quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
opvallend dat Erik toch op groen stond, die gunt ze dus best wel watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben benieuwd of Kenzi nog peuken gaat vragenquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:19 schreef Verida het volgende:
[..]
opvallend dat Erik toch op groen stond, die gunt ze dus best wel wat
die eiste de vorige keer ook een pot opquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Kenzi nog peuken gaat vragen
Zal wel Mora zijn maar dan getypt met dikke worstenvingersquote:
Ik denk dat de situatie nu wel anders isquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
die eiste de vorige keer ook een pot op
nadat ze op rood had gestaan
ze gaat naar huis???quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat de situatie nu wel anders is
Heyquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zal wel Mora zijn maar dan getypt met dikke worstenvingers
zou fijn zijnquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou fijn zijn
als ze dan meteen wanda meeneemt
Blijf in het vervolg dan ook van die worst af want je weet dat die voor Moraima isquote:
nou ik zit ook met verbazing te luisterenquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Wat zien ze nu als probleem in dat Jeff over Ima heeft gezegd dat ie weinig doet, weinig beelduren heeft en nauwelijks iets zegt? Dat zijn toch feiten?
Misschien omdat ie in hun 'raad van 11' zit?quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ik zit ook met verbazing te luisteren
Matin doet niet anders als over Jeff lullenquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien omdat ie in hun 'raad van 11' zit?
Inderdaad apart, zoals je zegt, heel die kas lult over elkaar zodra ze uit de kas zijn
Zometeen gaan we weer krijgen dat Jeff de buitenlanders eruit wil en met de Nederlanders zo een front wil vormenquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Wat zien ze nu als probleem in dat Jeff over Ima heeft gezegd dat ie weinig doet, weinig beelduren heeft en nauwelijks iets zegt? Dat zijn toch feiten?
andersom is het net zoquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zometeen gaan we weer krijgen dat Jeff de buitenlanders eruit wil en met de Nederlanders zo een front wil vormen
Martin is degene die 9 van de 10 keer probeert onrust binnen hun groep te veroorzaken..... altijd over anderen aan het zeiken en dan een beetje scheef zitten te kijken en doen of zijn neus bloedt..... gelekaartenveroorzaker ga naar huis alsjeblieft!quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Martin is degene die 9 van de 10 keer probeert onrust binnen hun groep te veroorzaken..... altijd over anderen aan het zeiken en dan een beetje scheef zitten te kijken en doen of zijn neus bloedt..... gelekaartenveroorzaker ga naar huis alsjeblieft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |