Is niet alleen Bern toch? Erik en Eunice flippen dan ook.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:01 schreef puzziepie het volgende:
Sommigen willen nu bijna expres onder de 9 ton komen om dat gezeur van Bern
Ik wil 450k zien. Gewoon omdat ik het hem gunquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:01 schreef puzziepie het volgende:
Sommigen willen nu bijna expres onder de 9 ton komen om dat gezeur van Bern
Dan pleuren ze maar lekker allemaal opquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is niet alleen Bern toch? Erik en Eunice flippen dan ook.
Voornamelijk om zijn gezeikquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is niet alleen Bern toch? Erik en Eunice flippen dan ook.
Ik ben voooorrrquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik wil 450k zien. Gewoon omdat ik het hem gun
Ook al zijn sommigen beschermd door FEBO maar alle daadwerkelijke kaarten kwamen voort uit K3quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voornamelijk om zijn gezeik![]()
Bern heeft het daar telkens over
Is er pasgeleden nog een gele kaart gevallen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ook al zijn sommigen gesafed door de productie maar alle daadwerkelijke kaarten kwamen voort uit K3
De laatste was van `Mexx geloof ikquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is er pasgeleden nog een gele kaart gevallen?
Op welke kamer ligt Wanda ook alweer?quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is er pasgeleden nog een gele kaart gevallen?
Het was bedoeld als retorische vraag zoals ik het begrijpend lasquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op welke kamer ligt Wanda ook alweer?
Van mij mogen ze onderhand allemaal eigenlijk wegquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:14 schreef woxxel het volgende:
Ik weet niet war er zo leuk is aan morris.
Die mag er morgen uit
En ima mag ze meenemen
wie is nu weer morris?quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:14 schreef woxxel het volgende:
Ik weet niet war er zo leuk is aan morris.
Die mag er morgen uit
En ima mag ze meenemen
en glansrijk erdoor?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
KenzySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een domme doos is dat ook
maar dan wel willen rokenEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |