Edoch horen we Babs en Marciano lachen op de achtergrondquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:03 schreef puzziepie het volgende:
Edoch wij kijken weer naar Esther en JW
quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:03 schreef Flow3r het volgende:
Heeft Kim W al die tijd Wendy in de gaten gehouden en niet op Babette en Marciano gelet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ze hebben allebei wel een typische stem als ze lachenquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Edoch horen we Babs en Marciano lachen op de achtergrond
Da's dan ook het enige wat matcht geloof ikquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze hebben allebei een typische stem als ze lachen
quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Da's dan ook het enige wat matcht geloof ik
Ze klikken wel met elkaar maar ik denk dat er meer van wordt gemaakt dan dat er isquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Da's dan ook het enige wat matcht geloof ik
quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:04 schreef KinKiJan het volgende:
Babette denkt dat Kim 'het' door heeft: https://streamable.com/1en6sz
Zoe gaat er direct mee naar Kim en Jeff: https://streamable.com/z5cz26yep hier lijken ze het ook over Marciano en Kim W te hebben dat dit niets zal worden, leeftijdsverschil te groot e.d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle focus ging naar die crackhoer en vervolgens gaat de hasjteef ermee vandoorquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:03 schreef Flow3r het volgende:
Heeft Kim W al die tijd Wendy in de gaten gehouden en niet op Babette en Marciano gelet
ja en Kim D babette maar bleek Wendy te zijnquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:03 schreef Flow3r het volgende:
Babs was wel degelijk geïnteresseerd in Jeffquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:14 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ja en Kim D babette maar bleek Wendy te zijn![]()
dat klopt maar dat was meer voordat jeff en kim met elkaar gingenquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs was wel degelijk geïnteresseerd in Jeff
Tiano (Joker)quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze hebben allebei wel een typische stem als ze lachen
Lijkt toch wel uit dat filmpje dat Babs het niet tegen spreektquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze klikken wel met elkaar maar ik denk dat er meer van wordt gemaakt dan dat er is
Je wordt er toch doodziek van, die lui hebben het over niets anders dan de nominatie/eliminatie lijkt het welquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:16 schreef KinKiJan het volgende:
Geluid ging niet helemaal lekker.
We zagen Kim en Jeff roken maar hoorden kort Jasper en Wanda.
Wanda: "...want we hebben nu Jappie, ik, Mirthe, Kenzy.."
Jappie: "Eigenlijk gewoon ons groepje helemaal"
Wanda: "eh.. Eunice, Janet, Bern, Sasha, eh.. Jan-W.....
Allemaal leuk en aardig die overtal/ondertal maar uiteindelijk heeft FEBO een grote vinger in de papquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je wordt er toch doodziek van, die lui hebben het over niets anders dan de nominatie/eliminatie lijkt het wel
Als zij Babs erop krijgen en de andere groep stemt Wanda kan een duel zoals met Eunice en Leila nog wel eens interessant worden (moet het wel een stuk spannender dan die 5 seconden van E&Lquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je wordt er toch doodziek van, die lui hebben het over niets anders dan de nominatie/eliminatie lijkt het wel
Babs mag niet wegquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als zij Babs erop krijgen en de andere groep stemt Wanda kan een duel zoals met Eunice en Leila nog wel eens interessant worden (moet het wel een stuk spannender dan die 5 seconden van E&L).
Ze hebben ook weinig gesprekstof verder om het over te hebben. Opdrachten worden niet gegeven dus verzand je daar maar weer in. Er zijn weinig prikkels, daarom maakt dat deze RLS erg saai de laatste tijd.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mssn omdat iedereen er met de tengels aanzit. Je moet wel weten hoe e.e.a. werktquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:29 schreef freaky40 het volgende:
Mixsetje heeft nu al kuren....gaat lekker daar.
Verdenk Martin er weer van.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn omdat iedereen er met de tengels aanzit. Je moet wel weten hoe e.e.a. werkt
In de keuken kunnen we wel Janet elke paar minuten horen klagen over hoe bot die messen wel niet zijnquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:46 schreef puzziepie het volgende:
Jammer ik vond die kibbel kaart stream wel vermakelijk
Ja maar dat is saaiquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In de keuken kunnen we wel Janet elke paar minuten horen klagen over hoe bot die messen wel niet zijn
Ze hebben toch zo'n slijpsteen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In de keuken kunnen we wel Janet elke paar minuten horen klagen over hoe bot die messen wel niet zijn
Ze was met zo'n aanzetmes bezig. Maar wat zij deed daar worden je messen echt niet scherper van. Nu zie ik haar weer lekker met een garde heel hard roeren in een koekenpan...vooral blijven klagen sjenet. Met d'r bazige waffel.quote:
Sjenet krijgt heel vaak de credits voor de dingen die ze doet. Maar 9 van de 10 keer wordt ze door moraima geholpen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:05 schreef pingu66 het volgende:
Morrie die koopdag heeft zegt tegen Janet dat ze in de weg staat.
Janet maar ik ben hier ook bezig. (heeft de stamper waar morrie mee bezig was afgepakt)
Ik heb echt een hekel aan dat mens.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:09 schreef pingu66 het volgende:
Ja et weer met een garde in de antiaanbaklaag bakpan roeren en het eten in de oven stoppen eerst even met haar handen verschuiven
Kan ook weg dusquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan dat mens.
Ik heb daar nog nooit meen aanzetstaal gezien wel met twee messen tegen elkaar aan schuiven. Dat maakt de messen alleen maar botter .quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ze was met zo'n aanzetmes bezig. Maar wat zij deed daar worden je messen echt niet scherper van. Nu zie ik haar weer lekker met een garde heel hard roeren in een koekenpan...vooral blijven klagen sjenet. Met d'r bazige waffel.
Ja ze komt zeker voor in mijn oprot top 13.quote:
Precies dat.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:19 schreef pingu66 het volgende:
Klaar met die bazige waffel van Janet en haar ranzige handelingen in de keuken.
Ik erger me ook steeds meer aan dat dominante control gedrag van haarquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja ze komt zeker voor in mijn oprot top 13.
Bij mij begon de ergernis al way back toen ik tegen haar reet aan moest kijken omdat ze in een vuilniszak zat te wroeten om troep te recyclenquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik erger me ook steeds meer aan dat dominante control gedrag van haar
Dat was ook wel irritant jaquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Bij mij begon de ergernis al way back toen ik tegen haar reet aan moest kijken omdat ze in een vuilniszak zat te wroeten om troep te recyclen
Misschien zijn het wel de pindakaaspootjes van sluipdier Mirthequote:Op woensdag 8 maart 2023 18:25 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Doet het al raar vanaf Sas Jappie dat ding naar beneden hebben genomen s nachts
Ze valt er makkelijk uit te stemmen want is ook verder met niemand close ofzo en voornamelijk in haar eigen cocon bezigquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:19 schreef pingu66 het volgende:
Klaar met die bazige waffel van Janet en haar ranzige handelingen in de keuken.
Geef dat mens dus maar weer snel een ijsblok ofzoquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de laatste dagen bij Janet het idee dat elk moment de bom kan barsten, er zit zich daarbinnen het één en ander op te kroppen.
Isaac is al de lijst van april, die voor Kim vD, aan het schilderen.quote:
Nee , lijst voor Maddyquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:47 schreef Harry het volgende:
[..]
Isaac is al de lijst van april, die voor Kim vD, aan het schilderen.
SPOILER: Snap ik ook!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
De manier waarop stoort mij enormquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:03 schreef KinKiJan het volgende:
Bern wil weten wie bereid is om de prijzenpot op 900k wil te laten eindigen.
Rood niet, groen wel. Bern wil met de rode in gesprek gaan.
Ebernezer Scrooge
Met een kop vol chagrijn staat hij daar.quote:
Is gewoon een hele domme groep met allemaal dubbele agenda's want sommigen hebben zelf niet eens door wat ze doenquote:
Ja!!!quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met een kop vol chagrijn staat hij daar.
Die denkt echt dat ze van zijn toekomstige geld jatten.
Met haar manier van communiceren komt ze niet ver.quote:
Nee dat klopt maar dat is weer een ander dingquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met haar manier van communiceren komt ze niet ver.
Van mij mag ze lasergamenquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar dat is weer een ander ding
Er werd een filmavond opgegooid toen zei ze dat ze het evenementenboek nog niet eens had gezien.quote:
Dan moet ze bij Bern zijn toch??quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:08 schreef puzziepie het volgende:
Morrie wil weten wat dat met Bern was[ afbeelding ]
Of de manager die het beter kan uitleggen blijkbaarquote:
Janet doet steeds botter, geïrriteerder en chagrijniger..... dat gaat echt niet goed hoor, of haar ware aard komt steeds meer naar boven!quote:
Bern is zuur want ze willen aan 'zijn 'geld komenquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:10 schreef xsaskiax het volgende:
Bern in beeld, staande voor de haard..... ik dacht dat mijn beeld 'bevroren' was tot hij met zijn ogen knipperde....
Man oh man wat is die gast veranderd.... nog saaier en starder dan hij eerst was, arrogante bek en alleen tegenover Sasha is hij haar slaafje........
Die houding toen Jeffrey hem net aansprak, niet aankijken, langs hem heen kijken..... of hij ver boven de mensen die het eventueel niet met hem eens zijn staatquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bern is zuur want ze willen aan 'zijn 'geld komen
Mooi dan hoeft Kenzi ook niet meer te rokenquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Stemming over het roken.
Rood: Jasper, Janet, Esther, Eunice, Wanda, Mirthe, Bern, JW, Kenzy
Opvallend dat Erik op groen stond, en Kenzy op rood.
Denk dat ze gefrustreerd is en ze te lang zichzelf niet heeft uitgesprokenquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Janet doet steeds botter, geïrriteerder en chagrijniger..... dat gaat echt niet goed hoor, of haar ware aard komt steeds meer naar boven!
oh dus kenzi gaat niet meer roken?quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Stemming over het roken.
Rood: Jasper, Janet, Esther, Eunice, Wanda, Mirthe, Bern, JW, Kenzy (9)
Bern is conflict vermijdend, maar wel daarna wel zure opmerkingen makenquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die houding toen Jeffrey hem net aansprak, niet aankijken, langs hem heen kijken..... of hij ver boven de mensen die het eventueel niet met hem eens zijn staat
Kenzy op rood is precies zoals Kenzy is, zo hypocriet als de neten, want ze rookt als een kalkoven (van een ander of als het voor niets is)..... en zoals het er nu naar uitziet wordt het weer uit de prijzenpot betaald, dus kan zij roken en roepen dat ze er toch echt op tegen was hoorrrrrrrrquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Stemming over het roken.
Rood: Jasper, Janet, Esther, Eunice, Wanda, Mirthe, Bern, JW, Kenzy (9)
Al toen Wendy zei dat ze dat nu toch nog niet weten. Hij meteen kortaf: "Ja dat weet ik ook niet"quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bern is conflict vermijdend, maar wel daarna wel zure opmerkingen maken
Bern wint nietquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bern is zuur want ze willen aan 'zijn 'geld komen
quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh dus kenzi gaat niet meer roken?
Sorry dat ik het zeg, ik vind het een gigantische lafbek..... alleen in het kleine vertrouwde groepje zijn waffel opentrekken (maar ja, dat doet Wanda ook he......)quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bern is conflict vermijdend, maar wel daarna wel zure opmerkingen maken
Daarom ook treurigquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Al toen Wendy zei dat ze dat nu toch nog niet weten. Hij meteen kortaf: "Ja dat weet ik ook niet"
Waar wil je dan over in gesprek gaan?
Bern is mega lafquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, ik vind het een gigantische lafbek..... alleen in het kleine vertrouwde groepje zijn waffel opentrekken (maar ja, dat doet Wanda ook he......)
Sorry.quote:
Ik vind haar goed.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:20 schreef HappyCharly het volgende:
ik heb geen idee of ze goed is
maar vind dj'en ergens wel bij Kim passen
ja ik vind het iig wel lekker klinken..quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:22 schreef FreshFruit het volgende:
Al is het alleen om haar muziekkeuze al.
Stond de vorige keer ook op rood..quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Kenzy op rood is precies zoals Kenzy is, zo hypocriet als de neten, want ze rookt als een kalkoven (van een ander of als het voor niets is)..... en zoals het er nu naar uitziet wordt het weer uit de prijzenpot betaald, dus kan zij roken en roepen dat ze er toch echt op tegen was hoorrrrrrrr
SPOILER: Interessante verschuivingen welOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Marciano beterquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:22 schreef FreshFruit het volgende:
Al is het alleen om haar muziekkeuze al.
Dat kan zeker,ik heb hem nog niet echt gehoord.quote:
Dat verstand heeft ze wel degelijk.Ik weet een beetje haar playlist.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:28 schreef Kakadylo het volgende:
Een beetje pielen achter een draaitafel kan een vijftienjarige ook
Maar dat is wat anders dan verstand en gevoel hebben voor muziek
Ik ben al een tijdje afgehaakt (manipulatie exit GJ), en kijk bij vlagen nog.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:27 schreef Hoempah het volgende:
Te negatief dus gaan we naar het managers kantoor.
Vanmiddag was hij lekker bezigquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan zeker,ik heb hem nog niet echt gehoord.
Mirthe?quote:
Van een specifiek genre nummers achterelkaar afspelen om vervolgens op 'play' te drukken is inderdaad heel erg bijzonder te noemen. Zij vindt het vooral allemaal heel erg stoer en niet voor niets staan vaak mannen achter zo'n ding te klootviolen. Niet om het een of ander maar vrouwen zijn vaak meer gericht op teksten en willen vooral meezingen daar waar mannen vaak kicken op de instrumentals en specifieke vocalen. Verder heb je daar vrij weinig te doen dus zou er ook niet weg te slepen zijn. Ben je bekend dan kun door een usb-stick erin te stoppen een heleboel feestjes langsgaan op basis van je naam dus. Over het eigenhandig produceren van muziek wil ik het niet eens hebben want een vak apart en mag je gerust een gave noemen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat verstand heeft ze wel degelijk.Ik weet een beetje haar playlist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
WIe is druipkaars?quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
En dan zit je met een paar man relax in die kas zit die druipkaars er doorheen te 'rappen'
quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
En dan zit je met een paar man relax in die kas zit die druipkaars er doorheen te 'rappen'
quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
En dan zit je met een paar man relax in die kas zit die druipkaars van een Martin er doorheen te 'rappen'
Lullen over Bernquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhww.. klaverjassen in de Kas.. geen "overleg"
Even een gele kaart pakken johquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:01 schreef puzziepie het volgende:
Sommigen willen nu bijna expres onder de 9 ton komen om dat gezeur van Bern
Is niet alleen Bern toch? Erik en Eunice flippen dan ook.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:01 schreef puzziepie het volgende:
Ik wil 450k zien. Gewoon omdat ik het hem gunquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:01 schreef puzziepie het volgende:
Dan pleuren ze maar lekker allemaal opquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is niet alleen Bern toch? Erik en Eunice flippen dan ook.
Voornamelijk om zijn gezeikquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is niet alleen Bern toch? Erik en Eunice flippen dan ook.
Ik ben voooorrrquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik wil 450k zien. Gewoon omdat ik het hem gun
Ook al zijn sommigen beschermd door FEBO maar alle daadwerkelijke kaarten kwamen voort uit K3quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voornamelijk om zijn gezeik![]()
Bern heeft het daar telkens over
Is er pasgeleden nog een gele kaart gevallen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ook al zijn sommigen gesafed door de productie maar alle daadwerkelijke kaarten kwamen voort uit K3
De laatste was van `Mexx geloof ikquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is er pasgeleden nog een gele kaart gevallen?
Op welke kamer ligt Wanda ook alweer?quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is er pasgeleden nog een gele kaart gevallen?
Het was bedoeld als retorische vraag zoals ik het begrijpend lasquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op welke kamer ligt Wanda ook alweer?
Van mij mogen ze onderhand allemaal eigenlijk wegquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:14 schreef woxxel het volgende:
Ik weet niet war er zo leuk is aan morris.
Die mag er morgen uit
En ima mag ze meenemen
wie is nu weer morris?quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:14 schreef woxxel het volgende:
Ik weet niet war er zo leuk is aan morris.
Die mag er morgen uit
En ima mag ze meenemen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
KenzySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een domme doos is dat ook
maar dan wel willen rokenThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
opvallend dat Erik toch op groen stond, die gunt ze dus best wel watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben benieuwd of Kenzi nog peuken gaat vragenquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:19 schreef Verida het volgende:
[..]
opvallend dat Erik toch op groen stond, die gunt ze dus best wel wat
die eiste de vorige keer ook een pot opquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Kenzi nog peuken gaat vragen
Zal wel Mora zijn maar dan getypt met dikke worstenvingersquote:
Ik denk dat de situatie nu wel anders isquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
die eiste de vorige keer ook een pot op
nadat ze op rood had gestaan
ze gaat naar huis???quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat de situatie nu wel anders is
Heyquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zal wel Mora zijn maar dan getypt met dikke worstenvingers
zou fijn zijnquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou fijn zijn
als ze dan meteen wanda meeneemt
Blijf in het vervolg dan ook van die worst af want je weet dat die voor Moraima isquote:
nou ik zit ook met verbazing te luisterenquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Wat zien ze nu als probleem in dat Jeff over Ima heeft gezegd dat ie weinig doet, weinig beelduren heeft en nauwelijks iets zegt? Dat zijn toch feiten?
Misschien omdat ie in hun 'raad van 11' zit?quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ik zit ook met verbazing te luisteren
Matin doet niet anders als over Jeff lullenquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien omdat ie in hun 'raad van 11' zit?
Inderdaad apart, zoals je zegt, heel die kas lult over elkaar zodra ze uit de kas zijn
Zometeen gaan we weer krijgen dat Jeff de buitenlanders eruit wil en met de Nederlanders zo een front wil vormenquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Wat zien ze nu als probleem in dat Jeff over Ima heeft gezegd dat ie weinig doet, weinig beelduren heeft en nauwelijks iets zegt? Dat zijn toch feiten?
andersom is het net zoquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zometeen gaan we weer krijgen dat Jeff de buitenlanders eruit wil en met de Nederlanders zo een front wil vormen
Martin is degene die 9 van de 10 keer probeert onrust binnen hun groep te veroorzaken..... altijd over anderen aan het zeiken en dan een beetje scheef zitten te kijken en doen of zijn neus bloedt..... gelekaartenveroorzaker ga naar huis alsjeblieft!quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Martin is degene die 9 van de 10 keer probeert onrust binnen hun groep te veroorzaken..... altijd over anderen aan het zeiken en dan een beetje scheef zitten te kijken en doen of zijn neus bloedt..... gelekaartenveroorzaker ga naar huis alsjeblieft!
Neuh, er is 1 grote stoker in hun midden, ze ergeren zich allemaal telkens (of constant) aan Martin, maar om een of andere vage reden weet hij zich overal tussenuit te wurmen..... die gozer is gladder dan een aal in een emmer snot (zo ontliep hij toch al een paar keer nominaties/eliminaties)quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Neuh, er is 1 grote stoker in hun midden, ze ergeren zich allemaal telkens (of constant) aan Martin, maar om een of andere vage reden weet hij zich overal tussenuit te wurmen..... die gozer is gladder dan een aal in een emmer snot (zo ontliep hij toch al een paar keer nominaties/eliminaties)
quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
andersom is het net zo
Kenzi op kantoor vorige week met Ice en Rupie
another coloured person on the wall
Zeker! Maar het ging me nu toch echt om het tegelijk lachen dat me aan die lach-scene deed denken (zoals vaker bij Babs)quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Neuh, er is 1 grote stoker in hun midden, ze ergeren zich allemaal telkens (of constant) aan Martin, maar om een of andere vage reden weet hij zich overal tussenuit te wurmen..... die gozer is gladder dan een aal in een emmer snot (zo ontliep hij toch al een paar keer nominaties/eliminaties)
Overigens is die uitspraak toen volledig uit z'n verband getrokken en werd gelijk her en der de racismekaart getrokken. Terwijl wat ie bedoelde heel logisch is want bepaalde groeperingen trekken automatisch als het erop aankomt (on)bewust naar elkaar toe. Je moet daar allemaal rekening mee houden als je een spel speelt waarbij zulke details belangrijk kunnen gaan worden.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
andersom is het net zo
Kenzi op kantoor vorige week met Ice en Rupie
another coloured person on the wall
ben ik met je eensquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Overigens is die uitspraak toen volledig uit z'n verband getrokken en werd gelijk her en der de racismekaart getrokken. Terwijl wat ie bedoelde heel logisch is want bepaalde groeperingen trekken automatisch als het erop aankomt (on)bewust naar elkaar toe. Je moet daar allemaal rekening mee houden als je een spel speelt waarbij zulke details belangrijk kunnen gaan worden.
Het kan zijn dat ik het helemaal verkeerd zie, maar al die maanden is het zo dat als Martin zich ergens mee gaat bemoeien, dingen 'ineens' anders worden, verhoudingen 'spontaan' veranderen, er gedoe tussen andere bewoners komt en/of dat er dingen die gedaan worden ineens verziekt worden of fout gaan...... ik kan me vergissen, maar het lijkt er wel sterk op....... en Martin zelf..... weet van de prins geen kwaad en bevindt zich 'toevallig' niet meer in de gevarenzone/de groep of plaats waar iets speeltquote:
het bijzondere vind ikquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik het helemaal verkeerd zie, maar al die maanden is het zo dat als Martin zich ergens mee gaat bemoeien, dingen 'ineens' anders worden, verhoudingen 'spontaan' veranderen, er gedoe tussen andere bewoners komt en/of dat er dingen die gedaan worden ineens verziekt worden of fout gaan...... ik kan me vergissen, maar het lijkt er wel sterk op....... en Martin zelf..... weet van de prins geen kwaad en bevindt zich 'toevallig' niet meer in de gevarenzone/de groep of plaats waar iets speelt
Zo ook met de gele kaarten van Mexx, hij was de aanstichter (met Laila en Zoe ook), maar toen puntje bij paaltje kwam was hij de vermoorde onschuld.....
Het is dat jij het nu even aanstipt maar daar kraait dan weer geen haan naarquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben ik met je eens
en dat was dus ook maar weer eens overduidelijk op kantoor
Ik ben leeg nuquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
\___/ een teiltje, want Bern is nog niet klaar hoor
GJ die vanwege koppigheid uit het spel ligt met een domme actie die z'n weerga niet kentquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
Babs: "GJ had dit allemaal nooit geaccepteerd"
Ja, die is weg. Next!
Kon ie wel het WK gaan kijkenquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ die vanwege koppigheid uit het spel ligt vanwege een domme actie die z'n weerga niet kent
en nu geen huis meer heeftquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ die vanwege koppigheid uit het spel ligt vanwege een domme actie die z'n weerga niet kent
Wel erg leuk ja een samenvatting van maanden geleden terugkijken en daarna nog meer frustraties die komen opborrelenquote:
Zolang ie Alicia maar heeftquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
en nu geen huis meer heeft
en de helft van zijn spullen kwijt is
daarover is het akelig stilquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zolang ie Alicia maar heeft
Want echte liefde overstijgt alles
Kan ie idd beter het F1 seizoen terug kijkenquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wel erg leuk ja een samenvatting van maanden geleden terugkijken en daarna nog meer frustraties die komen opborrelen
Moest ze tanken dan?quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarover is het akelig stil
die is het land uitgevlucht op het moment dat GJ buiten kwam
Daar ben ik wel benieuwd naar , maar niks gehoord dusquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarover is het akelig stil
die is het land uitgevlucht op het moment dat GJ buiten kwam
Maar, die had ie toch nooit? Ze is naar huis gegaan naar haar vriendje.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zolang ie Alicia maar heeft
Want echte liefde overstijgt alles
ik heb 2 stukjes gelezenquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar ben ik wel benieuwd naar , maar niks gehoord dus
ja dat denk ik welquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:04 schreef pingu66 het volgende:
Zou Mattin in het echte leven ook zo'n zuiger zijn en vaak ruzie hebben? Ik kan me voorstellen dat ie vaak een tik voor zijn muil krijgt omdat hij zo aan het zuigen is
Verbaasd me nietsquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb 2 stukjes gelezen
maar daar werd met geen woord gerept over Alicia
Een vreselijk aanmatigend kereltje waar je in een grote boog omheen looptquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:04 schreef pingu66 het volgende:
Zou Mattin in het echte leven ook zo'n zuiger zijn en vaak ruzie hebben? Ik kan me voorstellen dat ie vaak een tik voor zijn muil krijgt omdat hij zo aan het zuigen is
Het was ook een hele aparte combinatie maar hijzelf had zoiets in geen vijftien jaar meer gevoeld voor een vrouwquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Maar, die had ie toch nooit? Ze is naar huis gegaan naar haar vriendje.
Daarnaast, ook als ze vrijgezel was, het leek mij echt van 1 kant te komen
Maar het is toch raar datvie dan geen huis meer heeft dat kunnen ze toch renoveren? Of is de hele flat onbewoonbaar verklaard?quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hebben meteen door , lampje gaat dan knipperen geloof ikquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:07 schreef greysbones het volgende:
raar moment in de badkamer
Ice en Imi
net of Ice doorhad dat ze on stream waren
en het gesprek afkapte ????
nee 4 x ingebrokenquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar het is toch raar datvie dan geen huis meer heeft dat kunnen ze toch renoveren? Of is de hele flat onbewoonbaar verklaard?
Misschien had hij zijn huis onder verhuurd ( illegaal) aan een van zijn vroegere vrienden.
Hij heeft toch een huis?quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat doet de loods met een mensquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het was ook een hele aparte combinatie maar hijzelf had zoiets in geen vijftien jaar meer gevoeld voor een vrouw
nope niet meerquote:
GJ was helemaal gebroken nadat Alicia vertrok maar dan ook echt maximaal en enkel nog een wrak bleef overquote:
Oh wat raar , anti kraak geloof ik nietquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope niet meer
nee 4 x ingebroken
brand en hij woonde antikraak geloof ik
ik dacht van welquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh wat raar , anti kraak geloof ik niet
tegen teveel betalenquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dat niet geloven![]()
GJ is overal tegen
Dingen zijn al snel leuker zonder Sas en Bernquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:15 schreef puzziepie het volgende:
Dat kaarten in de kas was een stuk leuker dan dat kaarten in de loods met Sas en Bern
is ze alweer aan het katten?quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:15 schreef puzziepie het volgende:
Dat kaarten in de kas was een stuk leuker dan dat kaarten in de loods met Sas en Bern
Dat is waarquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Dingen zijn al snel leuker zonder Sas en Bern
ow ik weet het al weerquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dat niet geloven![]()
GJ is overal tegen
Mijn hemelquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow ik weet het al weer
hij woonde in een woning die gesloopt zou worden
tijdelijke leegstand woning
Echt hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
Zoe is ook even haar act aan het opvoeren
jaquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
Straks zegt ze: Isaac en ik hebben echt een klik,hij keek steeds naar me.
Ik ookquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
Ice is een control freak
en drinkt daarom bijna geen alcohol
ik snap Ice
hequote:Op woensdag 8 maart 2023 21:23 schreef Kakadylo het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar Zoe is wel verder gekomen in het spel dan GJ terwijl ze bij iedere eliminatie zou falen
Hoef je niet ditquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
Ice is een control freak
en drinkt daarom bijna geen alcohol
ik snap Ice
Ice ook een watje nuquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:25 schreef FreshFruit het volgende:
Nou Zoe,ik heb je vaak knap bezopen/vervelend gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |