Bedoeld hij Esther niet???quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik vindt het flirtgedrag van Eunice tegen JW erg opvallend worden en ze dringt zich aan JW op
Nee ze hebben het over Eunicequote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik vindthet flirtgedrag van Eunice ook gênant voor haar kinderenquote:
dit dusquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:54 schreef woxxel het volgende:
Wat een gezeur dat ze daar zo genieten. Ik geloof er niks van . Ze zijn er allemaal voor t geld
Je bent een geluksvogel als je uiteindelijk wint dus als je gefixeerd bent op die prijzenpot dan ga je bedrogen uitkomenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:54 schreef woxxel het volgende:
Wat een gezeur dat ze daar zo genieten. Ik geloof er niks van . Ze zijn er allemaal voor t geld
In ieder geval 20 mensen jaquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je bent een geluksvogel als je uiteindelijk wint dus als je gefixeerd bent op die prijzenpot dan ga je bedrogen uitkomen
de febo beslist wie wintquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je hebt geen enkele controle erover
Ik vind het een gezellig mens, ze hoeft van mij nog niet weg, er zijn er een heleboel dan van mij eerder mogen gaanquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:57 schreef woxxel het volgende:
Geluid van moraima. Zeg maar rustig gekrijs. Die mag als eerste naar huis van mij
Zo wil ik het niet stellen maar (grote) invloed hebben ze zeer zekerquote:
Ze mag er genoeg meenemen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind het een gezellig mens, ze hoeft van mij nog niet weg, er zijn er een heleboel dan van mij eerder mogen gaan
Ze willen niet dat de smaakmakers te snel naar huis gaan, dat zou ten koste gaan van de kijkcijfers, dus ik denk dat daar niet op gestemd mag wordenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo wil ik het niet stellen maar (grote) invloed hebben ze zeer zeker
Op kamer 1 zijn ze ook nog allemaal aan het praten, liever dat dan die 2 in de kasquote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:03 schreef Flow3r het volgende:
Erik gaat tanden poetsen en zo naar bed
Schakel dan maar over naar de kas waar Isaac en Eunice nog zitten
zolang ze maar wakkere mensen filmen en niet Erik naar bed gaan volgen terwijl er nog anderen wakker zijnquote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Op kamer 1 zijn ze ook nog allemaal aan het praten, liever dat dan die 2 in de kas
Jinxed itquote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zolang ze maar wakkere mensen filmen en niet Erik naar bed gaan volgen terwijl er nog anderen wakker zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |