Ja ze komt zeker voor in mijn oprot top 13.quote:
Precies dat.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:19 schreef pingu66 het volgende:
Klaar met die bazige waffel van Janet en haar ranzige handelingen in de keuken.
Ik erger me ook steeds meer aan dat dominante control gedrag van haarquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja ze komt zeker voor in mijn oprot top 13.
Bij mij begon de ergernis al way back toen ik tegen haar reet aan moest kijken omdat ze in een vuilniszak zat te wroeten om troep te recyclenquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik erger me ook steeds meer aan dat dominante control gedrag van haar
Dat was ook wel irritant jaquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Bij mij begon de ergernis al way back toen ik tegen haar reet aan moest kijken omdat ze in een vuilniszak zat te wroeten om troep te recyclen
Misschien zijn het wel de pindakaaspootjes van sluipdier Mirthequote:Op woensdag 8 maart 2023 18:25 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Doet het al raar vanaf Sas Jappie dat ding naar beneden hebben genomen s nachts
Ze valt er makkelijk uit te stemmen want is ook verder met niemand close ofzo en voornamelijk in haar eigen cocon bezigquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:19 schreef pingu66 het volgende:
Klaar met die bazige waffel van Janet en haar ranzige handelingen in de keuken.
Geef dat mens dus maar weer snel een ijsblok ofzoquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de laatste dagen bij Janet het idee dat elk moment de bom kan barsten, er zit zich daarbinnen het één en ander op te kroppen.
Isaac is al de lijst van april, die voor Kim vD, aan het schilderen.quote:
Nee , lijst voor Maddyquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:47 schreef Harry het volgende:
[..]
Isaac is al de lijst van april, die voor Kim vD, aan het schilderen.
SPOILER: Snap ik ook!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
De manier waarop stoort mij enormquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:03 schreef KinKiJan het volgende:
Bern wil weten wie bereid is om de prijzenpot op 900k wil te laten eindigen.
Rood niet, groen wel. Bern wil met de rode in gesprek gaan.
Ebernezer Scrooge
Met een kop vol chagrijn staat hij daar.quote:
Is gewoon een hele domme groep met allemaal dubbele agenda's want sommigen hebben zelf niet eens door wat ze doenquote:
Ja!!!quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met een kop vol chagrijn staat hij daar.
Die denkt echt dat ze van zijn toekomstige geld jatten.
Met haar manier van communiceren komt ze niet ver.quote:
Nee dat klopt maar dat is weer een ander dingquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met haar manier van communiceren komt ze niet ver.
Van mij mag ze lasergamenquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar dat is weer een ander ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |