Ja daar zit ook een steekje losquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Zoe vindt het leuk dat Isaac heeft gezegd dat zijn hormonen gaan werken
Die vind ik ook steeds sneuer wordenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Is er nou niemand die gewoon eens eerlijk tegen haar is? Zoals Babs? Dit begint namelijk een heel eigen leven te gaan leiden!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Babs en eerlijk? Over een half jaar misschienquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is er nou niemand die gewoon eens eerlijk tegen haar is? Zoals Babs? Dit begint namelijk een heel eigen leven te gaan leiden!
Ik verbaas me daar ook over, Babette negeerde het ook, niemand die tegen Zoe zegt dat ze dingen ziet die er niet zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is er nou niemand die gewoon eens eerlijk tegen haar is? Zoals Babs? Dit begint namelijk een heel eigen leven te gaan leiden!
En wat denk je van Ice...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Me 2, ben bij al zijn concerten geweest en hoop dat hij ooit weer mag optredenquote:
Iedere stem is er éénquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En wat denk je van Ice...
Daarnaast is Zoe echt zielig bezig
Ja dat kanquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Me 2, ben bij al zijn concerten geweest en hoop dat hij ooit weer mag optreden
Huh/?Hij werd net gedraaid tochquote:
Dan mag je zijn muziek toch nog wel leuk vinden?quote:
We zitten hier toch maar een beetje te dollen johquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan mag je zijn muziek toch nog wel leuk vinden?
Niet dat ik het snap maar dat is en ander punt
Uiteraardquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
We zitten hier toch maar een beetje te dollen joh
Ja dat dus. Ik kan het ook meezingenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan mag je zijn muziek toch nog wel leuk vinden?
Niet dat ik het snap maar dat is en ander punt
quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:19 schreef engine het volgende:
Bern heeft een roddeltje![]()
Hij heeft gezien dat JW Eunice een kus op het hoofd gegeven heeft.
Sasha "wie heeft jou hoofd hiermee volgestopt of doe je dat zelf?"
bern....
Sas "het is middelbare school shit!"
Ja dat kan...dat is wat ik hoorde.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:20 schreef puzziepie het volgende:
Oh Sas is alweer opgefokt aan het worden
Dankjequote:
Gewoon dumpen die handelquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Bern vindt het lastig om ermee om te gaan dat Sasha aan het einde van een feestje zo verdrietig is, hij weet niet hoe hij er het best voor haar kan zijn.
Ik zou ook verdrietig zijn als ik na een avondje lol tegen Bern aan moest kijken en dat gehakkel weer aan te horenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Bern vindt het lastig om ermee om te gaan dat Sasha aan het einde van een feestje zo verdrietig is, hij weet niet hoe hij er het best voor haar kan zijn.
Bern kan nog zo'n sukkel zijn, dat gedrag van Sasha is niet goed te pratenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou ook verdrietig zijn als ik na een avondje lol tegen Bern aan moest kijken en dat gehakkel weer aan te horen
Die vage gesprekken tussen hun ook weer, tis eigenlijk gewoon lachwekkend en dodelijk vermoeiendquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou ook verdrietig zijn als ik na een avondje lol tegen Bern aan moest kijken en dat gehakkel weer aan te horen
En dan had ie nog wel een pakje condooms bij zichquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:28 schreef Juud79 het volgende:
Wat een wijf zeg….maar lulletje rozenwater verdiend ook niet beter. Wat een sul. 🙈
Hij woont in Zwolle , zij in Apeldoorn .. ze klinken als stel wat elkaar al jaaaaren in de tang houdtquote:
Zo minachtend, echt een naar karakter.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bern kan nog zo'n sukkel zijn, dat gedrag van Sasha is niet goed te praten
Moet hij er maar mee kappen, het blijft een sulquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet hij er maar mee kappen, het blijft een sul
quote:
Ze praat zo denigrerend tegen hem.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:29 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Zo minachtend, echt een naar karakter.
Nee, het is een heksquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij hun heb ik ook vanaf het begin een nep gevoel gehad, ik geloof niets van dit stelquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Dit stel kan toch niet echt zijn joh, zo nep allemaal
Ik zie het ook niet, komt heel gespeeld overquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij hun heb ik ook vanaf het begin een nep gevoel gehad, ik geloof niets van dit stel
Dat was tof!!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Laatst draaide ie ook al door op K4
Ja , je zou bijna denken dat ze zich samen hebben opgegeven maar doen alsof ze er single in kwamenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet, komt heel gespeeld over
Esther wou wel ruilen met Mirthe, dat deed ze dan voor Mirthequote:
Ze zaten de eerste week al te frummelen met elkaar, dat vond ik al raarquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , je zou bijna denken dat ze zich samen hebben opgegeven maar doen alsof ze er single in kwamen
🤣quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Laatst draaide ie ook al door op K4
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Esther wou wel ruilen met Mirthe, dat deed ze dan voor Mirthe
niet omdat ze dan boven JW komt te liggen hoorrrrrrrr
Ja ik ook .quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zaten de eerste week al te frummelen met elkaar, dat vond ik al raar
Zoe zei tegen Mirthe dat bij hen 2 plekken vrij zijn/komen, dus als ze wil....quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:37 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe wil heel graag naar twee maar dat mag blijkbaar niet, Zoe en Babs willen haar zeker niet op de kamer
Nou gelukkig maarquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe zei tegen Mirthe dat bij hen 2 plekken vrij zijn/komen, dus als ze wil....
Ja daar meent ze geen fuck van want ze hebben al lang gezegd dat ze Marciano en Isaac op die kamer willen. Zo vals als de neten dat kreng.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe zei tegen Mirthe dat bij hen 2 plekken vrij zijn/komen, dus als ze wil....
je kunt je ook op je kamer terugtrekken, roddelen, je moet op die kamer als je moet wachten op een proef enz.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een gezeur over die kamers zeg. Je slaapt er alleen maar
Esther niet hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een gezeur over die kamers zeg. Je slaapt er alleen maar
Er zijn er wel meer van kamer 3 ( die leeg moet ) die naar kamer 2 willen en die hebben voorrang. Haar eigen Kenzy bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:37 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe wil heel graag naar twee maar dat mag blijkbaar niet, Zoe en Babs willen haar zeker niet op de kamer
Echt?!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:39 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja daar meent ze geen fuck van want ze hebben al lang gezegd dat ze Marciano en Isaac op die kamer willen. Zo vals als de neten dat kreng.
Ja echt. Volgens mij hebben ze zelfs expliciet gezegd dat ze Mirthe er niet bij willen maar daar ben ik niet helemaal zeker van.quote:
Dat verhaal ken ik niet, maar dat zal ik gemist hebben.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:41 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja echt. Volgens mij hebben ze zelfs expliciet gezegd dat ze Mirthe er niet bij willen maar daar ben ik niet helemaal zeker van.
Er zit wel meer achterquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:41 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja echt. Volgens mij hebben ze zelfs expliciet gezegd dat ze Mirthe er niet bij willen maar daar ben ik niet helemaal zeker van.
Die pooierjas doet wel z'n naam aanquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:41 schreef puzziepie het volgende:
Echt hoor
Zo zorgzaam als Sas is
[ afbeelding ]
Omdat ze zoveel troep maakt en niet opruimt, Zoe kan daar niet tegen, die wil dat alles netjes isquote:
Ohja, dat was het.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat ze zoveel troep maakt en niet opruimt, Zoe kan daar niet tegen, die wil dat alles netjes is
En je krijgt Kenzy er ook nog bijquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat ze zoveel troep maakt en niet opruimt, Zoe kan daar niet tegen, die wil dat alles netjes is
Hm nou ja, los daarvan heeft Zoe ook een enorme hekel aan Kenzy en Mirthe dus dat zal er ook mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
2 uitersten bij elkaar snap wel dat dat dan kan gaan botsen
Ik vind Kenzy ook een heel onaangenaam persoonquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:45 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Hm nou ja, los daarvan heeft Zoe ook een enorme hekel aan Kenzy en Mirthe dus dat zal er ook mee te maken hebben.
Geen idee, Mirthe heeft ook een hekel aan een heleboel daar. Ze zoeken het maar lekker uit daarquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:45 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Hm nou ja, los daarvan heeft Zoe ook een enorme hekel aan Kenzy en Mirthe dus dat zal er ook mee te maken hebben.
Vanmiddagquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:39 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja daar meent ze geen fuck van want ze hebben al lang gezegd dat ze Marciano en Isaac op die kamer willen. Zo vals als de neten dat kreng.
Niemand wil Kenzy op de kamer omdat ze zo vroeg wil slapen en lang in bed ligtquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Kenzy ook een heel onaangenaam persoon
En zo'n arrogante houding heeft waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niemand wil Kenzy op de kamer omdat ze zo vroeg wil slapen en lang in bed ligt
Vind het ook een vreselijke griet, geen type waar ik mee overweg zou kunnen. Mirthe vindt wel snel dat ze tekort gedaan wordt en klaagt daar veel over. Jammerquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo'n arrogante houding heeft waarschijnlijk.
Mirthe heeft Calimerogedragquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind het ook een vreselijke griet, geen type waar ik mee overweg zou kunnen. Mirthe vindt wel snel dat ze tekort gedaan wordt en klaagt daar veel over. Jammer
Blablaquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:51 schreef Deisyy het volgende:
Eunice: Misschien ben ik degene die verandering in de politici gaat brengen.
Ze wil positieve vibes brengen, niet van yo yo, maar wel positief.
als dat nou nog eens echt een pooierjas wasquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die pooierjas doet wel z'n naam aan
Calimero gedrag, ze komt uit Almelo en daar noemen ze de voetbalclub Heracles Calimero;squote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mirthe heeft Calimerogedrag
Onenigheidje tussen Mirthe en Kenzy?
Met haar vieze onderbroeken.quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Calimero gedrag, ze komt uit Almelo en daar noemen ze de voetbalclub Heracles Calimero;s![]()
![]()
Daar was gisteren een gesprek over, iets met afscheiding.quote:
Gatverdamme, ruimt ze die niet op? Of zat Mirthe er aan te ruiken, die ruikt toch overal aanquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar was gisteren een gesprek over, iets met afscheiding.
Even de deur sluiten en je hebt een AA-meetingquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:56 schreef Deisyy het volgende:
Babette en Wendy bij Rupie op kantoor: Kunnen we nog een slokje doen?
Liet ze slingeren, Zoe had gezien dat er afscheiding is zat en vond dat Kenzy daar best wat discreter mee kon zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat is er met vieze onderbroeken van Kenzy?
Echt goor en die zou ik ook niet op de kamer willenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Liet ze slingeren, Zoe had gezien dat er afscheiding is zat en vond dat Kenzy daar best wat discreter mee kon zijn
Van wat Zoe allemaal uitkraamt geloof ik nog geen 1%.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Liet ze slingeren, Zoe had gezien dat er afscheiding is zat en vond dat Kenzy daar best wat discreter mee kon zijn
Ik heb dit niet gelezenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Zoe?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:59 schreef Flow3r het volgende:
Babet noemt op met wie ze in de finale willen zitten : Rupie, Imadi, Moraima, Isaac ,en Wendy en Babet ?
Ik heb er 1 vergeten
Het gezegde 'iemand onder de tafel drinken' krijgt zo een nieuwe ladingquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Stiekem een slokje Bacardi nemen onder het bureau
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Het gezegde 'iemand onder de tafel drinken' krijgt zo een nieuwe lading
Marciano heeft vanavond een paar dolken in zijn rug gehad.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:00 schreef Flow3r het volgende:
In elk geval noemde ze Marciano niet, viel me op
Liefde en vriendschap in de loods stelt niet veel voor, ze wisselen bijna elke dagquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:00 schreef Flow3r het volgende:
In elk geval noemde ze Marciano niet, viel me op
Dan past ze prima bij Mirthie , die ruikt na drie dagen niet wassen nog zo lekkerrrr .. je kan zo verder likkenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar was gisteren een gesprek over, iets met afscheiding.
van Babet ?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano heeft vanavond een paar dolken in zijn rug gehad.
Babet heeft ook al heel wat dolken in de rug van Wendy gestoken, is ook een fake vriendschap, fot the time beingquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano heeft vanavond een paar dolken in zijn rug gehad.
Uiteindelijk zitten ze daar allemaal voor zichzelf en voor het geldquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet heeft ook al heel wat dolken in de rug van Wendy gestoken, is ook een fake vriendschap, fot the time being
Babette is net zo nep als Isaac, met iedereen meelullenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet heeft ook al heel wat dolken in de rug van Wendy gestoken, is ook een fake vriendschap, fot the time being
Zo waar ditquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:01 schreef HopScotch het volgende:
Babette wil een Limburgse dag, rijstevlaai maken, zuurvlees maken. Succes Babette, je kunt nog geen ei bakken. 3x raden wie er in de keuken gaat staan sloven.
Ja maar ik trek Bep ff nietquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat ben je denk ik snel zat, ik hield het 2 minuten vol
Haar echtgenote.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:01 schreef HopScotch het volgende:
Babette wil een Limburgse dag, rijstevlaai maken, zuurvlees maken. Succes Babette, je kunt nog geen ei bakken. 3x raden wie er in de keuken gaat staan sloven.
Sasha heeft een kwade dronk!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:20 schreef puzziepie het volgende:
Oh Sas is alweer opgefokt aan het worden
Babs noem ik altijd de vrouwelijke Isaacquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Babette is net zo nep als Isaac, met iedereen meelullen
Zodra Wendy zich omdraait roddelt Babette net zo makkelijk over haar als over anderen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die man is gek, als er iemand iets op zijn haakje hangt, gooit hij het inde kast bij de gevonden voorwerpenquote:
Met het verschil dat Isaac nog weleens bommetjes dropt waar Babette altijd de vrede wil bewarenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs noem ik altijd de vrouwelijke Isaac
nou ff luisteren dan maarquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Erik en Mirthe gaan wandelen, ze gaan het over de kleine dingen waar ze zich allebei irriteren.
Ga er even voor zittenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Erik en Mirthe gaan wandelen, ze gaan het over de kleine dingen waar ze zich allebei irriteren.
Ja eens...maar aan de andere kant...niet begrijpen dat hij gewoon graag een eigen haakje heeftquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die man is gek, als er iemand iets op zijn haakje hangt, gooit hij het inde kast bij de gevonden voorwerpen![]()
Beetje verliefd nog mssn?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:11 schreef engine het volgende:
Het is wel grappig dat Erik ook wel weer heel makkelijk smelt voor Mirthe.
Verliefd denk ik niet maar hij heeft wel een zwak voor Mirthe denk ik.quote:
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:12 schreef engine het volgende:
[..]
Verliefd denk ik niet maar hij heeft wel een zwak voor Mirthe denk ik.
Waar moet hij het anders laten???quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die man is gek, als er iemand iets op zijn haakje hangt, gooit hij het inde kast bij de gevonden voorwerpen![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:16 schreef IkFok het volgende:
Esther tegen JW: Ik hou van jou he. Alleen hier binnen niet buiten he
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:16 schreef IkFok het volgende:
Esther tegen JW: Ik hou van jou he. Alleen hier binnen niet buiten he
Paltrowquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan past ze prima bij Mirthie , die ruikt na drie dagen niet wassen nog zo lekkerrrr .. je kan zo verder likken
Denk aan de de lucht van de kutkaars van Gwyneth zoiets
Ze is niet de enige hoor die bezig is met de kamerverdeling....quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe maakt al problemen over wie waar komt na de volgende eliminatie, ze weet nog niet eens wie er uit gaat, mssn zij zelf wel
Ik vind het ook volkomen logisch dat ze er mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze is niet de enige hoor die bezig is met de kamerverdeling....
Loting zou wel het leukst zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het ook volkomen logisch dat ze er mee bezig zijn.
Een hele nieuwe verdeling, desnoods met loodjes, zou goed zijn voor de dynamiek denk ik
Klefstherquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:36 schreef schizolientje het volgende:
Wat kleeft Esther toch met de dag erger. Eunice zie je al een tijdje niet meer in de buurt van Jan Willem
Maar JW is ook wel een ontzettend slappe zak, die laat het ook allemaal maar weer gebeuren.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:38 schreef schizolientje het volgende:
[..]
tja, hoe ver kun je jezelf vernederen,
Eunice kruipt stiekem achter t muurtje met jw als niemand t zietquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:36 schreef schizolientje het volgende:
Wat kleeft Esther toch met de dag erger. Eunice zie je al een tijdje niet meer in de buurt van Jan Willem
Benieuwd of het in de uitzending komtquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:40 schreef woxxel het volgende:
[..]
Eunice kruipt stiekem achter t muurtje met jw als niemand t ziet
t is ook makkelijk, zijn natje en droogje wordt achter zijn kont gebracht, alles wordt weer opgeruimd achter zijn kont en hij drinkt met zijn biertjes alles lekker wegquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar JW is ook wel een ontzettend slappe zak, die laat het ook allemaal maar weer gebeuren.
Dan heb je wel gelijk die kamerwissel te pakkenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:40 schreef D. het volgende:
Erik zegt dat het gebruik van zijn haakje pesten is, en dat pesten kan leiden tot stress en zelfs zelfdoding
Bedoeld hij Esther niet???quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik vindt het flirtgedrag van Eunice tegen JW erg opvallend worden en ze dringt zich aan JW op
Nee ze hebben het over Eunicequote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik vindthet flirtgedrag van Eunice ook gênant voor haar kinderenquote:
dit dusquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:54 schreef woxxel het volgende:
Wat een gezeur dat ze daar zo genieten. Ik geloof er niks van . Ze zijn er allemaal voor t geld
Je bent een geluksvogel als je uiteindelijk wint dus als je gefixeerd bent op die prijzenpot dan ga je bedrogen uitkomenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:54 schreef woxxel het volgende:
Wat een gezeur dat ze daar zo genieten. Ik geloof er niks van . Ze zijn er allemaal voor t geld
In ieder geval 20 mensen jaquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je bent een geluksvogel als je uiteindelijk wint dus als je gefixeerd bent op die prijzenpot dan ga je bedrogen uitkomen
de febo beslist wie wintquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je hebt geen enkele controle erover
Ik vind het een gezellig mens, ze hoeft van mij nog niet weg, er zijn er een heleboel dan van mij eerder mogen gaanquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:57 schreef woxxel het volgende:
Geluid van moraima. Zeg maar rustig gekrijs. Die mag als eerste naar huis van mij
Zo wil ik het niet stellen maar (grote) invloed hebben ze zeer zekerquote:
Ze mag er genoeg meenemen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind het een gezellig mens, ze hoeft van mij nog niet weg, er zijn er een heleboel dan van mij eerder mogen gaan
Ze willen niet dat de smaakmakers te snel naar huis gaan, dat zou ten koste gaan van de kijkcijfers, dus ik denk dat daar niet op gestemd mag wordenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo wil ik het niet stellen maar (grote) invloed hebben ze zeer zeker
Op kamer 1 zijn ze ook nog allemaal aan het praten, liever dat dan die 2 in de kasquote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:03 schreef Flow3r het volgende:
Erik gaat tanden poetsen en zo naar bed
Schakel dan maar over naar de kas waar Isaac en Eunice nog zitten
zolang ze maar wakkere mensen filmen en niet Erik naar bed gaan volgen terwijl er nog anderen wakker zijnquote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Op kamer 1 zijn ze ook nog allemaal aan het praten, liever dat dan die 2 in de kas
Jinxed itquote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zolang ze maar wakkere mensen filmen en niet Erik naar bed gaan volgen terwijl er nog anderen wakker zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |