Er werd een filmavond opgegooid toen zei ze dat ze het evenementenboek nog niet eens had gezien.quote:
Dan moet ze bij Bern zijn toch??quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:08 schreef puzziepie het volgende:
Morrie wil weten wat dat met Bern was[ afbeelding ]
Of de manager die het beter kan uitleggen blijkbaarquote:
Janet doet steeds botter, geïrriteerder en chagrijniger..... dat gaat echt niet goed hoor, of haar ware aard komt steeds meer naar boven!quote:
Bern is zuur want ze willen aan 'zijn 'geld komenquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:10 schreef xsaskiax het volgende:
Bern in beeld, staande voor de haard..... ik dacht dat mijn beeld 'bevroren' was tot hij met zijn ogen knipperde....
Man oh man wat is die gast veranderd.... nog saaier en starder dan hij eerst was, arrogante bek en alleen tegenover Sasha is hij haar slaafje........
Die houding toen Jeffrey hem net aansprak, niet aankijken, langs hem heen kijken..... of hij ver boven de mensen die het eventueel niet met hem eens zijn staatquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bern is zuur want ze willen aan 'zijn 'geld komen
Mooi dan hoeft Kenzi ook niet meer te rokenquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Stemming over het roken.
Rood: Jasper, Janet, Esther, Eunice, Wanda, Mirthe, Bern, JW, Kenzy
Opvallend dat Erik op groen stond, en Kenzy op rood.
Denk dat ze gefrustreerd is en ze te lang zichzelf niet heeft uitgesprokenquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Janet doet steeds botter, geïrriteerder en chagrijniger..... dat gaat echt niet goed hoor, of haar ware aard komt steeds meer naar boven!
oh dus kenzi gaat niet meer roken?quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Stemming over het roken.
Rood: Jasper, Janet, Esther, Eunice, Wanda, Mirthe, Bern, JW, Kenzy (9)
Bern is conflict vermijdend, maar wel daarna wel zure opmerkingen makenquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die houding toen Jeffrey hem net aansprak, niet aankijken, langs hem heen kijken..... of hij ver boven de mensen die het eventueel niet met hem eens zijn staat
Kenzy op rood is precies zoals Kenzy is, zo hypocriet als de neten, want ze rookt als een kalkoven (van een ander of als het voor niets is)..... en zoals het er nu naar uitziet wordt het weer uit de prijzenpot betaald, dus kan zij roken en roepen dat ze er toch echt op tegen was hoorrrrrrrrquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Stemming over het roken.
Rood: Jasper, Janet, Esther, Eunice, Wanda, Mirthe, Bern, JW, Kenzy (9)
Al toen Wendy zei dat ze dat nu toch nog niet weten. Hij meteen kortaf: "Ja dat weet ik ook niet"quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bern is conflict vermijdend, maar wel daarna wel zure opmerkingen maken
Bern wint nietquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bern is zuur want ze willen aan 'zijn 'geld komen
quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh dus kenzi gaat niet meer roken?
Sorry dat ik het zeg, ik vind het een gigantische lafbek..... alleen in het kleine vertrouwde groepje zijn waffel opentrekken (maar ja, dat doet Wanda ook he......)quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bern is conflict vermijdend, maar wel daarna wel zure opmerkingen maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |