Ik zie dubbel.quote:
Ja. En sowieso gelooft niemand het als je zegt ik ben de mol.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:59 schreef Moira het volgende:
Wel geinig hoe dat eigk werkt als je het voor je ziet gebeuren en je 't nog niet zietop zo'n moment dus, zo'n reactie is toch alleen te verklaren als je net hoort dat je de mol bent
Die heeft idd enorm genoten van z'n rol.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:00 schreef Redefine het volgende:
Everon was wel een de mollen die het meeste plezier in zijn rol had.
Margriet vond ik pas irritantquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:01 schreef svann het volgende:
Toch de eerste mol die ik irritant ging vinden.
Yvonne Jaspers.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:01 schreef svann het volgende:
Ik vond hem vaak wel heel erg een typetje.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:01 schreef svann het volgende:
Renee Fokkerquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:01 schreef svann het volgende:
Annemarie vond ik ook niet geweldig, maar niet irritant.
Getsie.quote:
Kees Tol ook, en George.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:00 schreef Redefine het volgende:
Everon was wel een de mollen die het meeste plezier in zijn rol had.
Dennis ook. Maar bij Everon zag je het al bij de eerste aflevering al.quote:
Die ook ja.quote:
Maar goed, het meeste hebben we al gezien, dat scheelt weer.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:04 schreef Moira het volgende:
Ze blijven ook stug die live shit doen ten koste van de molacties. Want iemand live een vraag stellen = altijd een langer antwoord krijgen en langere antwoorden krijgen = ergens anders moeten knippen. En dat doen ze dan maar in de molacties
En ze komen er mee weg. Want mensen blijven wel kijken.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:04 schreef Moira het volgende:
Ze blijven ook stug die live shit doen ten koste van de molacties. Want iemand live een vraag stellen = altijd een langer antwoord krijgen en langere antwoorden krijgen = ergens anders moeten knippen. En dat doen ze dan maar in de molacties
Niemand verdacht hem vd kandidatenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:05 schreef roos94 het volgende:
Toch wel domper hoor. Meest obvious mol ooit?
Rare conclusie over een Mol die continue molt en niet even 1000 euro meepakt omdat ie anders zo verdacht is.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:05 schreef roos94 het volgende:
Toch wel domper hoor. Meest obvious mol ooit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |