquote:Op zondag 19 maart 2023 18:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is wel een klein beetje treurig. Welke stagiair heeft in dit in elkaar geflanst?
Dan liever een echte actiefoto van GeertGod.![]()
[ afbeelding ]
Na het seizoen maar weer even om tafel inderdaadquote:Op zondag 19 maart 2023 18:40 schreef aTypisch het volgende:
slot gewoon een contract geven die meegroeit met de bestbetaalde speler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |