Ja dat werd ook gezegd door Ice maar dat hij daar zo de leiding in nam vond ik al vreemdquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, ik begreep alleen geschreven teksten óp die ballen. Bij Uto inderdaad anders.

quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan een man wel branden (burningman)

Lekker trashy slettenfeestjequote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:47 schreef Hoempah het volgende:
19:00 beginnen we met shotjes en 20:00 start het feestje

Vreemd inderdaad. Maar kwam iemand niet opeens met een doos vol van die beschreven ballen bewijzen dat er geen ballen achterover waren gedrukt? Staat me zoiets van bij.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat werd ook gezegd door Ice maar dat hij daar zo de leiding in nam vond ik al vreemd
En niemand heeft de ballen verder van dichtbij gezien toch?

Doe jij mee dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:47 schreef Hoempah het volgende:

Gelukkig! In dat vorige shot zag ik alleen die waterpasquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:49 schreef Hoempah het volgende:
@:KinKiJan
Hij was aan het aftekenen.
[ afbeelding ]

Tuurlijk als er drank in het spel is willen we niets missen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

*Let's roll the drums please*quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:47 schreef Hoempah het volgende:

Ontzettend bedankt voor jouw filmpjes trouwens , ik mis de filmpjes van DGK ,die duurden een uur en zo kon je vaak toch een beetje terugkijken wat er gebeurde . en die streamable videos zijn kortquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:47 schreef Hoempah het volgende:

quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:51 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Tuurlijk als er drank in het spel is willen we niets missen.Ik drink geen alcohol, mag ik meedoen met een frisje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Helemaal eens, waar is DGK trouwens?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ontzettend bedankt voor jouw filmpjes trouwens , ik mis de filmpjes van DGK ,die duurden een uur en zo kon je vaak toch een beetje terugkijken wat er gebeurde . en die streamable videos zijn kort

Kwijt foetsie wegquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Helemaal eens, waar is DGK trouwens?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |