Gewoon dumpen die handelquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Bern vindt het lastig om ermee om te gaan dat Sasha aan het einde van een feestje zo verdrietig is, hij weet niet hoe hij er het best voor haar kan zijn.

Ik zou ook verdrietig zijn als ik na een avondje lol tegen Bern aan moest kijken en dat gehakkel weer aan te horenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Bern vindt het lastig om ermee om te gaan dat Sasha aan het einde van een feestje zo verdrietig is, hij weet niet hoe hij er het best voor haar kan zijn.

Bern kan nog zo'n sukkel zijn, dat gedrag van Sasha is niet goed te pratenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou ook verdrietig zijn als ik na een avondje lol tegen Bern aan moest kijken en dat gehakkel weer aan te horen

Die vage gesprekken tussen hun ook weer, tis eigenlijk gewoon lachwekkend en dodelijk vermoeiendquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou ook verdrietig zijn als ik na een avondje lol tegen Bern aan moest kijken en dat gehakkel weer aan te horen

En dan had ie nog wel een pakje condooms bij zichquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:28 schreef Juud79 het volgende:
Wat een wijf zeg….maar lulletje rozenwater verdiend ook niet beter. Wat een sul. 🙈

Hij woont in Zwolle , zij in Apeldoorn .. ze klinken als stel wat elkaar al jaaaaren in de tang houdtquote:

Zo minachtend, echt een naar karakter.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bern kan nog zo'n sukkel zijn, dat gedrag van Sasha is niet goed te praten

Moet hij er maar mee kappen, het blijft een sulquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet hij er maar mee kappen, het blijft een sul
quote:

Ze praat zo denigrerend tegen hem.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:29 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Zo minachtend, echt een naar karakter.

Nee, het is een heksquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]

Bij hun heb ik ook vanaf het begin een nep gevoel gehad, ik geloof niets van dit stelquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Dit stel kan toch niet echt zijn joh, zo nep allemaal

Ik zie het ook niet, komt heel gespeeld overquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij hun heb ik ook vanaf het begin een nep gevoel gehad, ik geloof niets van dit stel

Dat was tof!!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Laatst draaide ie ook al door op K4

Ja , je zou bijna denken dat ze zich samen hebben opgegeven maar doen alsof ze er single in kwamenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet, komt heel gespeeld over

Esther wou wel ruilen met Mirthe, dat deed ze dan voor Mirthequote:

Ze zaten de eerste week al te frummelen met elkaar, dat vond ik al raarquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , je zou bijna denken dat ze zich samen hebben opgegeven maar doen alsof ze er single in kwamen

🤣quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Laatst draaide ie ook al door op K4

quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Esther wou wel ruilen met Mirthe, dat deed ze dan voor Mirthe
niet omdat ze dan boven JW komt te liggen hoorrrrrrrr

Ja ik ook .quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zaten de eerste week al te frummelen met elkaar, dat vond ik al raar

Zoe zei tegen Mirthe dat bij hen 2 plekken vrij zijn/komen, dus als ze wil....quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:37 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe wil heel graag naar twee maar dat mag blijkbaar niet, Zoe en Babs willen haar zeker niet op de kamer

Nou gelukkig maarquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe zei tegen Mirthe dat bij hen 2 plekken vrij zijn/komen, dus als ze wil....

Ja daar meent ze geen fuck van want ze hebben al lang gezegd dat ze Marciano en Isaac op die kamer willen. Zo vals als de neten dat kreng.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe zei tegen Mirthe dat bij hen 2 plekken vrij zijn/komen, dus als ze wil....

je kunt je ook op je kamer terugtrekken, roddelen, je moet op die kamer als je moet wachten op een proef enz.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een gezeur over die kamers zeg. Je slaapt er alleen maar

Esther niet hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een gezeur over die kamers zeg. Je slaapt er alleen maar

Er zijn er wel meer van kamer 3 ( die leeg moet ) die naar kamer 2 willen en die hebben voorrang. Haar eigen Kenzy bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:37 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe wil heel graag naar twee maar dat mag blijkbaar niet, Zoe en Babs willen haar zeker niet op de kamer

Echt?!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:39 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja daar meent ze geen fuck van want ze hebben al lang gezegd dat ze Marciano en Isaac op die kamer willen. Zo vals als de neten dat kreng.

Ja echt. Volgens mij hebben ze zelfs expliciet gezegd dat ze Mirthe er niet bij willen maar daar ben ik niet helemaal zeker van.quote:

Dat verhaal ken ik niet, maar dat zal ik gemist hebben.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:41 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja echt. Volgens mij hebben ze zelfs expliciet gezegd dat ze Mirthe er niet bij willen maar daar ben ik niet helemaal zeker van.

Er zit wel meer achterquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:41 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja echt. Volgens mij hebben ze zelfs expliciet gezegd dat ze Mirthe er niet bij willen maar daar ben ik niet helemaal zeker van.

Die pooierjas doet wel z'n naam aanquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:41 schreef puzziepie het volgende:
Echt hoor
Zo zorgzaam als Sas is
[ afbeelding ]

Omdat ze zoveel troep maakt en niet opruimt, Zoe kan daar niet tegen, die wil dat alles netjes isquote:

Ohja, dat was het.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat ze zoveel troep maakt en niet opruimt, Zoe kan daar niet tegen, die wil dat alles netjes is

En je krijgt Kenzy er ook nog bijquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat ze zoveel troep maakt en niet opruimt, Zoe kan daar niet tegen, die wil dat alles netjes is

Hm nou ja, los daarvan heeft Zoe ook een enorme hekel aan Kenzy en Mirthe dus dat zal er ook mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
2 uitersten bij elkaar snap wel dat dat dan kan gaan botsen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |