quote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je hoort ze lachen op kamer 1, heb nu wel genoeg Mirthe en Erik gehoord
Ze blijven bij Erik want meeste kans dat ie zo naar bed gaat, terwijl Eunice en Isaac wel eens tot 5 uur op kunnen blijvenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je hoort ze lachen op kamer 1, heb nu wel genoeg Mirthe en Erik gehoord
Nou die hoef ik ook niet te horenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze blijven bij Erik want meeste kans dat ie zo naar bed gaat, terwijl Eunice en Isaac wel eens tot 5 uur op kunnen blijven
Hebben we kunnen zien bij de laatste eliminatie want viel gewoon te voorspellen omdat er twee keuzes waren namelijk Isaac óf GJ. Daarom zou het interessant zijn om te zien wat ze doen als Mirthe op die stip zou komen aangezien zij Jeff wegstuurt. Zonder al die vrijwillige vertrekkers en meer main characters ipv dus opvulling zou je een veel eerlijker verloop hebben gehad.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze willen niet dat de smaakmakers te snel naar huis gaan, dat zou ten koste gaan van de kijkcijfers, dus ik denk dat daar niet op gestemd mag worden
Erik gaat met een heel andere vocabulaire naar huis, dan dat hij in de loods kwamquote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:13 schreef Flow3r het volgende:
Erik : die gemaakte feestjes met die teringmuziek
MIrthe : zei je nou teringmuziek ?
Erikquote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:13 schreef Flow3r het volgende:
Erik : die gemaakte feestjes met die teringmuziek
MIrthe : zei je nou teringmuziek ?
Danst steeds meer, als je het dansen kan noemen, maar hij geniet er wel vanquote:
High on Jezus.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:19 schreef greysbones het volgende:
Mirthe gaat vast naar eo jongeren dagen
Ben ik heel vroeger eens geweest met een vriendin. Ik vind gospel wel mooi, maar heb niets met het geloofquote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:19 schreef greysbones het volgende:
Ik heb in het begin echt de karakters van Mirthe en Sasha omgewisseldquote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:19 schreef greysbones het volgende:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:21 schreef greysbones het volgende:
Hoe we gaan naar Isaak
Wie liet daar een ruft![]()
Hij lijkt wat van planquote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:22 schreef Flow3r het volgende:
Duurde te lang, dan maar naar Isaac die hopelijk wél naar bed gaat
Dat gaat wel stinken als je dat te lang in de wasmachine laat zittenquote:
Waarheid als een koequote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:28 schreef puzziepie het volgende:
Isaac heeft heerlijk gelachen ,dat heeft een mens af en toe nodig
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Noem je Isaak nu een Koe![]()
Grapjeee
Dan hou ik het ook voor gezien, slaap lekker!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:42 schreef greysbones het volgende:
En ook de laatste deelnemer gaat slapen
Doet de FEBO voorkomen
En dan gaat ze over een paar dagen met haar trouwen hoe zielig is dat dan.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet heeft ook al heel wat dolken in de rug van Wendy gestoken, is ook een fake vriendschap, fot the time being
Dat is echte liefdequote:Op zaterdag 18 maart 2023 05:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan gaat ze over een paar dagen met haar trouwen hoe zielig is dat dan.
Vind ze ook echt niet bij elkaar passenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 06:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat is echte liefde
Zijn tot elkaar veroordeeld zoals zoveel echtparen![]()
ik vind babs een echte bitch mi gebruikt ze wendy als het haar uitkomt, wendy zelf vind ik beetje naief ze slikt bijna alles van babelquote:Op zaterdag 18 maart 2023 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ze ook echt niet bij elkaar passen
Babs lijkt mij echt een bitch, Wendy is volgens mij veel zachtaardiger
Babs denkt in problemen Wendy daarin tegen niet.
Ik vermoed maar zo dat Wendy ook veel loyaler is
Ja, maar Wendy weet natuurlijk niet wat wij weten he.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 07:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik vind babs een echte bitch mi gebruikt ze wendy als het haar uitkomt, wendy zelf vind ik beetje naief ze slikt bijna alles van babel
martin was er altijd wel vroeg bijquote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:03 schreef Dotteke het volgende:
Nog steeds slaap streams.
Ze worden daar ook steeds later wakker.
Dat is juist top, hoe later ze wakker worden , hoe later ze savonds doorgaanquote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:03 schreef Dotteke het volgende:
Nog steeds slaap streams.
Ze worden daar ook steeds later wakker.
Ik zie zelden de avond streams dus zie ze dan ook liever eerder opstaanquote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat is juist top, hoe later ze wakker worden , hoe later ze savonds doorgaan![]()
Die ochtendstreams zijn vaak hetzelfde : douchen, ontbijten en sjaggo kijken
Doe maar een laat feestje in het weekend
zeker leuk feestje voor de streamers en de cos , al lees ik sommige commentaren hier waar mijn hond nog geen brood van lustquote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat is juist top, hoe later ze wakker worden , hoe later ze savonds doorgaan![]()
Jeuhhhhquote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En niemand naar bed voor 12 uurquote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeuhhhh
Met drank
Wij willen rellen
Er moet in ieder geval wat gebeurenquote:
En Esther die de keuken in komt terwijl JW Tinkerbell uit elkaar trekt op het aanrecht.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeuhhhh
Met drank
Wij willen rellen
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:42 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
En Esther die de keuken in komt terwijl JW Tinkerbell uit elkaar trekt op het aanrecht.
sas slaapt bij bern op k3 , al zag ik bern vanmorgen op sas haar bed liggen in k2quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:44 schreef greysbones het volgende:
Sas slaapt niet meer in K2?
Ow en wat kamerwissel betreft
Geen lootjes
Laat ze het maar uitzoeken
Vorige keer stonden mensen die toen het hardst schreeuwden dat ze bepaalde mensen niet op de kamer wilden vooraan om te bepalen
En nu zullen die mensen op een nieuwe kamer moeten
Succes
Ze hebben om en om corvee wat schoonmaken en afwassen betreftquote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:59 schreef greysbones het volgende:
Erik is alweer aan het knippen
Die zie je eigenlijk nooit wat doen in de keuken
Burning man party?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:20 schreef Dotteke het volgende:
O vanavond weer een party?
Erik heeft er geen zin in maar hij ziet wel
Het zijn niet zijn soort activiteiten.
Niet iedereen vind iedere activiteit leuk zegt hij
Waar is dat dan voor ?quote:
Iets met vuur??quote:
Nou ja heb gewoon party in de agenda gezet is ook voldoendequote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iets met vuur??
Geen idee dot
Het is een Rupie ding
Kan ook zijn dat ik het fout hebquote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:27 schreef schizolientje het volgende:
Een festival in de woestijn waar kunstwerken gemaakt worden van hout, veel bands en dan als laatste wordt de hele boel in brand gestoken. Maar hoe ze dat hier willen organiseren ??????? https://burningman.org/
nee is burning man ze ging vuur maken nadien gaan rupi en imma in de kas slapenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ik het fout heb
Ze hebben het daar wel over gehad
Dat ik het verkeerd begrepen heb
Thnxquote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee is burning man ze ging vuur maken nadien gaan rupi en imma in de kas slapen
En ze had Mirthe haar bed beloofd,dan ging zij wel voor Mirthe naar kamer 1,( boven JW)quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:19 schreef Dotteke het volgende:
Esther eet droog brood zo te zien
Erik en Esther maakt het niet uit wie er bij hun op de kamer gaat slapen
"Wie ben ik om te zeggen jij mag, niet maar jij wel", zegt Esther
Dat was dan niet het "feestje" waar Rupert van zei dat de dresscode sletterig moest zijn zeker?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:27 schreef schizolientje het volgende:
Een festival in de woestijn waar kunstwerken gemaakt worden van hout, veel bands en dan als laatste wordt de hele boel in brand gestoken. Maar hoe ze dat hier willen organiseren ??????? https://burningman.org/
JW is een ouwe friemelaar van huis uit, dus vandaar....quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:14 schreef pingu66 het volgende:
Wat zit JW weer te friemelen aan Esther?
En dagen ervoor te tongen met Eunice. Wie houdt wie voor de gek?
Of welk script spelen ze?
Straks flipt Esther weer want ze kijk hem nog steeds aan alsof ze hem elk moment gaat bespringen
Proestquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:19 schreef Dotteke het volgende:
If you leave me now zingt Wanda
Waarom zit dit steeds in mijn hoofd vraagt ze
Nee dacht dat hij ook een clubavond wildequote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:10 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Dat was dan niet het "feestje" waar Rupert van zei dat de dresscode sletterig moest zijn zeker?
En daar gaat ze weerquote:
Ik vraag me wel eens af wat ze daar in het water doenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En daar gaat ze weer
If you leave.........
Vind haar wel heel vrolijk vanmorgen.
maar er is wel bier , en straks nog andere drankquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:24 schreef Dotteke het volgende:
Brood is hard Maar gelukkig staan er schaaltjes met olie om het in te dippen
Ja kan je zien wat belangrijker isquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
maar er is wel bier , en straks nog andere drank
rupi is toch zo een goede manager ..............................notquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan je zien wat belangrijker is![]()
Droog hard brood met pindakaas of olie of alcohol
Ik vind rupi best een goede manager tot nu toequote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
rupi is toch zo een goede manager ..............................not
Met het weinige geld dat ie had kan ie ook niet veel inkopen en boodschappen komen pas tussen 16.00 en 19.00quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind rupi best een goede manager tot nu toe
Oja dat was het waarvoor de dresscode sletterig was inderdaad.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dacht dat hij ook een clubavond wilde
Met gogo dansers
Zag hem gisteren met Babette en Wendy stiekem onder tafel liggen zuipenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
Wanneer is dat dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dacht dat hij ook een clubavond wilde
Met gogo dansers
Gister zat Esther tegen Janet te zeiken over anderen en toen zei ze tegen Janet dat ze dat alleen met haar deed ,jaja.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:17 schreef pingu66 het volgende:
JW en Esther en Erik weer zeiken over anderen.
tot nu toe heeft haast elke manager stiekem gezopen op het kantoorquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag hem gisteren met Babette en Wendy stiekem onder tafel liggen zuipen
Ja, dat heeft hij zekers.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:52 schreef Verida het volgende:
[..]
tot nu toe heeft haast elke manager stiekem gezopen op het kantoor
wat dat betreft heeft Jeff een heel goed voorbeeld gegeven..
Vind het ondanks dat de leukste dame die daar rondlooptquote:
Ik zie nog JW daar zich klem zuipen aan het bier (en Jeff aan de wijn). En dan nu commentaar hebben op Rupi ( dat de een meer krijgt dan de ander)quote:
Daar is ook genoeg commentaar op geweestquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zie nog JW daar zich klem zuipen aan het bier (en Jeff aan de wijn). En dan nu commentaar hebben op Rupi ( dat de een meer krijgt dan de ander)
Het speelt toch nu ook dat JW commentaar heeft op Rupi?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is ook genoeg commentaar op geweest
Wat nu speelt is Rupert dat was gisteren avond te zien
Er is ook its tussen Kenzi en Mirthe volgens mij , zit niet goedquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe nog steeds over die kamerwissel? Is daar al dagen over bezig, maar totaal niet van toepassing nog.
Daar hadden wij het helemaal niet over. We hadden het over Rupert als managerquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Het speelt toch nu ook dat JW commentaar heeft op Rupi?
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
Zie de naam van JW er niet eens in voorkomenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag hem gisteren met Babette en Wendy stiekem onder tafel liggen zuipen
Toch snap ik dat wel. Dadelijk moet het verdeeld worden en regelen de schreeuwerds het wel even in een uurtje tijd en dan is het achteraf van "waarom heb je niks gezegd".quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe nog steeds over die kamerwissel? Is daar al dagen over bezig, maar totaal niet van toepassing nog.
Er zijn wat dingen voorgevallen tussen die tweequote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:17 schreef engine het volgende:
Zijn Mirthe en Kenzi nu in een soort strijd over een slaapkamer positie die binnenkort verdeeld moet worden?
Ja blijkbaar. Nieuw voor mij.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[..]
Er zijn wat dingen voorgevallen tussen die twee
Speelt al wat langer maar ik begreep het gisteren pas uit haar gesprek met Erikquote:
Zeker, maar het is weer zo'n ding dat nog niet van toepassing is, maar waar zij dan weer dagen over bezig is.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:18 schreef engine het volgende:
[..]
Toch snap ik dat wel. Dadelijk moet het verdeeld worden en regelen de schreeuwerds het wel even in een uurtje tijd en dan is het achteraf van "waarom heb je niks gezegd".
Hoorde Wanda net zeggen over 2 weken liggen ze ergens andersquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:18 schreef engine het volgende:
[..]
Toch snap ik dat wel. Dadelijk moet het verdeeld worden en regelen de schreeuwerds het wel even in een uurtje tijd en dan is het achteraf van "waarom heb je niks gezegd".
Las het inderdaad, wisselde van een sportende Isaac naar Mirthe en hoorde meteen weer een gesprek over die wissel. Is al weer voorbij nuquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er zijn wat dingen voorgevallen tussen die twee
Er is iets voorgevallen tissen Mirthe en Kenzi , ik denk dat dat daar mee te maken heeftquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:20 schreef pingu66 het volgende:
Zoë die tegen Mirthe zegt dat het wel goed komt met de kamer wissels,alsof Zoë daar iets over te zeggen heeftzo proberen ze Mirthe in hun kamp te krijgen
er werd toch ook gerefereerd aan JW die zich elke avond klem zoop met Jeff maar nu wel commentaar heeft op Rupi als managerquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar hadden wij het helemaal niet over. We hadden het over Rupert als manager
[..]
[..]
Zie de naam van JW er niet eens in voorkomen
Ja Erik waarschuwde Mirthe ook voor Kenzi , maar ik kwam er half in gisternacht en begreep het niet helemaalquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Las het inderdaad, wisselde van een sportende Isaac naar Mirthe en hoorde meteen weer een gesprek over die wissel. Is al weer voorbij nu
Logisch ook want ze passen totaal niet bij elkaar en dan bouwen kleine of grotere irritaties op. Ze ergeren zich steeds vaker aan elkaar.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Speelt al wat langer maar ik begreep het gisteren pas uit haar gesprek met Erik
Jaquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:22 schreef Verida het volgende:
[..]
er werd toch ook gerefereerd aan JW die zich elke avond klem zoop met Jeff maar nu wel commentaar heeft op Rupi als manager
Jaquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:23 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Logisch ook want ze passen totaal niet bij elkaar en dan bouwen kleine of grotere irritaties op. Ze ergeren zich steeds vaker aan elkaar.
irritant persoon is myrthequote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:25 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe vindt dat zij meer recht heeft om op kamer twee te liggen dan Kenzie,omdat zij vanaf dag 1 al op een andere kamer wil slapen.
Kenzie die kamer 3 uit moet na de volgende eliminatie wil ook naar op kamer 2.
Mirthe vindt Kenzy hypo criet egoïstisch
Dicht geplamuurdquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:31 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Mithe er dadelijk uitziet na Zoë's make up sessie, gelukkig zit Morri er naast
Wat gaat er gebeuren vanavond?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:31 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Mithe er dadelijk uitziet na Zoë's make up sessie, gelukkig zit Morri er naast
Babs heeft me echt teleurgesteld met haar dolk in de rug van Marcianoquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:33 schreef greysbones het volgende:
Babs laat zich elke keer weer te veel beïnvloeden door 1 of 2 persoon/personen
Nu zoe en ice
en dat uit haar mond, ik vind haar echt een 'rupsjenooitgenoeg', wil (net zoals Eunice) alles hebben en doen, ikke ikke ikke .....quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:25 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe vindt dat zij meer recht heeft om op kamer twee te liggen dan Kenzie,omdat zij vanaf dag 1 al op een andere kamer wil slapen.
Doet ze constantquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Babs heeft me echt teleurgesteld met haar dolk in de rug van Marciano
Omdat degene die al op een kamer lagen de boel bepaaldenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:35 schreef Dotteke het volgende:
ALs er van kamer veranderd moet worden is het toch de bedoeling dat iedereen wisselt?
Staat mij bij dat de vorige keer er ook niet veel gewisseld is maar een enkeling
Wat zei ze over Marciano?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Babs heeft me echt teleurgesteld met haar dolk in de rug van Marciano
Iedereen lult en stookt over elkaar , daar heb ik geen moeite mee ,iemand een mes in de rug steken welquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doet ze constant
Bij meerdere personen
Afhankelijk met wie ze veel lult op dat moment
Nou we gaan het wel zien, denk niet dat er veel veranderd gaat wordenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat degene die al op een kamer lagen de boel bepaalden
En dan met name kamer 3
Genoegquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat zei ze over Marciano?
Van wie moet ze er uit dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat zei ze over Marciano?
Ze heeft matin al eens een mes in de rug gestokenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iedereen lult en stookt over elkaar , daar heb ik geen moeite mee ,iemand een mes in de rug steken wel
Nog 1 en dan gaat er een slaapkamer op slotquote:
SPOILER: flashbackOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Martin was wel een vriend van haar , en dat bedoel ik: je moet dingen ook willen zienquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft matin al eens een mes in de rug gestoken
En later weer poeslief
ICE
Jeff
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:40 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Die haarband ..ijn dochter heeft hem ookSPOILER: flashbackOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet elke keer aan zoe denken
Zelfde als ik Snickers zie
Erik
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Nou bij kamer twee waren er ook tig problemen of Eunice wel.op die kamer mocht ze moest van alles beloven daar niet te doen,mediteren knutselen gJ en Babette bepaalden dat.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat degene die al op een kamer lagen de boel bepaalden
En dan met name kamer 3
Ik denk dat Zoe niet eens in de gaten heeft welk effect haar gelul heeftquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:40 schreef xsaskiax het volgende:
En toch blijf ik een van de grootste slangen/stokers Zoë vinden, al maanden rent ze van de één naar de ander, vertelt verhalen half of verdraait de boel.... maar op zo'n manier dat anderen naderhand niet meer in de gaten hebben dat juist die 'lieve Zoë' degene was die het spel op de wagen bracht met haar geouwedeur/geroddel/gelieg....
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:40 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Die haarband ..SPOILER: flashbackOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat denk ik welquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik denk dat Zoe niet eens in de gaten heeft welk effect haar gelul heeft
Ik denk dat ze dat dondersgoed weet.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik denk dat zoe dat heeel goed in de gaten heeftquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat zoe dat heeel goed in de gaten heeft
Die is gehaaider dan veel denken
Ook het constant herhalen tegen Babs dat zij meer op elkaar lijken dan wendy
Want wendy is anders
oh jawel, dat heeft ze wel degelijk in de gaten.... vaak zie je haar als er iets aan de hand is op een afstandje (groot of klein) zitten met haar mond zogenaamd sexy een beetje open, tong over haar tanden en half lachen..... vaak is het maar heel kort in beeld (maar de camera's hebben het wel in de gaten)quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Net als Ice...bommetjes gooienquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat dondersgoed weet.
heel sneaky gooit ze op het juiste moment haar bommetjes
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat zoe dat heeel goed in de gaten heeft
Die is gehaaider dan veel denken
Ook het constant herhalen tegen Babs dat zij meer op elkaar lijken dan wendy
Want wendy is anders
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat dondersgoed weet.
heel sneaky gooit ze op het juiste moment haar bommetjes
quote:
Geen commentaarquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:44 schreef greysbones het volgende:
@:Kinkijan
Vrouwen zijn veel viezer dan je denkt
hm volgens mij op een andere manier, zij noemt naam en toenaam, weet door bepaalde opmerkingen anderen te laten denken dat ze aan hun kant staat, maar door de namen te noemen (zoals die van Wendy) probeert ze constant tussen vriendschappen in te komen, dingen kapot te maken.quote:
Die is slimmer (boerenslimheid?) dan menigeen denkt, ze houdt zich zo graag dom, dat is veel makkelijker!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
[..]Helder!
Ze is gehaaid zat, dat zie ik, maar of ze er slim genoeg voor is betwijfel ik
SPOILER: eindresultaat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dat is Zoequote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hm volgens mij op een andere manier, zij noemt naam en toenaam, weet door bepaalde opmerkingen anderen te laten denken dat ze aan hun kant staat, maar door de namen te noemen (zoals die van Wendy) probeert ze constant tussen vriendschappen in te komen, dingen kapot te maken.
Ze heeft haar bek vol over Jeffrey nomineren, maar oh wat is ze lief en aardig tegen hem en Kim.... om 5 minuten later weer heel schamper over ze te doen, meestal op een fluistertoon
Ja, dat zou ik ook wel willen weten.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:55 schreef Judiwi het volgende:
Wat heeft Babet over Marciano gezegd. Helaas gemist. Was het negatief
Nee vreselijkquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:07 schreef engine het volgende:
Mirthe wordt een soort kunstwerk. Vind er niks aan.
Sas haar muil is anders Trashy genoegquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:10 schreef Hoempah het volgende:
Sasha wilt trashy zijn. Wanda zegt dat Bern dan de hele tijd met een .... rond loopt.
Ook gemist, misschien is het te zien op het 2e filmpje van hoempah? Daar zit Babette op de praatbank buiten met Isaac. Ik heb het niet gezien, maar zoek het nu niet om zolang Babette te horen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:58 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook wel willen weten.
Ik heb nergens gelezen dat 'dat en daarom' Babette naar Marciano een mes in de rug gestoken heeft.
Ik zou zeggen op k4 zijn ze met vuilniszakken kleding aan het maken. Ze moet daar even kijken.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sas haar muil is anders Trashy genoeg
Het was heel fout , maar vooral de manier waaropquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook gemist, misschien is het te zien op het 2e filmpje van hoempah? Daar zit Babette op de praatbank buiten met Isaac. Ik heb het niet gezien, maar zoek het nu niet om zolang Babette te horen.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook veel te groot, misschien beter boterhamzakjes te gebruiken.
Heel vriendelijk, dankuwel!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook gemist, misschien is het te zien op het 2e filmpje van hoempah? Daar zit Babette op de praatbank buiten met Isaac. Ik heb het niet gezien, maar zoek het nu niet om zolang Babette te horen.
De man die woont met 100 camera's om toezicht te houden, en de kijkers uitmaakt voor begeleid wonen.quote:
Ja die was kort geleden nog te zien toen hij met Isaac en Eunice buiten aan het boksen wasquote:
dat gedoe met ice is volgens mij hier compleet verkeerd opgevat. Ze noemde de 6 of 7 mensen op waarvan ze zeker is dat die met hun mee zijn. Jeff en Kim doen hun eigen ding maar meestal wel in hun voordeel en Marciano is na het vertrek van Martin een beetje zwevend daarom rekende zij hem niet mee.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:17 schreef puzziepie het volgende:
Wat ik nog vreemder vond is dat Babs gisteren tegen Morrie vertelde over haar klik met Marciano , dat Leila dat vanaf het begin al zag , dat Marciano Babs in het prille begin had gevraagd of zij een bondje met hem wilde, maar dat ze afstand had genomen toen hij wat met Kim kreeg.
En dan later dat gedoe met Ice waar ze Marciano vervolgens eigenlijk al uitsluit
Gemistquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja die was kort geleden nog te zien toen hij met Isaac en Eunice buiten aan het boksen was
Okay dat kan ,maar dan nog klopt er geen reet vanquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:21 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
dat gedoe met ice is volgens mij hier compleet verkeerd opgevat. Ze noemde de 6 of 7 mensen op waarvan ze zeker is dat die met hun mee zijn. Jeff en Kim doen hun eigen ding maar meestal wel in hun voordeel en Marciano is na het vertrek van Martin een beetje zwevend daarom rekende zij hem niet mee.
Naar Berend, ik zag het. Ik miste Martin op de presentielijst.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:22 schreef FreshFruit het volgende:
Gaat er hier iemand naar de meet & greet?
Huh?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:24 schreef engine het volgende:
Er komt een net over het hele terrein?wat gezellig
Tegen tennisballen zeker.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:24 schreef engine het volgende:
Er komt een net over het hele terrein?wat gezellig
Zo klonk het wat Wanda en Jasper net zeiden.quote:
Ohquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:26 schreef engine het volgende:
[..]
Zo klonk het wat Wanda en Jasper net zeiden.
Mss is Martin geen loodsvriend van Berend.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:23 schreef Harry het volgende:
[..]
Naar Berend, ik zag het. Ik miste Martin op de presentielijst.
Is Mexx al ontslagen dan??
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:26 schreef engine het volgende:
[..]
Zo klonk het wat Wanda en Jasper net zeiden.
Het is lekker ongemakkelijkquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Jappie en Wanda hebben elkaar ook mega veel te vertellen. Not
Echt he, ja dat moet dan toch echt wel tegen vliegende ballen zijn en zo.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jasper: "Kan me nog steeds niet voorstellen dat het allemaal hartstikke hoog wordt en overkapt"
Wanda: "D'r komt alleen een net"
Jasper: "Ja"
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jasper: "Kan me nog steeds niet voorstellen dat het allemaal hartstikke hoog wordt en overkapt"
Bang voor de vogelgriep of een drone-aanval???quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zullen toch ook wel een keer uitgeluld zijn neem ik aan.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Jappie en Wanda hebben elkaar ook mega veel te vertellen. Not
Dat kun je idd zeggen. Weinig gespreksstofquote:
Terwijl er best veel te lullen valt eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zullen toch ook wel een keer uitgeluld zijn neem ik aan.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bang voor de vogelgriep of een drone-aanval???
24/7 is onmogelijk, ik denk dat niemand dat verwacht . Maar dat de streams er steeds eerder mee ophouden met alleen nog twee slaapstreams, dat al dat gemanipuleer van de febo mbt Ice zo duidelijk wordt laten zien maakt het sowieso steeds minder leuk om naar te kijken .quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, maar daar ontkom je niet aan, zou ook niet weten hoe je 24/7 de kijkers moet vermaken.
Ik kijk steeds minder , dus op zich ook positiefquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze zijn allemaal relax bezig net van alles en nog wat. Voor ons streamer gebeurt er nu te weinig om daar verslag van te doen
Ja dat gaat een drama worden voor de vogels had ik mij al bedacht en hoop dat dat niet zo is.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ah en dan geen vogeltjes meer in de tuin of die raken verstrikt in het net
Als je niets mee maakt en dag in dag uit opgesloten zit zonder prikkels van buitenaf?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Terwijl er best veel te lullen valt eigenlijk.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:37 schreef KinKiJan het volgende:
Als Erik daar nu echt aan het kijken is of die deksel van de hottub nog waterpas ligt denk ik dat ik ook maar eens wat nuttigs ga doen
Ik ook , laat Rupie zijn ding maar doenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een echte diva.![]()
Ik heb wel zin in hun slutty feestje. Ben erg benieuwd.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zijn de geschreven teksten op die ballen alsnog te lezen!
Bij UTO sneden ze hem open en deden ze er briefjes in , dus denk niet dat er alleen maar woordjes op die bal stondenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zijn de geschreven teksten op die ballen alsnog te lezen!
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:34 schreef Hoempah het volgende:
Wanda en Jasper praten op zo een manier tegen elkaar alsof het zo besproken is dat ze zich zo gedragen.
ja ik weet zelf niet wat ik bedoel
Er zijn redelijk wat prikkels geweest, maar als ze het(aanname) daar niet over mogen hebben, dan kan het boring worden. Vanavond een feestje, misschien gebeuren daar leuke gespreksonderwerpen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je niets mee maakt en dag in dag uit opgesloten zit zonder prikkels van buitenaf?
Geen aanname denk ikquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er zijn redelijk wat prikkels geweest, maar als ze het(aanname) daar niet over mogen hebben, dan kan het boring worden. Vanavond een feestje, misschien gebeuren daar leuke gespreksonderwerpen.
Wat voor feestje? Ik las vanmorgen burning man maar alsik zo de streams zag hoeft Mirthe daar niet zo voor worden opgemaakt lijkt mijquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er zijn redelijk wat prikkels geweest, maar als ze het(aanname) daar niet over mogen hebben, dan kan het boring worden. Vanavond een feestje, misschien gebeuren daar leuke gespreksonderwerpen.
Erik vermaakt zich veelal wel in zijn eigen beperkte wereldje.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:37 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Als Erik daar nu echt aan het kijken is of die deksel van de hottub nog waterpas ligt denk ik dat ik ook maar eens wat nuttigs ga doen
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik zie het voor me, allemaal eronder staan en Jappie en Eunice omhoog houden zodat die de teksten kunnen voorlezen.
Ik geloof een sluttie(sletten)feestquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor feestje? Ik las vanmorgen burning man maar alsik zo de streams zag hoeft Mirthe daar niet zo voor worden opgemaakt lijkt mij
O, ik begreep alleen geschreven teksten óp die ballen. Bij Uto inderdaad anders.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij UTO sneden ze hem open en deden ze er briefjes in , dus denk niet dat er alleen maar woordjes op die bal stonden
Vanavond is er een slutty feestje, weet de naam niet meer maar niet burning man feest, dat is een andere keer, vanavond chiq slutty.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor feestje? Ik las vanmorgen burning man maar alsik zo de streams zag hoeft Mirthe daar niet zo voor worden opgemaakt lijkt mij
Denk ik ook, maar houd een slag om het armpjequote:
Dan kan een man wel branden (burningman)quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik geloof een sluttie(sletten)feest
Thnx ik ga het aanpassenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vanavond is er een slutty feestje, weet de naam niet meer maar niet burning man feest, dat is een andere keer, vanavond chiq slutty.
Ja dat werd ook gezegd door Ice maar dat hij daar zo de leiding in nam vond ik al vreemdquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, ik begreep alleen geschreven teksten óp die ballen. Bij Uto inderdaad anders.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan een man wel branden (burningman)
Lekker trashy slettenfeestjequote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:47 schreef Hoempah het volgende:
19:00 beginnen we met shotjes en 20:00 start het feestje
Vreemd inderdaad. Maar kwam iemand niet opeens met een doos vol van die beschreven ballen bewijzen dat er geen ballen achterover waren gedrukt? Staat me zoiets van bij.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat werd ook gezegd door Ice maar dat hij daar zo de leiding in nam vond ik al vreemd
En niemand heeft de ballen verder van dichtbij gezien toch?
Doe jij mee dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:47 schreef Hoempah het volgende:
Gelukkig! In dat vorige shot zag ik alleen die waterpasquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:49 schreef Hoempah het volgende:
@:KinKiJan
Hij was aan het aftekenen.
[ afbeelding ]
Tuurlijk als er drank in het spel is willen we niets missen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Let's roll the drums please*quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:47 schreef Hoempah het volgende:
Ontzettend bedankt voor jouw filmpjes trouwens , ik mis de filmpjes van DGK ,die duurden een uur en zo kon je vaak toch een beetje terugkijken wat er gebeurde . en die streamable videos zijn kortquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:47 schreef Hoempah het volgende:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:51 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Tuurlijk als er drank in het spel is willen we niets missen.Ik drink geen alcohol, mag ik meedoen met een frisje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal eens, waar is DGK trouwens?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ontzettend bedankt voor jouw filmpjes trouwens , ik mis de filmpjes van DGK ,die duurden een uur en zo kon je vaak toch een beetje terugkijken wat er gebeurde . en die streamable videos zijn kort
Kwijt foetsie wegquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Helemaal eens, waar is DGK trouwens?
Twee uurtjes zet ook geen zoden aan de dijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |