Die was ook ontzettend onbeholpen in het begin inderdaad.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Malacia duurde het ook even, geef het tijd.
zoals voorspeld door mij zouden we dit winnenquote:Op zondag 19 maart 2023 18:01 schreef fetX het volgende:
Wat een dag is dit zeg. Ook volledig verdiend. In de Kuip had je ze al moeten pakken natuurlijk, maar dit is ook heerlijk
Prima hoor, van harte ermee. Er moet wel heel wat gebeuren mocht deze dag voor mij nog verpest wordenquote:Op zondag 19 maart 2023 18:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zoals voorspeld door mij zouden we dit winnen
het is nu na de wedstrijd
wat heb je erover te melden dat je ongelijk heb gerkegen en ik gelijk.....
Flikker op met je gedram klaas.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zoals voorspeld door mij zouden we dit winnen
het is nu na de wedstrijd
wat heb je erover te melden dat je ongelijk heb gerkegen en ik gelijk.....
wordt het niet eens tijd voor een nieuwe avatarquote:
Waarom?quote:Op zondag 19 maart 2023 18:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wordt het niet eens tijd voor een nieuwe avatar
In de voorbereiding verloren we nog met 6-0 (ofzo) van Kopenhagen.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:22 schreef fetX het volgende:
Het zogenaamde individuele klasseverschil hebben we in beide wedstrijden ook echt niet gezien. Terwijl zij op papier wel echt een betere aanval hebben. Maar dit team is gewoon echt heel erg goed. Wat een elftal![]()
FEYENOORD
De ontwikkeling die deze spelers door hebben gemaakt is niet normaal. Wieffer was weer zo ontzettend goed ook.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In de voorbereiding verloren we nog met 6-0 (ofzo) van Kopenhagen.
Eens. Leuk detail; Wieffer was ook de enige basisspeler toen die vandaag ook speeldequote:Op zondag 19 maart 2023 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
De ontwikkeling die deze spelers door hebben gemaakt is niet normaal. Wieffer was weer zo ontzettend goed ook.
Ook bijvoorbeeld dat Hartman eigenlijk in 20 minuten door zijn agressiviteit uit de wedstrijd wordt gespeeld door Kudus. En dan komt Lopez erin en denk je 'oei, dit gaat weer typisch helemaal mis'quote:Op zondag 19 maart 2023 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
De ontwikkeling die deze spelers door hebben gemaakt is niet normaal. Wieffer was weer zo ontzettend goed ook.
Lopez heb ik altijd wel wat in gezien. Die komt er denk ik wel al is Hartman wel de betere. Daar doet dit potje niet zoveel aan af.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ook bijvoorbeeld dat Hartman eigenlijk in 20 minuten door zijn agressiviteit uit de wedstrijd wordt gespeeld door Kudus. En dan komt Lopez erin en denk je 'oei, dit gaat weer typisch helemaal mis'
Speelt die Lopez opeens een wereldpot daarna.
Dit is wel een klein beetje treurig. Welke stagiair heeft dit in elkaar geflanst?quote:
Die FR12FX komt wel vaker met van die amateurplaatjesquote:Op zondag 19 maart 2023 18:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is wel een klein beetje treurig. Welke stagiair heeft in dit in elkaar geflanst?
Dan liever een echte actiefoto van GeertGod.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |