abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208249364
quote:
15s.gif Op zondag 5 maart 2023 11:24 schreef golfer het volgende:
Als Jurre inderdaad de mol is dan is het wel de slechtste en meest voorspelbare mol in 23 jaar. :{w
Dat is nog steeds Renee.
pi_208250231
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 07:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
Normaal gesproken is deze aflevering natuurlijk een draak van een aflevering. Terugblikken, monologen, twee kleine opdrachten en vooral uitstel van de bekendmaking. Ik waardeer het dat de makers dit hebben willen doorbreken door halverwege de executie van vorige week te doen, zodat er toch nog een spannend moment in zat.
Ik heb anders vrolijk zitten doorspoelen. :D Vooral die bootopdracht duurde me te lang. :')
Hotapnyc
pi_208250314
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 21:30 schreef Legoblokje het volgende:

[..]
Ik heb sinds aflevering 1 Daniël als winnaar en Ranomi als verliezer :o
Alvast gefeliciteerd dan. :D
Hotapnyc
pi_208250826
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 12:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Dat is nog steeds Renee.
of Anne-Marie
  zondag 5 maart 2023 @ 20:36:23 #280
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_208257369
quote:

[..]
Dat is nog steeds Renee.
Kim.
KuikenGuppy
pi_208259093
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 13:49 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Alvast gefeliciteerd dan. :D
Ik ga nog nergens van uit, Jurre pas vanaf aflevering 8 als mol ingevuld. :P
pi_208259666
Nu heb ik ook alle Niet de mol'len gezien ;(

Wel apart dat Jurre de deur opende voor Splinter, dus de mol is of Daniel of Ranomi :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Miss 200.000.000! maandag 6 maart 2023 @ 02:30:30 #283
367000 roos94
pi_208260787
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 23:13 schreef TLC het volgende:
Nu heb ik ook alle Niet de mol'len gezien ;(

Wel apart dat Jurre de deur opende voor Splinter, dus de mol is of Daniel of Ranomi :P
Ik kijk dat niet want Splinter :{
pi_208263192
Zojuist de testvraag en mijn punten ingevuld in de App. De timer van het verdenkspel loopt af om 21:15 aanstaande zaterdag. Dit houdt in dat ze inderdaad eerst 3 kwartier aan hysterische Gerda en Harry gaan vragen waarom zij toch denken dat Daniel of Ranomi de mol zijn. Daarna eindelijk de Mol onthullen en snel wat acties laten zien. Ik neem het wel op zaterdag.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  maandag 6 maart 2023 @ 11:32:15 #285
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_208263227
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 11:27 schreef Madhouse11 het volgende:
Zojuist de testvraag en mijn punten ingevuld in de App. De timer van het verdenkspel loopt af om 21:15 aanstaande zaterdag. Dit houdt in dat ze inderdaad eerst 3 kwartier aan hysterische Gerda en Harry gaan vragen waarom zij toch denken dat Daniel of Ranomi de mol zijn. Daarna eindelijk de Mol onthullen en snel wat acties laten zien. Ik neem het wel op zaterdag.
Sowieso is de laatste aflevering en enorme dooddoener en slappe anticlimax hap :{ :O
pi_208268506
Alles nog eens teruglezende en wie waar heeft gemold moet het gewoon Jurre zijn. Hoewel ik Daniel nog steeds niet volledig uitsluit en ik het verdacht vind dat juist beide finalisten op hem zitten, heeft hij toch wel op sommige momenten goed gehandeld terwijl dit niet nodig was. Hij stuurde op eigen houtje een goede foto door bij die muurschilderingen bijvoorbeeld, en die envelop met die verdubbelaar op advies van Nabil had ik ook anders kunnen spinnen...

Aan de andere kant lijkt het er wel sterk op dat hij bij die bootopdracht bewust die blauwe tas en dat hoedje overboord heeft gekieperd.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208271386
Opdracht 1 : Rik kijk vanuit de flat op de kist met Ranomi, dat is ook het punt waar ze samen moeten komen.
Ranomi komt haar kist (met de kleur blauw -van water-) niet uit, Jurre en Daniel wel, Jurre verdiende zelfs geld hiermee :s)

En bij het voorafgaande bellen met Everon antwoordde Ranomi op de vraag of ze nu opgelucht is met 'ik weet het niet', wat toch n opvallende reactie van haar is :)

Ranomi it is :7
pi_208271811
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 18:59 schreef TheVulture het volgende:
Alles nog eens teruglezende en wie waar heeft gemold moet het gewoon Jurre zijn. Hoewel ik Daniel nog steeds niet volledig uitsluit en ik het verdacht vind dat juist beide finalisten op hem zitten, heeft hij toch wel op sommige momenten goed gehandeld terwijl dit niet nodig was. Hij stuurde op eigen houtje een goede foto door bij die muurschilderingen bijvoorbeeld, en die envelop met die verdubbelaar op advies van Nabil had ik ook anders kunnen spinnen...

Aan de andere kant lijkt het er wel sterk op dat hij bij die bootopdracht bewust die blauwe tas en dat hoedje overboord heeft gekieperd.
Bij alle bronnen voor follow the money heeft Daniel met zeer grote afstand het meeste verdiend van allen.

Die zit zelfs op een dubbele van Ranomi, terwijl die al als veel verdiener gezien wordt.

En Ranomi zit nog weer een straatlengte voor op Jurre.
Die bij mij sommige zelfs negatief staat.
pi_208271820
quote:

[..]
Dat is nog steeds Renee.
Renee de slechtste.

Jurre de meest betrapte en gevonden mol ooit.
pi_208271837
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:16 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Renee de slechtste.

Niet door de mensen in het spel zelf :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 6 maart 2023 @ 22:46:07 #291
2651 svann
night-hawk
pi_208272137
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Niet door de mensen in het spel zelf :D
Toen Nabil eruit ging maakte Rick de opmerking dat de deelnemers hun mol zagen vertrekken (oid).
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_208274201
quote:

[..]
Zinloze dooddoener. Er zitten miljoenen mensen te speuren naar de Mol en de informatie uit te wisselen via allerlei platformen. Het is na 23 seizoen praktisch onmogelijk om de boel zo te monteren dat je de Mol niet ziet, nog even los van het feit dat er methodes zijn om met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de Mol te voorspellen (met name Follow the Money is 1 van de sterkste methodes).

Simpel gezegd gaat het programma (of beter gezegd het concept) ten onder aan zijn eigen succes. Het is niet mogelijk meer om iets uit te zenden wat niet opgepikt wordt. Al jaren is het een bekend probleem dat we op TV eigenlijk 0,0 hints zien, de hints die er zijn zijn zo ver gezocht dat de Paus nog eerder Moslim zou worden dan dat je ze vindt. Niet gek ook dat vanuit dat oogpunt het eigenlijk onmogelijk wordt voor de Mol en productie om daar nog iets van te maken.

Ik zou het dan ook niet vreemd vinden als ze stoppen met WIDM, het wordt door bovenstaande steeds minder leuk voor de kandidaten, de productie en de kijkers.
pi_208274784
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 09:21 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Zinloze dooddoener. Er zitten miljoenen mensen te speuren naar de Mol en de informatie uit te wisselen via allerlei platformen. Het is na 23 seizoen praktisch onmogelijk om de boel zo te monteren dat je de Mol niet ziet, nog even los van het feit dat er methodes zijn om met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de Mol te voorspellen (met name Follow the Money is 1 van de sterkste methodes).

Simpel gezegd gaat het programma (of beter gezegd het concept) ten onder aan zijn eigen succes. Het is niet mogelijk meer om iets uit te zenden wat niet opgepikt wordt. Al jaren is het een bekend probleem dat we op TV eigenlijk 0,0 hints zien, de hints die er zijn zijn zo ver gezocht dat de Paus nog eerder Moslim zou worden dan dat je ze vindt. Niet gek ook dat vanuit dat oogpunt het eigenlijk onmogelijk wordt voor de Mol en productie om daar nog iets van te maken.

Ik zou het dan ook niet vreemd vinden als ze stoppen met WIDM, het wordt door bovenstaande steeds minder leuk voor de kandidaten, de productie en de kijkers.
Natuurlijk is dit zo.
Maar dit is al jaren het geval, daarom wordt er heel veel qua molacties gewoon weg gehaald uit de montage.
Dat is ook gewoon logisch want anders is het te overduidelijk.

Daarom komt ook het begrip productie mol vandaan.
Alleen Jurre is zo overduidelijk dat hij de productie mol is, alleen de productie mol is nooit de echte mol.
Bij Jurre doet de productie totaal geen moeite om te verstoppen dat hij de mol is. Alles is gewoon zo overduidelijk.

En ondanks wat jij noemt is het nog nooit zo overduidelijk geweest, afgelopen jaren wist de mol onder het publiek altijd prima verstopt te blijven.
pi_208274803
quote:

[..]
Renee de slechtste.

Jurre heeft gewoon zijn rol als Mol ongekend goed opgepakt. Niks niet even geld verdienen voor de buhne. Nee, altijd en overal mollen.

Als de productie dit weg had moeten monteren hadden we Jurre in afl 9 pas voor het eerst opgemerkt. Dan was er dus geen Jurre.
  dinsdag 7 maart 2023 @ 11:47:37 #295
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_208275471
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 10:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Jurre heeft gewoon zijn rol als Mol ongekend goed opgepakt. Niks niet even geld verdienen voor de buhne. Nee, altijd en overal mollen.

Als de productie dit weg had moeten monteren hadden we Jurre in afl 9 pas voor het eerst opgemerkt. Dan was er dus geen Jurre.
Precies, en als je de uitspraken van de kandidaten mag geloven en ziet op wie bepaalde personen er waarschijnlijk uit zijn gegaan was hij niet door heel veel mensen (het meest) verdacht in Zuid Afrika zelf dus blijkbaar was het ter plekke helemaal niet zo overduidelijk.
Fuck the EBU
pi_208276535
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 10:39 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Bij Jurre doet de productie totaal geen moeite om te verstoppen dat hij de mol is. Alles is gewoon zo overduidelijk.
We zullen het zaterdag zien, maar ik zet mijn geld erop dat ze dit niet verder konden verstoppen zonder Jurre volledig buiten beeld te houden. Het is anno 2023 niet meer mogelijk om onopvallend te Mollen voor de TV uitzendingen, elke seconde beeld wordt onder een microscoop gelegd en weet ik hoe vaak geanalyseerd.

quote:
En ondanks wat jij noemt is het nog nooit zo overduidelijk geweest, afgelopen jaren wist de mol onder het publiek altijd prima verstopt te blijven.
Valt wel mee, meestal weet een grote groep het wel zo tegen het eind. Er worden zelfs systemen ingezet om stem vervorming terug te draaien, naar mijn idee worden de teksten van de Mol richting kandidaten (die vervormd worden) dan ook niet meer ingesproken door de Mol zelf om dit te voorkomen.

Wat dat betreft is het concept van de Verraders wel een verademing, je weet als publiek vanaf dag 1 wie het zijn en hoeft daar dus niet over na te denken.
  dinsdag 7 maart 2023 @ 13:45:53 #297
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_208276712
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 13:28 schreef GereDathan het volgende:

[..]
We zullen het zaterdag zien, maar ik zet mijn geld erop dat ze dit niet verder konden verstoppen zonder Jurre volledig buiten beeld te houden. Het is anno 2023 niet meer mogelijk om onopvallend te Mollen voor de TV uitzendingen, elke seconde beeld wordt onder een microscoop gelegd en weet ik hoe vaak geanalyseerd.
[..]
Valt wel mee, meestal weet een grote groep het wel zo tegen het eind. Er worden zelfs systemen ingezet om stem vervorming terug te draaien, naar mijn idee worden de teksten van de Mol richting kandidaten (die vervormd worden) dan ook niet meer ingesproken door de Mol zelf om dit te voorkomen.

Wat dat betreft is het concept van de Verraders wel een verademing, je weet als publiek vanaf dag 1 wie het zijn en hoeft daar dus niet over na te denken.
Ja dat concept is wat houdbaarder als zoveel mensen meekijken. Wat WIDM zo'n krachtige formule maakt, is ook de achilleshiel nu het zo populair is.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 7 maart 2023 @ 21:41:37 #298
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208282846
quote:

[..]

Juist. Zelfs in de finale zit niet iedereen op hem.
Ik volg niet alle vormen aan forums en aanwijzingen buiten de reguliere afleveringen om. Dan is het juist leuk dat je zelf kan inschatten wie de mol is. Ik heb dit liever dan allemaal onoverzichtelijke spellen waarna je vage aanwijzingen in de afleveringen moet gaan zoeken.
pi_208282935
quote:

[..]

Maar wat als Jurre de mol niet is ?
pi_208282959
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 09:21 schreef GereDathan het volgende:

[..]

:') !!

Ja AVROTROS gaat zijn melkkoe naar de slachtbank brengen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')