Tja, wat nou als Jurre een maximaal mollende kandidaat zou zijn.quote:
Ik vind het lastig kiezen tussen een obvious mol en een slechte mol. Daniel zou sowieso een slechte mol zijn die op een aantal plekken te veel geld heeft gepakt of het voortouw nam in veel geld pakken, voornamelijk bij de opdracht met het lasergamen, de kistjes van Nabil/Soy en de quads.quote:Op woensdag 8 maart 2023 07:45 schreef roos94 het volgende:
Ik zou erg blij zijn als het jurre niet is. Maar die kans schat ik op 1%
Die paar reclames ervoor en erna? Het is de publieke omroep, die hebben geen melkkoeien. Sowieso moeten ze de komende jaren in gaan leveren op wat ze maken, de politiek vindt eigenlijk programma's als WIDM niet meer geschikt voor de publieke omroep.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:50 schreef TLC het volgende:
[..]!!
Ja AVROTROS gaat zijn melkkoe naar de slachtbank brengen
Het ligt ook aan de andere kandidaten. Je kunt Daniël wel 20x verdacht maken, maar als hij in totaal al 3000 pakt en nog een aandeel heeft in flink wat andere opdrachten op positieve wijze, dan kom je daar toch echt niet mee weg als potentiële reservemol.quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:29 schreef Redefine het volgende:
Het is nu ook nog veel te vroeg om te zeggen of iemand een goede of slechte mol was. Daarvoor moet het eerst nog bekend worden gemaakt. En daarna zien we wat de mol gedaan heeft. Daarna valt te zeggen of het een goede of slechte mol was.
Want de mol is voor de kijkers thuis heel erg afhankelijk van de montage. Rob kwam in zijn seizoen eigenlijk vrij weinig in beeld. Dus dan is het ook makkelijker. En in veel andere seizoenen werden door de montage andere kandidaten heel erg verdacht gemaakt.
Dat scheelt allemaal een hoop.
Dat ook nog ja. Vorig jaar had je met Kim-Lian en Fresia twee kandidaten die beiden nog weleens rare of opvallende dingen deden waardoor ze die wat makkelijker verdacht konden maken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het ligt ook aan de andere kandidaten. Je kunt Daniël wel 20x verdacht maken, maar als hij in totaal al 3000 pakt en nog een aandeel heeft in flink wat andere opdrachten op positieve wijze, dan kom je daar toch echt niet mee weg als potentiële reservemol.
Zit beetje met hetzelfde.quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:21 schreef E.T. het volgende:
Voor het eerst in 10 (?) jaar ofzo heb ik echt geen idee op wie ik m'n punten in moet gaan zetten..
Daniel? M'n tunnel voelt nog steeds prima, alleen heeft ie te veel geld binnengehaald..
Ranomi? Was m'n eerste gevoel bij de bekendmaking, maar doet niet echt mollendingen
Jurre? Die het zou moeten zijn, maar ik kan m'n Daniel-tunnel nog niet loslaten..
Gelukkig heb ik nog tot zaterdag 20.00uur om een keuze te maken
Ja, eigenlijk had ik bij de foto-opdracht 'het moet Jurre wel zijn'. De foto's waren te mooi (kan me niet indenken dat die niet door een ervaren fotograaf zijn gemaakt.. dat zien we vast a.s. zaterdag terug) en dan ook nog die envelop met die vrijstelling bij Soy vandaan halen..quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zit beetje met hetzelfde.
Daniel > Teveel geld binnen weten te halen. Zou echt geen goede mol zijn geweest. Ja, niemand zit dan op je, maar dat is niet echt de bedoeling van dit spel.
Jurre > Die wordt al vanaf het begin zo belachelijk verdacht gemaakt dat ik het bijna niet kan geloven. Echter heeft hij wel heel weinig geld weten te winnen, veel fouten gemaakt, slecht lopen acteren, altijd toevallig precies op het juiste moment op de juiste plek weten te staan, juiste envelop weten te pakken, juiste positie weten in te nemen etc. etc. etc. Alles wijst er eigenlijk op dat hij het is en daarom wil ik het niet geloven.
Ranomi > Zou perfecte mol zijn. Beetje schuw doen, nooit echt vooraan (willen) staan. Makkelijk dingen weggeven, altijd voor de groep kiezen etc. Ik zou haar echt een hele leuke mol vinden. Ja, ze heeft wel wat geld binnen gehaald, maar ook niet heel veel meer dan Jurre. Jurre heeft vooral veel uitgegeven, waardoor hij in de min kwam te staan, toch? Kan natuurlijk voorkennis zijn geweest, maar ook gewoon dom geluk, of een actie van de mol om juist hem verdacht te maken.
Gisteren zag ik toevallig een aflevering van Je Zal Het Maar Hebben met Jurre en toen ging hij samen met iemand foto's maken op de heide. Hoewel dat met een iPhone was en geen spiegelreflex: zijn foto's leken echt werkelijk nergens op.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:53 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk had ik bij de foto-opdracht 'het moet Jurre wel zijn'. De foto's waren te mooi (kan me niet indenken dat die niet door een ervaren fotograaf zijn gemaakt.. dat zien we vast a.s. zaterdag terug) en dan ook nog die envelop met die vrijstelling bij Soy vandaan halen..
Jij denkt dat programma's maken geen geld kost ?quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:07 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Die paar reclames ervoor en erna? Het is de publieke omroep, die hebben geen melkkoeien. Sowieso moeten ze de komende jaren in gaan leveren op wat ze maken, de politiek vindt eigenlijk programma's als WIDM niet meer geschikt voor de publieke omroep.
Maar denk wel dat je gelijk hebt dat ze het uitmelken tot de laatste druppel, en dat begrijp ik ook wel.
Wie zegt dat ik denk dat een programma maken geen geld kost?quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Jij denkt dat programma's maken geen geld kost ?
Volgende week begint n natuurprogramma op het tijdslot van WIDM met Freek Vonk, de kijkdichtheid en marktaandeel van dat programma zal niet eens in de buurt komen van WIDM.
Niemand kijkt naar de reclames vooraf? Jij denkt dat alle live kijkers pas precies als het begint inschakelen? Dat is echt niet het geval bij dit soort programma's. Veel kijkers blijven hangen na het journaal.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:48 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik denk dat een programma maken geen geld kost?
Maar wat wil je precies zeggen, niemand kijkt de reclames voor en na de Mol. Tijdens de Mol zijn er geen reclames. Er wordt met het programma praktisch niets verdiend. Het wordt betaald door de belastingbetaler.
En het programma maken is verder gratis. Kandidaten reizen op eigen kosten en nemen een tentje mee om te slapen. Er wordt ze ook vooraf gevraagd voldoende te eten en te drinken om de 3 weken door te komen. De cameraman is ook de geluidsman, producer, doet de montage, betaalt het prijzengeld uit eigen zak en zet alle opdrachten klaar met materiaal wat hij in de vrije natuur gevonden heeft.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niemand kijkt naar de reclames vooraf? Jij denkt dat alle live kijkers pas precies als het begint inschakelen? Dat is echt niet het geval bij dit soort programma's. Veel kijkers blijven hangen na het journaal.
Bovendien betalen reclamemakers juist veel geld voor programma's met veel kijkers. Dus dat het praktisch niets verdiend is vrij onzinnig.
Ik reageer op jouw onzinnige punt dat ze nauwelijks inkomsten binnenhalen. En dat er niemand die reclames kijkt. Dat sloeg namelijk nergens op. Dat het programma veel geld kost weten we allemaal wel. Maar onzinnige claims maken heeft niemand wat aan.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
En het programma maken is verder gratis. Kandidaten reizen op eigen kosten en nemen een tentje mee om te slapen. Er wordt ze ook vooraf gevraagd voldoende te eten en te drinken om de 3 weken door te komen. De cameraman is ook de geluidsman, producer, doet de montage, betaalt het prijzengeld uit eigen zak en zet alle opdrachten klaar met materiaal wat hij in de vrije natuur gevonden heeft.
Misschien moet je je eens verdiepen in het verdienmodel van de publieke omroepen. Dat komt niet uit die paar reclames of die paar leden. Dat wordt door ons allemaal betaald, ongeveer 850 miljoen (!!) per jaar, waarvan ongeveer 86 miljoen naar AVROTROS gaat (!!!), bron: https://www.rekenkamer.nl(...)+beeld+31+jan+WR.pdf
De reclameinkomsten van alle publieke omroepen bij elkaar is ongeveer 165 miljoen (bron: https://www.totaaltv.nl/n(...)ag-2-23-miljoen-euro).
Ofwel, de reclameinkomsten zijn amper 20% van de totale kosten. Per programma dus praktisch niets wat er binnenkomt.
WIDM kost de belastingbetaler handenvol geld, het enige wat het AVROTROS oplevert is werk en kijkers. En kosten. Veel kosten.
Ik heb nóóit gezegd dat er geen inkomsten zijn. Het programma werd een melkkoe genoemd en ik heb gezegd dat er niets aan verdiend wordt en het de belastingbetaler geld kost. Niets meer, niets minder.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik reageer op jouw onzinnige punt dat ze nauwelijks inkomsten binnenhalen. En dat er niemand die reclames kijkt. Dat sloeg namelijk nergens op. Dat het programma veel geld kost weten we allemaal wel. Maar onzinnige claims maken heeft niemand wat aan.
Het zou mij echt verbazen als ik Follow The Money (1 van de meest zekere aanwijzingen uit het verleden) toepas, Daniël heeft veel te veel geld binnengebracht voor een Mol. Dat zou echt Mol onwaardig zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2023 23:27 schreef TLC het volgende:
Weer terug naar WIDM zelf :
Het is Jurre die bij de ijsbrekeropdracht op het woord 'schip' komt, een opdracht die goed zou zijn voor 2000 Euro ware het niet dat later Daniel de 3 jokers verkoos boven het geld.
Ik vind Daniel meer een mol dan Jurre, ook met dat gedoe met t landen op de 1000 Euro, en n koffer pakken met een voor hem totaal overbodig stoeltje dat geld kost
Maar ik blijf hopen op Ranomi.
Ik zou als ik jou was niet over beter gaan lezen beginnen als in mijn post staat 'nauwelijks' en jij dan zegt geen niets te hebben gezegdquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik heb nóóit gezegd dat er geen inkomsten zijn. Het programma werd een melkkoe genoemd en ik heb gezegd dat er niets aan verdiend wordt en het de belastingbetaler geld kost. Niets meer, niets minder.
Dus misschien moet je even beter gaan lezen voor je allerlei onzinnige posts maakt.
Mooi overzicht. En dan ging Daniël ook nog met Soy mee om vorige week het juiste kistje te openen wat geld opleverde. Terwijl Jurre juist weer foute informatie gaf.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:02 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het zou mij echt verbazen als ik Follow The Money (1 van de meest zekere aanwijzingen uit het verleden) toepas, Daniël heeft veel te veel geld binnengebracht voor een Mol. Dat zou echt Mol onwaardig zijn.
Een overzicht van het hele seizoen:
[ link | afbeelding ]
(bron: https://www.instagram.com/de_thermolmeter/)
Daniël zou hiermee echt een hele hele hele slechte Mol zijn. Geen enkele keer min geld en nagenoeg net zoveel binnen gehaald als Ranomi.
Als je dit overzicht ziet dan kan je enkel concluderen dat Jurre de Mol is. Als enige in de min, 2 keer min geld (waaronder 1 keer serieus met -1750), regelmatig 0 verdiend en als hij wel geld verdiende waren het maar kleine bedragen. Er zijn ook geen opdrachten geweest waarbij pas later bekend wordt of er geld verdiend of verloren is. Dit is het definitieve overzicht.
Ik heb geen social media, Ranomi als mol en ja, we kijken dezelfde showquote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:41 schreef roos94 het volgende:
Op social media zijn er nog steeds mensen die geloven in Ranomi of Daniel als mol. Serieus ? Kijken die dezelfde show?
Ik ga jou zo hard uitlachen als het toch Jurre niet blijkt te zijn.quote:
Ons eigen Follow the Money topic komt op andere bedragen uit.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:02 schreef GereDathan het volgende:
Het zou mij echt verbazen als ik Follow The Money (1 van de meest zekere aanwijzingen uit het verleden) toepas, Daniël heeft veel te veel geld binnengebracht voor een Mol. Dat zou echt Mol onwaardig zijn.
Een overzicht van het hele seizoen:
[ link | afbeelding ]
(bron: https://www.instagram.com/de_thermolmeter/)
Daniël zou hiermee echt een hele hele hele slechte Mol zijn. Geen enkele keer min geld en nagenoeg net zoveel binnen gehaald als Ranomi.
Als je dit overzicht ziet dan kan je enkel concluderen dat Jurre de Mol is. Als enige in de min, 2 keer min geld (waaronder 1 keer serieus met -1750), regelmatig 0 verdiend en als hij wel geld verdiende waren het maar kleine bedragen. Er zijn ook geen opdrachten geweest waarbij pas later bekend wordt of er geld verdiend of verloren is. Dit is het definitieve overzicht.
Ik zit al genoeg te kleumen op de bank. Dus nee.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:04 schreef svann het volgende:
Erbij willen zijn, lekker kleumend op een grasveld.
Zijn daar onverschrokken Fokkers heen gegaan?
Dat zou sowieso gewoon hilarisch zijn, eigenlijk alleen maar om het 'de productie doet dit, dus het móet wel dat zijn'-geneuzel.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga jou zo hard uitlachen als het toch Jurre niet blijkt te zijn.
Vooral voor de mensen die Jurre al de slechtste mol ooit noemen voordat het officieel bekend isquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou sowieso gewoon hilarisch zijn, eigenlijk alleen maar om het 'de productie doet dit, dus het móet wel dat zijn'-geneuzel.
Ik had begrepen dat je je punten in de app tot 21:15 kon inzetten...quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:14 schreef Redefine het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het duurt totdat ze de mol bekendmaken. De de afgelopen seizoenen was dat nog best snel. Maar nu met al dat live publiek zal daar nog wel een kwartier bijkomen
Ik hoop toch eerder, zodat we ook nog veel hints en molacties kunnen zienquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:17 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat je je punten in de app tot 21:15 kon inzetten...
Nog 8 minuten volgens de app.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:17 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik kop hem vast erinquote:Op donderdag 29 december 2022 09:17 schreef roos94 het volgende:
De laatste jaren kiest widm graag een lgbt mol, dus ik ga voor Jurre als schot voor de boeg.
Dat zou dan drie kwartier van het programma zijn. En daarna nog veertig minuten de restquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:17 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Punten kun je al niet meer inzettenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou dan drie kwartier van het programma zijn. En daarna nog veertig minuten de rest
Ga er maar niet vanuitquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:32 schreef svann het volgende:
* klaar zit
Graag veel beelden en weinig publiek.
Een van de voordelen van Corona was dat wel ja.quote:
Volle maan is zijn beste film.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:31 schreef roos94 het volgende:
We kunnen ook naar Daan Schuirmans kijken op npo2 . Lastigenkeuze.
Idem.quote:
Ik ging af op wat die andere zeiquote:
Anton Fucking Noordermeer.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:31 schreef roos94 het volgende:
We kunnen ook naar Daan Schuirmans kijken op npo2 . Lastigenkeuze.
ff vooruit spoelenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:34 schreef PinkLow het volgende:
Als het zo doorgaat weten we om 5 voor half 10 eindelijk Wie de mol is!
Ja dat is wel een verbetering.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:37 schreef svann het volgende:
Afvallers hotel is wel een leuke troostprijs voor de afvallers.
En praktisch: men blijft echt afwezig.
En ik wilde zeggen meer kijkplezier. Maar Annick of Soy was dan wel weer om het even.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:37 schreef Moira het volgende:
Dit was het pijnlijke moment waarop veel van ons al veel meer pronopunten hadden kunnen pakken
Iedereen kan haar ass nog herinneren.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die kan ik me totaal niet meer herinneren.
Ik vind Soy juist wel leuk!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel gekregen aan Soy
Whyquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gewoon vlees blijven eten dan maar.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik had het op een of andere manier al vanaf de kennismaking met de kandidaten. Gewoon z'n naam eigenlijk alleen al. En z'n babyface. En die vooroordelen heeft 'ie niet verholpen de afgelopen 10 afleveringenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
De Jochem van Gelder van dit seizoenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:42 schreef Redefine het volgende:
Soy is er dus elke keer doorheen gezweind
Ik wist hetquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:42 schreef Redefine het volgende:
Soy is er dus elke keer doorheen gezweind
Dat was puur de mazzel dat anderen het slechter deden. Daar komt bij Soy nog de jokers, het rode scherm en de exit van Nabil bovenop.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De Jochem van Gelder van dit seizoen
Ja, dátquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:43 schreef Moira het volgende:
Dat dan uitgerekend degene die je in de 1e aflevering eruit wil hebben degene is die er zo tot aan de finale doorheen glipt_
Dat duurt nog wel minstens een kwartier.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:45 schreef PinkLow het volgende:
Potverdorie... mijn popcorn is bijna op!!! En weet nog steeds niet wie de mol is.
Wordt altijd enorm grrekt.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:45 schreef PinkLow het volgende:
Potverdorie... mijn popcorn is bijna op!!! En weet nog steeds niet wie de mol is.
