Ja dat dus. Ik kan het ook meezingenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan mag je zijn muziek toch nog wel leuk vinden?
Niet dat ik het snap maar dat is en ander punt
quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:19 schreef engine het volgende:
Bern heeft een roddeltje![]()
Hij heeft gezien dat JW Eunice een kus op het hoofd gegeven heeft.
Sasha "wie heeft jou hoofd hiermee volgestopt of doe je dat zelf?"
bern....
Sas "het is middelbare school shit!"
Ja dat kan...dat is wat ik hoorde.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:20 schreef puzziepie het volgende:
Oh Sas is alweer opgefokt aan het worden
Dankjequote:
Gewoon dumpen die handelquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Bern vindt het lastig om ermee om te gaan dat Sasha aan het einde van een feestje zo verdrietig is, hij weet niet hoe hij er het best voor haar kan zijn.
Ik zou ook verdrietig zijn als ik na een avondje lol tegen Bern aan moest kijken en dat gehakkel weer aan te horenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Bern vindt het lastig om ermee om te gaan dat Sasha aan het einde van een feestje zo verdrietig is, hij weet niet hoe hij er het best voor haar kan zijn.
Bern kan nog zo'n sukkel zijn, dat gedrag van Sasha is niet goed te pratenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou ook verdrietig zijn als ik na een avondje lol tegen Bern aan moest kijken en dat gehakkel weer aan te horen
Die vage gesprekken tussen hun ook weer, tis eigenlijk gewoon lachwekkend en dodelijk vermoeiendquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou ook verdrietig zijn als ik na een avondje lol tegen Bern aan moest kijken en dat gehakkel weer aan te horen
En dan had ie nog wel een pakje condooms bij zichquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:28 schreef Juud79 het volgende:
Wat een wijf zeg….maar lulletje rozenwater verdiend ook niet beter. Wat een sul. 🙈
Hij woont in Zwolle , zij in Apeldoorn .. ze klinken als stel wat elkaar al jaaaaren in de tang houdtquote:
Zo minachtend, echt een naar karakter.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bern kan nog zo'n sukkel zijn, dat gedrag van Sasha is niet goed te praten
Moet hij er maar mee kappen, het blijft een sulquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bern kan nog zo'n sukkel zijn, dat gedrag van Sasha is niet goed te praten
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet hij er maar mee kappen, het blijft een sul
quote:
Ze praat zo denigrerend tegen hem.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:29 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Zo minachtend, echt een naar karakter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |