Mocht je de halve finale halen in europa dan verwacht ik weer een leegloop net als vorig seizoen..quote:Op zondag 19 maart 2023 17:36 schreef De_Pel het volgende:
Ben nu al benieuwd naar de selectie van volgend jaar
Knaken harken in de CL
Ofwel 50+ mio pakken op De_Kok en De_Beer, of (1 van) beide toppers behouden
Slotgod op het hoogste podium
We worden geeeeeek
Als Slot maar blijftquote:Op zondag 19 maart 2023 17:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mocht je de halve finale halen in europa dan verwacht ik weer een leegloop net als vorig seizoen..
symanski
gemenez
geertruida
hanscko
kokcu
die kunnen zo weg zijn aan het eind van het seizoen
je kan volgend seizoen weer een half elftal kwijt zijn als het tegen zit....
Maar je eindigt wel met een grote zak geld en structurele inkomsten uit Europa. Kun je gewoon mee doorbouwen. Ziet er goed uit voor ons op de lange termijn.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mocht je de halve finale halen in europa dan verwacht ik weer een leegloop net als vorig seizoen..
symanski
gemenez
geertruida
hanscko
kokcu
Nee, want met de verkoop van 1 heb je al meer luxe om eens nee te zeggen.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
symanski
gemenez
geertruida
hanscko
kokcu
Hij is juist heel goed in zijn werk, vanuit een financieel oogpunt dan.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat hij zo slecht is in z'n werk
Sowieso voor dat soort spelers een keer 50 miljoen durven te vragen, ze hebben allemaal een doorlopend contract (als je Szymanski vastlegt)quote:Op zondag 19 maart 2023 17:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nee, want met de verkoop van 1 heb je al meer luxe om eens nee te zeggen.
quote:
Waarom gingen ze niet naar hem toe?quote:Op zondag 19 maart 2023 17:09 schreef Divje het volgende:
[..]
[ twitter ]
"ey IK heb gescoord jongens"
Emotie en Kokcu lag al onder Hancko volgens mijquote:Op zondag 19 maart 2023 17:43 schreef ISVV het volgende:
[..]
Waarom gingen ze niet naar hem toe?
Overigens, die Slot is me zo'n baas. Ik heb niks met of tegen Feyenoord, maar ik gun hem dit van harte (en uiteraard liever jullie kampioen dan Ajax).
Die pool zullen ze nu toch wel vastleggen.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
symanski
gemenez
geertruida
hanscko
kokcu
Dat is zeker waar. Die moeten allemaal nog tegen elkaar. Druk staat er daar hoog op om CL te halen. Wij hebben nu lucht. Mooiste zou zijn wij kampioen, AZ 2e, PSV 3e en ajax overal naast en 4equote:Op zondag 19 maart 2023 17:43 schreef RvLaak het volgende:
[..], t'is nu hopen dat ze de druk op elkaar weten te houden onder Feyenoord... Als psv en AZ vandaag winnen, staat het binnen 1 punt en is dat alleen maar voordelig voor Feyenoord, gok ik zo
Bij Malacia duurde het ook even, geef het tijd.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:39 schreef Divje het volgende:
Ik hoop overigens ook dat dit gewoon een goed leermoment voor Hartman is. Dat felle moet hij zeker behouden maar die overtredingen somsWees daar of wat subtieler in en gewoon terughoudend.
Hij vloog er toen volgens mij tegen NEC ook als een debiel in binnen een kwartier
Die was ook ontzettend onbeholpen in het begin inderdaad.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Malacia duurde het ook even, geef het tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |