Waterkneus.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:00 schreef CR7 het volgende:
Waterreus die eerst met een kansloze gezamenlijke opstelling komt. Vervolgens er toch gedeeltelijk op terugkomt. En vervolgens verkiest die nog steeds Bassey boven Hancko.
W'rom zou hij? Da's niet negatief voor Feyenoord... Dus, w'rom dat gaan bespreken? Dat zou evenwichtig en objectief zijnquote:
Ajax had, los van die ene van Kudus, nauwelijks kansen. Het leek veel heftiger door al die afgevlagde aanvallen.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:59 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ook op basis van xG gewoon terecht gewonnen JAAAA
Die van Idrissi was gewoon ongelukkig (en niet bewust). Overigens zie je daar gewoon zelden rood voor tegenwoordig. Hoef je niet teveel woorden aan vuil te maken.quote:
Ik dacht oprecht 'ooh kut' maar hij speelde een puike pot inderdaadquote:
quote:Op zondag 19 maart 2023 17:09 schreef Divje het volgende:
[..]
[ twitter ]
"ey IK heb gescoord jongens"
Dacht ik ook ja maar idd, geweldig ingevallen.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik dacht oprecht 'ooh kut' maar hij speelde een puike pot inderdaad
"Hij gaat vallen de 2-3, nog 4 minuten te gaan..."quote:
Ik wil het ook niet zeggen maarja....quote:Op zondag 19 maart 2023 17:14 schreef Alpha0 het volgende:
Feyenoord heeft vanaf nu zo'n beetje het makkelijkste programma van de hele eredivisie.
Gokje; het wordt goed gepraat?quote:Op zondag 19 maart 2023 17:13 schreef CR7 het volgende:
Oh kijk dat van Kudus komt eindelijk eens ter sprake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |