Die van Ranomi is goed roze.quote:
Jewel staat haar goed hoor! (Vind ik)quote:
Dat wordt natuurlijk het einde van het onthullingsfilmpjequote:
Nou Ranomi kijkt ook nerveus haha.quote:
Vincent Bijloquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:47 schreef WillemijnB het volgende:
Jemig, heeft de zus van Lieke van Lexmond de styling van alle drie gedaan ofzo?!![]()
En kan haar lach niet inhouden?quote:
Volgens mij klopt het ook maattechnisch niet.. hij "hangt" als een blok beton om haar heen...quote:
Voor alle drie is zoiets gewoon nerveus. Je mag nog niks weggeven.quote:
Veel leuker idd, maar dit scoort bij het publiek.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:50 schreef roos94 het volgende:
ik zie liever een bekendmaking via de reis zelf ipv live. Zoals bij patrick in de bus
Inderdaad. Lijkt nu net alsof we naar Anton Geesink kijken. Die hing ook altijd zo in zijn pak.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het ook maattechnisch niet.. hij "hangt" als een blok beton om haar heen...
Dat doen ze denk ik nog steeds.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:50 schreef roos94 het volgende:
ik zie liever een bekendmaking via de reis zelf ipv live. Zoals bij patrick in de bus
Het is Jurrequote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:51 schreef WillemijnB het volgende:
Ik hoop dat Daniël de mol is en niet Jurre.
Ik ook maar is niet mogelijkquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:51 schreef WillemijnB het volgende:
Ik hoop dat Daniël de mol is en niet Jurre.
Ja dat, zonder publiek dus!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:50 schreef roos94 het volgende:
Stijve tepelsquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:51 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Schiet op rick het is tiefus koud, iedereen wil naar binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |