Ik vond hem vaak wel heel erg een typetje.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:01 schreef svann het volgende:
Toch de eerste mol die ik irritant ging vinden.
Renee Fokkerquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:01 schreef svann het volgende:
Toch de eerste mol die ik irritant ging vinden.
Annemarie vond ik ook niet geweldig, maar niet irritant.
Getsie.quote:
Kees Tol ook, en George.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:00 schreef Redefine het volgende:
Everon was wel een de mollen die het meeste plezier in zijn rol had.
Dennis ook. Maar bij Everon zag je het al bij de eerste aflevering al.quote:
Die ook ja.quote:
Maar goed, het meeste hebben we al gezien, dat scheelt weer.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:04 schreef Moira het volgende:
Ze blijven ook stug die live shit doen ten koste van de molacties. Want iemand live een vraag stellen = altijd een langer antwoord krijgen en langere antwoorden krijgen = ergens anders moeten knippen. En dat doen ze dan maar in de molacties
En ze komen er mee weg. Want mensen blijven wel kijken.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:04 schreef Moira het volgende:
Ze blijven ook stug die live shit doen ten koste van de molacties. Want iemand live een vraag stellen = altijd een langer antwoord krijgen en langere antwoorden krijgen = ergens anders moeten knippen. En dat doen ze dan maar in de molacties
Niemand verdacht hem vd kandidatenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:05 schreef roos94 het volgende:
Toch wel domper hoor. Meest obvious mol ooit?
Rare conclusie over een Mol die continue molt en niet even 1000 euro meepakt omdat ie anders zo verdacht is.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:05 schreef roos94 het volgende:
Toch wel domper hoor. Meest obvious mol ooit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |