Dat was puur de mazzel dat anderen het slechter deden. Daar komt bij Soy nog de jokers, het rode scherm en de exit van Nabil bovenop.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De Jochem van Gelder van dit seizoen
Ja, dátquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:43 schreef Moira het volgende:
Dat dan uitgerekend degene die je in de 1e aflevering eruit wil hebben degene is die er zo tot aan de finale doorheen glipt_
Dat duurt nog wel minstens een kwartier.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:45 schreef PinkLow het volgende:
Potverdorie... mijn popcorn is bijna op!!! En weet nog steeds niet wie de mol is.
Wordt altijd enorm grrekt.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:45 schreef PinkLow het volgende:
Potverdorie... mijn popcorn is bijna op!!! En weet nog steeds niet wie de mol is.
Altijd zo, wel leuk dat Ranomi en Daniel de finale hebben gehaald.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:43 schreef Moira het volgende:
Dat dan uitgerekend degene die je in de 1e aflevering eruit wil hebben degene is die er zo tot aan de finale doorheen glipt_
Als jij naar de bioscoop gaat dan is je popcorn vast ook al op voordat de previews überhaupt zijn afgelopen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:45 schreef PinkLow het volgende:
Wie zijn deze mensen…?quote:
ja dit is plaspauzemomentquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:46 schreef Isane het volgende:
Ik gruwel van dit soort beelden, verschrikkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |