abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 maart 2023 @ 07:41:24 #1
2651 svann
night-hawk
pi_208284795

In recent overleg met jullie, de FOK!molloten, is gebleken dat er behoefte is aan een plek waar de hele week door gekletst kan worden, over de afleveringen maar ook 'gewoon' gezellig. Op basis van deze poll proberen we het voor nu eens zo: Het livetopic blijft de hele week open en fungeert verder als plek waar de hele week zowel inhoudelijk over de afleveringen gekletst kan worden als tussendoor luchtig geSC't kan worden. De aloude 'Algemeen' reeks behoudt dan zijn functie als centrale plek om ook makkelijk nieuwtjes terug te kunnen lezen: Topicreeks: [WIDM] Algemeen & nieuwtjes

Het 23e (reguliere) seizoen van WIDM is opgenomen in Zuid-Afrika en wordt gepresenteerd door Rik van de Westelaken.
Wie is de Mol? is van 7 januari t/m 11 maart 2023 elke zaterdagavond om 20:30 te zien op NPO1.
Aansluitend wordt MolTalk uitgezonden, om 21:30 op NPO3. Wederom gepresenteerd door oud-deelnemers Marlijn Weerdenburg en Rop Verheijen. Na 22:00 is op wieisdemol.nl ook de online serie 'Niet de Mol' van Splinter Chabot te bekijken. En de dag erna voor de jeugdige kijkers Mollenstreken om 18:45 op NPO Zapp.

MOL / De kandidaten van WIDM 2023 zijn bekend!

Ranomi Kromowidjojo | Jurre Geluk | Daniël Verlaan | Sarah Janneh | Annick Boer | Nabil Aoulad Ayad | Anke de Jong | Sander de Kramer | Soy Kroon | Froukje de Both

WIDM FOK!topics
Topicreeks: [WIDM] Algemeen & nieuwtjes
Topicreeks: [WIDM] SC 'De Biecht' / Livetopic & kletspraat
Topicreeks: [WIDM] Het grote hints & theorieën topic!
Topicreeks: [WIDM] De pot - Follow the money..
Topicreeks: [WIDM] FOK! Wie is de Mol? (NL) Prono
Topicreeks: [WIDM] De WIDM-app (met FOK!-poule)
Topicreeks: [De Mol] Op zoek naar de Vlaamse Mol

En vergeet niet dit te checken! MOL / Volg jij Wie is de Mol? Doe mee en win het code-opdracht bordspel!
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 8 maart 2023 @ 07:41:45 #2
2651 svann
night-hawk
pi_208284799
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:48 schreef TLC het volgende:
Maar wat als Jurre de mol niet is ?
Tja, wat nou als Jurre een maximaal mollende kandidaat zou zijn.
Dan wordt Ranomi de meest waarschijnlijke mol, want Daniel heeft behoorlijk meer verdiend dan die twee.

Maar ik vrees toch dat het Jurre is.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Miss 200.000.000! woensdag 8 maart 2023 @ 07:45:51 #3
367000 roos94
pi_208284813
Ik zou erg blij zijn als het jurre niet is. Maar die kans schat ik op 1%
  Redactie Sport woensdag 8 maart 2023 @ 07:46:29 #4
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208284817
Ik denk nog steeds dat de productie Ranomi wel verdachter had kunnen maken door niet echt duidelijk te zeggen op wie Anke zat in de test. Nu is het vrij overduidelijk dat het Ranomi niet gaat zijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 8 maart 2023 @ 07:52:42 #5
pi_208284848
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 07:45 schreef roos94 het volgende:
Ik zou erg blij zijn als het jurre niet is. Maar die kans schat ik op 1%
Ik vind het lastig kiezen tussen een obvious mol en een slechte mol. Daniel zou sowieso een slechte mol zijn die op een aantal plekken te veel geld heeft gepakt of het voortouw nam in veel geld pakken, voornamelijk bij de opdracht met het lasergamen, de kistjes van Nabil/Soy en de quads.

Ranomi lijkt me namelijk kansloos als mol al zou ik die misschien nog wel leuk vinden.
  woensdag 8 maart 2023 @ 08:21:29 #6
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_208285055
Voor het eerst in 10 (?) jaar ofzo heb ik echt geen idee op wie ik m'n punten in moet gaan zetten..

Daniel? M'n tunnel voelt nog steeds prima, alleen heeft ie te veel geld binnengehaald..
Ranomi? Was m'n eerste gevoel bij de bekendmaking, maar doet niet echt mollendingen
Jurre? Die het zou moeten zijn, maar ik kan m'n Daniel-tunnel nog niet loslaten..

Gelukkig heb ik nog tot zaterdag 20.00uur om een keuze te maken :')
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 8 maart 2023 @ 08:29:29 #7
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208285134
Het is nu ook nog veel te vroeg om te zeggen of iemand een goede of slechte mol was. Daarvoor moet het eerst nog bekend worden gemaakt. En daarna zien we wat de mol gedaan heeft. Daarna valt te zeggen of het een goede of slechte mol was.

Want de mol is voor de kijkers thuis heel erg afhankelijk van de montage. Rob kwam in zijn seizoen eigenlijk vrij weinig in beeld. Dus dan is het ook makkelijker. En in veel andere seizoenen werden door de montage andere kandidaten heel erg verdacht gemaakt.

Dat scheelt allemaal een hoop.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 8 maart 2023 @ 08:36:32 #8
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_208285199
Mocht het Jurre zijn dan heeft hij het toch gewoon goed gedaan als Ranomi niet op hem zit?

Dat is uiteindelijk het doel van het spel. Of het op televisie anders overkomt is niet het probleem van de mol.
pi_208285423
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:50 schreef TLC het volgende:

[..]
:') !!

Ja AVROTROS gaat zijn melkkoe naar de slachtbank brengen :')
Die paar reclames ervoor en erna? Het is de publieke omroep, die hebben geen melkkoeien. Sowieso moeten ze de komende jaren in gaan leveren op wat ze maken, de politiek vindt eigenlijk programma's als WIDM niet meer geschikt voor de publieke omroep.

Maar denk wel dat je gelijk hebt dat ze het uitmelken tot de laatste druppel, en dat begrijp ik ook wel.
  Redactie Sport woensdag 8 maart 2023 @ 09:11:34 #10
pi_208285474
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 08:29 schreef Redefine het volgende:
Het is nu ook nog veel te vroeg om te zeggen of iemand een goede of slechte mol was. Daarvoor moet het eerst nog bekend worden gemaakt. En daarna zien we wat de mol gedaan heeft. Daarna valt te zeggen of het een goede of slechte mol was.

Want de mol is voor de kijkers thuis heel erg afhankelijk van de montage. Rob kwam in zijn seizoen eigenlijk vrij weinig in beeld. Dus dan is het ook makkelijker. En in veel andere seizoenen werden door de montage andere kandidaten heel erg verdacht gemaakt.

Dat scheelt allemaal een hoop.
Het ligt ook aan de andere kandidaten. Je kunt Daniël wel 20x verdacht maken, maar als hij in totaal al 3000 pakt en nog een aandeel heeft in flink wat andere opdrachten op positieve wijze, dan kom je daar toch echt niet mee weg als potentiële reservemol.
  woensdag 8 maart 2023 @ 09:16:22 #11
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208285522
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het ligt ook aan de andere kandidaten. Je kunt Daniël wel 20x verdacht maken, maar als hij in totaal al 3000 pakt en nog een aandeel heeft in flink wat andere opdrachten op positieve wijze, dan kom je daar toch echt niet mee weg als potentiële reservemol.
Dat ook nog ja. Vorig jaar had je met Kim-Lian en Fresia twee kandidaten die beiden nog weleens rare of opvallende dingen deden waardoor ze die wat makkelijker verdacht konden maken.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 maart 2023 @ 09:54:12 #12
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_208285842
quote:
6s.gif Op woensdag 8 maart 2023 08:21 schreef E.T. het volgende:
Voor het eerst in 10 (?) jaar ofzo heb ik echt geen idee op wie ik m'n punten in moet gaan zetten..

Daniel? M'n tunnel voelt nog steeds prima, alleen heeft ie te veel geld binnengehaald..
Ranomi? Was m'n eerste gevoel bij de bekendmaking, maar doet niet echt mollendingen
Jurre? Die het zou moeten zijn, maar ik kan m'n Daniel-tunnel nog niet loslaten..

Gelukkig heb ik nog tot zaterdag 20.00uur om een keuze te maken :')
Zit beetje met hetzelfde.

Daniel > Teveel geld binnen weten te halen. Zou echt geen goede mol zijn geweest. Ja, niemand zit dan op je, maar dat is niet echt de bedoeling van dit spel.

Jurre > Die wordt al vanaf het begin zo belachelijk verdacht gemaakt dat ik het bijna niet kan geloven. Echter heeft hij wel heel weinig geld weten te winnen, veel fouten gemaakt, slecht lopen acteren, altijd toevallig precies op het juiste moment op de juiste plek weten te staan, juiste envelop weten te pakken, juiste positie weten in te nemen etc. etc. etc. Alles wijst er eigenlijk op dat hij het is en daarom wil ik het niet geloven.

Ranomi > Zou perfecte mol zijn. Beetje schuw doen, nooit echt vooraan (willen) staan. Makkelijk dingen weggeven, altijd voor de groep kiezen etc. Ik zou haar echt een hele leuke mol vinden. Ja, ze heeft wel wat geld binnen gehaald, maar ook niet heel veel meer dan Jurre. Jurre heeft vooral veel uitgegeven, waardoor hij in de min kwam te staan, toch? Kan natuurlijk voorkennis zijn geweest, maar ook gewoon dom geluk, of een actie van de mol om juist hem verdacht te maken.
  woensdag 8 maart 2023 @ 11:53:33 #13
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_208287055
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 09:54 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Zit beetje met hetzelfde.

Daniel > Teveel geld binnen weten te halen. Zou echt geen goede mol zijn geweest. Ja, niemand zit dan op je, maar dat is niet echt de bedoeling van dit spel.

Jurre > Die wordt al vanaf het begin zo belachelijk verdacht gemaakt dat ik het bijna niet kan geloven. Echter heeft hij wel heel weinig geld weten te winnen, veel fouten gemaakt, slecht lopen acteren, altijd toevallig precies op het juiste moment op de juiste plek weten te staan, juiste envelop weten te pakken, juiste positie weten in te nemen etc. etc. etc. Alles wijst er eigenlijk op dat hij het is en daarom wil ik het niet geloven.

Ranomi > Zou perfecte mol zijn. Beetje schuw doen, nooit echt vooraan (willen) staan. Makkelijk dingen weggeven, altijd voor de groep kiezen etc. Ik zou haar echt een hele leuke mol vinden. Ja, ze heeft wel wat geld binnen gehaald, maar ook niet heel veel meer dan Jurre. Jurre heeft vooral veel uitgegeven, waardoor hij in de min kwam te staan, toch? Kan natuurlijk voorkennis zijn geweest, maar ook gewoon dom geluk, of een actie van de mol om juist hem verdacht te maken.
Ja, eigenlijk had ik bij de foto-opdracht 'het moet Jurre wel zijn'. De foto's waren te mooi (kan me niet indenken dat die niet door een ervaren fotograaf zijn gemaakt.. dat zien we vast a.s. zaterdag terug) en dan ook nog die envelop met die vrijstelling bij Soy vandaan halen..

Too good to be true.. Het past gewoon allemaal te perfect in het mol-plaatje dat ik het gewoon niet wil geloven en gewoon nog blijf geloven in Daniel als mol (tot zaterdagavond 20.00.. dan moet ik m'n punten inzetten)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_208289004
quote:
6s.gif Op woensdag 8 maart 2023 11:53 schreef E.T. het volgende:

[..]
Ja, eigenlijk had ik bij de foto-opdracht 'het moet Jurre wel zijn'. De foto's waren te mooi (kan me niet indenken dat die niet door een ervaren fotograaf zijn gemaakt.. dat zien we vast a.s. zaterdag terug) en dan ook nog die envelop met die vrijstelling bij Soy vandaan halen..
Gisteren zag ik toevallig een aflevering van Je Zal Het Maar Hebben met Jurre en toen ging hij samen met iemand foto's maken op de heide. Hoewel dat met een iPhone was en geen spiegelreflex: zijn foto's leken echt werkelijk nergens op.
pi_208289390
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 09:07 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Die paar reclames ervoor en erna? Het is de publieke omroep, die hebben geen melkkoeien. Sowieso moeten ze de komende jaren in gaan leveren op wat ze maken, de politiek vindt eigenlijk programma's als WIDM niet meer geschikt voor de publieke omroep.

Maar denk wel dat je gelijk hebt dat ze het uitmelken tot de laatste druppel, en dat begrijp ik ook wel.
Jij denkt dat programma's maken geen geld kost ?

:')

Volgende week begint n natuurprogramma op het tijdslot van WIDM met Freek Vonk, de kijkdichtheid en marktaandeel van dat programma zal niet eens in de buurt komen van WIDM.

[ Bericht 8% gewijzigd door TLC op 08-03-2023 14:55:12 ]
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_208289937
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 14:46 schreef TLC het volgende:

[..]
Jij denkt dat programma's maken geen geld kost ?

Volgende week begint n natuurprogramma op het tijdslot van WIDM met Freek Vonk, de kijkdichtheid en marktaandeel van dat programma zal niet eens in de buurt komen van WIDM.

Wie zegt dat ik denk dat een programma maken geen geld kost?

Maar wat wil je precies zeggen, niemand kijkt de reclames voor en na de Mol. Tijdens de Mol zijn er geen reclames. Er wordt met het programma praktisch niets verdiend. Het wordt betaald door de belastingbetaler.
  woensdag 8 maart 2023 @ 16:05:50 #17
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208290123
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 15:48 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Wie zegt dat ik denk dat een programma maken geen geld kost?

Maar wat wil je precies zeggen, niemand kijkt de reclames voor en na de Mol. Tijdens de Mol zijn er geen reclames. Er wordt met het programma praktisch niets verdiend. Het wordt betaald door de belastingbetaler.
Niemand kijkt naar de reclames vooraf? Jij denkt dat alle live kijkers pas precies als het begint inschakelen? Dat is echt niet het geval bij dit soort programma's. Veel kijkers blijven hangen na het journaal.

Bovendien betalen reclamemakers juist veel geld voor programma's met veel kijkers. Dus dat het praktisch niets verdiend is vrij onzinnig.
pi_208292755
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 16:05 schreef Redefine het volgende:

[..]
Niemand kijkt naar de reclames vooraf? Jij denkt dat alle live kijkers pas precies als het begint inschakelen? Dat is echt niet het geval bij dit soort programma's. Veel kijkers blijven hangen na het journaal.

Bovendien betalen reclamemakers juist veel geld voor programma's met veel kijkers. Dus dat het praktisch niets verdiend is vrij onzinnig.
En het programma maken is verder gratis. Kandidaten reizen op eigen kosten en nemen een tentje mee om te slapen. Er wordt ze ook vooraf gevraagd voldoende te eten en te drinken om de 3 weken door te komen. De cameraman is ook de geluidsman, producer, doet de montage, betaalt het prijzengeld uit eigen zak en zet alle opdrachten klaar met materiaal wat hij in de vrije natuur gevonden heeft.

Misschien moet je je eens verdiepen in het verdienmodel van de publieke omroepen. Dat komt niet uit die paar reclames of die paar leden. Dat wordt door ons allemaal betaald, ongeveer 850 miljoen (!!) per jaar, waarvan ongeveer 86 miljoen naar AVROTROS gaat (!!!), bron: https://www.rekenkamer.nl(...)+beeld+31+jan+WR.pdf

De reclameinkomsten van alle publieke omroepen bij elkaar is ongeveer 165 miljoen (bron: https://www.totaaltv.nl/n(...)ag-2-23-miljoen-euro).

Ofwel, de reclameinkomsten zijn amper 20% van de totale kosten. Per programma dus praktisch niets wat er binnenkomt.

WIDM kost de belastingbetaler handenvol geld, het enige wat het AVROTROS oplevert is werk en kijkers. En kosten. Veel kosten.
  woensdag 8 maart 2023 @ 20:26:11 #19
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208293466
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 19:50 schreef GereDathan het volgende:

[..]
En het programma maken is verder gratis. Kandidaten reizen op eigen kosten en nemen een tentje mee om te slapen. Er wordt ze ook vooraf gevraagd voldoende te eten en te drinken om de 3 weken door te komen. De cameraman is ook de geluidsman, producer, doet de montage, betaalt het prijzengeld uit eigen zak en zet alle opdrachten klaar met materiaal wat hij in de vrije natuur gevonden heeft.

Misschien moet je je eens verdiepen in het verdienmodel van de publieke omroepen. Dat komt niet uit die paar reclames of die paar leden. Dat wordt door ons allemaal betaald, ongeveer 850 miljoen (!!) per jaar, waarvan ongeveer 86 miljoen naar AVROTROS gaat (!!!), bron: https://www.rekenkamer.nl(...)+beeld+31+jan+WR.pdf

De reclameinkomsten van alle publieke omroepen bij elkaar is ongeveer 165 miljoen (bron: https://www.totaaltv.nl/n(...)ag-2-23-miljoen-euro).

Ofwel, de reclameinkomsten zijn amper 20% van de totale kosten. Per programma dus praktisch niets wat er binnenkomt.

WIDM kost de belastingbetaler handenvol geld, het enige wat het AVROTROS oplevert is werk en kijkers. En kosten. Veel kosten.
Ik reageer op jouw onzinnige punt dat ze nauwelijks inkomsten binnenhalen. En dat er niemand die reclames kijkt. Dat sloeg namelijk nergens op. Dat het programma veel geld kost weten we allemaal wel. Maar onzinnige claims maken heeft niemand wat aan.
pi_208296194
Weer terug naar WIDM zelf :

Het is Jurre die bij de ijsbrekeropdracht op het woord 'schip' komt, een opdracht die goed zou zijn voor 2000 Euro ware het niet dat later Daniel de 3 jokers verkoos boven het geld.

Ik vind Daniel meer een mol dan Jurre, ook met dat gedoe met t landen op de 1000 Euro, en n koffer pakken met een voor hem totaal overbodig stoeltje dat geld kost :')

Maar ik blijf hopen op Ranomi.

[ Bericht 21% gewijzigd door TLC op 08-03-2023 23:33:06 ]
pi_208298177
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 20:26 schreef Redefine het volgende:

[..]
Ik reageer op jouw onzinnige punt dat ze nauwelijks inkomsten binnenhalen. En dat er niemand die reclames kijkt. Dat sloeg namelijk nergens op. Dat het programma veel geld kost weten we allemaal wel. Maar onzinnige claims maken heeft niemand wat aan.
Ik heb nóóit gezegd dat er geen inkomsten zijn. Het programma werd een melkkoe genoemd en ik heb gezegd dat er niets aan verdiend wordt en het de belastingbetaler geld kost. Niets meer, niets minder.

Dus misschien moet je even beter gaan lezen voor je allerlei onzinnige posts maakt.
pi_208298338
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 23:27 schreef TLC het volgende:
Weer terug naar WIDM zelf :

Het is Jurre die bij de ijsbrekeropdracht op het woord 'schip' komt, een opdracht die goed zou zijn voor 2000 Euro ware het niet dat later Daniel de 3 jokers verkoos boven het geld.

Ik vind Daniel meer een mol dan Jurre, ook met dat gedoe met t landen op de 1000 Euro, en n koffer pakken met een voor hem totaal overbodig stoeltje dat geld kost :')

Maar ik blijf hopen op Ranomi.
Het zou mij echt verbazen als ik Follow The Money (1 van de meest zekere aanwijzingen uit het verleden) toepas, Daniël heeft veel te veel geld binnengebracht voor een Mol. Dat zou echt Mol onwaardig zijn.

Een overzicht van het hele seizoen:

(bron: https://www.instagram.com/de_thermolmeter/)

Daniël zou hiermee echt een hele hele hele slechte Mol zijn. Geen enkele keer min geld en nagenoeg net zoveel binnen gehaald als Ranomi.

Als je dit overzicht ziet dan kan je enkel concluderen dat Jurre de Mol is. Als enige in de min, 2 keer min geld (waaronder 1 keer serieus met -1750), regelmatig 0 verdiend en als hij wel geld verdiende waren het maar kleine bedragen. Er zijn ook geen opdrachten geweest waarbij pas later bekend wordt of er geld verdiend of verloren is. Dit is het definitieve overzicht.
  donderdag 9 maart 2023 @ 15:19:41 #23
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208301487
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 09:46 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik heb nóóit gezegd dat er geen inkomsten zijn. Het programma werd een melkkoe genoemd en ik heb gezegd dat er niets aan verdiend wordt en het de belastingbetaler geld kost. Niets meer, niets minder.

Dus misschien moet je even beter gaan lezen voor je allerlei onzinnige posts maakt.
Ik zou als ik jou was niet over beter gaan lezen beginnen als in mijn post staat 'nauwelijks' en jij dan zegt geen niets te hebben gezegd :+ Plus dat mijn punt ook over jouw claim ging dat niemand naar de reclames kijkt etc.

Maar goed. Het voegt niet zoveel toe aan dit topic. Dus als jij heel graag gelijk wil hebben. Dan heb je gelijk joh.
  donderdag 9 maart 2023 @ 16:39:00 #24
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208302411
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 10:02 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Het zou mij echt verbazen als ik Follow The Money (1 van de meest zekere aanwijzingen uit het verleden) toepas, Daniël heeft veel te veel geld binnengebracht voor een Mol. Dat zou echt Mol onwaardig zijn.

[ link | afbeelding ]

Daniël zou hiermee echt een hele hele hele slechte Mol zijn. Geen enkele keer min geld en nagenoeg net zoveel binnen gehaald als Ranomi.

Als je dit overzicht ziet dan kan je enkel concluderen dat Jurre de Mol is. Als enige in de min, 2 keer min geld (waaronder 1 keer serieus met -1750), regelmatig 0 verdiend en als hij wel geld verdiende waren het maar kleine bedragen. Er zijn ook geen opdrachten geweest waarbij pas later bekend wordt of er geld verdiend of verloren is. Dit is het definitieve overzicht.
Mooi overzicht. En dan ging Daniël ook nog met Soy mee om vorige week het juiste kistje te openen wat geld opleverde. Terwijl Jurre juist weer foute informatie gaf.
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 09:37:34 #25
367000 roos94
pi_208322901
De dag die je wist *O*
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 13:41:23 #26
367000 roos94
pi_208325561
Op social media zijn er nog steeds mensen die geloven in Ranomi of Daniel als mol. Serieus ? Kijken die dezelfde show?
pi_208326429
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 13:41 schreef roos94 het volgende:
Op social media zijn er nog steeds mensen die geloven in Ranomi of Daniel als mol. Serieus ? Kijken die dezelfde show?
Ik heb geen social media, Ranomi als mol en ja, we kijken dezelfde show
  zaterdag 11 maart 2023 @ 15:21:52 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208326567
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 09:37 schreef roos94 het volgende:
De dag die je wist *O*
Ik ga jou zo hard uitlachen als het toch Jurre niet blijkt te zijn. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 11 maart 2023 @ 19:59:19 #29
2651 svann
night-hawk
pi_208331422
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 10:02 schreef GereDathan het volgende:

[ link | afbeelding ]

Ons eigen Follow the Money topic komt op andere bedragen uit.
XMN8R in MOL / De pot - Follow the money..

Dan zou Ranomi ook heel goed nog kunnen, in ieder geval niet onwaarschijnlijk zijn.
Tip: de verdeling kan in dat topic ook bediscussieerd worden.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:04:01 #30
2651 svann
night-hawk
pi_208331557
Erbij willen zijn, lekker kleumend op een grasveld. :{w

Zijn daar onverschrokken Fokkers heen gegaan?
pi_208331641
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:04 schreef svann het volgende:
Erbij willen zijn, lekker kleumend op een grasveld. :{w

Zijn daar onverschrokken Fokkers heen gegaan?
Ik zit al genoeg te kleumen op de bank. Dus nee. :P
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 11 maart 2023 @ 20:08:13 #32
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208331663
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 15:21 schreef golfer het volgende:

[..]
Ik ga jou zo hard uitlachen als het toch Jurre niet blijkt te zijn. :+
Dat zou sowieso gewoon hilarisch zijn, eigenlijk alleen maar om het 'de productie doet dit, dus het móet wel dat zijn'-geneuzel.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208331707
*O*
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:10:09 #34
367000 roos94
pi_208331715
Finale genot
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:14:30 #35
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208331837
Ben benieuwd hoe lang het duurt totdat ze de mol bekendmaken. De de afgelopen seizoenen was dat nog best snel. Maar nu met al dat live publiek zal daar nog wel een kwartier bijkomen :{
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:15:54 #36
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208331872
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat zou sowieso gewoon hilarisch zijn, eigenlijk alleen maar om het 'de productie doet dit, dus het móet wel dat zijn'-geneuzel.
Vooral voor de mensen die Jurre al de slechtste mol ooit noemen voordat het officieel bekend is :P
pi_208331917
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:14 schreef Redefine het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het duurt totdat ze de mol bekendmaken. De de afgelopen seizoenen was dat nog best snel. Maar nu met al dat live publiek zal daar nog wel een kwartier bijkomen :{
Ik had begrepen dat je je punten in de app tot 21:15 kon inzetten...
pi_208331981
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:17 schreef Legoblokje het volgende:

[..]
Ik hoop toch eerder, zodat we ook nog veel hints en molacties kunnen zien
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:20:40 #39
367000 roos94
pi_208332027

Kind op bed, man aan het gamen, ik zit er klaar voor :P
pi_208332049
quote:

[..]
Nog 8 minuten volgens de app.
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:22:24 #41
367000 roos94
pi_208332090
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 09:17 schreef roos94 het volgende:
De laatste jaren kiest widm graag een lgbt mol, dus ik ga voor Jurre als schot voor de boeg.
Ik kop hem vast erin _O_
pi_208332182
Ik heb lekker eigenwijs tóch al mijn punten op Ranomi gezet. :P Jurre zal wel de mol zijn, maar voor het geval we nog een verrassing gaan krijgen vanavond... En ach, gelukkig verlies je er geen geld mee. :s)
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 11 maart 2023 @ 20:27:09 #43
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_208332223
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:22 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik kop hem vast erin _O_
Vast of alweer? Dit zie ik al weken.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 11 maart 2023 @ 20:27:34 #44
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208332235
Zo, hier ga ik eens voor zitten _O_

Veel plezier allemaal!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208332237
ALLES OP DANIËL *G*
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:28:08 #46
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208332249
quote:

[..]
Dat zou dan drie kwartier van het programma zijn. En daarna nog veertig minuten de rest :')
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:29:42 #47
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_208332303
:W *O*
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  PR en moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 20:30:10 #48
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_208332319
Molactietijd beste tijd *O*
Fuck the EBU.
pi_208332343
Weinig wie is de mol beelden en veel gelul waarschijnlijk
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:31:25 #50
367000 roos94
pi_208332358
We kunnen ook naar Daan Schuirmans kijken op npo2 . Lastigenkeuze.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 11 maart 2023 @ 20:31:25 #51
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_208332359
Gejuich troep
pi_208332361
*O*
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:31:39 #53
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208332367
:W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_208332369
RANOMI IS DE MOL
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:31:44 #55
367000 roos94
pi_208332372
Is er een fokker in soestdijk?
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 11 maart 2023 @ 20:31:45 #56
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_208332374
Dikke drone
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:31:50 #57
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208332378
En dan krijgen we zo natuurlijk nog het onthaal van het publiek als ze dertig keer goud op de Spelen hebben gewonnen :{
pi_208332380
Kennerspubliek
#superniger2020
pi_208332382
Zo, ik kijk eens live mee :)
pi_208332386
Als dit geen flopshow wordt :P
pi_208332388
Ik mis corona
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:32:04 #62
2651 svann
night-hawk
pi_208332391
* klaar zit

Graag veel beelden en weinig publiek.
pi_208332397
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:28 schreef Redefine het volgende:

[..]
Dat zou dan drie kwartier van het programma zijn. En daarna nog veertig minuten de rest :')
Punten kun je al niet meer inzetten
pi_208332404
*G*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:32:22 #65
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_208332408
Mooie locatie en best wel druk
pi_208332409
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:32 schreef svann het volgende:
* klaar zit

Graag veel beelden en weinig publiek.
Ga er maar niet vanuit :')
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:32:35 #67
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208332418
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik mis corona
Een van de voordelen van Corona was dat wel ja.
pi_208332421
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:31 schreef roos94 het volgende:
Volle maan is zijn beste film.
#superniger2020
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:32:41 #69
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208332422
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:31 schreef NailQueen het volgende:
Idem.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  PR en moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 20:32:53 #70
288245 crew  Moira
pi_208332433
Wel weer even door de live bullshit heen bijten :') :X
Fuck the EBU.
pi_208332434
Mol: Jurre
Winnaar: Daniël
Verliezend finalist: Ranomi

[ Bericht 48% gewijzigd door Salina op 11-03-2023 20:57:11 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  PR en moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 20:33:03 #72
288245 crew  Moira
pi_208332440
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:31 schreef NailQueen het volgende:
Jaaaa *O*
Fuck the EBU.
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:33:19 #73
367000 roos94
pi_208332447
Kim lian achter Rik
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:33:23 #74
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208332452
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:32 schreef Isane het volgende:

[..]
Punten kun je al niet meer inzetten
Ik ging af op wat die andere zei :P Zelf doe ik nooit mee aan de poules dus geen idee.
pi_208332461
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:31 schreef superniger het volgende:
RANOMI IS DE MOL
VIND IK DUS OOK
pi_208332464
Sara in 'n domi pakje? :D
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:33:47 #77
367000 roos94
pi_208332466
Wtf draagt sarah
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:34:18 #78
2651 svann
night-hawk
pi_208332488
Sarah blij gemaakt met een dooie mus.
pi_208332491
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:33 schreef roos94 het volgende:
Wtf draagt sarah
Ziet er niet uit idd :')
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:34:22 #80
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_208332493
Die kleren :')
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_208332495
Kleedt lekker af ook :P
pi_208332500
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:31 schreef roos94 het volgende:
Anton Fucking Noordermeer. 8-)
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:34:41 #83
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_208332504
Dark Mistress uit dungeon keeper 2 cosplay
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:34:50 #84
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_208332509
Als het zo doorgaat weten we om 5 voor half 10 eindelijk Wie de mol is!
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:35:02 #85
367000 roos94
pi_208332514
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:34 schreef StephanL het volgende:
Kleedt lekker af ook :P
Ziet er echt niet uit ik lach hardop
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:35:19 #86
367000 roos94
pi_208332524
Froukje blijft een mooie vrouw.
pi_208332530
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:34 schreef PinkLow het volgende:
Als het zo doorgaat weten we om 5 voor half 10 eindelijk Wie de mol is!
ff vooruit spoelen oO<
pi_208332542
De vrolijkste afvaller was Nathan Rutjes
pi_208332544
quote:
Wtf draagt sarah
Wowzers. 8)7
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:36:14 #90
367000 roos94
pi_208332553
Rob dekay met zijn domme hoed :')
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 11 maart 2023 @ 20:36:16 #91
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_208332557
Lekker boos twitteren daarna
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:36:21 #92
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208332560
Annick bleek oprecht een beetje dom te zijn.
pi_208332564
Anniek _O-
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:36:34 #94
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_208332568
Annick is zo'n leuke vrouw, heerlijk.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:36:37 #95
344884 monkyyy
pi_208332571
Lakshmi achter de groep
pi_208332589
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:36 schreef roos94 het volgende:
Rob dekay met zijn domme hoed :')
Hij heeft 'm nog steeds ja, met plukje haar eronder gestyled :D
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:37:02 #97
367000 roos94
pi_208332590
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:36 schreef Pino112 het volgende:
Lekker boos twitteren daarna
Ik las dat jij iets gemeens zei over mij!! Waarom zei je dat

Xx anick
pi_208332595
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:36 schreef PinkLow het volgende:
Annick is zo'n leuke vrouw, heerlijk.
Nee
pi_208332597
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:36 schreef monkyyy het volgende:
Lakshmi achter de groep
Splinter ook.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:37:16 #100
2651 svann
night-hawk
pi_208332598
Afvallers hotel is wel een leuke troostprijs voor de afvallers.
En praktisch: men blijft echt afwezig.
  PR en moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 20:37:34 #101
288245 crew  Moira
pi_208332610
Dit was het pijnlijke moment waarop veel van ons al veel meer pronopunten hadden kunnen pakken :'(
Fuck the EBU.
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:37:37 #102
367000 roos94
pi_208332613
Terugblik aflevering, leuk man
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:37:38 #103
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_208332614
Ik heb al mijn punten op Daniel gezet. Maar zag net een blik van Ranomi en nu denk ik ineens door die ene blik, dat zij het is!

Zou wel tof zijn
pi_208332615
quote:
Wtf draagt sarah
Body positivity. Heeft ze van Lizo afgekeken.
#superniger2020
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 11 maart 2023 @ 20:37:47 #105
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_208332620
Dit was erg leuk.
pi_208332621
quote:
Wtf draagt sarah
Komo vuilniszak
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:37:52 #107
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208332624
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:37 schreef svann het volgende:
Afvallers hotel is wel een leuke troostprijs voor de afvallers.
En praktisch: men blijft echt afwezig.
Ja dat is wel een verbetering.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:38:48 #108
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208332658
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:37 schreef Moira het volgende:
Dit was het pijnlijke moment waarop veel van ons al veel meer pronopunten hadden kunnen pakken :'(
En ik wilde zeggen meer kijkplezier. Maar Annick of Soy was dan wel weer om het even.
pi_208332672
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:36 schreef monkyyy het volgende:
Lakshmi achter de groep
Die kan ik me totaal niet meer herinneren.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:39:27 #110
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208332684
Soy was een beetje dom.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:39:35 #111
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208332690
Ik heb echt zo'n hekel gekregen aan Soy :@
pi_208332697
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:39 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Die kan ik me totaal niet meer herinneren.
Iedereen kan haar ass nog herinneren.
#superniger2020
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:40:26 #113
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_208332718
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind Soy juist wel leuk!
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:40:32 #114
367000 roos94
pi_208332721
quote:
Why
pi_208332728
quote:
Gewoon vlees blijven eten dan maar.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:40:59 #116
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_208332741
quote:
Wtf draagt sarah
Ik zie bijna haar amandelen :{w
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_208332742
Hahahahaa nep gelach
  PR en moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 20:41:02 #118
288245 crew  Moira
pi_208332743
quote:
Ik had het op een of andere manier al vanaf de kennismaking met de kandidaten. Gewoon z'n naam eigenlijk alleen al. En z'n babyface. En die vooroordelen heeft 'ie niet verholpen de afgelopen 10 afleveringen :@
Fuck the EBU.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:41:40 #119
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_208332765
Nabil was niet alleen. Hij mocht gewoon afscheid nemen van de andere deelnemers.. niet liegen Rick
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:42:28 #121
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208332789
Soy is er dus elke keer doorheen gezweind -O-
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:42:35 #122
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_208332792
Op wie zaten Anke en Soy dan... maar 3 vragen goed... woow
pi_208332803
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:42 schreef Redefine het volgende:
De Jochem van Gelder van dit seizoen
pi_208332823
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:42 schreef Redefine het volgende:
Ik wist het :')
  PR en moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 20:43:32 #125
288245 crew  Moira
pi_208332826
Dat dan uitgerekend degene die je in de 1e aflevering eruit wil hebben degene is die er zo tot aan de finale doorheen glipt :')_
Fuck the EBU.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:44:23 #126
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208332852
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:42 schreef NailQueen het volgende:

[..]
De Jochem van Gelder van dit seizoen
Dat was puur de mazzel dat anderen het slechter deden. Daar komt bij Soy nog de jokers, het rode scherm en de exit van Nabil bovenop.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:44:30 #127
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208332858
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:43 schreef Moira het volgende:
Dat dan uitgerekend degene die je in de 1e aflevering eruit wil hebben degene is die er zo tot aan de finale doorheen glipt :')_
Ja, dát _O-
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:45:14 #128
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_208332880
Potverdorie... mijn popcorn is bijna op!!! En weet nog steeds niet wie de mol is.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:45:39 #129
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208332904
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:45 schreef PinkLow het volgende:
Potverdorie... mijn popcorn is bijna op!!! En weet nog steeds niet wie de mol is.
Dat duurt nog wel minstens een kwartier.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:45:41 #130
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208332905
quote:
Wordt altijd enorm grrekt.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:46:01 #131
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_208332919
Live publiek! Lekker druk ook
pi_208332926
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:43 schreef Moira het volgende:
Altijd zo, wel leuk dat Ranomi en Daniel de finale hebben gehaald.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:46:12 #133
367000 roos94
pi_208332927
Lets get it over with
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:46:14 #134
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208332931
Rik heeft het duidelijk koud.
pi_208332932
quote:
Als jij naar de bioscoop gaat dan is je popcorn vast ook al op voordat de previews überhaupt zijn afgelopen. :P
  Moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 20:46:29 #136
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208332944
De cringe show buiten
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:46:35 #137
367000 roos94
pi_208332948
WOEHOEEE
pi_208332949
Dit is altijd zo'n gênante vertoning
pi_208332959
Ik gruwel van dit soort beelden, verschrikkelijk
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:47:02 #140
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208332967
Dat pak van Jurre :')
pi_208332970
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
De cringe show buiten
Wie zijn deze mensen…?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_208332974
Roze is niet Ranomi's kleur
  PR en moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 20:47:19 #143
288245 crew  Moira
pi_208332978
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:46 schreef Isane het volgende:
Ik gruwel van dit soort beelden, verschrikkelijk
ja dit is plaspauzemoment
Fuck the EBU.
  Moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 20:47:22 #144
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208332981
Dit slaat nergens op
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:47:26 #145
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_208332983
Nee jurre is het! Hij kijkt wel heel nerveus haha.

Aaah ik weet het echt niet. Ik blijf maar gewoon bij daniel
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:47:29 #146
367000 roos94
pi_208332986
Wat draagt daniel
pi_208332988
Kan dit niet binnen :')
pi_208332989
Jemig, heeft de zus van Lieke van Lexmond de styling van alle drie gedaan ofzo?! 8)7 :{w
pi_208332997
Wooooohoooo legendary lane.
#superniger2020
pi_208333001
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:47 schreef Redefine het volgende:
Dat pak van Jurre :')
Die van Ranomi is goed roze.
Album top 100 2024
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:47:50 #152
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_208333006
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:47 schreef NailQueen het volgende:
Jewel staat haar goed hoor! (Vind ik)
  PR en moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 20:47:50 #153
288245 crew  Moira
pi_208333007
ohja dat telefoontje :D
Fuck the EBU.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:48:00 #154
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208333015
Duurt nog wel een paar minuten. Maar valt me dan nog mee.
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:48:02 #155
367000 roos94
pi_208333016
Jurre zijn smoel zegt genoeg
pi_208333019
Spannundd
pi_208333021
@Cirilico Schakel over naar NPO1
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:48:19 #158
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208333024
Letterlijke vlinderdas _O-
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:48:30 #159
2651 svann
night-hawk
pi_208333029
We hebben de samenvattingen nog niet gehad.

Oh, daar zijn ze.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:48:32 #160
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208333032
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:47 schreef Moira het volgende:
ohja dat telefoontje :D
Dat wordt natuurlijk het einde van het onthullingsfilmpje :P
pi_208333041
Bla bla bla
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:48:52 #162
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_208333042
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:48 schreef roos94 het volgende:
Jurre zijn smoel zegt genoeg
Nou Ranomi kijkt ook nerveus haha.
pi_208333050
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:47 schreef WillemijnB het volgende:
Jemig, heeft de zus van Lieke van Lexmond de styling van alle drie gedaan ofzo?! 8)7 :{w
Vincent Bijlo
pi_208333051
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:48 schreef PinkLow het volgende:

[..]
En kan haar lach niet inhouden?
Album top 100 2024
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:49:09 #165
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208333052
:O
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:49:25 #166
367000 roos94
pi_208333068
OO SPANNEND JONGENS
pi_208333069
Goh.
  Moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 20:49:29 #168
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208333072
Duurt te lang
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_208333073
RANOMI IS NIET DE MOL
#superniger2020
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:49:31 #170
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_208333075
quote:
Volgens mij klopt het ook maattechnisch niet.. hij "hangt" als een blok beton om haar heen...
pi_208333078
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:49 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Vincent Bijlo
pi_208333085
Daniel wint.
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:49:50 #173
367000 roos94
pi_208333089
OOOOOO NIET DE MOL AAA
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:49:52 #174
2651 svann
night-hawk
pi_208333093
Toch jammer.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:50:07 #175
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208333097
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:48 schreef PinkLow het volgende:

[..]
Voor alle drie is zoiets gewoon nerveus. Je mag nog niks weggeven.
pi_208333102
Blablablabla
pi_208333106
Die vlinderdas :')
pi_208333107
Ja potverdorie
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 11 maart 2023 @ 20:50:26 #179
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_208333114
Gewoon Jurre
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:50:37 #180
367000 roos94
pi_208333119
ik zie liever een bekendmaking via de reis zelf ipv live. Zoals bij patrick in de bus
  PR en moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 20:50:40 #181
288245 crew  Moira
pi_208333124
nvm
Fuck the EBU.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:50:41 #182
2651 svann
night-hawk
pi_208333125
Jurre zich inzetten?
Nah, jokers scoren.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:50:53 #183
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_208333132
Ik heb nog een klein laagje Popcorn.. komaan Rick schiet eens op!
pi_208333138
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:50 schreef roos94 het volgende:
ik zie liever een bekendmaking via de reis zelf ipv live. Zoals bij patrick in de bus
Veel leuker idd, maar dit scoort bij het publiek.
Album top 100 2024
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:51:04 #185
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208333139
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:49 schreef Ireth het volgende:

[..]
Volgens mij klopt het ook maattechnisch niet.. hij "hangt" als een blok beton om haar heen...
Inderdaad. Lijkt nu net alsof we naar Anton Geesink kijken. Die hing ook altijd zo in zijn pak.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:51:23 #186
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208333152
quote:
Dat doen ze denk ik nog steeds.
pi_208333154
Ik hoop dat Daniël de mol is en niet Jurre.
pi_208333156
quote:
@:Cirilico nu
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:48 schreef NailQueen het volgende:
@:Cirilico Schakel over naar NPO1
Merci. *O*
Hotapnyc
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:51:41 #189
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208333163
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:51 schreef WillemijnB het volgende:
Het is Jurre
pi_208333165
Schiet op rick het is tiefus koud, iedereen wil naar binnen
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:51:44 #191
367000 roos94
pi_208333167
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:51 schreef WillemijnB het volgende:
Ik ook maar is niet mogelijk
pi_208333173
Duurt te lang.
Album top 100 2024
pi_208333177
Dat die opdracht mislukte lag aan Annick.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:51:57 #194
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_208333178
quote:
Ja dat, zonder publiek dus!

En een hele aflevering vol met molacties.

Maar snap wel dat ze het zo uitmelken. Zitten ook genoeg mensen in de bios te kijken..
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:51:58 #195
367000 roos94
pi_208333179
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:51 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Schiet op rick het is tiefus koud, iedereen wil naar binnen
Stijve tepels :9~
  Moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 20:52:08 #196
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208333185
Kappen met deze cringe show
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:52:13 #197
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_208333190
:O
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 11 maart 2023 @ 20:52:13 #198
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_208333191
Monologen troep
pi_208333194
Dit doet Rik gewoon uit zijn hoofd he
pi_208333200
Duurt lang
pi_208333201
Sta je dan in het publiek :')
pi_208333213
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:52 schreef NailQueen het volgende:
:D
Album top 100 2024
pi_208333220
Publiek lacht omdat iedereen Jurre verdenkt
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:53:05 #204
367000 roos94
pi_208333223
OWOWOWOWOWOW
  PR en moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 20:53:06 #205
288245 crew  Moira
pi_208333224
Daniel winnaar
Fuck the EBU.
pi_208333227
quote:
Zelfde verhaal als vorige jaren
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:53:09 #207
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208333228
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:52 schreef SilverEyes het volgende:
Duurt lang
Altijd
pi_208333229
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:53:11 #209
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_208333230
Popcorn is op!! o|O
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:53:16 #210
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208333233
Blijft toch altijd weer zo suf. Dat ze zes keer hetzelfde zeggen, maar dan draaien naar de mol of naar de winnaar.
pi_208333234
quote:
Wel knap idd :P
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:53:21 #212
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208333238
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:53 schreef Moira het volgende:
Daniel winnaar
Yups
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:53:27 #213
367000 roos94
pi_208333243
Komop ik wil de acties zien broeder Rik
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:53:36 #214
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_208333247
quote:
Ik mis nog steeds Art.... }:|
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:54:00 #215
367000 roos94
pi_208333258
OWOWOWOWOOOOO
pi_208333263
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:53 schreef Ireth het volgende:

[..]
Ik mis die kale.
Album top 100 2024
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:54:23 #217
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208333272
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:54 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik mis die kale.
Karel
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:54:32 #218
367000 roos94
pi_208333280
Daniel toch?
pi_208333284
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Karel
Karel O+
pi_208333285
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:53 schreef Ireth het volgende:

[..]
Ik vind Rick een prima opvolger :)
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:54:47 #221
367000 roos94
pi_208333288
IS HET TOCH DANIEL
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:55:12 #222
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208333297
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:54 schreef roos94 het volgende:
IS HET TOCH DANIEL
Nee
pi_208333301
Nou hup tempo
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:55:27 #224
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_208333304
Dit is dan wel een leuke samenvatting van die twee.
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:55:32 #225
367000 roos94
pi_208333308
Ze laten steeds daniel zien idk why
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:55:49 #226
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_208333316
Dus zo maar 10 minuten tijd voor alle molacties... zucht.
pi_208333318
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:55 schreef roos94 het volgende:
Ze laten steeds daniel zien idk why
Ook steeds Jurre.
Album top 100 2024
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:56:04 #228
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208333331
Jurre ging toen ook opeens extra hard zingen.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:56:17 #229
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_208333341
Goed gedaan hoor dit!
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:56:33 #230
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_208333349
Spannendddd
pi_208333352
JURRE IS DE MOL
#superniger2020
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:56:44 #232
367000 roos94
pi_208333353
Aaaa
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 11 maart 2023 @ 20:56:47 #233
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_208333354
Je verwacht het niet.
pi_208333355
nou nou
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:56:53 #235
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_208333358
Ja leuk hoor!
pi_208333359
Ok
pi_208333360
Nou nou nou!!!!!!!!
pi_208333361
Het kon niet anders *O* *O*
pi_208333362
Ja no shit
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:57:03 #240
2651 svann
night-hawk
pi_208333364
Helaas pindakaas.
  Moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 20:57:03 #241
42184 crew  DaMart
pi_208333365
Kut, toch Jurre -O-.
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:57:05 #242
367000 roos94
pi_208333367
quote:
De laatste jaren kiest widm graag een lgbt mol, dus ik ga voor Jurre als schot voor de boeg.
quote:
quote:
quote:
quote:
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:57:09 #243
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208333370
Zie je wel, gewoon Jurre _O-
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:57:15 #244
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_208333377
Bamm daar gaan mijn punten in de app haha
  PR en moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 20:57:17 #245
288245 crew  Moira
pi_208333380
Jaaaaa toch steeds goed overgestapt dit jaar *O*
Fuck the EBU.
pi_208333382
HELEMAAL NIETS VOOR RANOMI
#superniger2020
pi_208333390
Goh, wat totaal niet verrassend.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:57:32 #248
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208333394
Het was meer een, je weet het maar nooit. Maar Daniël kon nooit de mol zijn met al dat geld wat die binnen bracht.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:57:34 #249
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_208333398
Jurre de Mol *O*
pi_208333399
Wel goed voor mijn prono en app. :+
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:57:37 #251
367000 roos94
pi_208333400
Ik kreeg zomaar hoop voor daniel lolsie
pi_208333401
Flopshow
pi_208333402
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:57 schreef Arth_NL het volgende:
Goh, wat totaal niet verrassend.
Dit. :{
  PR en moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 20:57:53 #254
288245 crew  Moira
pi_208333409
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:57 schreef superniger het volgende:
HELEMAAL NIETS VOOR RANOMI
In de finale nog steeds verkeerd zitten _O_
Fuck the EBU.
pi_208333417
10 weken Daniël als winnaar en Ranomi als verliezer voorspeld *O*
pi_208333423
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:57 schreef roos94 het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

Ik zie dubbel. :+
Album top 100 2024
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:58:18 #257
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208333433
Je verwacht het niet.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_208333436
Jaaaaaa zat ik al vanaf voor aflevering 1 goed *O*

Voor mezelf vind ik het leuk. Voor het spel had ik liever Ranomi als Mol gezien.
pi_208333457
Maar goed de rest kijk ik later wel. Of niet :+
  zaterdag 11 maart 2023 @ 20:59:19 #260
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208333469
Jurre zei hier dus eigenlijk in alles dat die de mol was. Maar niemand nam het serieus.
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 20:59:31 #261
367000 roos94
pi_208333482
Maar hoe kunnen ze vanaf aflevering 2 of 3 zo hard jurre hebben laten zien
pi_208333487
quote:
Op naar Avastars
  PR en moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 20:59:35 #263
288245 crew  Moira
pi_208333488
Wel geinig hoe dat eigk werkt als je het voor je ziet gebeuren en je 't nog niet ziet _O- op zo'n moment dus, zo'n reactie is toch alleen te verklaren als je net hoort dat je de mol bent _O-
Fuck the EBU.
pi_208333493
Dat is Bing.
#superniger2020
  zaterdag 11 maart 2023 @ 21:00:08 #265
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208333502
Everon was wel een de mollen die het meeste plezier in zijn rol had.
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 21:00:44 #266
367000 roos94
pi_208333519
In de afgelopen 4 seizoenen was 3 keer een homofiele man de mol. Dus de kans dat volgend jaar een homo man de mol is, lijkt mij haast onmogelijk. Moet weer een vrouw worden.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 21:00:45 #267
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208333521
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:59 schreef Moira het volgende:
Wel geinig hoe dat eigk werkt als je het voor je ziet gebeuren en je 't nog niet ziet _O- op zo'n moment dus, zo'n reactie is toch alleen te verklaren als je net hoort dat je de mol bent _O-
Ja. En sowieso gelooft niemand het als je zegt ik ben de mol.
pi_208333529
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 21:00 schreef Redefine het volgende:
Die heeft idd enorm genoten van z'n rol. :D
pi_208333534
Ik verdenk 80% van grensoverschrijdend gedrag.
#superniger2020
  zaterdag 11 maart 2023 @ 21:01:38 #270
2651 svann
night-hawk
pi_208333556
Toch de eerste mol die ik irritant ging vinden.
Annemarie vond ik ook niet geweldig, maar niet irritant.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 21:01:47 #271
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_208333563
Wel leuk hoor! hysterische Jurre O+
pi_208333581
Mijn papa..booh verschrikkelijk
pi_208333586
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 21:01 schreef svann het volgende:
Margriet vond ik pas irritant :X
pi_208333589
quote:
Yvonne Jaspers.
#superniger2020
  PR en moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 21:02:34 #275
288245 crew  Moira
pi_208333593
Ik denk echt dattie best een leuke mol was maar we gaan het zien, tot zo ver hebben ze ons al aan een half uur potentiele molacties onthouden :')
Fuck the EBU.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 21:02:34 #276
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208333594
quote:
Ik vond hem vaak wel heel erg een typetje.
pi_208333599
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 21:02 schreef zorro28 het volgende:

[..]
Margriet vond ik pas irritant :X
'De Kuif'
#superniger2020
pi_208333606
quote:
Annemarie vond ik ook niet geweldig, maar niet irritant.
Renee Fokker
  zaterdag 11 maart 2023 @ 21:03:11 #279
344884 monkyyy
pi_208333614
Het volk wil mol acties zien.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 21:03:20 #280
344884 monkyyy
pi_208333617
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 21:03 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Renee Fokker
Getsie.
pi_208333625
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 21:00 schreef Redefine het volgende:
Kees Tol ook, en George.
Album top 100 2024
pi_208333629
Molacties *O*
pi_208333631
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 21:03 schreef Felagund het volgende:

[..]
Kees Tol ook, en George.
En Dennis.
pi_208333632
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 21:02 schreef superniger het volgende:

[..]
Yvonne Jaspers.
Maar de rest van dat seizoen was fantastisch met Lottie, Marc-marie en Isabel _O_
  PR en moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 21:04:07 #285
288245 crew  Moira
pi_208333637
Ze blijven ook stug die live shit doen ten koste van de molacties. Want iemand live een vraag stellen = altijd een langer antwoord krijgen en langere antwoorden krijgen = ergens anders moeten knippen. En dat doen ze dan maar in de molacties ;(
Fuck the EBU.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 11 maart 2023 @ 21:04:19 #286
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_208333643
Beste derde plek ooit voor Ranomi?
  zaterdag 11 maart 2023 @ 21:04:24 #287
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208333647
quote:

[..]
Kees Tol ook, en George.
Dennis ook. Maar bij Everon zag je het al bij de eerste aflevering al.
pi_208333648
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 21:03 schreef zorro28 het volgende:

[..]
En Dennis.
Die ook ja. :Y
Album top 100 2024
pi_208333656
Plies kom to de boks
pi_208333659
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 21:04 schreef Moira het volgende:
Ze blijven ook stug die live shit doen ten koste van de molacties. Want iemand live een vraag stellen = altijd een langer antwoord krijgen en langere antwoorden krijgen = ergens anders moeten knippen. En dat doen ze dan maar in de molacties ;(
Maar goed, het meeste hebben we al gezien, dat scheelt weer.
pi_208333670
quote:

[..]
Kees Tol ook, en George.
En Jan Versteegh
  zaterdag 11 maart 2023 @ 21:05:10 #292
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208333674
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 21:04 schreef Moira het volgende:
En ze komen er mee weg. Want mensen blijven wel kijken.
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 maart 2023 @ 21:05:20 #293
367000 roos94
pi_208333682
Toch wel domper hoor. Meest obvious mol ooit?
pi_208333686
Matig gemold want juiste locatie
pi_208333712
quote:

[..]
Kees Tol ook, en George.
George O+
pi_208333721
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 21:03 schreef zorro28 het volgende:

[..]
En Dennis.
Dennisssss *O* *O* *O* *O*
  zaterdag 11 maart 2023 @ 21:06:54 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208333736
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 21:05 schreef roos94 het volgende:
Dat idd, ik ben weggezapt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208333738
quote:
Niemand verdacht hem vd kandidaten
pi_208333742
quote:
Rare conclusie over een Mol die continue molt en niet even 1000 euro meepakt omdat ie anders zo verdacht is.
pi_208333745
Fantastische mol actie, echt ongelooflijk
  zaterdag 11 maart 2023 @ 21:07:14 #301
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_208333747
Kijken of Jurre inderdaad bewust harder is gaan zingen bij het langslopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')