Altijd zo, wel leuk dat Ranomi en Daniel de finale hebben gehaald.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:43 schreef Moira het volgende:
Dat dan uitgerekend degene die je in de 1e aflevering eruit wil hebben degene is die er zo tot aan de finale doorheen glipt_
Als jij naar de bioscoop gaat dan is je popcorn vast ook al op voordat de previews überhaupt zijn afgelopen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:45 schreef PinkLow het volgende:
Wie zijn deze mensen…?quote:
ja dit is plaspauzemomentquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:46 schreef Isane het volgende:
Ik gruwel van dit soort beelden, verschrikkelijk
Die van Ranomi is goed roze.quote:
Jewel staat haar goed hoor! (Vind ik)quote:
Dat wordt natuurlijk het einde van het onthullingsfilmpjequote:
Nou Ranomi kijkt ook nerveus haha.quote:
Vincent Bijloquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:47 schreef WillemijnB het volgende:
Jemig, heeft de zus van Lieke van Lexmond de styling van alle drie gedaan ofzo?!![]()
En kan haar lach niet inhouden?quote:
Volgens mij klopt het ook maattechnisch niet.. hij "hangt" als een blok beton om haar heen...quote:
Voor alle drie is zoiets gewoon nerveus. Je mag nog niks weggeven.quote:
Veel leuker idd, maar dit scoort bij het publiek.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:50 schreef roos94 het volgende:
ik zie liever een bekendmaking via de reis zelf ipv live. Zoals bij patrick in de bus
Inderdaad. Lijkt nu net alsof we naar Anton Geesink kijken. Die hing ook altijd zo in zijn pak.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het ook maattechnisch niet.. hij "hangt" als een blok beton om haar heen...
Dat doen ze denk ik nog steeds.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:50 schreef roos94 het volgende:
ik zie liever een bekendmaking via de reis zelf ipv live. Zoals bij patrick in de bus
Het is Jurrequote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:51 schreef WillemijnB het volgende:
Ik hoop dat Daniël de mol is en niet Jurre.
Ik ook maar is niet mogelijkquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:51 schreef WillemijnB het volgende:
Ik hoop dat Daniël de mol is en niet Jurre.
Ja dat, zonder publiek dus!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:50 schreef roos94 het volgende:
Stijve tepelsquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:51 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Schiet op rick het is tiefus koud, iedereen wil naar binnen
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Dit doet Rik gewoon uit zijn hoofd he
Zelfde verhaal als vorige jarenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Wel knap iddquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Ik mis nog steeds Art....quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Ik mis die kale.quote:
Ook steeds Jurre.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2022 09:17 schreef roos94 het volgende:
De laatste jaren kiest widm graag een lgbt mol, dus ik ga voor Jurre als schot voor de boeg.
Ik zie dubbel.quote:
Ja. En sowieso gelooft niemand het als je zegt ik ben de mol.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:59 schreef Moira het volgende:
Wel geinig hoe dat eigk werkt als je het voor je ziet gebeuren en je 't nog niet zietop zo'n moment dus, zo'n reactie is toch alleen te verklaren als je net hoort dat je de mol bent
Die heeft idd enorm genoten van z'n rol.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:00 schreef Redefine het volgende:
Everon was wel een de mollen die het meeste plezier in zijn rol had.
Margriet vond ik pas irritantquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:01 schreef svann het volgende:
Toch de eerste mol die ik irritant ging vinden.
Yvonne Jaspers.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:01 schreef svann het volgende:
Ik vond hem vaak wel heel erg een typetje.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:01 schreef svann het volgende:
Renee Fokkerquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:01 schreef svann het volgende:
Annemarie vond ik ook niet geweldig, maar niet irritant.
Getsie.quote:
Kees Tol ook, en George.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:00 schreef Redefine het volgende:
Everon was wel een de mollen die het meeste plezier in zijn rol had.
Dennis ook. Maar bij Everon zag je het al bij de eerste aflevering al.quote:
Die ook ja.quote:
Maar goed, het meeste hebben we al gezien, dat scheelt weer.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:04 schreef Moira het volgende:
Ze blijven ook stug die live shit doen ten koste van de molacties. Want iemand live een vraag stellen = altijd een langer antwoord krijgen en langere antwoorden krijgen = ergens anders moeten knippen. En dat doen ze dan maar in de molacties
En ze komen er mee weg. Want mensen blijven wel kijken.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:04 schreef Moira het volgende:
Ze blijven ook stug die live shit doen ten koste van de molacties. Want iemand live een vraag stellen = altijd een langer antwoord krijgen en langere antwoorden krijgen = ergens anders moeten knippen. En dat doen ze dan maar in de molacties
Niemand verdacht hem vd kandidatenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:05 schreef roos94 het volgende:
Toch wel domper hoor. Meest obvious mol ooit?
Rare conclusie over een Mol die continue molt en niet even 1000 euro meepakt omdat ie anders zo verdacht is.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:05 schreef roos94 het volgende:
Toch wel domper hoor. Meest obvious mol ooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |